Материалдар / Ашық және қысаң дауыты дыбыстар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық және қысаң дауыты дыбыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ашық және қысаң дауыты дыбыстар" тақырыбында өткізілген ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Наурыз 2019
609
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Сабақтың тақырыбы:

А) Дауысты дыбыстардың жасалу жолдары, оның ішінде жақтың қатысына қарай бөлінуі жайлы білім беру, білімдерін тере

2 слайд
А) Дауысты дыбыстардың жасалу жолдары, оның ішінде жақтың қатысына қарай бөлінуі жайлы білім беру, білімдерін тереңдету. Б) Халық ауыз әдебиетін білуге, қадірлеуге, жұмбақтарды жылдам, тез шеше білуге дағдыландыру. Ұлы адамдар жайлы көп оқуға тәрбиелеу. В) Сызба, кесте, қосымша материалдармен өз беттерінше жұмыс істей білуге үйрету. Өз беттерімен талдай білуге дағдыландыру.

Құрал-жабдықтар:  Интерактивті тақта, кесте, сызба, жұмбақтар, қосымша материалдар.  Әдіс-тәсілдер: Мәтінмен жұмыс, жұмба

3 слайд
Құрал-жабдықтар:  Интерактивті тақта, кесте, сызба, жұмбақтар, қосымша материалдар.  Әдіс-тәсілдер: Мәтінмен жұмыс, жұмбақ шешу, іздену, талдау, түсіндіру.

І. Ұйымдастыру. ІІ. Үй жұмысын тексеру. 1. Дауысты дыбыстарға байланысты берілген жұмбақтарды шешу, жауабын төмендегі

4 слайд
І. Ұйымдастыру. ІІ. Үй жұмысын тексеру. 1. Дауысты дыбыстарға байланысты берілген жұмбақтарды шешу, жауабын төмендегі сызба бойынша талдату. Тілдің қатысына қарай Жуан Жіңішке

Пысықтау: төмендегі сызба, кестелерді толтыру бойынша жүргізу Фонетика – тіл білімінің ___________ зерттейтін сала. Фоне

5 слайд
Пысықтау: төмендегі сызба, кестелерді толтыру бойынша жүргізу Фонетика – тіл білімінің ___________ зерттейтін сала. Фонетика

Дыбыс шығару мүшелері Барлық әріп Дауысты дыбыстар Дауыссыз дыбыстар Белгілер Қосарлы дыбыстар

6 слайд
Дыбыс шығару мүшелері Барлық әріп Дауысты дыбыстар Дауыссыз дыбыстар Белгілер Қосарлы дыбыстар

ІІІ. Негізгі бөлімАшық, қысаң дыбыстар 1. Ережемен жұмыс: - Іштей оқыту; - Талдау. 2. Мұғалімнің түсіндіруі Ж а қ

7 слайд
ІІІ. Негізгі бөлімАшық, қысаң дыбыстар 1. Ережемен жұмыс: - Іштей оқыту; - Талдау. 2. Мұғалімнің түсіндіруі Ж а қ 3. Есіңде сақта! Ашық дыбыстар 6 дөңгелек дыбыс. (дөңгелектің ішіне жазуға келеді) шық а,ә,о,ө,е,э ысаң: ы,і,ұ,ү,у,и

Оқулықпен жұмыс: “Әл-Фараби туралы аңыз”  іштей оқыңдар, талдаңдар.  ашық дыбыстардың астын сызыңдар.  қосымша материал

8 слайд
Оқулықпен жұмыс: “Әл-Фараби туралы аңыз”  іштей оқыңдар, талдаңдар.  ашық дыбыстардың астын сызыңдар.  қосымша материалдарды әңгімелеңдер  Әл-Фараби туралы аңыз Шам шаһарының әмірі өз құзырына ғаоым, шайырларды жинапты. Ол Әл-Фарабиді сынамақ болып: “Өзіңе лайықты орын тауып отыр”,-депті. Сөйтсе,Әл-Фараби тура әмір тағына барып отырады. Сонда әлгі әмір қасындағы уәзіріне беймәлім тілде: - Мына түрік әдеп сақтамады ғой,-депті. Әл-Фараби оны дереу түсіне қойыпты да: - Тақсыр, мен жетпіс тіл білемін,-депті. Ыңғайсызданып қалған әмір, халпелер: - “ Кешіріңіз, сіз екінші ұстаз екенсіз ғой, байқамай қалдық”.-деп, оған жол береді. (Ел аузынан)

5.Жұмбақ шешу. 245-жаттығу. Мысықта бар, Күшікте жоқ. Қасықта бар, Есікте жоқ. Көлде бар, Сайда жоқ. Төлде бар, Тайда жо

9 слайд
5.Жұмбақ шешу. 245-жаттығу. Мысықта бар, Күшікте жоқ. Қасықта бар, Есікте жоқ. Көлде бар, Сайда жоқ. Төлде бар, Тайда жоқ. (“Әріптер әлемінде” кітабынан)

6. Жауаптарын кесте бойынша толтыр. Тілдің қатысына қарай Жақтың қатысына қарай Ерін мен езудің қатысына қарай Жу

10 слайд
6. Жауаптарын кесте бойынша толтыр. Тілдің қатысына қарай Жақтың қатысына қарай Ерін мен езудің қатысына қарай Жуан Жіңішке ашық қысаң еріндік езулік

7.146-жаттығу. “Жұмбақ жолдас” Менің бір жолдасым бар. Жолдас болғанда бір түрлі! Қайда барсам, қасымнан қалмайды. Менсіз е

11 слайд
7.146-жаттығу. “Жұмбақ жолдас” Менің бір жолдасым бар. Жолдас болғанда бір түрлі! Қайда барсам, қасымнан қалмайды. Менсіз ешқайда бармайды. Тұрсам тұрады, жүрсем жүреді, жүгірсем жүгіреді, жатсам жатады, жазсам жазады. Бірақ үндемейді. Ертеңгілік, кешкілік үлкейіп, өсіп кетеді. Түсте тырбиып, ергежейлі болады. Жарықта жанымнан қалмайтын жолдасым қараңғы болса, ғайып болады да кетеді. Сендерде ондай жолдас барма? (А.Байтұрсынов) -іштей оқыңдар -жауабын табу.

“ Көлеңке” сөзіне фонетикалық талдау жасату. К - Ө - Л - Е - Ң - К - Е -

12 слайд
“ Көлеңке” сөзіне фонетикалық талдау жасату. К - Ө - Л - Е - Ң - К - Е -

8. Сөз жұмбақты шешіңдер 1. Егер “А”-дан бастасаң, үлкен ақын атамыз. 2. “ А”-ны алып тастасаң, мол дәулетке батамыз. 3.

13 слайд
8. Сөз жұмбақты шешіңдер 1. Егер “А”-дан бастасаң, үлкен ақын атамыз. 2. “ А”-ны алып тастасаң, мол дәулетке батамыз. 3. “ Б”-ны алып тастасаң, түнде жарық шашамын.

І қатар Абай ІІ қатар Бай ІІІ қатар Ай сөздерімен мәтін құраңдар

14 слайд
І қатар Абай ІІ қатар Бай ІІІ қатар Ай сөздерімен мәтін құраңдар

9. Пысықтау: 1.Кім шапшаң? Топпен жұмыс Қыздар тобы ашық Ұлдар тобы қысаң дауысты дыбыстардан бірнеше сөз құрайды.

15 слайд
9. Пысықтау: 1.Кім шапшаң? Топпен жұмыс Қыздар тобы ашық Ұлдар тобы қысаң дауысты дыбыстардан бірнеше сөз құрайды.

І V . Қорытынды бөлім. Сызбаны толтыр. Дыбыстар ______________________________ ______________________________ _________________

16 слайд
І V . Қорытынды бөлім. Сызбаны толтыр. Дыбыстар ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ____________________________________________________________ болады 3. “Ертегіні жалғастыр” Баяғы өткен заманда Дыбыс деген хан болыпты.