Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу.




1 слайд
Психологиялық тренинг
«Сандар сыйқыры» арқылы амандасу тренингі
1-қол алысып,
2-иықпен,
3-арқамен амандасасыз.
1 слайд
Психологиялық тренинг «Сандар сыйқыры» арқылы амандасу тренингі 1-қол алысып, 2-иықпен, 3-арқамен амандасасыз.

2 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру
«Wordwall» бағдарламасында тест
тапсырмасы орындалады.
2-ұпай
2 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру «Wordwall» бағдарламасында тест тапсырмасы орындалады. 2-ұпай

3 слайд
Суреттер сыр шертеді
-Суреттерде қандай оқиғалар туралы бейнеленген?
-Қазақ халқының басына осындай күн тууына қандай себептер әсер етті деп ойлайсыңдар?
-Арты осындай ауыр зардаптарға әкелген саясат қалай аталатын еді?
3 слайд
Суреттер сыр шертеді -Суреттерде қандай оқиғалар туралы бейнеленген? -Қазақ халқының басына осындай күн тууына қандай себептер әсер етті деп ойлайсыңдар? -Арты осындай ауыр зардаптарға әкелген саясат қалай аталатын еді?

4 слайд
8 сынып
Сабақтың тақырыбы:
Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу
Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың
артықшылықтары қандай болды?
Оқу мақсаты:
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе
саясатының зардаптарын талдау;
8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа
экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау
4 слайд
8 сынып Сабақтың тақырыбы: Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды? Оқу мақсаты: 8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

5 слайд
Бейнебаян
-Бейнебаян мазмұны қандай болды, нені
түсіндіңіздер?
-Коммунистік партия үшін ең басты мақсат қандай
болды?
-Аштықтан қырылып жатқан халық туралы үкімет
тарапының көзғарасы қандай болды?
5 слайд
Бейнебаян -Бейнебаян мазмұны қандай болды, нені түсіндіңіздер? -Коммунистік партия үшін ең басты мақсат қандай болды? -Аштықтан қырылып жатқан халық туралы үкімет тарапының көзғарасы қандай болды?

6 слайд
Әскери коммунизм саясаты01
Ашаршылық02
Жаңа экономикалық саясат 03
Топқа бөлу
6 слайд
Әскери коммунизм саясаты01 Ашаршылық02 Жаңа экономикалық саясат 03 Топқа бөлу

7 слайд
-Әскери коммунизм
саясатының енгізілу
себептерін анықтайды;
-мерзімін анықтайды;
-басты ерекшеліктерін
сипаттайды;
-нәтижесін саралайды;
-салдарын сипаттайды.
3-ұпай
Дескрипторы:
1-тапсырма: топтық жұмыс:
1-топ: Азамат соғысы жылдарында енгізілген Әскери
коммунизм саясатын «Тұжырымдамалық картада»
сипаттаңыз:
Себептері
Мерзімі
Басты
ерекше-
ліктері
Нәтижесі
Салдары
7 слайд
-Әскери коммунизм саясатының енгізілу себептерін анықтайды; -мерзімін анықтайды; -басты ерекшеліктерін сипаттайды; -нәтижесін саралайды; -салдарын сипаттайды. 3-ұпай Дескрипторы: 1-тапсырма: топтық жұмыс: 1-топ: Азамат соғысы жылдарында енгізілген Әскери коммунизм саясатын «Тұжырымдамалық картада» сипаттаңыз: Себептері Мерзімі Басты ерекше- ліктері Нәтижесі Салдары

8 слайд
2-топ: Қазақстанда орын алған 1921-1922
жылдардағы ашаршылықьты «Балық қаңқасы»
әдісі арқылы сипаттаңыз.
-басты проблеманы анықтайды;
-себептерін сипаттайды;
-мысалдар мен дәлелдемелерге
тоқталады;
-қорытынды ой-пікір білдіреді.
3-ұпай
Дескрипторы:
8 слайд
2-топ: Қазақстанда орын алған 1921-1922 жылдардағы ашаршылықьты «Балық қаңқасы» әдісі арқылы сипаттаңыз. -басты проблеманы анықтайды; -себептерін сипаттайды; -мысалдар мен дәлелдемелерге тоқталады; -қорытынды ой-пікір білдіреді. 3-ұпай Дескрипторы:

