Әріпті өрнек 4 сынып математика
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
«№13-гимназиясы» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Умирбекова Кенжигуль Аманкосовна
Сыныбы: 4
Пәні: Математика
Тақырып: Әріпті өрнектер
Оқу мақсаттары оқу бағдарламасына
сәйкес келеді
Сабақтың мақсаты оқу
мақсаттарына сәйкес келеді
Сабақтың мақсаты ойлау
дағдыларын дамыту деңгейіне
сәйкес SMART форматында
тұжырымдалған
4.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді
түрлендіру;
4.2.1.2. Әріптердің берілген мәніндегі бірнеше
айнымалысы бар өрнектің мәнін табу
Әріпті өрнектерді түрлендіреді;
Әріптің берілген мәніндегі бірнеше
айнымалысы бар өрнектің мәнін
табады
Қолдану, жинақтау
1 слайд
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы «№13-гимназиясы» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Умирбекова Кенжигуль Аманкосовна Сыныбы: 4 Пәні: Математика Тақырып: Әріпті өрнектер Оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сәйкес келеді Сабақтың мақсаты оқу мақсаттарына сәйкес келеді Сабақтың мақсаты ойлау дағдыларын дамыту деңгейіне сәйкес SMART форматында тұжырымдалған 4.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді түрлендіру; 4.2.1.2. Әріптердің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табу Әріпті өрнектерді түрлендіреді; Әріптің берілген мәніндегі бірнеше айнымалысы бар өрнектің мәнін табады Қолдану, жинақтау
2 слайд
•Жұптық жұмыс
•Жеке жұмыс
•Топтық жұмыс
Оқыту әдістері:
•«Түрлендір»
•«Орнын бас»
•«Пазл»
Оқу мақсаттарына
қол жеткізуге
ықпал етеді
Сабақтың мақсаттарына сәйкес барлық білім
алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді
Жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес
оқытуды қолдайды
2 слайд
•Жұптық жұмыс •Жеке жұмыс •Топтық жұмыс Оқыту әдістері: •«Түрлендір» •«Орнын бас» •«Пазл» Оқу мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді Сабақтың мақсаттарына сәйкес барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қолдайды
3 слайд
Жеке жұмыс
«Түрлендір» әдісі
(ашық тапсырма,
қысқа жауапты
қажет етеді)
Әріпті өрнектерді
түрлендір.
Бағалау критерийлері мен
ойлау дағдыларының
деңгейіне сәйкес келеді,
функционалдық
сауаттылықты дамытуға
ықпал етеді
Білім алушылардың
жеке және ерекше білім
беру қажеттіліктеріне
сәйкес келеді
Бағалау критерийлері
мен ойлау
дағдыларының деңгейіне
сәйкес келеді,
функционалдық
сауаттылықты дамытуға
ықпал етеді
Бағалау критерийлері
мен ойлау
дағдыларының
деңгейіне сәйкес
келеді, функционалдық
сауаттылықты дамытуға
ықпал етеді
ЕББҚЕО
(математикалық
есептеу қабілеті
жоғары оқушы )
Күрделі теңдеуді
түрлендіріп,
белгісізді тап.
Топтық жұмыс
«Пазл» әдісі
(Жабық тапсырма,
толық жауапты
қажет етпейді)
Әріпті өрнектердің
түрленген мәнімен
байланыстыр.
Жұптық жұмыс
«Орнын бас» әдісі
(ашық тапсырма,
толық жауапты
қажет етеді)
Айнымалыны
қойып, мәнін тап
3 слайд
Жеке жұмыс «Түрлендір» әдісі (ашық тапсырма, қысқа жауапты қажет етеді) Әріпті өрнектерді түрлендір. Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді Білім алушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді Бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес келеді, функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді ЕББҚЕО (математикалық есептеу қабілеті жоғары оқушы ) Күрделі теңдеуді түрлендіріп, белгісізді тап. Топтық жұмыс «Пазл» әдісі (Жабық тапсырма, толық жауапты қажет етпейді) Әріпті өрнектердің түрленген мәнімен байланыстыр. Жұптық жұмыс «Орнын бас» әдісі (ашық тапсырма, толық жауапты қажет етеді) Айнымалыны қойып, мәнін тап