Артемида ғибадатханасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Артемида ғибадатханасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«№10 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ «АРТЕМИДА ҒИБАТХАНАСЫ» Пәні: қазақ тілі Мұғалімі: Жамбекова Е. Ж. Сыныбы: 6-А

#1 слайд
«№10 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ «АРТЕМИДА ҒИБАТХАНАСЫ» Пәні: қазақ тілі Мұғалімі: Жамбекова Е. Ж. Сыныбы: 6-А

1 слайд

«№10 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ «АРТЕМИДА ҒИБАТХАНАСЫ» Пәні: қазақ тілі Мұғалімі: Жамбекова Е. Ж. Сыныбы: 6-А

СӘЛЕМ – СӨЗДІҢ АТАСЫ Грек-рим мәдениеті бойынша амандасу: 1) Жұмулы қолымен өз кеудесін екі рет соғып, қолын жоғары көтереді; 2

#2 слайд
СӘЛЕМ – СӨЗДІҢ АТАСЫ Грек-рим мәдениеті бойынша амандасу: 1) Жұмулы қолымен өз кеудесін екі рет соғып, қолын жоғары көтереді; 2) Амандасып жатқан адамның иығынан қағады.

2 слайд

СӘЛЕМ – СӨЗДІҢ АТАСЫ Грек-рим мәдениеті бойынша амандасу: 1) Жұмулы қолымен өз кеудесін екі рет соғып, қолын жоғары көтереді; 2) Амандасып жатқан адамның иығынан қағады.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖЕКЕ СӨЗДЕР, БІРГЕ, БӨЛЕК ЖӘНЕ ДЕФИС АРҚЫЛЫ ЖАЗЫЛАТЫН СӨЗДЕРДІ ОРФОГРАФИЯЛЫҚ НОРМАҒА САЙ ЖАЗ

#3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖЕКЕ СӨЗДЕР, БІРГЕ, БӨЛЕК ЖӘНЕ ДЕФИС АРҚЫЛЫ ЖАЗЫЛАТЫН СӨЗДЕРДІ ОРФОГРАФИЯЛЫҚ НОРМАҒА САЙ ЖАЗУ; САБАҚТЫҢ ТҮРІ: ДАМЫТА ОҚЫТУ  САБАҚТЫҢ ӘДІСІ: ТҮСІНДІРУ, СҰРАҚ-ЖАУАП, АЙТЫЛЫМ, ТЫҢДАЛЫМ, ЖАЗЫЛЫМ, ОҚЫЛЫМ, ТОПТЫҚ ЖҰМЫС, ЖЕКЕ ЖҰМЫС, ОЙ ҚОЗҒАУ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: БІРГЕ ЖАЗЫЛАТЫН, БӨЛЕК ЖАЗЫЛАТЫН, ДЕФИС АРҚЫЛЫ ЖАЗЫЛАТЫН СӨЗДЕРДІ АЖЫРАТА АЛАДЫ. БІЛІМДІЛІГІ: ӘР СӨЗДІ ЕМЛЕГЕ САЙ ЖАЗА БІЛУДІ, САУАТТЫ ЖАЗУДЫ ҮЙРЕНЕДІ.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖЕКЕ СӨЗДЕР, БІРГЕ, БӨЛЕК ЖӘНЕ ДЕФИС АРҚЫЛЫ ЖАЗЫЛАТЫН СӨЗДЕРДІ ОРФОГРАФИЯЛЫҚ НОРМАҒА САЙ ЖАЗУ; САБАҚТЫҢ ТҮРІ: ДАМЫТА ОҚЫТУ  САБАҚТЫҢ ӘДІСІ: ТҮСІНДІРУ, СҰРАҚ-ЖАУАП, АЙТЫЛЫМ, ТЫҢДАЛЫМ, ЖАЗЫЛЫМ, ОҚЫЛЫМ, ТОПТЫҚ ЖҰМЫС, ЖЕКЕ ЖҰМЫС, ОЙ ҚОЗҒАУ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: БІРГЕ ЖАЗЫЛАТЫН, БӨЛЕК ЖАЗЫЛАТЫН, ДЕФИС АРҚЫЛЫ ЖАЗЫЛАТЫН СӨЗДЕРДІ АЖЫРАТА АЛАДЫ. БІЛІМДІЛІГІ: ӘР СӨЗДІ ЕМЛЕГЕ САЙ ЖАЗА БІЛУДІ, САУАТТЫ ЖАЗУДЫ ҮЙРЕНЕДІ.

