“Арифметикалық прогрессия” тақырыбына есептер шығару. 9- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Арифметикалық прогрессия” тақырыбына есептер шығару. 9- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдерге іс-тәжірибе бөлісу үшін керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: ““ Арифметикалық Арифметикалық прогрессия” прогрессия” тақырыбына есептер тақырыбына есе

#2 слайд
Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: ““ Арифметикалық Арифметикалық прогрессия” прогрессия” тақырыбына есептер тақырыбына есептер шығару.шығару.

2 слайд

Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: ““ Арифметикалық Арифметикалық прогрессия” прогрессия” тақырыбына есептер тақырыбына есептер шығару.шығару.

 формуланы дұрыс пайдалануформуланы дұрыс пайдалану  логикалық ойлай білулогикалық ойлай білу  сауатты сөйлей білусауатты

#3 слайд
 формуланы дұрыс пайдалануформуланы дұрыс пайдалану  логикалық ойлай білулогикалық ойлай білу  сауатты сөйлей білусауатты сөйлей білу  түсінікті айта білутүсінікті айта білу  қорытындылай білуқорытындылай білу

3 слайд

 формуланы дұрыс пайдалануформуланы дұрыс пайдалану  логикалық ойлай білулогикалық ойлай білу  сауатты сөйлей білусауатты сөйлей білу  түсінікті айта білутүсінікті айта білу  қорытындылай білуқорытындылай білу

Сабақтың мақсаты ::  (білімділік) (білімділік) арифметикалық прорессияның арифметикалық прорессияның nn -ші мүшесінің -ші мүш

#4 слайд
Сабақтың мақсаты ::  (білімділік) (білімділік) арифметикалық прорессияның арифметикалық прорессияның nn -ші мүшесінің -ші мүшесінің формуласын және формуласын және nn -ші мүшесінің қосындысының формуласы -ші мүшесінің қосындысының формуласы арқылы есептер шығаруарқылы есептер шығару ;;  (( дамытушылықдамытушылық ) ) математикалық тілде сөйлей білуге, математикалық тілде сөйлей білуге, математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп шығаруға дағдыландырушығаруға дағдыландыру ;;  (( тәрбиеліктәрбиелік )) оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, есеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеуесеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеу ..

4 слайд

Сабақтың мақсаты ::  (білімділік) (білімділік) арифметикалық прорессияның арифметикалық прорессияның nn -ші мүшесінің -ші мүшесінің формуласын және формуласын және nn -ші мүшесінің қосындысының формуласы -ші мүшесінің қосындысының формуласы арқылы есептер шығаруарқылы есептер шығару ;;  (( дамытушылықдамытушылық ) ) математикалық тілде сөйлей білуге, математикалық тілде сөйлей білуге, математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп шығаруға дағдыландырушығаруға дағдыландыру ;;  (( тәрбиеліктәрбиелік )) оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, есеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеуесеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеу ..

2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1

#5 слайд
2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   А рифмети калық прогрессия анықтамасы . А рифмети калық прогрессия ның п-ші мүшесінің формуласы А рифмети калық прогрессия ның әрбір мүшесінің қасиеті Арифметикалық прогр-ң алғ. П-ммүшесі-ң қосындысының формуласы А рифмети калық прог -ның айырмасының формуласы

5 слайд

2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   А рифмети калық прогрессия анықтамасы . А рифмети калық прогрессия ның п-ші мүшесінің формуласы А рифмети калық прогрессия ның әрбір мүшесінің қасиеті Арифметикалық прогр-ң алғ. П-ммүшесі-ң қосындысының формуласы А рифмети калық прог -ның айырмасының формуласы

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: 1.1. Берілген тізбек аБерілген тізбек а рифметирифмети калықкалық прогрессия прогрессия бола ала

#6 слайд
Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: 1.1. Берілген тізбек аБерілген тізбек а рифметирифмети калықкалық прогрессия прогрессия бола ала ма?бола ала ма? 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n x n a 2 n

6 слайд

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: 1.1. Берілген тізбек аБерілген тізбек а рифметирифмети калықкалық прогрессия прогрессия бола ала ма?бола ала ма? 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n x n a 2 n

• а 1 және d арқылы өрнектеңдер а 3 , а 5 , а 4 • Егер а 1 = 4, d =7 болса,а

#7 слайд
• а 1 және d арқылы өрнектеңдер а 3 , а 5 , а 4 • Егер а 1 = 4, d =7 болса,а 3 неге тең? • Егер а 4 = 20, а 5 = 30 болса, d неге тең?

7 слайд

• а 1 және d арқылы өрнектеңдер а 3 , а 5 , а 4 • Егер а 1 = 4, d =7 болса,а 3 неге тең? • Егер а 4 = 20, а 5 = 30 болса, d неге тең?

Есеп. Бақыттың туған күніне әке-шешесі телефон сатып әпергісі келді. Алғашқы бірінші айда 650 тг. Ал келесі айларда 50 тг а

#8 слайд
Есеп. Бақыттың туған күніне әке-шешесі телефон сатып әпергісі келді. Алғашқы бірінші айда 650 тг. Ал келесі айларда 50 тг артық (алғашқыға қарағанда) төледі. 10 айдан кейін Бақыттың ата- анасы қанша тг төлеп «Сони-эрексон К- 750» телефонын сатып алды? …

8 слайд

Есеп. Бақыттың туған күніне әке-шешесі телефон сатып әпергісі келді. Алғашқы бірінші айда 650 тг. Ал келесі айларда 50 тг артық (алғашқыға қарағанда) төледі. 10 айдан кейін Бақыттың ата- анасы қанша тг төлеп «Сони-эрексон К- 750» телефонын сатып алды? …

Берілгені : Табу керек: Шешуі: Жауабы: 8750 тг 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10

#9 слайд
Берілгені : Табу керек: Шешуі: Жауабы: 8750 тг 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S

9 слайд

Берілгені : Табу керек: Шешуі: Жауабы: 8750 тг 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S

Математика тарихы.Математика тарихы.

#10 слайд
Математика тарихы.Математика тарихы.

10 слайд

Математика тарихы.Математика тарихы.

Т/к : 3 2 60    n a S n n n n a ïðîãðåññèÿ àðèôì . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 a Берілгені : Берілгені : Бері

#11 слайд
Т/к : 3 2 60    n a S n n n n a ïðîãðåññèÿ àðèôì . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 a Берілгені : Берілгені : Берілгені : Т/к : Т/к :

11 слайд

Т/к : 3 2 60    n a S n n n n a ïðîãðåññèÿ àðèôì . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 a Берілгені : Берілгені : Берілгені : Т/к : Т/к :

Шешуі:; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n             

#12 слайд
Шешуі:; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n               . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  Тексеру:

12 слайд

Шешуі:; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n               . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  Тексеру:

Рефлексия.Рефлексия. Тест. Тест. 1.1. Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп ой

#13 слайд
Рефлексия.Рефлексия. Тест. Тест. 1.1. Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп ойлаймын.ойлаймын. a)a) Теориялық материалдың талдауТеориялық материалдың талдау b)b) Есепшығаруды үйрендімЕсепшығаруды үйрендім c)c) Өткен материалдардың барлығын қайталадым.Өткен материалдардың барлығын қайталадым. 2.2. Есеп шығаруға не жетпеді?Есеп шығаруға не жетпеді? a)a) БілімімБілімім b)b) УақытымУақытым c)c) ЫнтамЫнтам d)d) өз дәрежесінде шығардымөз дәрежесінде шығардым 3.3. Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті?Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті? a)a) СыныптастарымСыныптастарым b)b) МұғалімМұғалім c)c) ОқулықОқулық – Ешкім.Ешкім.

13 слайд

Рефлексия.Рефлексия. Тест. Тест. 1.1. Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп ойлаймын.ойлаймын. a)a) Теориялық материалдың талдауТеориялық материалдың талдау b)b) Есепшығаруды үйрендімЕсепшығаруды үйрендім c)c) Өткен материалдардың барлығын қайталадым.Өткен материалдардың барлығын қайталадым. 2.2. Есеп шығаруға не жетпеді?Есеп шығаруға не жетпеді? a)a) БілімімБілімім b)b) УақытымУақытым c)c) ЫнтамЫнтам d)d) өз дәрежесінде шығардымөз дәрежесінде шығардым 3.3. Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті?Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті? a)a) СыныптастарымСыныптастарым b)b) МұғалімМұғалім c)c) ОқулықОқулық – Ешкім.Ешкім.

Файл форматы:
ppt
13.05.2019
1149
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі