Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу ( сулык,сөмке,ұялы телефонның қабы)бірінші кезең.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу ( сулык,сөмке,ұялы телефонның қабы)бірінші кезең.

Материал туралы қысқаша түсінік
Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу сабағында тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану. Сулык, сөмке,ұялы телефонның қабын тоқып үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мұғалімнің аты-жөні: Агибаева Гулаш Купбосыновна Мектебі: Т.Айбергенов мектеп-гимназиясы Түркістан облысы Шардара ауданы К

#1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: Агибаева Гулаш Купбосыновна Мектебі: Т.Айбергенов мектеп-гимназиясы Түркістан облысы Шардара ауданы Көк-су ауылы Қысқа мерзімді сабақ жоспардың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу ( сулык,сөмке,ұялы телефонның қабы)бірінші кезең .

1 слайд

Мұғалімнің аты-жөні: Агибаева Гулаш Купбосыновна Мектебі: Т.Айбергенов мектеп-гимназиясы Түркістан облысы Шардара ауданы Көк-су ауылы Қысқа мерзімді сабақ жоспардың тақырыбы: Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу ( сулык,сөмке,ұялы телефонның қабы)бірінші кезең .

Сабақ тақырыбы:Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу(сулық, сөмке, ұялы телефонның қабы) ,, ,,6.1.6.4-Материалдардың қас

#2 слайд
Сабақ тақырыбы:Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу(сулық, сөмке, ұялы телефонның қабы) ,, ,,6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және экперимент жасау6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және экперимент жасау , Барлық оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып, техникалар,көркемдік материалдарды анықтау; Оқушылардың басым бөлігі: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып, техникалар,көркемдік материалдарды қолдану ; Кейбір оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды эксперимент жасау;

2 слайд

Сабақ тақырыбы:Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу(сулық, сөмке, ұялы телефонның қабы) ,, ,,6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және экперимент жасау6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және экперимент жасау , Барлық оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып, техникалар,көркемдік материалдарды анықтау; Оқушылардың басым бөлігі: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып, техникалар,көркемдік материалдарды қолдану ; Кейбір оқушылар: Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды эксперимент жасау;

Белсенді оқыту әдістері « Баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыс істейтін

#3 слайд
Белсенді оқыту әдістері « Баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыс істейтін материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе» Ж.Аймауытов МАН 28 бет Сабақтың ортасы « Кинометафора» әдісі арқылы АКТ қолданып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді; Сабақтың соңы «Венн диаграммасы» әдісі Шеңбер түрінде тоқу техникасы мен тігінен тоқу техникаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңдар! Ойлау,талдау,өз бетінше шешім қабылдау дағдылары қалыптасады Сабақтың басы “ Есім- акроним “ әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу;

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері « Баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыс істейтін материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе» Ж.Аймауытов МАН 28 бет Сабақтың ортасы « Кинометафора» әдісі арқылы АКТ қолданып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді; Сабақтың соңы «Венн диаграммасы» әдісі Шеңбер түрінде тоқу техникасы мен тігінен тоқу техникаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңдар! Ойлау,талдау,өз бетінше шешім қабылдау дағдылары қалыптасады Сабақтың басы “ Есім- акроним “ әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу;

Саралау әдістері Оқушылардың қабілет, білім деңгейлері әртүрлі болғандықтан, саралап

#4 слайд
Саралау әдістері Оқушылардың қабілет, білім деңгейлері әртүрлі болғандықтан, саралап оқыту арқылы оқытудың тиімді тәсілдерін іздеу қажеттігі туындайды Үлестірмелік 85 бет Бағалау «Жасап көрейік !» әдісі . Сарамандық жұмыс. Білім алушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша тоқып эксперимент жасайды Тапсырма «Шындық па, Жалған ба?» әдісі Берілген тұжырымдардың жалған ,шындық екендігін анықтайды . Дереккөздер «Салыстыр, талда!» әдісі Сулық тоқу әдістері мен телефон қабын тоқу әдістерін ажыратады.

4 слайд

Саралау әдістері Оқушылардың қабілет, білім деңгейлері әртүрлі болғандықтан, саралап оқыту арқылы оқытудың тиімді тәсілдерін іздеу қажеттігі туындайды Үлестірмелік 85 бет Бағалау «Жасап көрейік !» әдісі . Сарамандық жұмыс. Білім алушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша тоқып эксперимент жасайды Тапсырма «Шындық па, Жалған ба?» әдісі Берілген тұжырымдардың жалған ,шындық екендігін анықтайды . Дереккөздер «Салыстыр, талда!» әдісі Сулық тоқу әдістері мен телефон қабын тоқу әдістерін ажыратады.

Критериалды бағалау , Criteria Тапсырма Дескриптор Жеке жұмыс «Жасап көрейік

#5 слайд
Критериалды бағалау , Criteria                 Тапсырма Дескриптор Жеке жұмыс «Жасап көрейік!» әдісі Сарамандық жұмыс .Нұсқау картасы бойынша жұмыс жасау 1-топ Ұялы телефонға қап тоқу ( Тігінен тоқу) 2-топ Сулық тоқу( Айналдыра тоқу) Білім алушы -Тоқуға арналған бұйымның дизайнын анықтайды; ---- Безендіруге арналған материалды .қолданады; -Ұялы телефонға қап тоқиды, сулық тоқиды;

5 слайд

Критериалды бағалау , Criteria                 Тапсырма Дескриптор Жеке жұмыс «Жасап көрейік!» әдісі Сарамандық жұмыс .Нұсқау картасы бойынша жұмыс жасау 1-топ Ұялы телефонға қап тоқу ( Тігінен тоқу) 2-топ Сулық тоқу( Айналдыра тоқу) Білім алушы -Тоқуға арналған бұйымның дизайнын анықтайды; ---- Безендіруге арналған материалды .қолданады; -Ұялы телефонға қап тоқиды, сулық тоқиды;

Кері байланыс

#6 слайд
Кері байланыс

6 слайд

Кері байланыс

Назарларыңызға рақмет!

#7 слайд
Назарларыңызға рақмет!

7 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
ppt
14.12.2023
442
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі