Материалдар / Асқар Алтай "Кентавр" шығармасы

Асқар Алтай "Кентавр" шығармасы

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сыныпта оқылатын А.Алтайдың "Кентавр" шығармасы бойынша сабақтың презентациясы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
14 Наурыз 2023
1658
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Асқар Алтай «Кентавр» әңгімесіСабақтың тақырыбы:Бөлім атауы:Табиғат және адам

1 слайд
Асқар Алтай «Кентавр» әңгімесіСабақтың тақырыбы:Бөлім атауы:Табиғат және адам

1 слайд

Асқар Алтай «Кентавр» әңгімесіСабақтың тақырыбы:Бөлім атауы:Табиғат және адам

Үй тапсырмасын тексеру 1.«Бақылауға аламыз, босанғанша тірі пендеге тіс жармайсың, ішің үлкен... Жарып алуымыз мүмкін». Бұл сөз

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 1.«Бақылауға аламыз, босанғанша тірі пендеге тіс жармайсың, ішің үлкен... Жарып алуымыз мүмкін». Бұл сөзді естігенде, Моншақ: ... (Не деді? Қандай әрекетке барды?) 2.Моншақтың қайнысына қойған аты. 3.Басарыстың өмірге келген жыл мезгілі мен айы. 4.Оқиғаның шиленісуі. 5.Үзіндідегі автор қолданған тілдік құралдарды анықта. Басарыс та жауын баққан жыртқыштай, тасадан бой жасырып, қылта-қылтадан қыдия қарады. Көз жетер жер ғана емес,тіл жетер тұстан құлағын түріп, жанарын тіктеді. О, жасаған! Құнан жігіт өз-өзіне сенбеді.

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру 1.«Бақылауға аламыз, босанғанша тірі пендеге тіс жармайсың, ішің үлкен... Жарып алуымыз мүмкін». Бұл сөзді естігенде, Моншақ: ... (Не деді? Қандай әрекетке барды?) 2.Моншақтың қайнысына қойған аты. 3.Басарыстың өмірге келген жыл мезгілі мен айы. 4.Оқиғаның шиленісуі. 5.Үзіндідегі автор қолданған тілдік құралдарды анықта. Басарыс та жауын баққан жыртқыштай, тасадан бой жасырып, қылта-қылтадан қыдия қарады. Көз жетер жер ғана емес,тіл жетер тұстан құлағын түріп, жанарын тіктеді. О, жасаған! Құнан жігіт өз-өзіне сенбеді.

ЖАУАПТАРМЕН САЛЫСТЫРАЙЫҚ 1. «Жарылып өлгенше, жарымның қолында өлейін деп, Өскемен емханасынан қашып кетті. 2.Сырлым 3.

3 слайд
ЖАУАПТАРМЕН САЛЫСТЫРАЙЫҚ 1. «Жарылып өлгенше, жарымның қолында өлейін деп, Өскемен емханасынан қашып кетті. 2.Сырлым 3. Күз, қараша айы 4. Екі аяқты пенделердің тау ішіндегі жүрісі 5. Жауын баққан жыртқыштай –теңеу Көз жетер жер, тіл жетер тұс – өте жақын жер (автор қолданысында тұрақты тіркес) О, жасаған! – эмоционалды- экспрессивті сөз, таңдану Құлағын түрді – тыңдады, тұрақты тіркес Жанарын тіктеді – көз алмай қарады, тұрақты тіркес.

3 слайд

ЖАУАПТАРМЕН САЛЫСТЫРАЙЫҚ 1. «Жарылып өлгенше, жарымның қолында өлейін деп, Өскемен емханасынан қашып кетті. 2.Сырлым 3. Күз, қараша айы 4. Екі аяқты пенделердің тау ішіндегі жүрісі 5. Жауын баққан жыртқыштай –теңеу Көз жетер жер, тіл жетер тұс – өте жақын жер (автор қолданысында тұрақты тіркес) О, жасаған! – эмоционалды- экспрессивті сөз, таңдану Құлағын түрді – тыңдады, тұрақты тіркес Жанарын тіктеді – көз алмай қарады, тұрақты тіркес.

БАҒАЛАУ

4 слайд
БАҒАЛАУ

4 слайд

БАҒАЛАУ

Оқу мақсаты: Ж4 Креативті жазу Түрлі жағдаяттарға сай өз ойын креативті жазу (өлең, хат, әңгіме, эссе, блог, әңгімелеу және

5 слайд
Оқу мақсаты: Ж4 Креативті жазу Түрлі жағдаяттарға сай өз ойын креативті жазу (өлең, хат, әңгіме, эссе, блог, әңгімелеу және суреттеу мәтіндері, қысқа сценарий және т.б.) ӘТН2 Орфографиялық норма Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

5 слайд

Оқу мақсаты: Ж4 Креативті жазу Түрлі жағдаяттарға сай өз ойын креативті жазу (өлең, хат, әңгіме, эссе, блог, әңгімелеу және суреттеу мәтіндері, қысқа сценарий және т.б.) ӘТН2 Орфографиялық норма Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Жағдаятқа сай креативті жазылым жұмысын орындай алады; Жазылымда орфография- лық норманы сақтайды.Бағалау критерийлері:

6 слайд
Жағдаятқа сай креативті жазылым жұмысын орындай алады; Жазылымда орфография- лық норманы сақтайды.Бағалау критерийлері:

6 слайд

Жағдаятқа сай креативті жазылым жұмысын орындай алады; Жазылымда орфография- лық норманы сақтайды.Бағалау критерийлері:

1-ТОП Блог жазбасы Дескриптор :  Блог жазбасын жазады.  Өз ойын дәлелдер келтіре отырып білдіре алады.  Төл сөздің тыныс

7 слайд
1-ТОП Блог жазбасы Дескриптор :  Блог жазбасын жазады.  Өз ойын дәлелдер келтіре отырып білдіре алады.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды (80- 100 сөз)   ТОПТЫҚ ЖҰМЫС       2-ТОП Фанфик жазуы Кроссовер Дескриптор:  Қажетті үзіндіні таңдай алады.  Автор идеясы мен стилін сақтайды.  Диалогты жалғастырып жазады.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды. ( 80-100 сөз) 3-ТОП Жанрлық трансформация Дескриптор:  Қажетті сюжетті анықтай алады.  Стильді сақтайды.  Құрылымды сақтайды.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды (80- 100 сөз)   4-ТОП РАФТ Дескриптор:  Стильден ауытқымайды.  Оқырман ретінде өз әсерін жеткізе алады.  Шығармадан мысал келтіріп, өз ойын дәлелдейді.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды (80- 100 сөз)  

7 слайд

1-ТОП Блог жазбасы Дескриптор :  Блог жазбасын жазады.  Өз ойын дәлелдер келтіре отырып білдіре алады.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды (80- 100 сөз)   ТОПТЫҚ ЖҰМЫС       2-ТОП Фанфик жазуы Кроссовер Дескриптор:  Қажетті үзіндіні таңдай алады.  Автор идеясы мен стилін сақтайды.  Диалогты жалғастырып жазады.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды. ( 80-100 сөз) 3-ТОП Жанрлық трансформация Дескриптор:  Қажетті сюжетті анықтай алады.  Стильді сақтайды.  Құрылымды сақтайды.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды (80- 100 сөз)   4-ТОП РАФТ Дескриптор:  Стильден ауытқымайды.  Оқырман ретінде өз әсерін жеткізе алады.  Шығармадан мысал келтіріп, өз ойын дәлелдейді.  Төл сөздің тыныс белгісін дұрыс қолданады.  Сөз санын сақтайды (80- 100 сөз)  

Рефлексия «Эмоция» Мен бүгін мақсатқа жете алдым, себебі ... Мен бүгін мақсатқа жетуде қиналдым, себебі ... Менің мақсатқа же

8 слайд
Рефлексия «Эмоция» Мен бүгін мақсатқа жете алдым, себебі ... Мен бүгін мақсатқа жетуде қиналдым, себебі ... Менің мақсатқа жетуіме ... кедергілер болды .

8 слайд

Рефлексия «Эмоция» Мен бүгін мақсатқа жете алдым, себебі ... Мен бүгін мақсатқа жетуде қиналдым, себебі ... Менің мақсатқа жетуіме ... кедергілер болды .

Үй тапсырмасы Ғ.Мүсіреповтің «Жапон балладасы» шығармасынан үзінді оқып келу. 86-91- бет.

9 слайд
Үй тапсырмасы Ғ.Мүсіреповтің «Жапон балладасы» шығармасынан үзінді оқып келу. 86-91- бет.

9 слайд

Үй тапсырмасы Ғ.Мүсіреповтің «Жапон балладасы» шығармасынан үзінді оқып келу. 86-91- бет.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі