Материалдар / Арифметикалық прогрессия

Арифметикалық прогрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту; Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1024
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия .

1 слайд
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия .

1 слайд

Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия .

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу

2 слайд
Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

2 слайд

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның

3 слайд
Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

3 слайд

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы А рифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогре

4 слайд
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы А рифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   

4 слайд

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы А рифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   

Ауызша есептеу: 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n

5 слайд
Ауызша есептеу: 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n x n a 2 nТізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады, неге?

5 слайд

Ауызша есептеу: 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n x n a 2 nТізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады, неге?

Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді атаңдар

6 слайд
Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді атаңдар .

6 слайд

Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді атаңдар .

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. a 1 , а 2 , a 5 ,

7 слайд
Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. a 1 , а 2 , a 5 , а 15 , а 50 , а k мүшелерін табыңдар .

7 слайд

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. a 1 , а 2 , a 5 , а 15 , а 50 , а k мүшелерін табыңдар .

Ауызша есептеу 3. (с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

8 слайд
Ауызша есептеу 3. (с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

8 слайд

Ауызша есептеу 3. (с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4

9 слайд
Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … 4) 0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; … a n = a n -1 + 2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n -1 + 0,5 a n = a n-1 + d

9 слайд

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … 4) 0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; … a n = a n -1 + 2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n -1 + 0,5 a n = a n-1 + d

Арифметикалық прогрессия 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар . 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

10 слайд
Арифметикалық прогрессия 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар . 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

10 слайд

Арифметикалық прогрессия 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар . 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

Есеп. Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650

11 слайд
Есеп. Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата- анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? …

11 слайд

Есеп. Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата- анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? …

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10 

12 слайд
Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

12 слайд

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:

13 слайд
3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:

13 слайд

3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:

; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4”

14 слайд
; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “ 3” . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

14 слайд

; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “ 3” . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

Есеп. Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан с

15 слайд
Есеп. Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп…Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі?

15 слайд

Есеп. Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп…Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі?

16 слайд
 

16 слайд

 

Дұрыс жауаптары: 1) Д 2)В 3)С 4)А 5)А

17 слайд
Дұрыс жауаптары: 1) Д 2)В 3)С 4)А 5)А

17 слайд

Дұрыс жауаптары: 1) Д 2)В 3)С 4)А 5)А

Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығар

18 слайд
Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады. Д . Есептерді жақсы шығардым. 3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А . Сыныптастар. Б. Мұғалім . С . Оқулық. Д . Ешкім

18 слайд

Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады. Д . Есептерді жақсы шығардым. 3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А . Сыныптастар. Б. Мұғалім . С . Оқулық. Д . Ешкім

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