Материалдар / "Ас не үшін керек" 3-сынып

"Ас не үшін керек" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2020
512
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ы.Алтынсарин жалпы орта мектебі Ниеткалиева Шынар Амангелддиевна Пәні: Жаратылыстану Тақырыбы: Ас не үшін не к

1 слайд
Ы.Алтынсарин жалпы орта мектебі Ниеткалиева Шынар Амангелддиевна Пәні: Жаратылыстану Тақырыбы: Ас не үшін не керек? Сабақтың оқу мақсаты 3.2.3.2 Ас қорыту жүйесінін тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау 3.1.2.1 Ақпарат көздерінін түрлерін анықтау Барлық оқушылар: Ас қорыту жүйесінін тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды және ақпарат көздерінін түрлерін анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі : Ас қорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы ролін сипаттап,ақпарат көздерінің түрлерін анықтап, түсіндіреді. Кейбір оқушылар: Ас қорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рольін сипаттап,ақпарат көздерінің түрлерін анықтай алады және жаңа сабақта алған білімдерін өмірден мысал келтіре алады. Бағалау критерийлері - Ас қорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рольін сипаттапйды - Ақпарат көздерінің түрлерін анықтайды . .Сабақтың мақсаты

1 слайд

Ы.Алтынсарин жалпы орта мектебі Ниеткалиева Шынар Амангелддиевна Пәні: Жаратылыстану Тақырыбы: Ас не үшін не керек? Сабақтың оқу мақсаты 3.2.3.2 Ас қорыту жүйесінін тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау 3.1.2.1 Ақпарат көздерінін түрлерін анықтау Барлық оқушылар: Ас қорыту жүйесінін тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды және ақпарат көздерінін түрлерін анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі : Ас қорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы ролін сипаттап,ақпарат көздерінің түрлерін анықтап, түсіндіреді. Кейбір оқушылар: Ас қорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рольін сипаттап,ақпарат көздерінің түрлерін анықтай алады және жаңа сабақта алған білімдерін өмірден мысал келтіре алады. Бағалау критерийлері - Ас қорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рольін сипаттапйды - Ақпарат көздерінің түрлерін анықтайды . .Сабақтың мақсаты

Желпеуіш әдісі. (Ұ) Түрлі-түсті қағаздан желпеуіш жасап, әр бөлігіне адам ағзасына пайдалы тағам аттарын жазып,талқылап айтад

2 слайд
Желпеуіш әдісі. (Ұ) Түрлі-түсті қағаздан желпеуіш жасап, әр бөлігіне адам ағзасына пайдалы тағам аттарын жазып,талқылап айтады..   Дескриптор: -Пайдалы тағамдарды ажырата біледі   ҚБ. “ Шапалақтау»«Сиқырлы қобдиша» әдісі . Қобдиша ішіндегі заттардан адамдарға пайдалы тағамдарды бөліп алып, түсіндіреді. -Ендеше балалар біз пайдалы қоректі заттарды не үшін бөліп алдық? Біз бүгін адамдарға қандай қоректі заттар керек екенін білетін боламыз. Адамдардың тіршілігіне қажетті энергияны тамақ ішу арқылы алатынын түсінеміз. Белсенді оқу Ыстық орындық әдісі Бір оқушы орындыққа отырып,шапшаң сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Ширату: “Бақ ішінде” әдісі Жеміс –жидектердің суреттерінің артына сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға жауап беру аркылы өздеріне ұнайтын жемістерді алып топқа бөлінеді. 1 топ – алма 2 топ –қияр 3топ –сәбіз “ Кинометафора” әдісі бейнек өрсетілім

2 слайд

Желпеуіш әдісі. (Ұ) Түрлі-түсті қағаздан желпеуіш жасап, әр бөлігіне адам ағзасына пайдалы тағам аттарын жазып,талқылап айтады..   Дескриптор: -Пайдалы тағамдарды ажырата біледі   ҚБ. “ Шапалақтау»«Сиқырлы қобдиша» әдісі . Қобдиша ішіндегі заттардан адамдарға пайдалы тағамдарды бөліп алып, түсіндіреді. -Ендеше балалар біз пайдалы қоректі заттарды не үшін бөліп алдық? Біз бүгін адамдарға қандай қоректі заттар керек екенін білетін боламыз. Адамдардың тіршілігіне қажетті энергияны тамақ ішу арқылы алатынын түсінеміз. Белсенді оқу Ыстық орындық әдісі Бір оқушы орындыққа отырып,шапшаң сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Ширату: “Бақ ішінде” әдісі Жеміс –жидектердің суреттерінің артына сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға жауап беру аркылы өздеріне ұнайтын жемістерді алып топқа бөлінеді. 1 топ – алма 2 топ –қияр 3топ –сәбіз “ Кинометафора” әдісі бейнек өрсетілім

Білім алушылардың,мүмкіндігіне және қажеттілігіне қарай саралау тапсырмалары Мұғалімнің қолдауын көп қажет ететін білім алу

