Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
«Математика әлеміне
саяхат»
1 слайд
Тақырыбы: «Математика әлеміне саяхат»
2 слайд
Жалпы мақсаты:
Мектеп жасына дейінгі балаларда оқу үдерісін
ұйымдастыру барысында түйінді құзіреттілігінің
қалыптасуын қамтамасыз ету,танымдық
белсенділікті анықтау,қалыптастыру ,ойын
арқылы дамыту мен жетілдіруді арттыру.
2 слайд
Жалпы мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балаларда оқу үдерісін ұйымдастыру барысында түйінді құзіреттілігінің қалыптасуын қамтамасыз ету,танымдық белсенділікті анықтау,қалыптастыру ,ойын арқылы дамыту мен жетілдіруді арттыру.
3 слайд
Күтілетін нәтиже: Педагогтар оқу
үдерісінің барысында түрлі қолжетімді
ресурстар арқылы тиімді әдіс-
тәсілдермен таныса отырып, өз
тәжірибелерінде қолданады.
3 слайд
Күтілетін нәтиже: Педагогтар оқу үдерісінің барысында түрлі қолжетімді ресурстар арқылы тиімді әдіс- тәсілдермен таныса отырып, өз тәжірибелерінде қолданады.
4 слайд
Бірінші сыйлық:
Жіптегі тоқыма шарлары
Ойынның мақсаты: түстермен танысу;
Бастапқы форманы түсіну;
кеңістіктік ойлауды дамыту;
ұсақ моториканы дамыту.
Фридрих жұмсақ доп баланың нәзік тұтқасы үшін ең ыңғайлы зат
екенін түсіндірді. Дамымаған саусақтар әлі де текшелер сияқты
қатты бұрыштық заттарды ұстай алмайды, сондықтан осы
мақсатта жүннен жасалған шарларды қолданған дұрыс.
4 слайд
Бірінші сыйлық: Жіптегі тоқыма шарлары Ойынның мақсаты: түстермен танысу; Бастапқы форманы түсіну; кеңістіктік ойлауды дамыту; ұсақ моториканы дамыту. Фридрих жұмсақ доп баланың нәзік тұтқасы үшін ең ыңғайлы зат екенін түсіндірді. Дамымаған саусақтар әлі де текшелер сияқты қатты бұрыштық заттарды ұстай алмайды, сондықтан осы мақсатта жүннен жасалған шарларды қолданған дұрыс.
5 слайд
Екінші сыйлық
Негізгі денелер: Асықтар шеңбер.
Түстерді сәйкестендір.
Ойынның мақсаты: заттардың түстерін тану
анықтау; зерттеу дағдыларын дамыту.
Ауызекі сөйлеу тілін.ой-өрісін дамыту, қызығушылығын арттыру.
Өмірді, табиғат көрінісін бағалай білуге,сұлулыққа тәрбиелеу.
5 слайд
Екінші сыйлық Негізгі денелер: Асықтар шеңбер. Түстерді сәйкестендір. Ойынның мақсаты: заттардың түстерін тану анықтау; зерттеу дағдыларын дамыту. Ауызекі сөйлеу тілін.ой-өрісін дамыту, қызығушылығын арттыру. Өмірді, табиғат көрінісін бағалай білуге,сұлулыққа тәрбиелеу.
6 слайд
Үшінші Сый
Дидактикалық ойын.сандармен нүктелерді
сәйкестендір.
Ойын мақсаты: Санау дағдыларын,
санның құрамын бекіту.,
логикалық ойлаудыы дамыту.
Әр бір жеке бала өзіне көрнекіліктер алып нүктелермен сандарды
сәйкестендіреді
6 слайд
Үшінші Сый Дидактикалық ойын.сандармен нүктелерді сәйкестендір. Ойын мақсаты: Санау дағдыларын, санның құрамын бекіту., логикалық ойлаудыы дамыту. Әр бір жеке бала өзіне көрнекіліктер алып нүктелермен сандарды сәйкестендіреді
7 слайд
Төртінші сыйлық
Алшы асық ойыны
Ойынның мақсаты: Ұлттық ойынымыз
ұмытпау,түстерді үйренеміз, логикалық
ойлауды дамыту.
Осы сыйлық арқасында бала
Түстерді үйренеді,ойлауды дамытады, сөздік қоры көбейеді,
Сұрақтарға тардынбай жауап беруді үйренеді.
7 слайд
Төртінші сыйлық Алшы асық ойыны Ойынның мақсаты: Ұлттық ойынымыз ұмытпау,түстерді үйренеміз, логикалық ойлауды дамыту. Осы сыйлық арқасында бала Түстерді үйренеді,ойлауды дамытады, сөздік қоры көбейеді, Сұрақтарға тардынбай жауап беруді үйренеді.
8 слайд
Бесінші сыйлық
Нейро жаттығу.
