Әріпті өрнек 4 сынып математика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әріпті өрнек 4 сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріпті өрнек тақырыбына слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы «№13-гимназиясы» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Умирбекова Кенжигуль Аманкосовна Сыныбы: 4 Пәні:

#1 слайд
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы «№13-гимназиясы» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Умирбекова Кенжигуль Аманкосовна Сыныбы: 4 Пәні: Математика Тақырып: Әріпті өрнектер Оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сәйкес келеді Сабақтың мақсаты оқу мақсаттарына сәйкес келеді Сабақтың мақсаты ойлау дағдыларын дамыту деңгейіне сәйкес SMART форматында тұжырымдалған 4.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді түрлендіру; 4.2.1.2. Әріптердің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табу Әріпті өрнектерді түрлендіреді; Әріптің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табады Қолдану, жинақтау

1 слайд

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы «№13-гимназиясы» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Умирбекова Кенжигуль Аманкосовна Сыныбы: 4 Пәні: Математика Тақырып: Әріпті өрнектер Оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сәйкес келеді Сабақтың мақсаты оқу мақсаттарына сәйкес келеді Сабақтың мақсаты ойлау дағдыларын дамыту деңгейіне сәйкес SMART форматында тұжырымдалған 4.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді түрлендіру; 4.2.1.2. Әріптердің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табу Әріпті өрнектерді түрлендіреді; Әріптің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табады Қолдану, жинақтау

•Жұптық жұмыс •Жеке жұмыс •Топтық жұмыс Оқыту әдістері: •«Түрлендір» •«Орнын бас» •«Пазл» Оқу мақсаттарына қол жеткізуге ық

#2 слайд
•Жұптық жұмыс •Жеке жұмыс •Топтық жұмыс Оқыту әдістері: •«Түрлендір» •«Орнын бас» •«Пазл» Оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді Сабақтың мақсаттарына сәйкес барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қолдайды

2 слайд

•Жұптық жұмыс •Жеке жұмыс •Топтық жұмыс Оқыту әдістері: •«Түрлендір» •«Орнын бас» •«Пазл» Оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді Сабақтың мақсаттарына сәйкес барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қолдайды

Жеке жұмыс «Түрлендір» әдісі (ашық тапсырма, қысқа жауапты қажет етеді) Әріпті өрнектерді түрлендір. Бағалау критерийлері м

#3 слайд
Жеке жұмыс «Түрлендір» әдісі (ашық тапсырма, қысқа жауапты қажет етеді) Әріпті өрнектерді түрлендір. Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді Білім алушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді ЕББҚЕО (математикалық есептеу қабілеті жоғары оқушы ) Күрделі теңдеуді түрлендіріп, белгісізді тап. Топтық жұмыс «Пазл» әдісі (Жабық тапсырма, толық жауапты қажет етпейді) Әріпті өрнектердің түрленген мәнімен байланыстыр. Жұптық жұмыс «Орнын бас» әдісі (ашық тапсырма, толық жауапты қажет етеді) Айнымалыны қойып, мәнін тап

3 слайд

Жеке жұмыс «Түрлендір» әдісі (ашық тапсырма, қысқа жауапты қажет етеді) Әріпті өрнектерді түрлендір. Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді Білім алушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді ЕББҚЕО (математикалық есептеу қабілеті жоғары оқушы ) Күрделі теңдеуді түрлендіріп, белгісізді тап. Топтық жұмыс «Пазл» әдісі (Жабық тапсырма, толық жауапты қажет етпейді) Әріпті өрнектердің түрленген мәнімен байланыстыр. Жұптық жұмыс «Орнын бас» әдісі (ашық тапсырма, толық жауапты қажет етеді) Айнымалыны қойып, мәнін тап

Файл форматы:
pptx
05.07.2024
349
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі