Ашақ сабақ сабаннан жасалған панно
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектебі: Жарөткел НОББМ
Сыныбы: 4 класс
Күні: 16.01.2019 жыл
Пәні: Еңбекке баулу
Мұғалімі: Байниязов М.Х .
1 слайд
Мектебі: Жарөткел НОББМ Сыныбы: 4 класс Күні: 16.01.2019 жыл Пәні: Еңбекке баулу Мұғалімі: Байниязов М.Х .
2 слайд
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы :
“ С а б а н н а н ж а с а л ғ а н п а н н о ”
2 слайд
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы : “ С а б а н н а н ж а с а л ғ а н п а н н о ”
3 слайд
•
Мақсаты: Оқушыларға
табиғи материалдар туралы түсінік
беру, олардан жасалатын бұйымдар,
оларды кептіру жолдарын ұғындыру,
сабаннан панно жасауды үйрету. Ойлау
қабілеттерін дамыту.Әдемілікке,
жинақылыққа тәрбиелеу.
•
Сабақтың типі: аралас сабақ
•
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік
•
Көрнекілігі: әр түрлі кепкен
өсімдіктерден жасалған паннолар.
•
Қажетті материалдар мен құралдар:
кептірілген сабан.
3 слайд
• Мақсаты: Оқушыларға табиғи материалдар туралы түсінік беру, олардан жасалатын бұйымдар, оларды кептіру жолдарын ұғындыру, сабаннан панно жасауды үйрету. Ойлау қабілеттерін дамыту.Әдемілікке, жинақылыққа тәрбиелеу. • Сабақтың типі: аралас сабақ • Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік • Көрнекілігі: әр түрлі кепкен өсімдіктерден жасалған паннолар. • Қажетті материалдар мен құралдар: кептірілген сабан.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Т о п қ а б ө л у
Ш е б е р т о б ы
Ө н е р т о б ы
7 слайд
Т о п қ а б ө л у Ш е б е р т о б ы Ө н е р т о б ы
8 слайд
Ынтымақтастық
атмосферасы
«Сымсыз телефон» шаттық шеңбері.
Бұл әдісте мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушының
құлағына ешкім естімейтіндей сөйлем айтады.
Мысалы бүгінгі тақырыптың аты болсын немесе тағы
басқа да ойдан құрастырылған сөйлем. Осыны әрі қарай
оқушы естігенін келесі оқушыға сыбырлап айтады,
солай әрі қарай жалғасады. Шеңбер аяғында міндетті
түрде басында мұғалім айтқан сөйлем басқалай шығады.
Бұл әдіс оқушылардың қабылдау қабілеттерін тексеру
үшінде қолданылады.
8 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы «Сымсыз телефон» шаттық шеңбері. Бұл әдісте мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушының құлағына ешкім естімейтіндей сөйлем айтады. Мысалы бүгінгі тақырыптың аты болсын немесе тағы басқа да ойдан құрастырылған сөйлем. Осыны әрі қарай оқушы естігенін келесі оқушыға сыбырлап айтады, солай әрі қарай жалғасады. Шеңбер аяғында міндетті түрде басында мұғалім айтқан сөйлем басқалай шығады. Бұл әдіс оқушылардың қабылдау қабілеттерін тексеру үшінде қолданылады.
9 слайд
Шығармашылық жұмыс
(Композициялық шешімдері бойынша табиғи дәнді –дақылдардан
суретті 3Д форматында көрсету )
9 слайд
Шығармашылық жұмыс (Композициялық шешімдері бойынша табиғи дәнді –дақылдардан суретті 3Д форматында көрсету )
10 слайд
Сергіту сәті
10 слайд
Сергіту сәті
11 слайд
Н а з а р а у д а р ғ а н д а р ы н ы з ғ а
р а х м е т !
11 слайд
Н а з а р а у д а р ғ а н д а р ы н ы з ғ а р а х м е т !