Материалдар / Ас - адамның арқауы. Одағай
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ас - адамның арқауы. Одағай

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2024
229
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Психологиялық ахуал

2 слайд
Психологиялық ахуал

2 слайд

Психологиялық ахуал

Үй тапсырмасы 1. «Қазақстандағы ұлттар достастығы» тақырыбы бойынша не үйрендіңдер? 2. сен үшін бұл бөлімде қай мәліметтер м

3 слайд
Үй тапсырмасы 1. «Қазақстандағы ұлттар достастығы» тақырыбы бойынша не үйрендіңдер? 2. сен үшін бұл бөлімде қай мәліметтер маңызды болды? 3. Өз жұмысыңа, сыныптастарыңның топ ішіндегі әрекеттерге көңілің тола ма? 4. Осы бөлім бойынша тағы не білгің келеді?

3 слайд

Үй тапсырмасы 1. «Қазақстандағы ұлттар достастығы» тақырыбы бойынша не үйрендіңдер? 2. сен үшін бұл бөлімде қай мәліметтер маңызды болды? 3. Өз жұмысыңа, сыныптастарыңның топ ішіндегі әрекеттерге көңілің тола ма? 4. Осы бөлім бойынша тағы не білгің келеді?

Ас-адамның арқауы. Одағай

4 слайд
Ас-адамның арқауы. Одағай

4 слайд

Ас-адамның арқауы. Одағай

1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылатын ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 2. Одағай түрлерін ажыра

5 слайд
1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылатын ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 2. Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану Сабақтың мақсаты

5 слайд

1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылатын ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 2. Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану Сабақтың мақсаты

1. Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Сен дұрыс тамақтанасың ба? 3. Дұрыс тамақтанбаудың денсаулыққа тигізетін әсер

6 слайд
1. Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Сен дұрыс тамақтанасың ба? 3. Дұрыс тамақтанбаудың денсаулыққа тигізетін әсері туралы не білесің? 4. Күніне неше рет тамақтанасың? «Ой түрткі» әдісі Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

6 слайд

1. Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Сен дұрыс тамақтанасың ба? 3. Дұрыс тамақтанбаудың денсаулыққа тигізетін әсері туралы не білесің? 4. Күніне неше рет тамақтанасың? «Ой түрткі» әдісі Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

Бейнеролик 1-тапсырма. Тақырып қою Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

7 слайд
Бейнеролик 1-тапсырма. Тақырып қою Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

7 слайд

Бейнеролик 1-тапсырма. Тақырып қою Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

Жеке жұмыс 3-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

8 слайд
Жеке жұмыс 3-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

8 слайд

Жеке жұмыс 3-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

Кітаппен жұмыс 4-тапсырма Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтап дәптерлеріңе жаз. Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

9 слайд
Кітаппен жұмыс 4-тапсырма Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтап дәптерлеріңе жаз. Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

9 слайд

Кітаппен жұмыс 4-тапсырма Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтап дәптерлеріңе жаз. Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

Тілдік бағдар. Одағай

10 слайд
Тілдік бағдар. Одағай

10 слайд

Тілдік бағдар. Одағай

Тілдік бағдар. Одағай

11 слайд
Тілдік бағдар. Одағай

11 слайд

Тілдік бағдар. Одағай

Тілдік бағдар. Одағай

12 слайд
Тілдік бағдар. Одағай

12 слайд

Тілдік бағдар. Одағай

Тақтамен жұмыс 6-тапсырма Сөйлем құра Пай-пай, тәйірі, қап, алақай, Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

13 слайд
Тақтамен жұмыс 6-тапсырма Сөйлем құра Пай-пай, тәйірі, қап, алақай, Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

13 слайд

Тақтамен жұмыс 6-тапсырма Сөйлем құра Пай-пай, тәйірі, қап, алақай, Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

Функционалды сауаттылық

14 слайд
Функционалды сауаттылық

14 слайд

Функционалды сауаттылық

Білім саңырауқұлақтарын тереміз Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

15 слайд
Білім саңырауқұлақтарын тереміз Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

15 слайд

Білім саңырауқұлақтарын тереміз Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

Білім саңырауқұлақтарын тереміз Бие не береді? Бесті қымыз деген не? Қымыздың түрлерін ата. Сүттен жасалған тағамдар. Шұбатты не

16 слайд
Білім саңырауқұлақтарын тереміз Бие не береді? Бесті қымыз деген не? Қымыздың түрлерін ата. Сүттен жасалған тағамдар. Шұбатты не береді? Сауын сиыр не береді? Ұннан жасалған тағамдар. Ет тағамдарын ата Құрметті қонаққа не береді? Қуырдақты қалай жасайды?

16 слайд

Білім саңырауқұлақтарын тереміз Бие не береді? Бесті қымыз деген не? Қымыздың түрлерін ата. Сүттен жасалған тағамдар. Шұбатты не береді? Сауын сиыр не береді? Ұннан жасалған тағамдар. Ет тағамдарын ата Құрметті қонаққа не береді? Қуырдақты қалай жасайды?

Сабақты бекіту https://wordwall.net/ru/resource/52786 025/%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D 2%93%D0%B0%D0%B9 Қалыптастырушы бағалау дұрыс жа

17 слайд
Сабақты бекіту https://wordwall.net/ru/resource/52786 025/%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D 2%93%D0%B0%D0%B9 Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

17 слайд

Сабақты бекіту https://wordwall.net/ru/resource/52786 025/%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D 2%93%D0%B0%D0%B9 Қалыптастырушы бағалау дұрыс жауап үшін

Кері байланыс «Бес бармақ » әдісі

18 слайд
Кері байланыс «Бес бармақ » әдісі

18 слайд

Кері байланыс «Бес бармақ » әдісі

Бағалау Оқушылардың жинаған бауырсақтары арқылы бағаланады Аманбаева Зарина Аскаров Айдос Бердхан Аруна Ускенбаева Аружан

19 слайд
Бағалау Оқушылардың жинаған бауырсақтары арқылы бағаланады Аманбаева Зарина Аскаров Айдос Бердхан Аруна Ускенбаева Аружан

19 слайд

Бағалау Оқушылардың жинаған бауырсақтары арқылы бағаланады Аманбаева Зарина Аскаров Айдос Бердхан Аруна Ускенбаева Аружан

Үй тапсырмасы 8-тапсырма 135 бет

20 слайд
Үй тапсырмасы 8-тапсырма 135 бет

20 слайд

Үй тапсырмасы 8-тапсырма 135 бет