Материалдар / Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2024
224
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару

1 слайд
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару

1 слайд

Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессияны қайталауға есептер шығару

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…

2 слайд
Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

2 слайд

Оқушылардың білім-білік дағдылары:  Формулаларды пайдалануды білу …  Сауатты сөйлей білу …  Қорытындылау және сараптай білу…  Логикалық пайымдауды білу …  Мазмұндай білу …

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның

3 слайд
Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

3 слайд

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрес

4 слайд
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   ІІ. С әйкестендіру

4 слайд

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   ІІ. С әйкестендіру

ІІІ.Жеке жұмыс Ауызша есептеу: 1 . 3,13,23,33...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 2. -15, -5, 5, 15,

5 слайд
ІІІ.Жеке жұмыс Ауызша есептеу: 1 . 3,13,23,33...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 2. -15, -5, 5, 15, ...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 3. 3, 33, 333, 3333...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛМАЙДЫ

5 слайд

ІІІ.Жеке жұмыс Ауызша есептеу: 1 . 3,13,23,33...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 2. -15, -5, 5, 15, ...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛАДЫ 3. 3, 33, 333, 3333...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма? БОЛМАЙДЫ

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар.

6 слайд
Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар.

6 слайд

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар.

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

7 слайд
Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

7 слайд

Ауызша есептеу 1. а 1 = 1, d = 3 екені. Осы прогрессияның алғашқы 6 мүшесін табыңдар. 1; 4; 7; 11; 15; 19 ; …

Есеп.  Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 65

8 слайд
Есеп.  Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата-анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды?  …

8 слайд

Есеп.  Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата-анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды?  …

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10 

9 слайд
Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

9 слайд

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. І топ а 15 , ІІ топ а 5

10 слайд
Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. І топ а 15 , ІІ топ а 50 , ІІІ топ а k мүшелерін табыңдар .IV . Топтық жұмыс

10 слайд

Ауызша есептеу 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. І топ а 15 , ІІ топ а 50 , ІІІ топ а k мүшелерін табыңдар .IV . Топтық жұмыс

Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … І топ төртінші, ІІ топ алтыншы және ІІІ топ жетінші

11 слайд
Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … І топ төртінші, ІІ топ алтыншы және ІІІ топ жетінші мүшелерді атаңдар .

11 слайд

Ауызша есептеу 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … І топ төртінші, ІІ топ алтыншы және ІІІ топ жетінші мүшелерді атаңдар .

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. ІІ топ а 1

12 слайд
І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -?

12 слайд

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -?

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. Шешуі: а

13 слайд
І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. Шешуі: а 1 =103 а 2 =101 d =101-103=-2 а 103 =103+102*(-2)=-101 S 103 = 103=103 Жауабы: 103 ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55 S 13 = Жауабы:403 ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -? Шешуі: 50=10+(n-1)*4 50=10+4n-4 4n=44 n=11 S 11 = Жауабы:330

13 слайд

І топ 103; 101; ... арифметикалы қ прогрессияны ң ал ғ аш қ ы ж ү з ү ш м ү шесіні ң қосындысын табыңдар. Шешуі: а 1 =103 а 2 =101 d =101-103=-2 а 103 =103+102*(-2)=-101 S 103 = 103=103 Жауабы: 103 ІІ топ а 1 =7 , d =4 , n =13 а 13 - ? S 13 -? Шешуі: а 13 =7+12*4=7+48=55 S 13 = Жауабы:403 ІІІ топ а 1 = 10, d = 4 , а n = 50, n -? S n -? Шешуі: 50=10+(n-1)*4 50=10+4n-4 4n=44 n=11 S 11 = Жауабы:330

3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:V . Деңгейлік тапсырмал

14 слайд
3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:V . Деңгейлік тапсырмаларп

14 слайд

3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:V . Деңгейлік тапсырмаларп

; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “

15 слайд
; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “ 3” . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

15 слайд

; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “ 3” . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

Германиядан Мен Карл Гауспын қане 9 «А» сынып оқушылары сендерге қоятын сұрағым 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қо

16 слайд
Германиядан Мен Карл Гауспын қане 9 «А» сынып оқушылары сендерге қоятын сұрағым 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қосындысын есепте КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = V І. Шығармашылық жұмыс

16 слайд

Германиядан Мен Карл Гауспын қане 9 «А» сынып оқушылары сендерге қоятын сұрағым 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қосындысын есепте КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = V І. Шығармашылық жұмыс

Германиядаг Мен бұл есептің шешімің тез әрі тиімді тәсілмен бастауыш сыныпта былай есептегенмін . КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) Ш

17 слайд
Германиядаг Мен бұл есептің шешімің тез әрі тиімді тәсілмен бастауыш сыныпта былай есептегенмін . КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) Шешімі: 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = (1 + 100) + (2 + 99) + +(3 + 98) + ….. = 101 ∙ 50 = 5050

17 слайд

Германиядаг Мен бұл есептің шешімің тез әрі тиімді тәсілмен бастауыш сыныпта былай есептегенмін . КАРЛ ГАУСС (1777 – 1855) Шешімі: 1 + 2 + 3 + 4 + ….. + 99 + 100 = (1 + 100) + (2 + 99) + +(3 + 98) + ….. = 101 ∙ 50 = 5050

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4

18 слайд
Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, …

18 слайд

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, …

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4

19 слайд
Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … a n = a n -1 + 2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n-1 + d

19 слайд

Заңдылығын аныктап тізбектерді рекуренттік формуламен көрсетіндер 1) 1, 3, 5, 7, 9, … 2) 2, 5, 8, 11, 14,… 3) 8, 4, 0, - 4, - 8, - 12, … a n = a n -1 + 2 a n = a n -1 + 3 a n = a n -1 - 4 a n = a n-1 + d

(с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

20 слайд
(с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

20 слайд

(с n ) тізбегінің алғашқы бес мүшесін табындар, егер: с 1 = 4 C n+1 = c n +3

Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс

21 слайд
Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп… Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі? Есеп.

21 слайд

Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп… Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі? Есеп.

22 слайд
 

22 слайд

 

Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығар

23 слайд
Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады. Д . Есептерді жақсы шығардым. 3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А . Сыныптастар. Б. Мұғалім . С . Оқулық. Д . Ешкім

23 слайд

Рефлексия. Тест. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады. Д . Есептерді жақсы шығардым. 3. Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады? А . Сыныптастар. Б. Мұғалім . С . Оқулық. Д . Ешкім