Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу( сулык,сөмке,ұялы телефонның қабы)бірінші кезең.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: Агибаева Гулаш
Купбосыновна
Мектебі: Т.Айбергенов мектеп-гимназиясы
Түркістан облысы Шардара ауданы Көк-су ауылы
Қысқа мерзімді сабақ жоспардың тақырыбы:
Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен
тоқу
( сулык,сөмке,ұялы телефонның
қабы)бірінші кезең .
1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: Агибаева Гулаш Купбосыновна Мектебі: Т.Айбергенов мектеп-гимназиясы Түркістан облысы Шардара ауданы Көк-су ауылы Қысқа мерзімді сабақ жоспардың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу ( сулык,сөмке,ұялы телефонның қабы)бірінші кезең .
2 слайд
Сабақ тақырыбы:Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен
тоқу(сулық, сөмке, ұялы телефонның қабы)
,,
,,6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік
жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік
материалдарды қолдану және экперимент жасау6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік
жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік
материалдарды қолдану және экперимент жасау
, Барлық оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және
тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып,
техникалар,көркемдік материалдарды анықтау;
Оқушылардың басым бөлігі: Материалдардың қасиеттері жайлы
білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып,
техникалар,көркемдік материалдарды қолдану ;
Кейбір оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және
тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып
техникалар,көркемдік материалдарды эксперимент жасау;
2 слайд
Сабақ тақырыбы:Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу(сулық, сөмке, ұялы телефонның қабы) ,, ,,6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және экперимент жасау6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және экперимент жасау , Барлық оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып, техникалар,көркемдік материалдарды анықтау; Оқушылардың басым бөлігі: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып, техникалар,көркемдік материалдарды қолдану ; Кейбір оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды эксперимент жасау;
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері
« Баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай
қылса», «жұмыс істейтін материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе
қылып, зерттеп өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе»
Ж.Аймауытов МАН 28 бет
Сабақтың ортасы
« Кинометафора»
әдісі арқылы
АКТ қолданып,
зерттеу
жұмыстарын
жүргізеді; Сабақтың соңы
«Венн диаграммасы»
әдісі
Шеңбер түрінде тоқу
техникасы мен тігінен тоқу
техникаларының
ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын
табыңдар!
Ойлау,талдау,өз бетінше
шешім қабылдау
дағдылары
қалыптасады Сабақтың басы
“ Есім-
акроним “
әдісі
арқылы
жағымды
ахуал
туғызу;
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері « Баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыс істейтін материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе» Ж.Аймауытов МАН 28 бет Сабақтың ортасы « Кинометафора» әдісі арқылы АКТ қолданып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді; Сабақтың соңы «Венн диаграммасы» әдісі Шеңбер түрінде тоқу техникасы мен тігінен тоқу техникаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңдар! Ойлау,талдау,өз бетінше шешім қабылдау дағдылары қалыптасады Сабақтың басы “ Есім- акроним “ әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу;
4 слайд
Саралау әдістері
Оқушылардың қабілет, білім деңгейлері әртүрлі
болғандықтан, саралап оқыту арқылы оқытудың тиімді
тәсілдерін іздеу қажеттігі туындайды
Үлестірмелік 85 бет
Бағалау «Жасап көрейік !» әдісі . Сарамандық жұмыс.
Білім алушылар өздеріне
берілген тапсырмалар бойынша тоқып эксперимент жасайды Тапсырма «Шындық па, Жалған ба?» әдісі
Берілген тұжырымдардың жалған ,шындық екендігін анықтайды .
Дереккөздер «Салыстыр, талда!» әдісі
Сулық тоқу әдістері мен телефон қабын тоқу әдістерін ажыратады.
4 слайд
Саралау әдістері Оқушылардың қабілет, білім деңгейлері әртүрлі болғандықтан, саралап оқыту арқылы оқытудың тиімді тәсілдерін іздеу қажеттігі туындайды Үлестірмелік 85 бет Бағалау «Жасап көрейік !» әдісі . Сарамандық жұмыс. Білім алушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша тоқып эксперимент жасайды Тапсырма «Шындық па, Жалған ба?» әдісі Берілген тұжырымдардың жалған ,шындық екендігін анықтайды . Дереккөздер «Салыстыр, талда!» әдісі Сулық тоқу әдістері мен телефон қабын тоқу әдістерін ажыратады.
5 слайд
Критериалды бағалау
,
Criteria
Тапсырма Дескриптор
Жеке жұмыс
«Жасап көрейік!» әдісі Сарамандық
жұмыс
.Нұсқау картасы бойынша жұмыс жасау
1-топ Ұялы телефонға қап тоқу
( Тігінен тоқу)
2-топ Сулық тоқу( Айналдыра тоқу) Білім алушы
-Тоқуға арналған бұйымның
дизайнын анықтайды; ----
Безендіруге арналған
материалды .қолданады;
-Ұялы телефонға қап тоқиды, сулық
тоқиды;
5 слайд
Критериалды бағалау , Criteria Тапсырма Дескриптор Жеке жұмыс «Жасап көрейік!» әдісі Сарамандық жұмыс .Нұсқау картасы бойынша жұмыс жасау 1-топ Ұялы телефонға қап тоқу ( Тігінен тоқу) 2-топ Сулық тоқу( Айналдыра тоқу) Білім алушы -Тоқуға арналған бұйымның дизайнын анықтайды; ---- Безендіруге арналған материалды .қолданады; -Ұялы телефонға қап тоқиды, сулық тоқиды;
6 слайд
Кері байланыс
6 слайд
Кері байланыс
7 слайд
Назарларыңызға рақмет!
7 слайд
Назарларыңызға рақмет!