Материалдар / Әсемдік әлемінде
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әсемдік әлемінде

Материал туралы қысқаша түсінік
Әсемдік — адамды эстетикалық ұғым, материалдық және рухани дүниенің ләззатқа бөлейтін сипаты. Әсемдік әдемілікпен тектес. Бірақ әдемілік объектілердің сыртқы және ішкі қырларын бірдей қамтыса, әсемдік құбылыстардың сыртқы көзге түсетін және пішіндік ерекшеліктерін эстетик. тұрғыдан қабылдауға жатады. Әсемдік ең алдымен, тепе-теңдік, тұтастық, үйлесімділік, ырғақтылық, мақсатқа сәйкестілік, түс пен жарықтың белгілі бір мөлшері табиғи өлшемдермен айқындалады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2020
1262
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырып: Әсемдік әлемінде

1 слайд
Тақырып: Әсемдік әлемінде

1 слайд

Тақырып: Әсемдік әлемінде

Құндылық : Сүйіспеншілік Қасиеттер: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

2 слайд
Құндылық : Сүйіспеншілік Қасиеттер: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

2 слайд

Құндылық : Сүйіспеншілік Қасиеттер: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.

Сабақтың мақсаты: оқушыларға әсемдік, әдемілік туралы әңгімелей отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Білімділік: о

3 слайд
Сабақтың мақсаты: оқушыларға әсемдік, әдемілік туралы әңгімелей отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Білімділік: оқушыларға адамдарға риясыз қызмет етуге үйрету. Дамытушылық: оқушылардың бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды шынайылыққа тәрбиелеу

3 слайд

Сабақтың мақсаты: оқушыларға әсемдік, әдемілік туралы әңгімелей отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Білімділік: оқушыларға адамдарға риясыз қызмет етуге үйрету. Дамытушылық: оқушылардың бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды шынайылыққа тәрбиелеу

4 слайд

4 слайд

«Орманға серуен».

5 слайд
«Орманға серуен».  

5 слайд

«Орманға серуен».  

2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №32 – сабақ. Әдептілік, жақсылық турал мақал – мәтелдер жазып келу. 2. Келесі сабақ. №33, «Менің

6 слайд
2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №32 – сабақ. Әдептілік, жақсылық турал мақал – мәтелдер жазып келу. 2. Келесі сабақ. №33, «Менің ағатайым» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Адамдар арасындағы сыйластықты қалай байқауға болады? 2. Әдептілік дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Әдепті адам өзін қалай ұстайды? 4. Әңгімеден не түсіндіңдер?

6 слайд

2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №32 – сабақ. Әдептілік, жақсылық турал мақал – мәтелдер жазып келу. 2. Келесі сабақ. №33, «Менің ағатайым» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Адамдар арасындағы сыйластықты қалай байқауға болады? 2. Әдептілік дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Әдепті адам өзін қалай ұстайды? 4. Әңгімеден не түсіндіңдер?

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Мінез - жанның айнасы Ә

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Мінез - жанның айнасы Әбу Нәсір әл-Фараби Әл - Фараби  (870 – 950 ж. ш. )дүниенің білім және ой тарихынан құрметпен орын алған ұлы түрік ғалымы, ойшылы. Әлемге 2 – ұстаз атанған.

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Мінез - жанның айнасы Әбу Нәсір әл-Фараби Әл - Фараби  (870 – 950 ж. ш. )дүниенің білім және ой тарихынан құрметпен орын алған ұлы түрік ғалымы, ойшылы. Әлемге 2 – ұстаз атанған.

Сұрақтар: 1. Мінез қалай жанның айнасы бола алады? 2. Мінез адамды көркейтеді деп ойлайсыздар ма? 3. Жақсы мінез қандай болады?

8 слайд
Сұрақтар: 1. Мінез қалай жанның айнасы бола алады? 2. Мінез адамды көркейтеді деп ойлайсыздар ма? 3. Жақсы мінез қандай болады?  4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

8 слайд

Сұрақтар: 1. Мінез қалай жанның айнасы бола алады? 2. Мінез адамды көркейтеді деп ойлайсыздар ма? 3. Жақсы мінез қандай болады?  4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Шалва Амонашвилиден астарлы әңгіме. Бала өсті. Айнаға жиі қарап және ашулы болғандықтан: — Мен сұрықсызбын! Атасы бұл сөздерді

9 слайд
Шалва Амонашвилиден астарлы әңгіме. Бала өсті. Айнаға жиі қарап және ашулы болғандықтан: — Мен сұрықсызбын! Атасы бұл сөздерді естігенде , немересіне  былай деді: — Сіздің сұлулығыңыз сіздің мейірімділігіңізде. Бала атасына сеніп,  жақсылық жасауға бастады – барлығына, барлық жерде. Ол сонша  жақсылық жасауға асығып, өзінің  ұсқынсыз екенін ұмытып кетті. Уақыт өтті. Ол жас жігіт болды. Бір күні , ол  өзіне  қарап тұрған  екі әдемі қыздардың  әңгімесін естіді : — Қандай  сүйкімді жігіт! — Оның ішкі  жан сұлулығы қандай жарық ! Жас жігіт өзінің атасын  еске алды. « Дана атам Сізге рахмет !», — деп ойлады. Бұл әңгімеде атасы немересіне сұлулық келбетте емес, жүректе екенін түсіндірді.  Әр адамның жүрегінің жібектей, жүрегі нұрға бөлеген деп те айтып жататыны рас. Сұлулық  табиғатта бар, және де адамда жан сұлулығы мен тән сұлулығы деген бар ғой, соның ішінен жан сұлулығы маңыздырақ. Сұлулық жүректе де, келбетте де болады, бірақ бірінші ішкі жүре гіне мән берген дұрыс, содан соң сыртқы сұлулығына!  М ұ ғ а л і м с ы й ы

9 слайд

Шалва Амонашвилиден астарлы әңгіме. Бала өсті. Айнаға жиі қарап және ашулы болғандықтан: — Мен сұрықсызбын! Атасы бұл сөздерді естігенде , немересіне  былай деді: — Сіздің сұлулығыңыз сіздің мейірімділігіңізде. Бала атасына сеніп,  жақсылық жасауға бастады – барлығына, барлық жерде. Ол сонша  жақсылық жасауға асығып, өзінің  ұсқынсыз екенін ұмытып кетті. Уақыт өтті. Ол жас жігіт болды. Бір күні , ол  өзіне  қарап тұрған  екі әдемі қыздардың  әңгімесін естіді : — Қандай  сүйкімді жігіт! — Оның ішкі  жан сұлулығы қандай жарық ! Жас жігіт өзінің атасын  еске алды. « Дана атам Сізге рахмет !», — деп ойлады. Бұл әңгімеде атасы немересіне сұлулық келбетте емес, жүректе екенін түсіндірді.  Әр адамның жүрегінің жібектей, жүрегі нұрға бөлеген деп те айтып жататыны рас. Сұлулық  табиғатта бар, және де адамда жан сұлулығы мен тән сұлулығы деген бар ғой, соның ішінен жан сұлулығы маңыздырақ. Сұлулық жүректе де, келбетте де болады, бірақ бірінші ішкі жүре гіне мән берген дұрыс, содан соң сыртқы сұлулығына!  М ұ ғ а л і м с ы й ы

Сұрақтар: 1. Атасы немересіне қандай сөздер айтады? 2. Атасына сенген бала не істей бастайды? 3. Сендер қандай адамдарды «Сұлу»

10 слайд
Сұрақтар: 1. Атасы немересіне қандай сөздер айтады? 2. Атасына сенген бала не істей бастайды? 3. Сендер қандай адамдарды «Сұлу» деп айта аласыңдар? 4. Әңгіме қай құндылық туралы айтылған? 5. Сүйіспеншілік дегеніміз не? 6. Сүйіспеншілікті басқа адамдарға қалай жеткізе аламыз? 7. Жүрегіміздегі сүйіспеншілік гүлінің ашуына не ықпал етеді?

10 слайд

Сұрақтар: 1. Атасы немересіне қандай сөздер айтады? 2. Атасына сенген бала не істей бастайды? 3. Сендер қандай адамдарды «Сұлу» деп айта аласыңдар? 4. Әңгіме қай құндылық туралы айтылған? 5. Сүйіспеншілік дегеніміз не? 6. Сүйіспеншілікті басқа адамдарға қалай жеткізе аламыз? 7. Жүрегіміздегі сүйіспеншілік гүлінің ашуына не ықпал етеді?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар 4 топқа бөлінеді. 1 – топ: «Сымбат» 2 – топ: «Сұлулық» 3 – топ: «Сезімталдық» 4 – то

11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар 4 топқа бөлінеді. 1 – топ: «Сымбат» 2 – топ: «Сұлулық» 3 – топ: «Сезімталдық» 4 – топ: «Әсемдік» Тапсырма: «Менің ойымдағы сұлулық » тақырыбында сурет салу.

11 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар 4 топқа бөлінеді. 1 – топ: «Сымбат» 2 – топ: «Сұлулық» 3 – топ: «Сезімталдық» 4 – топ: «Әсемдік» Тапсырма: «Менің ойымдағы сұлулық » тақырыбында сурет салу.

Топпен ән айту. «Өкінбе сен» I. Гүлсіз болмас дүние күндіз болмас Күнсіз болмас дүние түнсіз болмас Ғашықтық қуаныш боп сезілген

12 слайд
Топпен ән айту. «Өкінбе сен» I. Гүлсіз болмас дүние күндіз болмас Күнсіз болмас дүние түнсіз болмас Ғашықтық қуаныш боп сезілгенмен Махаббат ешқашанда мұңсыз болмас Қ-сы Тірліктің талай гүлі солғанменен Тағдырдың талай мұңы болғанменен Өмірге келгеніңе өкінбе сен Өкінбе сен Өкінбе сен II. Бар қызығын өмірдің ала алмассың Қуаныш боп мәңгілік жаралмассың Жарқырап айлы түнде жұлдыздардай Бәлкім сен бақыт болып жана алмассың

12 слайд

Топпен ән айту. «Өкінбе сен» I. Гүлсіз болмас дүние күндіз болмас Күнсіз болмас дүние түнсіз болмас Ғашықтық қуаныш боп сезілгенмен Махаббат ешқашанда мұңсыз болмас Қ-сы Тірліктің талай гүлі солғанменен Тағдырдың талай мұңы болғанменен Өмірге келгеніңе өкінбе сен Өкінбе сен Өкінбе сен II. Бар қызығын өмірдің ала алмассың Қуаныш боп мәңгілік жаралмассың Жарқырап айлы түнде жұлдыздардай Бәлкім сен бақыт болып жана алмассың

7. Үйге тапсырма. 1. №33 – сабақ. ««Әдепті бала – арлы бала» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №34, Қазыбек бидің Кім жақ

13 слайд
7. Үйге тапсырма. 1. №33 – сабақ. ««Әдепті бала – арлы бала» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №34, Қазыбек бидің Кім жақын? Не қымбат? Не қиын? деген үш сұраққа берген жауабын оқып, үйреніп келу.

13 слайд

7. Үйге тапсырма. 1. №33 – сабақ. ««Әдепті бала – арлы бала» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №34, Қазыбек бидің Кім жақын? Не қымбат? Не қиын? деген үш сұраққа берген жауабын оқып, үйреніп келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

14 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.