3 слайд
Білім алушылардың,мүмкіндігіне және қажеттілігіне қарай саралау тапсырмалары Мұғалімнің қолдауын көп қажет ететін білім алушыға 1.Дұрыс өсу мен даму үшін қандай тағам жеген дұрыс Дескриптор: • Пайдалы тағамдарды ажыратады • Зиянды тағамдарды ажыратады Мұғалімнің қолдауын аз қажет ететін білім алушыға 1. Суреттегі балалардың қайсысы энергияны көп жұмсайтынын табу Дескриптор: • Энергияны жұмсау шамасын біледі • Сурет бойынша ажыратады Қ.Б. “От шашу” әдісі “ Сипаттау кестесі” әдісі (жж) суреттегі әртүрлі тамақ түрлерінен нәруыздар майлар көмірсулар кездесетінін анықтап оларды сипаттау Дескриптор: Тамақ түрлерін анықтайды Нәруыздар, майлар, көмірсуларды сипаттайды Нәруы здар Майла р Көмірс улар Кері байланыс “Табыс сатысы”

3 слайд

Білім алушылардың,мүмкіндігіне және қажеттілігіне қарай саралау тапсырмалары Мұғалімнің қолдауын көп қажет ететін білім алушыға 1.Дұрыс өсу мен даму үшін қандай тағам жеген дұрыс Дескриптор: • Пайдалы тағамдарды ажыратады • Зиянды тағамдарды ажыратады Мұғалімнің қолдауын аз қажет ететін білім алушыға 1. Суреттегі балалардың қайсысы энергияны көп жұмсайтынын табу Дескриптор: • Энергияны жұмсау шамасын біледі • Сурет бойынша ажыратады Қ.Б. “От шашу” әдісі “ Сипаттау кестесі” әдісі (жж) суреттегі әртүрлі тамақ түрлерінен нәруыздар майлар көмірсулар кездесетінін анықтап оларды сипаттау Дескриптор: Тамақ түрлерін анықтайды Нәруыздар, майлар, көмірсуларды сипаттайды Нәруы здар Майла р Көмірс улар Кері байланыс “Табыс сатысы”

Кері байланыс: “Бағдаршам” әдісі “ Модельдеу” әдісі Топпен жұмыс 1 топ. Тамақ түрлер

4 слайд
Кері байланыс: “Бағдаршам” әдісі “ Модельдеу” әдісі Топпен жұмыс 1 топ. Тамақ түрлерін ермексаздан мүсіндеп, сипатта Дескриптор - Тамақтың түрлерін мүсіндейді. - Сипаттайды 2 топ. Мозайкадан пайдалы тағам түрлерінің суреттерін құрастырып сипатта   Дескриптор - Тамақтың түрлерін ажырата алады - Мозайка құрастырады 3 топ. Түрлі түсті қағаздан пайдалы тағам түрлерін қию Дескриптор - Тамақтың түлерін біледі Пайдалы тағамды қияды Жинақтау. “ Қадам жаса” әдісі. (сұрақ-жауап)

4 слайд

Кері байланыс: “Бағдаршам” әдісі “ Модельдеу” әдісі Топпен жұмыс 1 топ. Тамақ түрлерін ермексаздан мүсіндеп, сипатта Дескриптор - Тамақтың түрлерін мүсіндейді. - Сипаттайды 2 топ. Мозайкадан пайдалы тағам түрлерінің суреттерін құрастырып сипатта   Дескриптор - Тамақтың түрлерін ажырата алады - Мозайка құрастырады 3 топ. Түрлі түсті қағаздан пайдалы тағам түрлерін қию Дескриптор - Тамақтың түлерін біледі Пайдалы тағамды қияды Жинақтау. “ Қадам жаса” әдісі. (сұрақ-жауап)

Ықшам сабақтын ықпалы Осы курсқа келген кезде оқу мақсаттары және бағалау критерийлері туралы білетінім аз болды. Қысқа мерзі

5 слайд
Ықшам сабақтын ықпалы Осы курсқа келген кезде оқу мақсаттары және бағалау критерийлері туралы білетінім аз болды. Қысқа мерзімдді жоспар құруда қиналатынмын осы жаңартылған бағдарламаны оқығаннан кейін тренеріміздің үздіксіз сапалы білім арқасында әріптестеріміздін маған берген кері байланыстарының нәтижесінде қысқа мерзімді жоспарлауды оқу мақсаттарына сүйене отырып, сабаққа мақсат құруды үйрендім. Ықшам сабақ өткізу барысында кері байланыс беру аясында тапсырмаларға дескриптор құруды үйрендім. Болашақта осы курста үйренген тәсілдерімді ширату кері байланыстарды алдағы уақытта тәжірибемде қолданамын.

5 слайд

Ықшам сабақтын ықпалы Осы курсқа келген кезде оқу мақсаттары және бағалау критерийлері туралы білетінім аз болды. Қысқа мерзімдді жоспар құруда қиналатынмын осы жаңартылған бағдарламаны оқығаннан кейін тренеріміздің үздіксіз сапалы білім арқасында әріптестеріміздін маған берген кері байланыстарының нәтижесінде қысқа мерзімді жоспарлауды оқу мақсаттарына сүйене отырып, сабаққа мақсат құруды үйрендім. Ықшам сабақ өткізу барысында кері байланыс беру аясында тапсырмаларға дескриптор құруды үйрендім. Болашақта осы курста үйренген тәсілдерімді ширату кері байланыстарды алдағы уақытта тәжірибемде қолданамын.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