Мақсаты: Мидың оң жақ
және сол жақ жарты
шарларының жұмыс
істеуін жақсартады
8 слайд
Бесінші сыйлық Нейро жаттығу. Мақсаты: Мидың оң жақ және сол жақ жарты шарларының жұмыс істеуін жақсартады
9 слайд
Алтыншы сыйлық
Түрлі-түсті фигуралар
Мақсаты: абстракцияны көрсетеді,
баланы сурет салуға дайындайды.
Бұл сыйлықпен бала::
Әр түрлі жазықтық геометриялық фигураларды
зерттейді;
Қолдың ұсақ моторикасын жаттықтырады, көру-
мотор үйлесімділігін дамытады;
Сөйлеу қабілеті мен ойын әрекетін дамытады.
9 слайд
Алтыншы сыйлық Түрлі-түсті фигуралар Мақсаты: абстракцияны көрсетеді, баланы сурет салуға дайындайды. Бұл сыйлықпен бала:: Әр түрлі жазықтық геометриялық фигураларды зерттейді; Қолдың ұсақ моторикасын жаттықтырады, көру- мотор үйлесімділігін дамытады; Сөйлеу қабілеті мен ойын әрекетін дамытады.
10 слайд
Жетінші сыйлық
Таяқшалар
Мақсаты: сызықты көрсетеді және енгізеді
ұзындық ұғымы.
Осы сыйлықтың арқасында бала:
Пішіндерді түсі, пішіні, саны мен өлшемі бойынша
сұрыптайды және ұйымдастырады;
Шотта оқиды;
Қарапайым математикалық әрекеттерді орындайды
(қосу және азайту).
10 слайд
Жетінші сыйлық Таяқшалар Мақсаты: сызықты көрсетеді және енгізеді ұзындық ұғымы. Осы сыйлықтың арқасында бала: Пішіндерді түсі, пішіні, саны мен өлшемі бойынша сұрыптайды және ұйымдастырады; Шотта оқиды; Қарапайым математикалық әрекеттерді орындайды (қосу және азайту).
11 слайд
Сегізінші сыйлық
Фишкалар
Мақсаты: Сызық құрайтынын көрсететін
нүктелер.
Осы сыйлықтың арқасында бала:
Тері тесігін түсі мен пішінінің пішіндерін сұрыптайды
және реттейді;
Шотта оқиды-фишкаларды есеп материалы ретінде
пайдаланады;
Ойын қызметін дамытады.
11 слайд
Сегізінші сыйлық Фишкалар Мақсаты: Сызық құрайтынын көрсететін нүктелер. Осы сыйлықтың арқасында бала: Тері тесігін түсі мен пішінінің пішіндерін сұрыптайды және реттейді; Шотта оқиды-фишкаларды есеп материалы ретінде пайдаланады; Ойын қызметін дамытады.
12 слайд
Танграм жасау
Қажетті заттар:
басқатырғыш шаблоны
Түрлі-түсті картон,
қайшы
12 слайд
Танграм жасау Қажетті заттар: басқатырғыш шаблоны Түрлі-түсті картон, қайшы
13 слайд
Мектепалды сыныптарға арналған
13 слайд
Мектепалды сыныптарға арналған
14 слайд
Қорытындылай келе, баланың логикалық ойлауын дамыту бағытындағы
жұмыстар жүйеленді және оны ұйымдастырудың тиімді жолдары, әдіс-
тәсілдері айқындалады, ол өз ретінде, балалардың логикалық ой-қабілеттерін
қалыптастыру жұмысының жағдайын бір шама арттырды – деп ой
түйіндейміз.
Баланы өмірге келген шағынан бастап денсаулығына зиянсыз, дамуына
мүмкіндік жасай алатын, шығармашылығы мен танымдық қабілеті дамуына
ықпал ететін орта құру бүгінгі күннің басты талабы. Баланы қоршаған
ортасы, оның интелектуалды өсуіне, алған білімін өмірде қолдана білуіне
ықпал етіп, айналадағылармен дұрыс байланыс жасауға үйрететін орта болуы
тиіс.
14 слайд
Қорытындылай келе, баланың логикалық ойлауын дамыту бағытындағы жұмыстар жүйеленді және оны ұйымдастырудың тиімді жолдары, әдіс- тәсілдері айқындалады, ол өз ретінде, балалардың логикалық ой-қабілеттерін қалыптастыру жұмысының жағдайын бір шама арттырды – деп ой түйіндейміз. Баланы өмірге келген шағынан бастап денсаулығына зиянсыз, дамуына мүмкіндік жасай алатын, шығармашылығы мен танымдық қабілеті дамуына ықпал ететін орта құру бүгінгі күннің басты талабы. Баланы қоршаған ортасы, оның интелектуалды өсуіне, алған білімін өмірде қолдана білуіне ықпал етіп, айналадағылармен дұрыс байланыс жасауға үйрететін орта болуы тиіс.
15 слайд
Суреттер
15 слайд
Суреттер
16 слайд
Суреттер
16 слайд
Суреттер
17 слайд
Заманауи әдіс –тәсілдер
17 слайд
Заманауи әдіс –тәсілдер
18 слайд
Алшы асық ойыны
18 слайд
Алшы асық ойыны
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд