Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұ деп ойлаймынстаздарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
627
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Саба қтың тақырыбы: Ғ.Мүсірепов « Жаңа достар »

2 слайд
Саба қтың тақырыбы: Ғ.Мүсірепов « Жаңа достар »

2 слайд

Саба қтың тақырыбы: Ғ.Мүсірепов « Жаңа достар »

Саба қтың мақсаты: а)Білімділік: Оқушылардың « Жаңа достар » әңгімесінен

3 слайд
Саба қтың мақсаты: а)Білімділік: Оқушылардың « Жаңа достар » әңгімесінен алған білімдерін бекіту, кейіпкерлерге талдау жасау, әдебиет теориясына тоқталу; ә )Дамытушылығы: Әр оқушының өзіндік ой- қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, шығармашылық жұмыс жасауға жұмылдыру арқылы таным- түсініктерін дамыту, қосымша деректер арқылы дүниетанымын кеңейту. б )Тәрбиелілігі: Қаламгердің азаматтық бейнесін таныту. Оқушыларды адамгершілікке,ізгілікке, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: оқу-танымдық әрекеттерді ұйымдастыру Пәнаралық байланыс: тарих

3 слайд

Саба қтың мақсаты: а)Білімділік: Оқушылардың « Жаңа достар » әңгімесінен алған білімдерін бекіту, кейіпкерлерге талдау жасау, әдебиет теориясына тоқталу; ә )Дамытушылығы: Әр оқушының өзіндік ой- қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, шығармашылық жұмыс жасауға жұмылдыру арқылы таным- түсініктерін дамыту, қосымша деректер арқылы дүниетанымын кеңейту. б )Тәрбиелілігі: Қаламгердің азаматтық бейнесін таныту. Оқушыларды адамгершілікке,ізгілікке, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: оқу-танымдық әрекеттерді ұйымдастыру Пәнаралық байланыс: тарих

« Ғабит Мүсірепов- ардақты ат! Мүсіреповты мақтаудың керегі жоқ, Мүсіреповпен мақтану керек! »

4 слайд
« Ғабит Мүсірепов- ардақты ат! Мүсіреповты мақтаудың керегі жоқ, Мүсіреповпен мақтану керек! » Зейнолла Қабдолов

4 слайд

« Ғабит Мүсірепов- ардақты ат! Мүсіреповты мақтаудың керегі жоқ, Мүсіреповпен мақтану керек! » Зейнолла Қабдолов

Ғабит МүсіреповСоциалист ік Еңбек Ері Солтүстік Қазақстан облысы 1902-1985ж Жазушы ДраматургАудармашы

5 слайд
Ғабит МүсіреповСоциалист ік Еңбек Ері Солтүстік Қазақстан облысы 1902-1985ж Жазушы ДраматургАудармашы

5 слайд

Ғабит МүсіреповСоциалист ік Еңбек Ері Солтүстік Қазақстан облысы 1902-1985ж Жазушы ДраматургАудармашы

II .Мағынаны ашу Бөлім Жоспар Оқиғалар 1 Қайроштың қалаға келуі 1.Қайроштың сиырды тастап қалаға қашуы 2.Ыңыранған қаракөк Каспи

6 слайд
II .Мағынаны ашу Бөлім Жоспар Оқиғалар 1 Қайроштың қалаға келуі 1.Қайроштың сиырды тастап қалаға қашуы 2.Ыңыранған қаракөк Каспий 3.Алыстан жымыңдаған қала оттары Кездесу 1.Кездескен екеу 2.Алғашқы таныстық 3.Қамқорлық 2 Базар алаңы 1.Бораштың үйден қашуы 2. «Салқын сарай» 3.Кітапқа құмарлық 4.Шай үстіндегі уәде Жазғы театр 1.Саратау операсы 2.Қайрош пен Бораш милиция қолында 3.Құтылған шеген 3 Ана сағынышы 1.Қайроштың анасының балалар үйіне келуі 2.Ана мен бала сағынышы 3.Қайроштың оқуға қалуы 4.Ана келісімі

6 слайд

II .Мағынаны ашу Бөлім Жоспар Оқиғалар 1 Қайроштың қалаға келуі 1.Қайроштың сиырды тастап қалаға қашуы 2.Ыңыранған қаракөк Каспий 3.Алыстан жымыңдаған қала оттары Кездесу 1.Кездескен екеу 2.Алғашқы таныстық 3.Қамқорлық 2 Базар алаңы 1.Бораштың үйден қашуы 2. «Салқын сарай» 3.Кітапқа құмарлық 4.Шай үстіндегі уәде Жазғы театр 1.Саратау операсы 2.Қайрош пен Бораш милиция қолында 3.Құтылған шеген 3 Ана сағынышы 1.Қайроштың анасының балалар үйіне келуі 2.Ана мен бала сағынышы 3.Қайроштың оқуға қалуы 4.Ана келісімі

Кейіпкерлер Мәтіннен үзінді Адами қасиеттері Қайрош Ойында сиырының таяғын Әліптің таяғына айырбастау; Қалаға кіріп көп тақтай

7 слайд
Кейіпкерлер Мәтіннен үзінді Адами қасиеттері Қайрош Ойында сиырының таяғын Әліптің таяғына айырбастау; Қалаға кіріп көп тақтай дүкендердің біреуінің жанына келдім де құлай кеттім; Атың кім? -Қайырғали. Өзіңнің атың кім? ... Осымен үш болды -Үш дедім мен де. -Уәде ғой? -Уәде! -Оқимын, апа, оқимын....... Шеген Шеген ағып бара жатқан машинаны қуып жетіп,асып кете береді. Шеген кейде киіктей орғып, кейде балықтай бұлт етіп, жалт береді Шегеннің достық көмек көрсеткені қатты ұнады Өзі орысша-қазақша судай...... ....бірталай кітап тізіп қойыпты Бораш -Боря, ән салып жіберші! -Шеген аға,шайға келіңдер! Әй апам қораның төбесінен құлатып жіберді

7 слайд

Кейіпкерлер Мәтіннен үзінді Адами қасиеттері Қайрош Ойында сиырының таяғын Әліптің таяғына айырбастау; Қалаға кіріп көп тақтай дүкендердің біреуінің жанына келдім де құлай кеттім; Атың кім? -Қайырғали. Өзіңнің атың кім? ... Осымен үш болды -Үш дедім мен де. -Уәде ғой? -Уәде! -Оқимын, апа, оқимын....... Шеген Шеген ағып бара жатқан машинаны қуып жетіп,асып кете береді. Шеген кейде киіктей орғып, кейде балықтай бұлт етіп, жалт береді Шегеннің достық көмек көрсеткені қатты ұнады Өзі орысша-қазақша судай...... ....бірталай кітап тізіп қойыпты Бораш -Боря, ән салып жіберші! -Шеген аға,шайға келіңдер! Әй апам қораның төбесінен құлатып жіберді

К өрініс « Күнкөріс жолы » Мәтіннен әдеби-теориялық ұғымдарды

8 слайд
К өрініс « Күнкөріс жолы » Мәтіннен әдеби-теориялық ұғымдарды табу Жайықты өрлей, әр бұтаны тасаланып, алыстан ыңыранғаны естіліп жатқан Каспийге қарай құлап келемін. Теңіз құшағына тез кіруге асыққан Ақ Жайық төтелеу жерден жол салам деп жарын талай сабалапты да, шалқайып кейін бұрылыпты. Бір нәрсені көркемдеп суреттеу үшін оны екінші бір нәрсемен салыстыра бейнелеуді т е ң е у дейміз. Көркем әдебиетте адамны ң сырт бітімін, кескін — кейпін суреттеуді портрет дейміз. Көркем шығармада суреттелетін табиғат көрінісін пейзаж дейміз. Мысалы: Күн де батты.Теңіз үстіне қорғасындай басқан бір ауыр тұман да көтерілді. Тұманның ауырлығынан теңіз беті қайысып, төмен түсіп кеткендей сезіледі.     

8 слайд

К өрініс « Күнкөріс жолы » Мәтіннен әдеби-теориялық ұғымдарды табу Жайықты өрлей, әр бұтаны тасаланып, алыстан ыңыранғаны естіліп жатқан Каспийге қарай құлап келемін. Теңіз құшағына тез кіруге асыққан Ақ Жайық төтелеу жерден жол салам деп жарын талай сабалапты да, шалқайып кейін бұрылыпты. Бір нәрсені көркемдеп суреттеу үшін оны екінші бір нәрсемен салыстыра бейнелеуді т е ң е у дейміз. Көркем әдебиетте адамны ң сырт бітімін, кескін — кейпін суреттеуді портрет дейміз. Көркем шығармада суреттелетін табиғат көрінісін пейзаж дейміз. Мысалы: Күн де батты.Теңіз үстіне қорғасындай басқан бір ауыр тұман да көтерілді. Тұманның ауырлығынан теңіз беті қайысып, төмен түсіп кеткендей сезіледі.     

Шығармашылық тапсырмаШығармашылық тапсырма

9 слайд
Шығармашылық тапсырмаШығармашылық тапсырма «« Менің сүйікті кейіпкерімМенің сүйікті кейіпкерім »» II . Хат жазу. Хат жазу IIII .Шегенге мінездеме беру.Шегенге мінездеме беру IIIIII .Борашқа мінездеме беру.Борашқа мінездеме беру

9 слайд

Шығармашылық тапсырмаШығармашылық тапсырма «« Менің сүйікті кейіпкерімМенің сүйікті кейіпкерім »» II . Хат жазу. Хат жазу IIII .Шегенге мінездеме беру.Шегенге мінездеме беру IIIIII .Борашқа мінездеме беру.Борашқа мінездеме беру

Кім жылдам?Кім жылдам? Қай кейіпкердің сөзі?Қай кейіпкердің сөзі? «Анау ағасы, мынау інісі деген ойдың келуі мұң екен, Айдаш есі

10 слайд
Кім жылдам?Кім жылдам? Қай кейіпкердің сөзі?Қай кейіпкердің сөзі? «Анау ағасы, мынау інісі деген ойдың келуі мұң екен, Айдаш есіме түсіп кетіп, «Анау ағасы, мынау інісі деген ойдың келуі мұң екен, Айдаш есіме түсіп кетіп, жалғызсырай бастадым. жалғызсырай бастадым. Соқаның үстіне құлап түстім. Шеген ағам жазды ғой әйтеуір. Енді бір айда Соқаның үстіне құлап түстім. Шеген ағам жазды ғой әйтеуір. Енді бір айда жүруге жарайсың деді. жүруге жарайсың деді. Енді естияр болдың мына таяқты қолыңа ал, осы ауылдың сиырын енді сен Енді естияр болдың мына таяқты қолыңа ал, осы ауылдың сиырын енді сен бағасыңбағасың Адам болады екенсің айналайын! Адам болады екенсің айналайын! Көресіз бе, балаңыз қандай ақылды. Оқу оқығысы келеді. Көресіз бе, балаңыз қандай ақылды. Оқу оқығысы келеді. Қарғадай басыңмен қалай оқисың, құлыным-ау? Тым болмаса, әкең де жоқ. Қарғадай басыңмен қалай оқисың, құлыным-ау? Тым болмаса, әкең де жоқ. Мен қаражатты қайдан табады дейсің? Мен қаражатты қайдан табады дейсің? Оның болмайды, Костя! Оқу керек! Адамның басы қарбыз емес Оның болмайды, Костя! Оқу керек! Адамның басы қарбыз емес Өзім іздеп жүрген балалар үйінің атын қалай айту керек екенін мен де үйреніп Өзім іздеп жүрген балалар үйінің атын қалай айту керек екенін мен де үйреніп ала қойдым. «Детдом!»ала қойдым. «Детдом!»   

10 слайд

Кім жылдам?Кім жылдам? Қай кейіпкердің сөзі?Қай кейіпкердің сөзі? «Анау ағасы, мынау інісі деген ойдың келуі мұң екен, Айдаш есіме түсіп кетіп, «Анау ағасы, мынау інісі деген ойдың келуі мұң екен, Айдаш есіме түсіп кетіп, жалғызсырай бастадым. жалғызсырай бастадым. Соқаның үстіне құлап түстім. Шеген ағам жазды ғой әйтеуір. Енді бір айда Соқаның үстіне құлап түстім. Шеген ағам жазды ғой әйтеуір. Енді бір айда жүруге жарайсың деді. жүруге жарайсың деді. Енді естияр болдың мына таяқты қолыңа ал, осы ауылдың сиырын енді сен Енді естияр болдың мына таяқты қолыңа ал, осы ауылдың сиырын енді сен бағасыңбағасың Адам болады екенсің айналайын! Адам болады екенсің айналайын! Көресіз бе, балаңыз қандай ақылды. Оқу оқығысы келеді. Көресіз бе, балаңыз қандай ақылды. Оқу оқығысы келеді. Қарғадай басыңмен қалай оқисың, құлыным-ау? Тым болмаса, әкең де жоқ. Қарғадай басыңмен қалай оқисың, құлыным-ау? Тым болмаса, әкең де жоқ. Мен қаражатты қайдан табады дейсің? Мен қаражатты қайдан табады дейсің? Оның болмайды, Костя! Оқу керек! Адамның басы қарбыз емес Оның болмайды, Костя! Оқу керек! Адамның басы қарбыз емес Өзім іздеп жүрген балалар үйінің атын қалай айту керек екенін мен де үйреніп Өзім іздеп жүрген балалар үйінің атын қалай айту керек екенін мен де үйреніп ала қойдым. «Детдом!»ала қойдым. «Детдом!»   

Соғыс кезіндегі балалар үйі не үшін қажет болды? ( I топ ) Қазіргі кездегі балалар үйі не үшін қажет деп ойлайсын? ( II то

11 слайд
Соғыс кезіндегі балалар үйі не үшін қажет болды? ( I топ ) Қазіргі кездегі балалар үйі не үшін қажет деп ойлайсын? ( II топ ) 1. Жоқшылықтан 2. Соғыстың салдарынан жетім қалған балалар үшін қажет 1.Тәрбиесіздіктен 2. Ата-ана құқығынан айырылғандардың балалары... 3.Тастанды балалар...Ой бөлісу

11 слайд

Соғыс кезіндегі балалар үйі не үшін қажет болды? ( I топ ) Қазіргі кездегі балалар үйі не үшін қажет деп ойлайсын? ( II топ ) 1. Жоқшылықтан 2. Соғыстың салдарынан жетім қалған балалар үшін қажет 1.Тәрбиесіздіктен 2. Ата-ана құқығынан айырылғандардың балалары... 3.Тастанды балалар...Ой бөлісу

Қайырғали Смағұлов 1919 жылы Гурьев облысы, Қайыршақты ауылында туған. 10 жасында Орал қаласындағы балалар үйінде тәрбиеленген.

12 слайд
Қайырғали Смағұлов 1919 жылы Гурьев облысы, Қайыршақты ауылында туған. 10 жасында Орал қаласындағы балалар үйінде тәрбиеленген. Жастық шағында Гурьевтегі балық заводында жұмыс жасады. 1943 жылы 17 қарашада Кеңес Одағынының Батыры атағын берілді. Қайырғали СмағұловҚайырғали Смағұлов

12 слайд

Қайырғали Смағұлов 1919 жылы Гурьев облысы, Қайыршақты ауылында туған. 10 жасында Орал қаласындағы балалар үйінде тәрбиеленген. Жастық шағында Гурьевтегі балық заводында жұмыс жасады. 1943 жылы 17 қарашада Кеңес Одағынының Батыры атағын берілді. Қайырғали СмағұловҚайырғали Смағұлов

Бағалау: Бағалау: екі жұлдыз, бір екі жұлдыз, бір тілек.тілек.

13 слайд
Бағалау: Бағалау: екі жұлдыз, бір екі жұлдыз, бір тілек.тілек. Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: ““ Достығымыз жарасқан” Достығымыз жарасқан” тақырыбында эссе жазу.тақырыбында эссе жазу.

13 слайд

Бағалау: Бағалау: екі жұлдыз, бір екі жұлдыз, бір тілек.тілек. Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: ““ Достығымыз жарасқан” Достығымыз жарасқан” тақырыбында эссе жазу.тақырыбында эссе жазу.