9 слайд
-мәтіннің негізгі мазмұнын
анықтайды;
-ерекшеліктерін сипаттайды;
-қашан және қайда болғанын
анықтайды;
-басты кейіпкерлерді анықтайды;
-өз көзғарастарын білдіреді.
3-ұпай
Дескрипторы:
3-топ: Аштық салдарынан орын алған
шаруалар көтерілісін
«Мәтін талдау кестесінде» сипаттаңыз:
Мәтін не туралы?
Оқиғаның басты ерекшелігі
неде?
Оқиға қашан және қайда
болған?
Оқиғаның басты
кейіпкерлері
Оқиғаға өз көзғарастарыңыз
9 слайд
-мәтіннің негізгі мазмұнын анықтайды; -ерекшеліктерін сипаттайды; -қашан және қайда болғанын анықтайды; -басты кейіпкерлерді анықтайды; -өз көзғарастарын білдіреді. 3-ұпай Дескрипторы: 3-топ: Аштық салдарынан орын алған шаруалар көтерілісін «Мәтін талдау кестесінде» сипаттаңыз: Мәтін не туралы? Оқиғаның басты ерекшелігі неде? Оқиға қашан және қайда болған? Оқиғаның басты кейіпкерлері Оқиғаға өз көзғарастарыңыз

10 слайд
2-тапсырма: жұптық жұмыс:
1-жұп: Жаңа экономикалық саясатқа көшудің себептерін
«Графикалық органайзер» әдісі арқылы анықта:
-ЖЭС-қа көшудің басты
себептерін анықтайды;
-қосымша себептерін
анықтайды;
2-ұпай
Дескрипторы:
Басты себептер Қосымша себептер
10 слайд
2-тапсырма: жұптық жұмыс: 1-жұп: Жаңа экономикалық саясатқа көшудің себептерін «Графикалық органайзер» әдісі арқылы анықта: -ЖЭС-қа көшудің басты себептерін анықтайды; -қосымша себептерін анықтайды; 2-ұпай Дескрипторы: Басты себептер Қосымша себептер

11 слайд
2-жұп: ЖЭС-тың ерекшелітерін сызбаға түсір:
-ЖЭС-тың 1-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 2-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 3-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 4-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 5-ші ерекшелігін
анықтайды.
2-ұпай
Дескрипторы:
ЖЭС-тің
негізгі
ерекшеліктері
11 слайд
2-жұп: ЖЭС-тың ерекшелітерін сызбаға түсір: -ЖЭС-тың 1-ші ерекшелігін анықтайды; -ЖЭС-тың 2-ші ерекшелігін анықтайды; -ЖЭС-тың 3-ші ерекшелігін анықтайды; -ЖЭС-тың 4-ші ерекшелігін анықтайды; -ЖЭС-тың 5-ші ерекшелігін анықтайды. 2-ұпай Дескрипторы: ЖЭС-тің негізгі ерекшеліктері

12 слайд
3-жұп: ЖЭС-тың «оң» және «теріс» салдарын анықтаңыз:
2-ұпай.
Дескрипторы:
Оң салдары Теріс салдары
12 слайд
3-жұп: ЖЭС-тың «оң» және «теріс» салдарын анықтаңыз: 2-ұпай. Дескрипторы: Оң салдары Теріс салдары

13 слайд
3-тапсырма:
Жеке жұмыс
«Wordwall»
бағдарламасы
арқылы
сұрақтарға жауап
беріледі.
-оқушылар тест тапсырмаларын
орындайды.
2-ұпай
13 слайд
3-тапсырма: Жеке жұмыс «Wordwall» бағдарламасы арқылы сұрақтарға жауап беріледі. -оқушылар тест тапсырмаларын орындайды. 2-ұпай

14 слайд
Кері байланыс:
«Плюс. Минус. Қызықты»
Плюс+ Минус- Қызықты?
Сабақтан алған
пайдалы
тұстарыңызбен
бөлісңіз.
Сабақтың сәтсіз
болған тұсын
жазыңыз.
Не қызықты
болды?,
«Қандай мәселе
туралы алға қарай
білгіңіз келеді?
Сұрақтарына жауап
жазыңыз.
Сабақ бойынша сәтті шыққан тұстарын, сәтсіз шыққан
тұсын, қандай мәселер қызықты болғандығы туралы
сұрақтарға жауап береді.
14 слайд
Кері байланыс: «Плюс. Минус. Қызықты» Плюс+ Минус- Қызықты? Сабақтан алған пайдалы тұстарыңызбен бөлісңіз. Сабақтың сәтсіз болған тұсын жазыңыз. Не қызықты болды?, «Қандай мәселе туралы алға қарай білгіңіз келеді? Сұрақтарына жауап жазыңыз. Сабақ бойынша сәтті шыққан тұстарын, сәтсіз шыққан тұсын, қандай мәселер қызықты болғандығы туралы сұрақтарға жауап береді.

15 слайд
§14-15. «Әскери коммунизм
саясатынан жаңа экономикалық
саясатқа көшу» тақырыпты талдау.
«Ашық» және «жабық» тест
тапсырмаларын дайындау;
«1921-1922 жылдардағы
ашаршылықтың салдары» туралы
шығармашылық жұмыс дайындау.
Үйге
тапсырма:
15 слайд
§14-15. «Әскери коммунизм саясатынан жаңа экономикалық саясатқа көшу» тақырыпты талдау. «Ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын дайындау; «1921-1922 жылдардағы ашаршылықтың салдары» туралы шығармашылық жұмыс дайындау. Үйге тапсырма: