Материалдар / Артқы фон ойын кейіпкерлері 9 сынып презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Артқы фон ойын кейіпкерлері 9 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Артқы фон ойын кейіпкерлері 9 сынып презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2024
93
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: АРТҚЫ ФОН МЕН ОЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРІ https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: АРТҚЫ ФОН МЕН ОЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРІ https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139

ОҚУ МАҚСАТЫ • 9.3.3.5 ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ҚҰРУ • 9.3.3.6 ОЙЫНҒА АРНАЛҒАН ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕР ЖҮКТЕУ

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ • 9.3.3.5 ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ҚҰРУ • 9.3.3.6 ОЙЫНҒА АРНАЛҒАН ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕР ЖҮКТЕУ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ЖАСАУ ; • ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРДІ ОЙЫНҒА ЖҮКТЕУ .

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ЖАСАУ ; • ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРДІ ОЙЫНҒА ЖҮКТЕУ .

ОЙЫНДЫ ЖАСАУ АЛГОРИТМІ ТӨМЕНДЕГІДЕЙ: 1) ТЕРЕЗЕНІ АШУ; 2) АРТҚЫ ФОНҒА ТҮС БЕРУ (БОЯУ ҚҰЮ); 3) ОЙЫН КЕЙІПКЕРІН ЖҮКТЕУ.

4 слайд
ОЙЫНДЫ ЖАСАУ АЛГОРИТМІ ТӨМЕНДЕГІДЕЙ: 1) ТЕРЕЗЕНІ АШУ; 2) АРТҚЫ ФОНҒА ТҮС БЕРУ (БОЯУ ҚҰЮ); 3) ОЙЫН КЕЙІПКЕРІН ЖҮКТЕУ.

Pygame -де артқы фонды орнату: ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонда екі түрлі беруге болады: 1) ойын

5 слайд
Pygame -де артқы фонды орнату: ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонда екі түрлі беруге болады: 1) ойын алаңын таңдаған бір түспен толық бояу. Бұл суретте screen.fill((150, 150, 100)) командасы арқылы ойын терезесін RGB=(150, 150, 100) түсімен толтырып боядық. 2) артқы фонға ойын тақырыбына сай сурет кірістіру. Бұл суретте pygame.Image.Load( ) командасы арқылы файлдан қажетті суретті жүктедік.

6 слайд

PyGame- ғы түстер R G B кескіні

7 слайд
PyGame- ғы түстер R G B кескіні

import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((400,300)) pygame.display.set_caption('My Game') red=(255,0,0) screen

8 слайд
import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((400,300)) pygame.display.set_caption('My Game') red=(255,0,0) screen.fill(red) pygame.display.flip() running= T rue while running: for event in pygame.event.get(): if event.type==pygame.QUIT: running=False pygame.quit() Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл түсті фонмен боялған « My Game » атты терезе пайда болады

import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((265,190)) img_surf=pygame.image.load('ba t ter.jpg') img_rect=img_su

9 слайд
import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((265,190)) img_surf=pygame.image.load('ba t ter.jpg') img_rect=img_surf.get_rect(center=(133,95)) screen.blit(img_surf, img_rect) pygame.display.update() while 1: for i in pygame.event.get(): if i.type==pygame.QUIT: exit() pygame.time.delay(20) Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл фонында сурет кескінделген терезе пайда болады https ://repl.it/languages /pygame

ТАПСЫРМА «МІНДЕТТІ ДЕҢГЕЙ» • 1. ФОН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? 2. ОЙЫНҒА ФОН КІРІСТІРУДІҢ ҚАНДАЙ ЖОЛДАРЫН АЙТА АЛАСЫҢ? 3. Р YGAME- ДЕ ФО

10 слайд
ТАПСЫРМА «МІНДЕТТІ ДЕҢГЕЙ» • 1. ФОН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? 2. ОЙЫНҒА ФОН КІРІСТІРУДІҢ ҚАНДАЙ ЖОЛДАРЫН АЙТА АЛАСЫҢ? 3. Р YGAME- ДЕ ФОНДЫҚ СУРЕТ ЖҮКТЕУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНАСЫҢ? 4. БІР СУРЕТТІ ЕКІНШІСІНІҢ ҮСТІНЕ ОРНАЛАСТЫРУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ?

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫ С «МҮМКІН ДЕҢГЕЙ» Суретті экранға шығаратын программа жазыңыз: • Экран өлшемін орнату: ( 800, 600 ); • Артқы ф

11 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫ С «МҮМКІН ДЕҢГЕЙ» Суретті экранға шығаратын программа жазыңыз: • Экран өлшемін орнату: ( 800, 600 ); • Артқы фонды қажет түспен бояу ( кез-келген түсті таңдауға болады ), түстермен эксперимент жасап көріңіздер; • Экранның жұмыс аумағына кеңістік кораблін қосу , файл shuttle . Png • Артқы фонға сатурн суретін орнату , файл saturn . Jpg • Жазылған программаны сақтау. https ://repl.it/languages /pygame

РЕФЛЕКСИЯ РЕФЛЕКЦИЯқуаныш тымын бақыттымын түсінбедім жаңалық болды қызықсыз күтпеген оқиға

12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ РЕФЛЕКЦИЯқуаныш тымын бақыттымын түсінбедім жаңалық болды қызықсыз күтпеген оқиға

ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ Кітаптан 5.2. тақырыпты оқу https ://repl.it/languages /pygame

13 слайд
ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ Кітаптан 5.2. тақырыпты оқу https ://repl.it/languages /pygame