Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ашық сабақҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ, ЖАСТАР САЯСАТЫ ЖӘНЕ ТІЛДЕРДІ ДАМЫТУ
БАСҚАРМАСЫ
ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
Тақырыбы: Тәрбиенің заңдылықтарымен
принцптері
Дайындаған: Исматулаева Ә.М
Тобы : БСО-141
1 слайд
Ашық сабақҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ, ЖАСТАР САЯСАТЫ ЖӘНЕ ТІЛДЕРДІ ДАМЫТУ БАСҚАРМАСЫ ГУМАНИТАРЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ Тақырыбы: Тәрбиенің заңдылықтарымен принцптері Дайындаған: Исматулаева Ә.М Тобы : БСО-141
2 слайд
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Оқыту әдісі: Алты ойлау қалпағы әдісі, канбан
технологиясы
Пәнаралық байланыс :
Психология,философия,әдебиет,тарих.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік : Жаңа тақырыпты талқылап, жаңа
мәлімет беру,білімділік көлемдерін жетілдіру.
2.Тәрбиелік : Білім бере отыра
адамгершілік,эстетикалық тәрбиеге баулу,мінез-
құлық дағдыларын қалыптастыру.
3.Дамытушылық : Танымдылық қабілеттеріне сүйене
отыра,ойлау, сөйлеу,қиялдау т.б процестерін арттыру.
Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар : Нақыл
сөздер,проектор ,слайд,кеспе және түрлі-түсті
қағаздар.
2 слайд
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту Оқыту әдісі: Алты ойлау қалпағы әдісі, канбан технологиясы Пәнаралық байланыс : Психология,философия,әдебиет,тарих. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік : Жаңа тақырыпты талқылап, жаңа мәлімет беру,білімділік көлемдерін жетілдіру. 2.Тәрбиелік : Білім бере отыра адамгершілік,эстетикалық тәрбиеге баулу,мінез- құлық дағдыларын қалыптастыру. 3.Дамытушылық : Танымдылық қабілеттеріне сүйене отыра,ойлау, сөйлеу,қиялдау т.б процестерін арттыру. Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар : Нақыл сөздер,проектор ,слайд,кеспе және түрлі-түсті қағаздар.
3 слайд
Сабақтың құрылымымен мазмұны :
1.Ұйымдастыру кезеңі : Сәлемдесу , түгелдеу, психологиялық әзірлік .
2.Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімін тексеру:
Оқулықтан берілген тапсырма: Тәрбиенің түрлері туралы сипаттама,тақырып
бойынша крассворд жасау. Ғұлама ғалымдардың тәрбие теориясы туралы ой-
пікірлері.
Тексеру әдісі: Жоба қорғау,ой қозғау, көрнекіліктермен жұмыс.
Жаңа материалды түсіндіру.
Материалды түсіндіру жоспары:
А).Тақырып бойынша бейнетаспа : «Бақыттан бақытсыздыққа»
Жүргізілу әдісі: Алты ойлау қалпағы әдісі, түйінді мәселені шешу.
Ә). Құрастырма ойыны:
Жеке тұлғаның қалыптасып дамуы
Б). Түйінді мәселені шешу ,топтық жұмыс
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру.
3 слайд
Сабақтың құрылымымен мазмұны : 1.Ұйымдастыру кезеңі : Сәлемдесу , түгелдеу, психологиялық әзірлік . 2.Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімін тексеру: Оқулықтан берілген тапсырма: Тәрбиенің түрлері туралы сипаттама,тақырып бойынша крассворд жасау. Ғұлама ғалымдардың тәрбие теориясы туралы ой- пікірлері. Тексеру әдісі: Жоба қорғау,ой қозғау, көрнекіліктермен жұмыс. Жаңа материалды түсіндіру. Материалды түсіндіру жоспары: А).Тақырып бойынша бейнетаспа : «Бақыттан бақытсыздыққа» Жүргізілу әдісі: Алты ойлау қалпағы әдісі, түйінді мәселені шешу. Ә). Құрастырма ойыны: Жеке тұлғаның қалыптасып дамуы Б). Түйінді мәселені шешу ,топтық жұмыс Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру.
4 слайд
Түйінді мәселені шешу ,топтық жұмыс.Канбан әдісі
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру.
1. Конструктивтік ұсыныс
(Тақырып бойынша өз бетінше ұсыныс жасау , айтылған ойды жинақтау)
2. Эссе және жарнама.Екі сөзден анықта.
(Тәрбие туралы эссе жазу немесе жарнама шығару)
3. Ойын –«Квинтилиан сұрақтары».
(Тәрбие туралы сұрақтар дайындау, қарсылас топқа немесе өз тобына сұрақ
қою)
4. Тәжірибенің мағынасы өзіне,жанұяға,мемлекетке,әлемге.
4 слайд
Түйінді мәселені шешу ,топтық жұмыс.Канбан әдісі Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру. 1. Конструктивтік ұсыныс (Тақырып бойынша өз бетінше ұсыныс жасау , айтылған ойды жинақтау) 2. Эссе және жарнама.Екі сөзден анықта. (Тәрбие туралы эссе жазу немесе жарнама шығару) 3. Ойын –«Квинтилиан сұрақтары». (Тәрбие туралы сұрақтар дайындау, қарсылас топқа немесе өз тобына сұрақ қою) 4. Тәжірибенің мағынасы өзіне,жанұяға,мемлекетке,әлемге.
5 слайд
5.ШМ кесте. Шындық , мүмкіндік
(Тәрбие туралы кесте жасау, тақырыптың шындығы,
мүмкіндігі, маңыздылығы)
6.Сөз тіркесін анықтау. Толықтыр сөздерді.
(Тақырып туралы сөз тіркестерін құрастыру топқа
көрсету )
7.Пиктограмма белгілері. Анықта.
(Тақырыптығы бейнелер, белгілер, суреттерді анықта )
8.Тау және жұмбақ. Қателіктерін көрсет.
(Пирамида жасау, түсінікті ,түсініксіз ,сізге
жұмбақ,тақырыптың қатесі бар ма ?)
5 слайд
5.ШМ кесте. Шындық , мүмкіндік (Тәрбие туралы кесте жасау, тақырыптың шындығы, мүмкіндігі, маңыздылығы) 6.Сөз тіркесін анықтау. Толықтыр сөздерді. (Тақырып туралы сөз тіркестерін құрастыру топқа көрсету ) 7.Пиктограмма белгілері. Анықта. (Тақырыптығы бейнелер, белгілер, суреттерді анықта ) 8.Тау және жұмбақ. Қателіктерін көрсет. (Пирамида жасау, түсінікті ,түсініксіз ,сізге жұмбақ,тақырыптың қатесі бар ма ?)
6 слайд
В) Психологиялық жаттығу
«Демалу»
Г) Релаксация : «Біздің бала»
6 слайд
В) Психологиялық жаттығу «Демалу» Г) Релаксация : «Біздің бала»
7 слайд
Қорытындылау (білімді бағалау)
Сабаққа қатысқан студенттерді бағалау.
Үй тапсырмасы : Ш.Х Құрманалина
«Педагогика»
Қосымша тапсырма: Кіші мектеп жасындағы
балалардың дарындылығын анықтауға арналған
әдістеме дайындау.
7 слайд
Қорытындылау (білімді бағалау) Сабаққа қатысқан студенттерді бағалау. Үй тапсырмасы : Ш.Х Құрманалина «Педагогика» Қосымша тапсырма: Кіші мектеп жасындағы балалардың дарындылығын анықтауға арналған әдістеме дайындау.