Материалдар / Арифметикалық прогрессия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Арифметикалық прогрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту; Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1116
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия .

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия .

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия .

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу

2 слайд
Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

2 слайд

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның

3 слайд
Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

3 слайд

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессия

4 слайд
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 11   nn n aa a daa nn  1 dnaa n )1( 1  nn aad  1 n aa S n n  2 1  n dna S n  2 )1(2 1 

4 слайд

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 11   nn n aa a daa nn  1 dnaa n )1( 1  nn aad  1 n aa S n n  2 1  n dna S n  2 )1(2 1 

Ауызша есептеу: 1.3; 6; 9; 12; … 2.-1; -1; -1; … 3.0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6.-3; -1; 1; 3; … n x na 2 n

5 слайд
Ауызша есептеу: 1.3; 6; 9; 12; … 2.-1; -1; -1; … 3.0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6.-3; -1; 1; 3; … n x na 2 n Тізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады, неге?

5 слайд

Ауызша есептеу: 1.3; 6; 9; 12; … 2.-1; -1; -1; … 3.0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6.-3; -1; 1; 3; … n x na 2 n Тізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады, неге?

Ауызша есептеу 1. (х n ) тізбегіндегі: 9; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді атаңдар.

6 слайд
Ауызша есептеу 1. (х n ) тізбегіндегі: 9; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді атаңдар.

6 слайд

Ауызша есептеу 1. (х n ) тізбегіндегі: 9; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді атаңдар.

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2n - 3. a 1 , а 2 , a 5 , а 15 , а 50

7 слайд
Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2n - 3. a 1 , а 2 , a 5 , а 15 , а 50 , а k мүшелерін табыңдар.

7 слайд

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2n - 3. a 1 , а 2 , a 5 , а 15 , а 50 , а k мүшелерін табыңдар.

Ауызша есептеу 3. (с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

8 слайд
Ауызша есептеу 3. (с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

8 слайд

Ауызша есептеу 3. (с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, -

9 слайд
Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … 4) 0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; … a n = a n -1 +2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n -1 + 0,5 a n = a n-1 + d

9 слайд

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … 4) 0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; … a n = a n -1 +2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n -1 + 0,5 a n = a n-1 + d

Арифметикалық прогрессия 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

10 слайд
Арифметикалық прогрессия 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

10 слайд

Арифметикалық прогрессия 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

Есеп. Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650

11 слайд
Есеп. Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата- анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? …

11 слайд

Есеп. Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата- анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? …

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n dna S n  2 )1(2 1   10 2 5096502 10   S 5)4501300( 10

12 слайд
Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n dna S n  2 )1(2 1   10 2 5096502 10   S 5)4501300( 10 S 8750 10S тенге8750

12 слайд

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n dna S n  2 )1(2 1   10 2 5096502 10   S 5)4501300( 10 S 8750 10S тенге8750

32 60   na S n n n “4” “3” na прогрессия арифм....9;7;5  2 5 1   d a 6 a Б/і:

13 слайд
32 60   na S n n n “4” “3” na прогрессия арифм....9;7;5  2 5 1   d a 6 a Б/і:

13 слайд

32 60   na S n n n “4” “3” na прогрессия арифм....9;7;5  2 5 1   d a 6 a Б/і:

; 2 325 ;32 ;5312 ;60 ; 2 1 1 n n S na a S n aa S n n n n n           “4” “3” .23 ;2)1(5 ;)1( ;257 ;5 1 1 na na d

14 слайд
; 2 325 ;32 ;5312 ;60 ; 2 1 1 n n S na a S n aa S n n n n n           “4” “3” .23 ;2)1(5 ;)1( ;257 ;5 1 1 na na dnaa d a n n n        .15 ;255 ;5 ;)1( 6 6 16 1     a a daa dnaa n   10;6 ;0604 ;)4(60 ; 2 28 60 21 2      nn nn nn n n  

14 слайд

; 2 325 ;32 ;5312 ;60 ; 2 1 1 n n S na a S n aa S n n n n n           “4” “3” .23 ;2)1(5 ;)1( ;257 ;5 1 1 na na dnaa d a n n n        .15 ;255 ;5 ;)1( 6 6 16 1     a a daa dnaa n   10;6 ;0604 ;)4(60 ; 2 28 60 21 2      nn nn nn n n  

Есеп. Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан с

15 слайд
Есеп. Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп…Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі?

15 слайд

Есеп. Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп…Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі?

16 слайд
 

16 слайд

 

Дұрыс жауаптары: 1) Д 2)В 3)С 4)А 5)А

17 слайд
Дұрыс жауаптары: 1) Д 2)В 3)С 4)А 5)А

17 слайд

Дұрыс жауаптары: 1) Д 2)В 3)С 4)А 5)А

Рефлексия. Тест. 1.Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А. Теорияны түсіндім. В. Есептер шығаруды

18 слайд
Рефлексия. Тест. 1.Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А. Теорияны түсіндім. В. Есептер шығаруды ұйрендім. С. Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2.Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А. Білім. Б. Уақыт С.Ынтам болмады. Д. Есептерді жақсы шығардым. 3.Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А. Сыныптастар. Б. Мұғалім . С. Оқулық. Д. Ешкім

18 слайд

Рефлексия. Тест. 1.Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А. Теорияны түсіндім. В. Есептер шығаруды ұйрендім. С. Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2.Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А. Білім. Б. Уақыт С.Ынтам болмады. Д. Есептерді жақсы шығардым. 3.Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А. Сыныптастар. Б. Мұғалім . С. Оқулық. Д. Ешкім