2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару презентация

Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Ахметов А А
16 Ақпан 2024
312
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару

1 слайд
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару

1 слайд

Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…

2 слайд
Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

2 слайд

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның

3 слайд
Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

3 слайд

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрес

4 слайд
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   ІІ. С әйкестендіру

4 слайд

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   ІІ. С әйкестендіру

ІІІ.Жеке жұмыс Ауызша есептеу: 1 . 3,13,23,33...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 2. -15, -5, 5, 15,

5 слайд
ІІІ.Жеке жұмыс Ауызша есептеу: 1 . 3,13,23,33...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 2. -15, -5, 5, 15, ...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 3. 3, 33, 333, 3333...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛМАЙДЫ

5 слайд

ІІІ.Жеке жұмыс Ауызша есептеу: 1 . 3,13,23,33...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 2. -15, -5, 5, 15, ...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 3. 3, 33, 333, 3333...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛМАЙДЫ

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар.

6 слайд
Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар.

6 слайд

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар.

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

7 слайд
Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

7 слайд

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

Есеп.  Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 65

8 слайд
Есеп.  Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата-анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды?  …

8 слайд

Есеп.  Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата-анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды?  …

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10 

9 слайд
Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

9 слайд

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. І топ а 15 , ІІ топ а 5

10 слайд
Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. І топ а 15 , ІІ топ а 50 , ІІІ топ а k мүшелерін табыңдар .IV . Топтық жұмыс

10 слайд

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. І топ а 15 , ІІ топ а 50 , ІІІ топ а k мүшелерін табыңдар .IV . Топтық жұмыс

Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … І топ төртінші, ІІ топ алтыншы және ІІІ топ жетінші

11 слайд
Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … І топ төртінші, ІІ топ алтыншы және ІІІ топ жетінші мүшелерді атаңдар .

11 слайд

Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … І топ төртінші, ІІ топ алтыншы және ІІІ топ жетінші мүшелерді атаңдар .

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. ІІ топ а 1

12 слайд
І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -?

12 слайд

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -?

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. Шешуі: а

13 слайд
І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. Шешуі: а 1 =103 а 2 =101 d =101-103=-2 а 103 =103+102*(-2)=-101 S 103 = 103=103 Жауабы: 103 ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55 S 13 = Жауабы:403 ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -? Шешуі: 50=10+(n-1)*4 50=10+4n-4 4n=44 n=11 S 11 = Жауабы:330

13 слайд

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. Шешуі: а 1 =103 а 2 =101 d =101-103=-2 а 103 =103+102*(-2)=-101 S 103 = 103=103 Жауабы: 103 ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55 S 13 = Жауабы:403 ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -? Шешуі: 50=10+(n-1)*4 50=10+4n-4 4n=44 n=11 S 11 = Жауабы:330

3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:V . Деңгейлік тапсырмал

14 слайд
3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:V . Деңгейлік тапсырмаларп

14 слайд

3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:V . Деңгейлік тапсырмаларп

; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “

15 слайд
; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “ 3” . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

15 слайд

; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “ 3” . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

Германиядан Мен Карл Гауспын қане 9 «А» сынып оқушылары сендерге қоятын сұрағым 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қо

16 слайд
Германиядан Мен Карл Гауспын қане 9 «А» сынып оқушылары сендерге қоятын сұрағым 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қосындысын есепте КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = V І. Шығармашылық жұмыс

16 слайд

Германиядан Мен Карл Гауспын қане 9 «А» сынып оқушылары сендерге қоятын сұрағым 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қосындысын есепте КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = V І. Шығармашылық жұмыс

Германиядаг Мен бұл есептің шешімің тез әрі тиімді тәсілмен бастауыш сыныпта былай есептегенмін . КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) Ш

17 слайд
Германиядаг Мен бұл есептің шешімің тез әрі тиімді тәсілмен бастауыш сыныпта былай есептегенмін . КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) Шешімі: 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = (1 + 100) + (2 + 99) + +(3 + 98) + ….. = 101 ∙ 50 = 5050

17 слайд

Германиядаг Мен бұл есептің шешімің тез әрі тиімді тәсілмен бастауыш сыныпта былай есептегенмін . КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) Шешімі: 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = (1 + 100) + (2 + 99) + +(3 + 98) + ….. = 101 ∙ 50 = 5050

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4

18 слайд
Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, …

18 слайд

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, …

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4

19 слайд
Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … a n = a n -1 + 2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n-1 + d

19 слайд

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … a n = a n -1 + 2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n-1 + d

(с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

20 слайд
(с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

20 слайд

(с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс

21 слайд
Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп… Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі? Есеп.

21 слайд

Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп… Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі? Есеп.

22 слайд
 

22 слайд

 

Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығар

23 слайд
Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады. Д . Есептерді жақсы шығардым. 3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А . Сыныптастар. Б. Мұғалім . С . Оқулық. Д . Ешкім

23 слайд

Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады. Д . Есептерді жақсы шығардым. 3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А . Сыныптастар. Б. Мұғалім . С . Оқулық. Д . Ешкім

Министірлікпен келісілген курстар тізімі