Артқы фон ойын кейіпкерлері 9 сынып презентация




1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
АРТҚЫ ФОН МЕН ОЙЫН
КЕЙІПКЕРЛЕРІ
https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: АРТҚЫ ФОН МЕН ОЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРІ https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ
•
9.3.3.5 ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ҚҰРУ
•
9.3.3.6 ОЙЫНҒА АРНАЛҒАН ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕР
ЖҮКТЕУ
2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ • 9.3.3.5 ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ҚҰРУ • 9.3.3.6 ОЙЫНҒА АРНАЛҒАН ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕР ЖҮКТЕУ

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
•
ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ЖАСАУ ;
•
ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРДІ ОЙЫНҒА
ЖҮКТЕУ .
3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ЖАСАУ ; • ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРДІ ОЙЫНҒА ЖҮКТЕУ .

4 слайд
ОЙЫНДЫ ЖАСАУ АЛГОРИТМІ
ТӨМЕНДЕГІДЕЙ:
1) ТЕРЕЗЕНІ АШУ;
2) АРТҚЫ ФОНҒА ТҮС БЕРУ (БОЯУ
ҚҰЮ);
3) ОЙЫН КЕЙІПКЕРІН ЖҮКТЕУ.
4 слайд
ОЙЫНДЫ ЖАСАУ АЛГОРИТМІ ТӨМЕНДЕГІДЕЙ: 1) ТЕРЕЗЕНІ АШУ; 2) АРТҚЫ ФОНҒА ТҮС БЕРУ (БОЯУ ҚҰЮ); 3) ОЙЫН КЕЙІПКЕРІН ЖҮКТЕУ.

5 слайд
Pygame -де артқы фонды орнату:
ойын барысында кейіпкердің артында көрініп
тұратын фонда екі түрлі беруге болады:
1) ойын алаңын таңдаған бір түспен
толық бояу.
Бұл суретте screen.fill((150, 150, 100))
командасы арқылы ойын терезесін
RGB=(150, 150, 100) түсімен толтырып боядық.
2) артқы фонға ойын тақырыбына
сай сурет кірістіру.
Бұл суретте pygame.Image.Load( ) командасы
арқылы файлдан қажетті суретті жүктедік.
5 слайд
Pygame -де артқы фонды орнату: ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонда екі түрлі беруге болады: 1) ойын алаңын таңдаған бір түспен толық бояу. Бұл суретте screen.fill((150, 150, 100)) командасы арқылы ойын терезесін RGB=(150, 150, 100) түсімен толтырып боядық. 2) артқы фонға ойын тақырыбына сай сурет кірістіру. Бұл суретте pygame.Image.Load( ) командасы арқылы файлдан қажетті суретті жүктедік.

6 слайд
6 слайд

7 слайд
PyGame- ғы түстер
R G B кескіні
7 слайд
PyGame- ғы түстер R G B кескіні

8 слайд
import pygame
pygame.init()
screen=pygame.display.set_mode((400,300))
pygame.display.set_caption('My Game')
red=(255,0,0)
screen.fill(red)
pygame.display.flip()
running= T rue
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type==pygame.QUIT:
running=False
pygame.quit() Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл
түсті фонмен боялған « My Game » атты терезе пайда
болады
8 слайд
import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((400,300)) pygame.display.set_caption('My Game') red=(255,0,0) screen.fill(red) pygame.display.flip() running= T rue while running: for event in pygame.event.get(): if event.type==pygame.QUIT: running=False pygame.quit() Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл түсті фонмен боялған « My Game » атты терезе пайда болады

9 слайд
import pygame
pygame.init()
screen=pygame.display.set_mode((265,190))
img_surf=pygame.image.load('ba t ter.jpg')
img_rect=img_surf.get_rect(center=(133,95))
screen.blit(img_surf, img_rect)
pygame.display.update()
while 1:
for i in pygame.event.get():
if i.type==pygame.QUIT:
exit()
pygame.time.delay(20) Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл
фонында сурет кескінделген терезе пайда болады
https
://repl.it/languages
/pygame
9 слайд
import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((265,190)) img_surf=pygame.image.load('ba t ter.jpg') img_rect=img_surf.get_rect(center=(133,95)) screen.blit(img_surf, img_rect) pygame.display.update() while 1: for i in pygame.event.get(): if i.type==pygame.QUIT: exit() pygame.time.delay(20) Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл фонында сурет кескінделген терезе пайда болады https ://repl.it/languages /pygame

10 слайд
ТАПСЫРМА «МІНДЕТТІ
ДЕҢГЕЙ»
•
1. ФОН ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
2. ОЙЫНҒА ФОН КІРІСТІРУДІҢ ҚАНДАЙ ЖОЛДАРЫН
АЙТА АЛАСЫҢ?
3. Р YGAME- ДЕ ФОНДЫҚ СУРЕТ ЖҮКТЕУ ҮШІН ҚАНДАЙ
КОМАНДА ҚОЛДАНАСЫҢ?
4. БІР СУРЕТТІ ЕКІНШІСІНІҢ ҮСТІНЕ ОРНАЛАСТЫРУ
ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ?
10 слайд
ТАПСЫРМА «МІНДЕТТІ ДЕҢГЕЙ» • 1. ФОН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? 2. ОЙЫНҒА ФОН КІРІСТІРУДІҢ ҚАНДАЙ ЖОЛДАРЫН АЙТА АЛАСЫҢ? 3. Р YGAME- ДЕ ФОНДЫҚ СУРЕТ ЖҮКТЕУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНАСЫҢ? 4. БІР СУРЕТТІ ЕКІНШІСІНІҢ ҮСТІНЕ ОРНАЛАСТЫРУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ?

11 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫ С
«МҮМКІН ДЕҢГЕЙ»
Суретті экранға шығаратын программа жазыңыз:
•
Экран өлшемін орнату: ( 800, 600 );
•
Артқы фонды қажет түспен бояу ( кез-келген түсті таңдауға
болады ), түстермен эксперимент жасап көріңіздер;
•
Экранның жұмыс аумағына кеңістік кораблін қосу , файл
shuttle . Png
•
Артқы фонға сатурн суретін орнату , файл saturn . Jpg
•
Жазылған программаны сақтау.
https
://repl.it/languages
/pygame
11 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫ С «МҮМКІН ДЕҢГЕЙ» Суретті экранға шығаратын программа жазыңыз: • Экран өлшемін орнату: ( 800, 600 ); • Артқы фонды қажет түспен бояу ( кез-келген түсті таңдауға болады ), түстермен эксперимент жасап көріңіздер; • Экранның жұмыс аумағына кеңістік кораблін қосу , файл shuttle . Png • Артқы фонға сатурн суретін орнату , файл saturn . Jpg • Жазылған программаны сақтау. https ://repl.it/languages /pygame

12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
РЕФЛЕКЦИЯқуаныш тымын бақыттымын
түсінбедім
жаңалық
болды
қызықсыз күтпеген оқиға
12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ РЕФЛЕКЦИЯқуаныш тымын бақыттымын түсінбедім жаңалық болды қызықсыз күтпеген оқиға

13 слайд
ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ
Кітаптан 5.2. тақырыпты оқу
https
://repl.it/languages
/pygame
13 слайд
ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ Кітаптан 5.2. тақырыпты оқу https ://repl.it/languages /pygame