Асхана, дәмхана, мейрамхана

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Асхана, дәмхана, мейрамхана

Материал туралы қысқаша түсінік
Асхана, кафе, мейрамхана мәнін ажырата білуге үйрету, Тағам дайындау және үстел, банкет, фуршет жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау пәні:Раимбаева М.М. Сыныбы: 10 Сабақ тақырыбы: Асхана, дәмхана, мейрамхана №80 ІТ мектеп-лицейі

#1 слайд
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау пәні:Раимбаева М.М. Сыныбы: 10 Сабақ тақырыбы: Асхана, дәмхана, мейрамхана №80 ІТ мектеп-лицейі

1 слайд

Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау пәні:Раимбаева М.М. Сыныбы: 10 Сабақ тақырыбы: Асхана, дәмхана, мейрамхана №80 ІТ мектеп-лицейі

10.1.2.1 Асхана, кафе, мейрамхана мәнін ажырата білу. 10.1.2.2 Тағам дайындау және үстел, банкет, фуршет жасау. №2 №4 ереже

#2 слайд
10.1.2.1 Асхана, кафе, мейрамхана мәнін ажырата білу. 10.1.2.2 Тағам дайындау және үстел, банкет, фуршет жасау. №2 №4 ереже Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2 слайд

10.1.2.1 Асхана, кафе, мейрамхана мәнін ажырата білу. 10.1.2.2 Тағам дайындау және үстел, банкет, фуршет жасау. №2 №4 ереже Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ : Оқушы қоғамдық тамақтану орындары туралы біледі; Асхана, кафе және мейрамхананы ажырата

#3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ : Оқушы қоғамдық тамақтану орындары туралы біледі; Асхана, кафе және мейрамхананы ажырата алады; Тағам дайындау және өз- өзіне қызмет етуді үйренеді; Үстел жасап, дастархан дайындауды және банкеттерге фуршет жасауды үйренеді.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ : Оқушы қоғамдық тамақтану орындары туралы біледі; Асхана, кафе және мейрамхананы ажырата алады; Тағам дайындау және өз- өзіне қызмет етуді үйренеді; Үстел жасап, дастархан дайындауды және банкеттерге фуршет жасауды үйренеді.

Сабақтың мазмұны: 1.Кіріспе 2.Сергіту сәті 3.Тапсырмалар 4.Сарамандық жұмыс 5.Сабақты бекіту 6.Үй тапсырмасы

#4 слайд
Сабақтың мазмұны: 1.Кіріспе 2.Сергіту сәті 3.Тапсырмалар 4.Сарамандық жұмыс 5.Сабақты бекіту 6.Үй тапсырмасы  

4 слайд

Сабақтың мазмұны: 1.Кіріспе 2.Сергіту сәті 3.Тапсырмалар 4.Сарамандық жұмыс 5.Сабақты бекіту 6.Үй тапсырмасы  

«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қа

#5 слайд
«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. Сергіту сәті

5 слайд

«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. Сергіту сәті

1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі. 1.Қоғамдық тамақтану орны дегеніміз не? 2.Асхана, кафе және мейрамхана дегенде еске нені ала

#6 слайд
  1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі. 1.Қоғамдық тамақтану орны дегеніміз не? 2.Асхана, кафе және мейрамхана дегенде еске нені аламыз? 3.Дастархан жасай білесің бе?

6 слайд

  1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі. 1.Қоғамдық тамақтану орны дегеніміз не? 2.Асхана, кафе және мейрамхана дегенде еске нені аламыз? 3.Дастархан жасай білесің бе?

Асхана — қоғамдық тамақтандыруда ең көп таралған кәсіпорын түрі. Орналасуына және тұтынушылар контингентіне байланысты: жалп

#7 слайд
Асхана — қоғамдық тамақтандыруда ең көп таралған  кәсіпорын түрі. Орналасуына және тұтынушылар контингентіне байланысты: жалпы типті, өндірістік болып бөлінеді. Тағамдар ассортиментіне: салқын тағамдар мен басытқылар, бірінші және екінші ыстық тағамдар, сүт және сүтті өнімдер, ыстық және салқын сусындар, тәтті және ұнды-кондитер өнімдері кіреді. Диеталық асханаларда мәзір кем дегенде диетаның 5-6 түрін қамтуы керек. Асханада әркімнің өзіне қызмет көрсету әдісі жиі кездеседі. Металдан, жартылай фарфордан, фаянстан, шыныдан жасалған ыдыс-аяқтар қойылады. Құрал-аспаптар тот баспайтын болаттан. Асханада жартылай өнімдер мен кулинарлық тағамдардың сатылуы жүзеге асырылады;  тамақ жейтін, ішетін үстелі бар бөлек бөлме; осы бөлмедегі жиһаз; қоғамдық тамақтану кәсіпорны. 2-тапсырма. Тыңда. Асхана, кафе және мейрамхана сөздеріне сипаттама беру, суретпен түсіндіру.

7 слайд

Асхана — қоғамдық тамақтандыруда ең көп таралған  кәсіпорын түрі. Орналасуына және тұтынушылар контингентіне байланысты: жалпы типті, өндірістік болып бөлінеді. Тағамдар ассортиментіне: салқын тағамдар мен басытқылар, бірінші және екінші ыстық тағамдар, сүт және сүтті өнімдер, ыстық және салқын сусындар, тәтті және ұнды-кондитер өнімдері кіреді. Диеталық асханаларда мәзір кем дегенде диетаның 5-6 түрін қамтуы керек. Асханада әркімнің өзіне қызмет көрсету әдісі жиі кездеседі. Металдан, жартылай фарфордан, фаянстан, шыныдан жасалған ыдыс-аяқтар қойылады. Құрал-аспаптар тот баспайтын болаттан. Асханада жартылай өнімдер мен кулинарлық тағамдардың сатылуы жүзеге асырылады;  тамақ жейтін, ішетін үстелі бар бөлек бөлме; осы бөлмедегі жиһаз; қоғамдық тамақтану кәсіпорны. 2-тапсырма. Тыңда. Асхана, кафе және мейрамхана сөздеріне сипаттама беру, суретпен түсіндіру.

Кафе— шай, кофе және салқын сусын ішетін шағын ресторан. Кафе — тұтынушылардың дем алатын, оларға қызмет көрсетілетін, мей

#8 слайд
Кафе— шай, кофе және салқын сусын ішетін шағын  ресторан. Кафе — тұтынушылардың дем алатын, оларға қызмет көрсетілетін, мейрамханаларға қарағанда тағам ассортименті төмендеу, арақ-шарап, темекі және кондитер өнімдерін сататын, дайындалуы күрделі тағамдар пісіретін, соның ішінде тапсырыс бойынша және фирмалық тағамдар бар тағамдар  ассортименті кең қоғамдық тамақтандыру кәсіпорны.

8 слайд

Кафе— шай, кофе және салқын сусын ішетін шағын  ресторан. Кафе — тұтынушылардың дем алатын, оларға қызмет көрсетілетін, мейрамханаларға қарағанда тағам ассортименті төмендеу, арақ-шарап, темекі және кондитер өнімдерін сататын, дайындалуы күрделі тағамдар пісіретін, соның ішінде тапсырыс бойынша және фирмалық тағамдар бар тағамдар  ассортименті кең қоғамдық тамақтандыру кәсіпорны.

Мейрамхана - қызмет көрсету деңгейі бойынша люкс, симпозиум қатысушыларына, банк және офис қызметкерлеріне арналған қоғамдық

#9 слайд
Мейрамхана - қызмет көрсету деңгейі бойынша люкс, симпозиум қатысушыларына, банк және офис қызметкерлеріне арналған қоғамдық орын түрі. Егер де бизнес-ланч үш тағамнан құралса, тұтынушылар төрт курстан тұратын жинақты тандайды: бірінші курс — салқын және ыстық басытқылардың бірнеше нұсқалары ; екінші курс — көжелер; үшінші курс — негізгі ыстық тағамдар және төртінші — десерт. Бизнес-ланч мәзірі әр апта сайын өзгертілуі керек. Жексенбілік бранч мәзірі — мейрамханаларда 12—16 сағ. аралығында отбасылық ас беру кезінде қолданылады. Бранч мәзіріне швед үстелі қосылады. Жеке-жеке шай үстелін, жеміс-жидекті және десерт үстелдерін ұйымдастырған жөн. Мәзірге міндетті түрде шарап немесе шампан бокалы кіргізіледі.

9 слайд

Мейрамхана - қызмет көрсету деңгейі бойынша люкс, симпозиум қатысушыларына, банк және офис қызметкерлеріне арналған қоғамдық орын түрі. Егер де бизнес-ланч үш тағамнан құралса, тұтынушылар төрт курстан тұратын жинақты тандайды: бірінші курс — салқын және ыстық басытқылардың бірнеше нұсқалары ; екінші курс — көжелер; үшінші курс — негізгі ыстық тағамдар және төртінші — десерт. Бизнес-ланч мәзірі әр апта сайын өзгертілуі керек. Жексенбілік бранч мәзірі — мейрамханаларда 12—16 сағ. аралығында отбасылық ас беру кезінде қолданылады. Бранч мәзіріне швед үстелі қосылады. Жеке-жеке шай үстелін, жеміс-жидекті және десерт үстелдерін ұйымдастырған жөн. Мәзірге міндетті түрде шарап немесе шампан бокалы кіргізіледі.

3-тапсырма. Есте сақта! Ас үйдегі санитарлық-гигиеналық талаптарға сипаттама бере кетсек: Санитарлық – гигиеналық талап

#10 слайд
  3-тапсырма. Есте сақта! Ас үйдегі санитарлық-гигиеналық талаптарға сипаттама бере кетсек: Санитарлық – гигиеналық талаптар. Тамақты дайындау кезінде оған ағзаға зиянды ауру тудыратын микробтар түсіп, тамақтан уланып қалмау үшін санитарлық – гигиеналық талаптарды сақтау керек. Бөлмелер мен жабдықтарға қойылатын талаптар. 1. Асүй бөлмесі таза болуы қажет. Ылғал шүберекпен үнемі сүртіп отыру керек. 2. Таза ыдысты жабық шкафта немесе жабық сөрелерге қою керек. 3. Тамақ қалдықтарын қақпағы бар шелекке салып, дер кезінде шығарып отыру қажет. Тамақ дайындайтын адамға қойылатын талаптар. 1. Тамақты алжапқыш тағып дайындау керек. 2. Қолды тазалап жуу керек. 3. Шашты жинап, орамал тағу керек. Тамақты жасауға қойылатын талаптар. 1. Мерзімі өтіп кеткен азық - түліктерді пайдаланбау керек. 2. Азық - түлікті бөлуге, турауға жеке - жеке тақтайлар қолданылады. 3. Тамақ әзірлеу алдында азық - түлік мұқият жуып, тазалайды және турайды. 4. Тотығатын металдан және сыры кеткен ыдысты пайдалануға болмайды.

10 слайд

  3-тапсырма. Есте сақта! Ас үйдегі санитарлық-гигиеналық талаптарға сипаттама бере кетсек: Санитарлық – гигиеналық талаптар. Тамақты дайындау кезінде оған ағзаға зиянды ауру тудыратын микробтар түсіп, тамақтан уланып қалмау үшін санитарлық – гигиеналық талаптарды сақтау керек. Бөлмелер мен жабдықтарға қойылатын талаптар. 1. Асүй бөлмесі таза болуы қажет. Ылғал шүберекпен үнемі сүртіп отыру керек. 2. Таза ыдысты жабық шкафта немесе жабық сөрелерге қою керек. 3. Тамақ қалдықтарын қақпағы бар шелекке салып, дер кезінде шығарып отыру қажет. Тамақ дайындайтын адамға қойылатын талаптар. 1. Тамақты алжапқыш тағып дайындау керек. 2. Қолды тазалап жуу керек. 3. Шашты жинап, орамал тағу керек. Тамақты жасауға қойылатын талаптар. 1. Мерзімі өтіп кеткен азық - түліктерді пайдаланбау керек. 2. Азық - түлікті бөлуге, турауға жеке - жеке тақтайлар қолданылады. 3. Тамақ әзірлеу алдында азық - түлік мұқият жуып, тазалайды және турайды. 4. Тотығатын металдан және сыры кеткен ыдысты пайдалануға болмайды.

4-тапсырма. Сарамандық жұмыс. Дастархан жасап үйрену және суретке қарай отырып, жеміс-жидектерден банкетке арналға фуршет жа

#11 слайд
  4-тапсырма. Сарамандық жұмыс. Дастархан жасап үйрену және суретке қарай отырып, жеміс-жидектерден банкетке арналға фуршет жасау.

11 слайд

  4-тапсырма. Сарамандық жұмыс. Дастархан жасап үйрену және суретке қарай отырып, жеміс-жидектерден банкетке арналға фуршет жасау.

5-тапсырма. Есте сақта! -Тамақтану мәдениеті дегеніміз – бірқалыпты тамақтану, тағамдардың түрліше болуы, дұрыс мөлшерде ішіп

#12 слайд
  5-тапсырма. Есте сақта! -Тамақтану мәдениеті дегеніміз – бірқалыпты тамақтану, тағамдардың түрліше болуы, дұрыс мөлшерде ішіп-жей білу, дастархан басында өзіңді дұрыс ұстай білу. -Үстелге қолыңды тазалап жуып, сырт киімді шешіп келіп отыру керек. -Дастархан басында жан-жағына алаңдамай, тыныш отырып тамақтану керек; -Аузыңа тамақты толтырып алып, қасыңдағы адамдарға сөйлесуге болмайды; -Дастархан басында отырып, қатты күліп, сөйлеу мәдениетсіздік болып есептеледі; -Дастархан басында аяқ-қолды кермей отыру керек; -Амандасу үшін тағам тұрған үстелінен қолды созу дұрыс емес; -Тамақ ішіп болғаннан кейін қолыңды, аузыңды салфеткамен сүртуді ұмытпа; -Рақмет айтуды естен шығарма.

12 слайд

  5-тапсырма. Есте сақта! -Тамақтану мәдениеті дегеніміз – бірқалыпты тамақтану, тағамдардың түрліше болуы, дұрыс мөлшерде ішіп-жей білу, дастархан басында өзіңді дұрыс ұстай білу. -Үстелге қолыңды тазалап жуып, сырт киімді шешіп келіп отыру керек. -Дастархан басында жан-жағына алаңдамай, тыныш отырып тамақтану керек; -Аузыңа тамақты толтырып алып, қасыңдағы адамдарға сөйлесуге болмайды; -Дастархан басында отырып, қатты күліп, сөйлеу мәдениетсіздік болып есептеледі; -Дастархан басында аяқ-қолды кермей отыру керек; -Амандасу үшін тағам тұрған үстелінен қолды созу дұрыс емес; -Тамақ ішіп болғаннан кейін қолыңды, аузыңды салфеткамен сүртуді ұмытпа; -Рақмет айтуды естен шығарма.

6-тапсырма. Суретке қарап, дұрыс емес және дұрыс тамақтану жолдарын ата.

#13 слайд
  6-тапсырма. Суретке қарап, дұрыс емес және дұрыс тамақтану жолдарын ата.

13 слайд

  6-тапсырма. Суретке қарап, дұрыс емес және дұрыс тамақтану жолдарын ата.

Сабақты бекіту: 01 Бүгінгі сабақтан не үйрендік? Кафе мен асхананың айырмашылығы қандай? Мейрамханаларда қандай жиында

#14 слайд
Сабақты бекіту: 01 Бүгінгі сабақтан не үйрендік?   Кафе мен асхананың айырмашылығы қандай?   Мейрамханаларда қандай жиындарды өткізуге ығайлы? 02 Үйге тапсырма: Дастарханды безендіріп үйрену. АНИМАЦИЯЛАНҒАН ПРЕЗЕНТАЦИЯ ШАБЛОНЫ

14 слайд

Сабақты бекіту: 01 Бүгінгі сабақтан не үйрендік?   Кафе мен асхананың айырмашылығы қандай?   Мейрамханаларда қандай жиындарды өткізуге ығайлы? 02 Үйге тапсырма: Дастарханды безендіріп үйрену. АНИМАЦИЯЛАНҒАН ПРЕЗЕНТАЦИЯ ШАБЛОНЫ

#15 слайд

15 слайд

НАЗАР АУДАРҒАНЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

#16 слайд
НАЗАР АУДАРҒАНЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

16 слайд

НАЗАР АУДАРҒАНЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ

Файл форматы:
pptx
12.02.2025
177
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі