Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға тәжірибе алмасуға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
302
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі А Ш Ы Қ С А Б А Қ Пән: Математика Мұғалім : Сапахова Жамал Сынып: 1« Л

1 слайд
Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі А Ш Ы Қ С А Б А Қ Пән: Математика Мұғалім : Сапахова Жамал Сынып: 1« Л »

1 слайд

Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі А Ш Ы Қ С А Б А Қ Пән: Математика Мұғалім : Сапахова Жамал Сынып: 1« Л »

Психалогиялық ахуал Қайырлы таң достым! Қайырлы күн болсын! Бүгінгі күн бізге Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз! Кілең

2 слайд
Психалогиялық ахуал Қайырлы таң достым! Қайырлы күн болсын! Бүгінгі күн бізге Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз! Кілең бестік болсын!

2 слайд

Психалогиялық ахуал Қайырлы таң достым! Қайырлы күн болсын! Бүгінгі күн бізге Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз! Кілең бестік болсын!

Топқа бөлу І – топ Жылдамдық ІІІ – топ Қашықтық ІІ – топ Уақыт

3 слайд
Топқа бөлу І – топ Жылдамдық ІІІ – топ Қашықтық ІІ – топ Уақыт

3 слайд

Топқа бөлу І – топ Жылдамдық ІІІ – топ Қашықтық ІІ – топ Уақыт

Терең ғылым саланың Тегі деп ой сананың Маңызды деп оқимыз Математика сабағын МАТЕМАТИКА – ҒЫЛЫМ ПАТШАСЫ

4 слайд
Терең ғылым саланың Тегі деп ой сананың Маңызды деп оқимыз Математика сабағын МАТЕМАТИКА – ҒЫЛЫМ ПАТШАСЫ

4 слайд

Терең ғылым саланың Тегі деп ой сананың Маңызды деп оқимыз Математика сабағын МАТЕМАТИКА – ҒЫЛЫМ ПАТШАСЫ

Үй тапсырмасын пысықтау ІІІ – топ 59 · (2 · 5 ) = 590 54 · (5 · 2) = 540 25 · (8 · 4) = 800 ІІ – топ 720: (9 · 10 ) =

5 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау ІІІ – топ 59 · (2 · 5 ) = 590 54 · (5 · 2) = 540 25 · (8 · 4) = 800 ІІ – топ 720: (9 · 10 ) = 8 360 : (3 · 2 ) = 60 560 : (10 ·8 ) = 7 І – топ 160 : (4 ·10 ) = 4 810: (30 · 3 ) = 9 420: (2 · 3 ) = 70

5 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау ІІІ – топ 59 · (2 · 5 ) = 590 54 · (5 · 2) = 540 25 · (8 · 4) = 800 ІІ – топ 720: (9 · 10 ) = 8 360 : (3 · 2 ) = 60 560 : (10 ·8 ) = 7 І – топ 160 : (4 ·10 ) = 4 810: (30 · 3 ) = 9 420: (2 · 3 ) = 70

Ақ киімді денелі ақ сақалды Соқыр мылқау танымас тірі жанды Үсті басы ақ қырау түсі суық Басқан жері сықырлап келіп қалдыҚЫС

6 слайд
Ақ киімді денелі ақ сақалды Соқыр мылқау танымас тірі жанды Үсті басы ақ қырау түсі суық Басқан жері сықырлап келіп қалдыҚЫС

6 слайд

Ақ киімді денелі ақ сақалды Соқыр мылқау танымас тірі жанды Үсті басы ақ қырау түсі суық Басқан жері сықырлап келіп қалдыҚЫС

“ Ия ма, жоқ па” 1 2 3 4 5 6 7 Ө Т К Е Н Д І1) Уақытты табу үшін қашықтықты жылдамдыққа бөлеміз. 2 ) 1 айда 4 апта бар 3

7 слайд
“ Ия ма, жоқ па” 1 2 3 4 5 6 7 Ө Т К Е Н Д І1) Уақытты табу үшін қашықтықты жылдамдыққа бөлеміз. 2 ) 1 айда 4 апта бар 3 ) Тік бұрыш доғал бұрыштан үлкен 4 ) Адамда 12 жұп қабырға бар 5 ) 90 мен 4 санының көбейтіндісі = 300 6) Сейсенбіден кейінгі күн бейсенбі 7 ) 1 см де 10 мм бар

7 слайд

“ Ия ма, жоқ па” 1 2 3 4 5 6 7 Ө Т К Е Н Д І1) Уақытты табу үшін қашықтықты жылдамдыққа бөлеміз. 2 ) 1 айда 4 апта бар 3 ) Тік бұрыш доғал бұрыштан үлкен 4 ) Адамда 12 жұп қабырға бар 5 ) 90 мен 4 санының көбейтіндісі = 300 6) Сейсенбіден кейінгі күн бейсенбі 7 ) 1 см де 10 мм бар

“ Ия ма, жоқ па” 8 9 10 11 12 13 14 15 П Ы С Ы Қ Т А У8 ) 46 ның 43 тен 4 еуі артық 9 ) Қашықтықты табу үшін, қозғалыс ж

8 слайд
“ Ия ма, жоқ па” 8 9 10 11 12 13 14 15 П Ы С Ы Қ Т А У8 ) 46 ның 43 тен 4 еуі артық 9 ) Қашықтықты табу үшін, қозғалыс жылдамдығын уақытқа көбейті керек 12) 15 пен 10 ның көбейтіндісі = 10011) Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны жалғау дейміз10 ) 50 санының 3 ке көбейтіндісі = 150 13) Жылдамдықты S үлкен әрпімен белгілейді 14) 1 тоннада 1000 килограмм бар 15) Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа бөлу керек

8 слайд

“ Ия ма, жоқ па” 8 9 10 11 12 13 14 15 П Ы С Ы Қ Т А У8 ) 46 ның 43 тен 4 еуі артық 9 ) Қашықтықты табу үшін, қозғалыс жылдамдығын уақытқа көбейті керек 12) 15 пен 10 ның көбейтіндісі = 10011) Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны жалғау дейміз10 ) 50 санының 3 ке көбейтіндісі = 150 13) Жылдамдықты S үлкен әрпімен белгілейді 14) 1 тоннада 1000 килограмм бар 15) Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа бөлу керек

Өткенді пысықтау

9 слайд
Өткенді пысықтау

9 слайд

Өткенді пысықтау

Білім көзі – кітапта І – топ 1213 · 30 = 36390 8840:40= 221 80640: 2 = 40320 І I – топ 51 · 2 = 102 36006:6= 6001 10

10 слайд
Білім көзі – кітапта І – топ 1213 · 30 = 36390 8840:40= 221 80640: 2 = 40320 І I – топ 51 · 2 = 102 36006:6= 6001 100000 : 25 = 4000 І I I – топ 12130 · 3 = 36390 88080 : 40= 222 50050:50 = 1001

10 слайд

Білім көзі – кітапта І – топ 1213 · 30 = 36390 8840:40= 221 80640: 2 = 40320 І I – топ 51 · 2 = 102 36006:6= 6001 100000 : 25 = 4000 І I I – топ 12130 · 3 = 36390 88080 : 40= 222 50050:50 = 1001

« Ойлы болсаң, ойлан тап » Бөлменің көлемін: Қабырғаның еденнің ауданы: Еденнің периметрі: Т өбесінің периметрі:V= 6 · 3 · 3=

11 слайд
« Ойлы болсаң, ойлан тап » Бөлменің көлемін: Қабырғаның еденнің ауданы: Еденнің периметрі: Т өбесінің периметрі:V= 6 · 3 · 3=54м³ (6 · 3) + (3 · 3 ) · 2=54 м² 54 м² –(2 · 2) – (2 ·1) =48 м² (6+3)·2=18м (6+3)·2=18м

11 слайд

« Ойлы болсаң, ойлан тап » Бөлменің көлемін: Қабырғаның еденнің ауданы: Еденнің периметрі: Т өбесінің периметрі:V= 6 · 3 · 3=54м³ (6 · 3) + (3 · 3 ) · 2=54 м² 54 м² –(2 · 2) – (2 ·1) =48 м² (6+3)·2=18м (6+3)·2=18м

« Ойлан, жұптас талқыла » А) Ә) Б) В) Жылдамдық 5 м/с 5 км/са ғ 80 км/са ғ 125000 км/са ғ Уақыт 1000 с 2 тәул. 3600 с 2 са ғ

12 слайд
« Ойлан, жұптас талқыла » А) Ә) Б) В) Жылдамдық 5 м/с 5 км/са ғ 80 км/са ғ 125000 км/са ғ Уақыт 1000 с 2 тәул. 3600 с 2 са ғ Қашықтық 5 км 240 км 80 км 250000 м

12 слайд

« Ойлан, жұптас талқыла » А) Ә) Б) В) Жылдамдық 5 м/с 5 км/са ғ 80 км/са ғ 125000 км/са ғ Уақыт 1000 с 2 тәул. 3600 с 2 са ғ Қашықтық 5 км 240 км 80 км 250000 м

« Ойлан, жұптас талқыла » А) Ә) Б) В) Бағасы 5 теңге 250 теңге 400 теңге 25 теңге Саны 4 дана 4 дана 3 дана 20 дана Құны 2

13 слайд
« Ойлан, жұптас талқыла » А) Ә) Б) В) Бағасы 5 теңге 250 теңге 400 теңге 25 теңге Саны 4 дана 4 дана 3 дана 20 дана Құны 20 теңге 1000 теңге 1200 теңге 500 теңге