ӘЛЕМНІҢ ЖЕТІ КЕРЕМЕТІ

#4 слайд
ӘЛЕМНІҢ ЖЕТІ КЕРЕМЕТІ

4 слайд

ӘЛЕМНІҢ ЖЕТІ КЕРЕМЕТІ

«ӘЛЕМНІҢ 7 КЕРЕМЕТІ» ДЕГЕН ҚА ЙДАН ШЫҚТЫ? АДАМЗАТ ҚОЛЫМЕН ЖАСАЛҒАН ҒАЛАМАТ СӘУЛЕТ ЕСКЕРТКІШТЕРІН ТІЗБЕЛЕП, ОНЫҢ ЕҢ ҮЗДІКТЕРІН

#5 слайд
«ӘЛЕМНІҢ 7 КЕРЕМЕТІ» ДЕГЕН ҚА ЙДАН ШЫҚТЫ? АДАМЗАТ ҚОЛЫМЕН ЖАСАЛҒАН ҒАЛАМАТ СӘУЛЕТ ЕСКЕРТКІШТЕРІН ТІЗБЕЛЕП, ОНЫҢ ЕҢ ҮЗДІКТЕРІН «ӘЛЕМНІҢ  КЕРЕМЕТІ» ДЕП АТАУ ЕҢ АЛҒАШ СОНАУ Б.З.Д. ІІІ ҒАСЫРДА ӨМІР СҮРГЕН ГЕРОДОТТЫҢ «ТАРИХЫНАН» БЕЛГІЛІ.Әлемнің жеті кереметі - Ескендір Зұлқарнайын Кіші Азия, Орта Азия, Мысыр, Оңтүстік Үндістан  территорияларын жаулап алып, ұлы империя құрғаннан кейін, саяхатшыларды қызықтыру үшін осы өңірлердегі 7 орыннан таңдаған сәулет өнері ескерткіштері. Кейін түрлі себептермен әлемнің жеті кереметінің тек біреуі ғана осы күнге дейін сақталған.

5 слайд

«ӘЛЕМНІҢ 7 КЕРЕМЕТІ» ДЕГЕН ҚА ЙДАН ШЫҚТЫ? АДАМЗАТ ҚОЛЫМЕН ЖАСАЛҒАН ҒАЛАМАТ СӘУЛЕТ ЕСКЕРТКІШТЕРІН ТІЗБЕЛЕП, ОНЫҢ ЕҢ ҮЗДІКТЕРІН «ӘЛЕМНІҢ  КЕРЕМЕТІ» ДЕП АТАУ ЕҢ АЛҒАШ СОНАУ Б.З.Д. ІІІ ҒАСЫРДА ӨМІР СҮРГЕН ГЕРОДОТТЫҢ «ТАРИХЫНАН» БЕЛГІЛІ.Әлемнің жеті кереметі - Ескендір Зұлқарнайын Кіші Азия, Орта Азия, Мысыр, Оңтүстік Үндістан  территорияларын жаулап алып, ұлы империя құрғаннан кейін, саяхатшыларды қызықтыру үшін осы өңірлердегі 7 орыннан таңдаған сәулет өнері ескерткіштері. Кейін түрлі себептермен әлемнің жеті кереметінің тек біреуі ғана осы күнге дейін сақталған.

«Ескендір Зұлқарнайын қайтыс болғаннан кейін жойылған жеті кереметтің бірі? Ескендір Зұлқарнайын әлемнің жеті кереметін қанд

#6 слайд
«Ескендір Зұлқарнайын қайтыс болғаннан кейін жойылған жеті кереметтің бірі? Ескендір Зұлқарнайын әлемнің жеті кереметін қандай мақсатпен бекітті? «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру

6 слайд

«Ескендір Зұлқарнайын қайтыс болғаннан кейін жойылған жеті кереметтің бірі? Ескендір Зұлқарнайын әлемнің жеті кереметін қандай мақсатпен бекітті? «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру

АРТЕМИДА ҒИБАДАТХАНАСЫ 1.Не себепті Эфес қаласының аты әлемге жайылды? 2.Геростраттың әрекетін қалай бағалайсыңдар? Осыған ба

#7 слайд
АРТЕМИДА ҒИБАДАТХАНАСЫ 1.Не себепті Эфес қаласының аты әлемге жайылды? 2.Геростраттың әрекетін қалай бағалайсыңдар? Осыған байланысты қазақта қандай мәтел бар?

7 слайд

АРТЕМИДА ҒИБАДАТХАНАСЫ 1.Не себепті Эфес қаласының аты әлемге жайылды? 2.Геростраттың әрекетін қалай бағалайсыңдар? Осыған байланысты қазақта қандай мәтел бар?

АРТЕМИДА ҒИБАДАТХАНАСЫ Кезең Қай аумақта? Түсініктеме Б. з. д. XI-VI ғғ.Гректер Эфес қаласын гректер салды. Б. з. д. 133 ж. –

#8 слайд
АРТЕМИДА ҒИБАДАТХАНАСЫ Кезең Қай аумақта? Түсініктеме Б. з. д. XI-VI ғғ.Гректер Эфес қаласын гректер салды. Б. з. д. 133 ж. – б. з. 395 ж. Рим империясы Рим Эфесті бағындырды. 395-XIV ғ. Византия Шығыс Рим империясы, халқы – грек текті XI-XIV ғ. Түрік-селжұқтар, кейін Османдар Соғыстар нәтижесінде Эфес түріктерге өтті. Қазіргі таңдаТүркия Республикасы Эфес қирандылары Түркияның Селжұқ қаласында.

8 слайд

АРТЕМИДА ҒИБАДАТХАНАСЫ Кезең Қай аумақта? Түсініктеме Б. з. д. XI-VI ғғ.Гректер Эфес қаласын гректер салды. Б. з. д. 133 ж. – б. з. 395 ж. Рим империясы Рим Эфесті бағындырды. 395-XIV ғ. Византия Шығыс Рим империясы, халқы – грек текті XI-XIV ғ. Түрік-селжұқтар, кейін Османдар Соғыстар нәтижесінде Эфес түріктерге өтті. Қазіргі таңдаТүркия Республикасы Эфес қирандылары Түркияның Селжұқ қаласында.

WORDWALL ПЛАТФОРМАСЫМЕН ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДА

#9 слайд
WORDWALL ПЛАТФОРМАСЫМЕН ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДА

9 слайд

WORDWALL ПЛАТФОРМАСЫМЕН ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДА

ӘЛЕМДІК ТАРИХИ МАҢЫЗЫ БАР ЕСКЕРТКІШТЕРДІ САҚТАУДЫҢ ЖОЛДАРЫ ТУРАЛЫ «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» БОЙЫНША ӨЗ ОЙЛАРЫҢДЫ ЖАЗЫҢДАР. Бірінші сөйл

#10 слайд
ӘЛЕМДІК ТАРИХИ МАҢЫЗЫ БАР ЕСКЕРТКІШТЕРДІ САҚТАУДЫҢ ЖОЛДАРЫ ТУРАЛЫ «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» БОЙЫНША ӨЗ ОЙЛАРЫҢДЫ ЖАЗЫҢДАР. Бірінші сөйлем: «Біздің ойымызша, ...». Екінші сөйлем: «Өйткені ...». Үшінші сөйлем: «Тағы бір айта кетерлігі, ...». Төртінші сөйлем: «Қорытындылайтын болсақ, ...».

10 слайд

ӘЛЕМДІК ТАРИХИ МАҢЫЗЫ БАР ЕСКЕРТКІШТЕРДІ САҚТАУДЫҢ ЖОЛДАРЫ ТУРАЛЫ «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» БОЙЫНША ӨЗ ОЙЛАРЫҢДЫ ЖАЗЫҢДАР. Бірінші сөйлем: «Біздің ойымызша, ...». Екінші сөйлем: «Өйткені ...». Үшінші сөйлем: «Тағы бір айта кетерлігі, ...». Төртінші сөйлем: «Қорытындылайтын болсақ, ...».

БЕРІЛГЕН СӨЗДЕРДІ ТҮЗЕТІП, ҮШ БАҒАНҒА БӨЛІП ЖАЗЫҢДАР. Эфестұрғындары, қараниетті, елелге, атаққұмар, Шығысмәдениеті,

#11 слайд
БЕРІЛГЕН СӨЗДЕРДІ ТҮЗЕТІП, ҮШ БАҒАНҒА БӨЛІП ЖАЗЫҢДАР. Эфестұрғындары, қараниетті, елелге, атаққұмар, Шығысмәдениеті, сәнсалтанаты, ақкөңіл орнытолмасзұлымдық, мансапқұмар, кәріжас, жетікеремет, ертелікеш, Селжұққаласы, атақдаңқы, тасжүрек.

11 слайд

БЕРІЛГЕН СӨЗДЕРДІ ТҮЗЕТІП, ҮШ БАҒАНҒА БӨЛІП ЖАЗЫҢДАР. Эфестұрғындары, қараниетті, елелге, атаққұмар, Шығысмәдениеті, сәнсалтанаты, ақкөңіл орнытолмасзұлымдық, мансапқұмар, кәріжас, жетікеремет, ертелікеш, Селжұққаласы, атақдаңқы, тасжүрек.

QUIZIZ ПЛАТФОРМАСЫНДАҒЫ СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР.

#12 слайд
QUIZIZ ПЛАТФОРМАСЫНДАҒЫ СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР.

12 слайд

QUIZIZ ПЛАТФОРМАСЫНДАҒЫ СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР.

Үй жұмысы: 5-тапсырма, 44-бет

#13 слайд
Үй жұмысы: 5-тапсырма, 44-бет

13 слайд

Үй жұмысы: 5-тапсырма, 44-бет

КЕРІ БАЙЛАНЫС WHATSAPP желісі арқылы сауалнамаға жауап беру.

#14 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС WHATSAPP желісі арқылы сауалнамаға жауап беру.

14 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС WHATSAPP желісі арқылы сауалнамаға жауап беру.

Файл форматы:
pptx
09.12.2025
12
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі