Материалдар / Артқы фон ойын кейіпкерлері 9 сынып презентация

Артқы фон ойын кейіпкерлері 9 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Артқы фон ойын кейіпкерлері 9 сынып презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
06 Сәуір 2024
662
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: АРТҚЫ ФОН МЕН ОЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРІ https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: АРТҚЫ ФОН МЕН ОЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРІ https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: АРТҚЫ ФОН МЕН ОЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРІ https://www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139

ОҚУ МАҚСАТЫ • 9.3.3.5 ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ҚҰРУ • 9.3.3.6 ОЙЫНҒА АРНАЛҒАН ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕР ЖҮКТЕУ

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ • 9.3.3.5 ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ҚҰРУ • 9.3.3.6 ОЙЫНҒА АРНАЛҒАН ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕР ЖҮКТЕУ

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ • 9.3.3.5 ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ҚҰРУ • 9.3.3.6 ОЙЫНҒА АРНАЛҒАН ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕР ЖҮКТЕУ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ЖАСАУ ; • ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРДІ ОЙЫНҒА ЖҮКТЕУ .

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ЖАСАУ ; • ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРДІ ОЙЫНҒА ЖҮКТЕУ .

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • ОЙЫННЫҢ АРТҚЫ ФОНЫН ЖАСАУ ; • ДАЙЫН КЕЙІПКЕРЛЕРДІ ОЙЫНҒА ЖҮКТЕУ .

ОЙЫНДЫ ЖАСАУ АЛГОРИТМІ ТӨМЕНДЕГІДЕЙ: 1) ТЕРЕЗЕНІ АШУ; 2) АРТҚЫ ФОНҒА ТҮС БЕРУ (БОЯУ ҚҰЮ); 3) ОЙЫН КЕЙІПКЕРІН ЖҮКТЕУ.

4 слайд
ОЙЫНДЫ ЖАСАУ АЛГОРИТМІ ТӨМЕНДЕГІДЕЙ: 1) ТЕРЕЗЕНІ АШУ; 2) АРТҚЫ ФОНҒА ТҮС БЕРУ (БОЯУ ҚҰЮ); 3) ОЙЫН КЕЙІПКЕРІН ЖҮКТЕУ.

4 слайд

ОЙЫНДЫ ЖАСАУ АЛГОРИТМІ ТӨМЕНДЕГІДЕЙ: 1) ТЕРЕЗЕНІ АШУ; 2) АРТҚЫ ФОНҒА ТҮС БЕРУ (БОЯУ ҚҰЮ); 3) ОЙЫН КЕЙІПКЕРІН ЖҮКТЕУ.

Pygame -де артқы фонды орнату: ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонда екі түрлі беруге болады: 1) ойын

5 слайд
Pygame -де артқы фонды орнату: ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонда екі түрлі беруге болады: 1) ойын алаңын таңдаған бір түспен толық бояу. Бұл суретте screen.fill((150, 150, 100)) командасы арқылы ойын терезесін RGB=(150, 150, 100) түсімен толтырып боядық. 2) артқы фонға ойын тақырыбына сай сурет кірістіру. Бұл суретте pygame.Image.Load( ) командасы арқылы файлдан қажетті суретті жүктедік.

5 слайд

Pygame -де артқы фонды орнату: ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонда екі түрлі беруге болады: 1) ойын алаңын таңдаған бір түспен толық бояу. Бұл суретте screen.fill((150, 150, 100)) командасы арқылы ойын терезесін RGB=(150, 150, 100) түсімен толтырып боядық. 2) артқы фонға ойын тақырыбына сай сурет кірістіру. Бұл суретте pygame.Image.Load( ) командасы арқылы файлдан қажетті суретті жүктедік.

6 слайд

6 слайд

PyGame- ғы түстер R G B кескіні

7 слайд
PyGame- ғы түстер R G B кескіні

7 слайд

PyGame- ғы түстер R G B кескіні

import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((400,300)) pygame.display.set_caption('My Game') red=(255,0,0) screen

8 слайд
import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((400,300)) pygame.display.set_caption('My Game') red=(255,0,0) screen.fill(red) pygame.display.flip() running= T rue while running: for event in pygame.event.get(): if event.type==pygame.QUIT: running=False pygame.quit() Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл түсті фонмен боялған « My Game » атты терезе пайда болады

8 слайд

import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((400,300)) pygame.display.set_caption('My Game') red=(255,0,0) screen.fill(red) pygame.display.flip() running= T rue while running: for event in pygame.event.get(): if event.type==pygame.QUIT: running=False pygame.quit() Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл түсті фонмен боялған « My Game » атты терезе пайда болады

import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((265,190)) img_surf=pygame.image.load('ba t ter.jpg') img_rect=img_su

9 слайд
import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((265,190)) img_surf=pygame.image.load('ba t ter.jpg') img_rect=img_surf.get_rect(center=(133,95)) screen.blit(img_surf, img_rect) pygame.display.update() while 1: for i in pygame.event.get(): if i.type==pygame.QUIT: exit() pygame.time.delay(20) Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл фонында сурет кескінделген терезе пайда болады https ://repl.it/languages /pygame

9 слайд

import pygame pygame.init() screen=pygame.display.set_mode((265,190)) img_surf=pygame.image.load('ba t ter.jpg') img_rect=img_surf.get_rect(center=(133,95)) screen.blit(img_surf, img_rect) pygame.display.update() while 1: for i in pygame.event.get(): if i.type==pygame.QUIT: exit() pygame.time.delay(20) Төмендегі программа кодын тергенде, нәтижесінде қызыл фонында сурет кескінделген терезе пайда болады https ://repl.it/languages /pygame

ТАПСЫРМА «МІНДЕТТІ ДЕҢГЕЙ» • 1. ФОН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? 2. ОЙЫНҒА ФОН КІРІСТІРУДІҢ ҚАНДАЙ ЖОЛДАРЫН АЙТА АЛАСЫҢ? 3. Р YGAME- ДЕ ФО

10 слайд
ТАПСЫРМА «МІНДЕТТІ ДЕҢГЕЙ» • 1. ФОН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? 2. ОЙЫНҒА ФОН КІРІСТІРУДІҢ ҚАНДАЙ ЖОЛДАРЫН АЙТА АЛАСЫҢ? 3. Р YGAME- ДЕ ФОНДЫҚ СУРЕТ ЖҮКТЕУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНАСЫҢ? 4. БІР СУРЕТТІ ЕКІНШІСІНІҢ ҮСТІНЕ ОРНАЛАСТЫРУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ?

10 слайд

ТАПСЫРМА «МІНДЕТТІ ДЕҢГЕЙ» • 1. ФОН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? 2. ОЙЫНҒА ФОН КІРІСТІРУДІҢ ҚАНДАЙ ЖОЛДАРЫН АЙТА АЛАСЫҢ? 3. Р YGAME- ДЕ ФОНДЫҚ СУРЕТ ЖҮКТЕУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНАСЫҢ? 4. БІР СУРЕТТІ ЕКІНШІСІНІҢ ҮСТІНЕ ОРНАЛАСТЫРУ ҮШІН ҚАНДАЙ КОМАНДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ?

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫ С «МҮМКІН ДЕҢГЕЙ» Суретті экранға шығаратын программа жазыңыз: • Экран өлшемін орнату: ( 800, 600 ); • Артқы ф

11 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫ С «МҮМКІН ДЕҢГЕЙ» Суретті экранға шығаратын программа жазыңыз: • Экран өлшемін орнату: ( 800, 600 ); • Артқы фонды қажет түспен бояу ( кез-келген түсті таңдауға болады ), түстермен эксперимент жасап көріңіздер; • Экранның жұмыс аумағына кеңістік кораблін қосу , файл shuttle . Png • Артқы фонға сатурн суретін орнату , файл saturn . Jpg • Жазылған программаны сақтау. https ://repl.it/languages /pygame

11 слайд

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫ С «МҮМКІН ДЕҢГЕЙ» Суретті экранға шығаратын программа жазыңыз: • Экран өлшемін орнату: ( 800, 600 ); • Артқы фонды қажет түспен бояу ( кез-келген түсті таңдауға болады ), түстермен эксперимент жасап көріңіздер; • Экранның жұмыс аумағына кеңістік кораблін қосу , файл shuttle . Png • Артқы фонға сатурн суретін орнату , файл saturn . Jpg • Жазылған программаны сақтау. https ://repl.it/languages /pygame

РЕФЛЕКСИЯ РЕФЛЕКЦИЯқуаныш тымын бақыттымын түсінбедім жаңалық болды қызықсыз күтпеген оқиға

12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ РЕФЛЕКЦИЯқуаныш тымын бақыттымын түсінбедім жаңалық болды қызықсыз күтпеген оқиға

12 слайд

РЕФЛЕКСИЯ РЕФЛЕКЦИЯқуаныш тымын бақыттымын түсінбедім жаңалық болды қызықсыз күтпеген оқиға

ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ Кітаптан 5.2. тақырыпты оқу https ://repl.it/languages /pygame

13 слайд
ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ Кітаптан 5.2. тақырыпты оқу https ://repl.it/languages /pygame

13 слайд

ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ Кітаптан 5.2. тақырыпты оқу https ://repl.it/languages /pygame

Министірлікпен келісілген курстар тізімі