13 слайд

« Ойлан, жұптас талқыла » А) Ә) Б) В) Бағасы 5 теңге 250 теңге 400 теңге 25 теңге Саны 4 дана 4 дана 3 дана 20 дана Құны 20 теңге 1000 теңге 1200 теңге 500 теңге

С е р г і т у с ә т і

14 слайд
С е р г і т у с ә т і

14 слайд

С е р г і т у с ә т і

« Мен ептімін » Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап a) 1800 бен 6 сандарының бөліндісіне 600 бен 60 – тың кө

15 слайд
« Мен ептімін » Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап a) 1800 бен 6 сандарының бөліндісіне 600 бен 60 – тың көбейтіндісін қос ә ) 5000 мен 509 сандарының айырмасынан 999 - ды азайт. б ) 35000 мен 2 нің көбейтіндісін 100 есе кеміт в ) 8400 бен 8200 дің айырмасын 250 есе арттыр г ) 10200 бен 16000 – ның қосындысын 20 есе кеміт а ) (1800:6) +(600 ·60) = 36300 ә ) (5000 – 509) – 999 =3492 б) (35000 · 2) : 100 = 700 в ) (8400 – 8200) · 250 = 50000 г ) (10200 + 16000): 20 = 1310

15 слайд

« Мен ептімін » Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап a) 1800 бен 6 сандарының бөліндісіне 600 бен 60 – тың көбейтіндісін қос ә ) 5000 мен 509 сандарының айырмасынан 999 - ды азайт. б ) 35000 мен 2 нің көбейтіндісін 100 есе кеміт в ) 8400 бен 8200 дің айырмасын 250 есе арттыр г ) 10200 бен 16000 – ның қосындысын 20 есе кеміт а ) (1800:6) +(600 ·60) = 36300 ә ) (5000 – 509) – 999 =3492 б) (35000 · 2) : 100 = 700 в ) (8400 – 8200) · 250 = 50000 г ) (10200 + 16000): 20 = 1310

Екі елді мекеннен бір уақытта бір біріне қарама қарсы бағытта екі велосипедші жолға шықты. Бірінші велосипедші 1

16 слайд
Екі елді мекеннен бір уақытта бір біріне қарама қарсы бағытта екі велосипедші жолға шықты. Бірінші велосипедші 14 км/ сағ жылдамдықпен, екіншісі 10 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Егер велосипедшілер 3 сағаттан кейін кездескен болса, онда екі елді мекеннің ара қашықтығы қанша? 1 сағаттан кейін олардың арасы қанша километр болады? Жарты сағаттан кейін ше? « Тақтамен жұмыс » І топ: (14+10) · 3 = 72 S= 72 км ІІ топ : (14+10) · 1 = 24 S= 24 км ІІІ топ: (14+10) : 2 = 12 км S= 1 2 км

16 слайд

Екі елді мекеннен бір уақытта бір біріне қарама қарсы бағытта екі велосипедші жолға шықты. Бірінші велосипедші 14 км/ сағ жылдамдықпен, екіншісі 10 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Егер велосипедшілер 3 сағаттан кейін кездескен болса, онда екі елді мекеннің ара қашықтығы қанша? 1 сағаттан кейін олардың арасы қанша километр болады? Жарты сағаттан кейін ше? « Тақтамен жұмыс » І топ: (14+10) · 3 = 72 S= 72 км ІІ топ : (14+10) · 1 = 24 S= 24 км ІІІ топ: (14+10) : 2 = 12 км S= 1 2 км

Бақшада массасы 1 кг, 2 кг, 3 кг , 4 кг , 5 кг , 6 кг және 7 кг тартатын асқабақ жинап алынды. Барлық 7 асқабақ

17 слайд
Бақшада массасы 1 кг, 2 кг, 3 кг , 4 кг , 5 кг , 6 кг және 7 кг тартатын асқабақ жинап алынды. Барлық 7 асқабақ әрқайсысының массасы бірдей болатындай 4 себетке бөлініп салынды. Себеттерге қалай салынды 2 кг 3 кг 1 кг 7 кг 5 кг 7 кг 6 кг 4 кгШы ғармашылық жұмыс

17 слайд

Бақшада массасы 1 кг, 2 кг, 3 кг , 4 кг , 5 кг , 6 кг және 7 кг тартатын асқабақ жинап алынды. Барлық 7 асқабақ әрқайсысының массасы бірдей болатындай 4 себетке бөлініп салынды. Себеттерге қалай салынды 2 кг 3 кг 1 кг 7 кг 5 кг 7 кг 6 кг 4 кгШы ғармашылық жұмыс

Үйге тапсырма 3 – тапсырма 138 бет

18 слайд
Үйге тапсырма 3 – тапсырма 138 бет

18 слайд

Үйге тапсырма 3 – тапсырма 138 бет

Назарларыңызға рахмет!

19 слайд
Назарларыңызға рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