Материалдар / “Арифметикалық прогрессия” тақырыбына есептер шығару. 9- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Арифметикалық прогрессия” тақырыбына есептер шығару. 9- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдерге іс-тәжірибе бөлісу үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2019
986
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: ““ Арифметикалық Арифметикалық прогрессия” прогрессия” тақырыбына есептер тақырыбына есе

2 слайд
Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: ““ Арифметикалық Арифметикалық прогрессия” прогрессия” тақырыбына есептер тақырыбына есептер шығару.шығару.

2 слайд

Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: ““ Арифметикалық Арифметикалық прогрессия” прогрессия” тақырыбына есептер тақырыбына есептер шығару.шығару.

 формуланы дұрыс пайдалануформуланы дұрыс пайдалану  логикалық ойлай білулогикалық ойлай білу  сауатты сөйлей білусауатты

3 слайд
 формуланы дұрыс пайдалануформуланы дұрыс пайдалану  логикалық ойлай білулогикалық ойлай білу  сауатты сөйлей білусауатты сөйлей білу  түсінікті айта білутүсінікті айта білу  қорытындылай білуқорытындылай білу

3 слайд

 формуланы дұрыс пайдалануформуланы дұрыс пайдалану  логикалық ойлай білулогикалық ойлай білу  сауатты сөйлей білусауатты сөйлей білу  түсінікті айта білутүсінікті айта білу  қорытындылай білуқорытындылай білу

Сабақтың мақсаты ::  (білімділік) (білімділік) арифметикалық прорессияның арифметикалық прорессияның nn -ші мүшесінің -ші мүш

4 слайд
Сабақтың мақсаты ::  (білімділік) (білімділік) арифметикалық прорессияның арифметикалық прорессияның nn -ші мүшесінің -ші мүшесінің формуласын және формуласын және nn -ші мүшесінің қосындысының формуласы -ші мүшесінің қосындысының формуласы арқылы есептер шығаруарқылы есептер шығару ;;  (( дамытушылықдамытушылық ) ) математикалық тілде сөйлей білуге, математикалық тілде сөйлей білуге, математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп шығаруға дағдыландырушығаруға дағдыландыру ;;  (( тәрбиеліктәрбиелік )) оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, есеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеуесеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеу ..

4 слайд

Сабақтың мақсаты ::  (білімділік) (білімділік) арифметикалық прорессияның арифметикалық прорессияның nn -ші мүшесінің -ші мүшесінің формуласын және формуласын және nn -ші мүшесінің қосындысының формуласы -ші мүшесінің қосындысының формуласы арқылы есептер шығаруарқылы есептер шығару ;;  (( дамытушылықдамытушылық ) ) математикалық тілде сөйлей білуге, математикалық тілде сөйлей білуге, математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп математиканың өмір мен байланысын үйренуге өз бетімен есеп шығаруға дағдыландырушығаруға дағдыландыру ;;  (( тәрбиеліктәрбиелік )) оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсартуға, есеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеуесеп шығаруда соңғы нәтижеге жете білуге тәрбиелеу ..

2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1

5 слайд
2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   А рифмети калық прогрессия анықтамасы . А рифмети калық прогрессия ның п-ші мүшесінің формуласы А рифмети калық прогрессия ның әрбір мүшесінің қасиеті Арифметикалық прогр-ң алғ. П-ммүшесі-ң қосындысының формуласы А рифмети калық прог -ның айырмасының формуласы

5 слайд

2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   А рифмети калық прогрессия анықтамасы . А рифмети калық прогрессия ның п-ші мүшесінің формуласы А рифмети калық прогрессия ның әрбір мүшесінің қасиеті Арифметикалық прогр-ң алғ. П-ммүшесі-ң қосындысының формуласы А рифмети калық прог -ның айырмасының формуласы

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: 1.1. Берілген тізбек аБерілген тізбек а рифметирифмети калықкалық прогрессия прогрессия бола ала

6 слайд
Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: 1.1. Берілген тізбек аБерілген тізбек а рифметирифмети калықкалық прогрессия прогрессия бола ала ма?бола ала ма? 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n x n a 2 n

6 слайд

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: 1.1. Берілген тізбек аБерілген тізбек а рифметирифмети калықкалық прогрессия прогрессия бола ала ма?бола ала ма? 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n x n a 2 n

• а 1 және d арқылы өрнектеңдер а 3 , а 5 , а 4 • Егер а 1 = 4, d =7 болса,а

7 слайд
• а 1 және d арқылы өрнектеңдер а 3 , а 5 , а 4 • Егер а 1 = 4, d =7 болса,а 3 неге тең? • Егер а 4 = 20, а 5 = 30 болса, d неге тең?

7 слайд

• а 1 және d арқылы өрнектеңдер а 3 , а 5 , а 4 • Егер а 1 = 4, d =7 болса,а 3 неге тең? • Егер а 4 = 20, а 5 = 30 болса, d неге тең?

Есеп. Бақыттың туған күніне әке-шешесі телефон сатып әпергісі келді. Алғашқы бірінші айда 650 тг. Ал келесі айларда 50 тг а

8 слайд
Есеп. Бақыттың туған күніне әке-шешесі телефон сатып әпергісі келді. Алғашқы бірінші айда 650 тг. Ал келесі айларда 50 тг артық (алғашқыға қарағанда) төледі. 10 айдан кейін Бақыттың ата- анасы қанша тг төлеп «Сони-эрексон К- 750» телефонын сатып алды? …

8 слайд

Есеп. Бақыттың туған күніне әке-шешесі телефон сатып әпергісі келді. Алғашқы бірінші айда 650 тг. Ал келесі айларда 50 тг артық (алғашқыға қарағанда) төледі. 10 айдан кейін Бақыттың ата- анасы қанша тг төлеп «Сони-эрексон К- 750» телефонын сатып алды? …

Берілгені : Табу керек: Шешуі: Жауабы: 8750 тг 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10

9 слайд
Берілгені : Табу керек: Шешуі: Жауабы: 8750 тг 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S

9 слайд

Берілгені : Табу керек: Шешуі: Жауабы: 8750 тг 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S

Математика тарихы.Математика тарихы.

10 слайд
Математика тарихы.Математика тарихы.

10 слайд

Математика тарихы.Математика тарихы.

Т/к : 3 2 60    n a S n n n n a ïðîãðåññèÿ àðèôì . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 a Берілгені : Берілгені : Бері

11 слайд
Т/к : 3 2 60    n a S n n n n a ïðîãðåññèÿ àðèôì . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 a Берілгені : Берілгені : Берілгені : Т/к : Т/к :

11 слайд

Т/к : 3 2 60    n a S n n n n a ïðîãðåññèÿ àðèôì . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 a Берілгені : Берілгені : Берілгені : Т/к : Т/к :

Шешуі:; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n             

12 слайд
Шешуі:; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n               . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  Тексеру:

12 слайд

Шешуі:; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n               . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  Тексеру:

Рефлексия.Рефлексия. Тест. Тест. 1.1. Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп ой

13 слайд
Рефлексия.Рефлексия. Тест. Тест. 1.1. Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп ойлаймын.ойлаймын. a)a) Теориялық материалдың талдауТеориялық материалдың талдау b)b) Есепшығаруды үйрендімЕсепшығаруды үйрендім c)c) Өткен материалдардың барлығын қайталадым.Өткен материалдардың барлығын қайталадым. 2.2. Есеп шығаруға не жетпеді?Есеп шығаруға не жетпеді? a)a) БілімімБілімім b)b) УақытымУақытым c)c) ЫнтамЫнтам d)d) өз дәрежесінде шығардымөз дәрежесінде шығардым 3.3. Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті?Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті? a)a) СыныптастарымСыныптастарым b)b) МұғалімМұғалім c)c) ОқулықОқулық – Ешкім.Ешкім.

13 слайд

Рефлексия.Рефлексия. Тест. Тест. 1.1. Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп Мен жеке жұмыстыңнәтижесінде ...болады деп ойлаймын.ойлаймын. a)a) Теориялық материалдың талдауТеориялық материалдың талдау b)b) Есепшығаруды үйрендімЕсепшығаруды үйрендім c)c) Өткен материалдардың барлығын қайталадым.Өткен материалдардың барлығын қайталадым. 2.2. Есеп шығаруға не жетпеді?Есеп шығаруға не жетпеді? a)a) БілімімБілімім b)b) УақытымУақытым c)c) ЫнтамЫнтам d)d) өз дәрежесінде шығардымөз дәрежесінде шығардым 3.3. Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті?Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті? a)a) СыныптастарымСыныптастарым b)b) МұғалімМұғалім c)c) ОқулықОқулық – Ешкім.Ешкім.