Ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Сөз құрамы. Түбір мен қосымша. Сабақтың мақсаты: Түбір мен қосымшаны ажырата аламын. Тақырыбы бойынша мәті

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сөз құрамы. Түбір мен қосымша. Сабақтың мақсаты: Түбір мен қосымшаны ажырата аламын. Тақырыбы бойынша мәтін мазмұнын болжай аламын.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сөз құрамы. Түбір мен қосымша. Сабақтың мақсаты: Түбір мен қосымшаны ажырата аламын. Тақырыбы бойынша мәтін мазмұнын болжай аламын.

Ынтымақтастық атмосферасы Қатар-қатар тізіліп, Оқушыға лайық. Қолымызды жіберіп, Түп-түзу боп тұрайық. Жақсы болып сабақта,

#2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы Қатар-қатар тізіліп, Оқушыға лайық. Қолымызды жіберіп, Түп-түзу боп тұрайық. Жақсы болып сабақта, Әдеп сақтау сәніміз. Отыруға нақпа-нақ, Дайындалдық бәріміз. I - қатар – жай отыр, II- қатар – тез отыр, III – қатар – сен де отыр, Сабақ бастар кез боп тұр!

2 слайд

Ынтымақтастық атмосферасы Қатар-қатар тізіліп, Оқушыға лайық. Қолымызды жіберіп, Түп-түзу боп тұрайық. Жақсы болып сабақта, Әдеп сақтау сәніміз. Отыруға нақпа-нақ, Дайындалдық бәріміз. I - қатар – жай отыр, II- қатар – тез отыр, III – қатар – сен де отыр, Сабақ бастар кез боп тұр!

Бағалау «Кубок»

#3 слайд
Бағалау «Кубок»

3 слайд

Бағалау «Кубок»

Өткенді қайталау -Біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз? -Сөз дегеніміз не? -Антоним дегеніміз не? -Синоним дегеніміз не?

#4 слайд
Өткенді қайталау -Біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз? -Сөз дегеніміз не? -Антоним дегеніміз не? -Синоним дегеніміз не? -Омоним дегеніміз не? «Доп лақтыру» ойыны

4 слайд

Өткенді қайталау -Біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз? -Сөз дегеніміз не? -Антоним дегеніміз не? -Синоним дегеніміз не? -Омоним дегеніміз не? «Доп лақтыру» ойыны

Топтық жұмыс 27- тапсырма «Фантазёрлар» ойыны. -Суретте кімдер бейнеленген? -Қандай спорт түрі? -Түбір мен қосымшаның өзгешелі

#5 слайд
Топтық жұмыс 27- тапсырма «Фантазёрлар» ойыны. -Суретте кімдер бейнеленген? -Қандай спорт түрі? -Түбір мен қосымшаның өзгешелігін тауып көр. -Түбір сөздерде мағына бар ма? Қосымшада ше? Қорытынды жаса. Дескриптор: -пазлдар құрастырады 1балл - сөздердің түбір мен қосымшасын табады 1 балл

5 слайд

Топтық жұмыс 27- тапсырма «Фантазёрлар» ойыны. -Суретте кімдер бейнеленген? -Қандай спорт түрі? -Түбір мен қосымшаның өзгешелігін тауып көр. -Түбір сөздерде мағына бар ма? Қосымшада ше? Қорытынды жаса. Дескриптор: -пазлдар құрастырады 1балл - сөздердің түбір мен қосымшасын табады 1 балл

#6 слайд

6 слайд

Топтық жұмыс 28- тапсырма Дескриптор:мәтінді әрі қарай жалғастырады; 1 балл сұрақтарға жауап береді;1 балл қарамен жазылған сөзд

#7 слайд
Топтық жұмыс 28- тапсырма Дескриптор:мәтінді әрі қарай жалғастырады; 1 балл сұрақтарға жауап береді;1 балл қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосым- шасына ажыратып, сөздерді көшіріп жазады 1 балл

7 слайд

Топтық жұмыс 28- тапсырма Дескриптор:мәтінді әрі қарай жалғастырады; 1 балл сұрақтарға жауап береді;1 балл қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосым- шасына ажыратып, сөздерді көшіріп жазады 1 балл

Топтық жұмыс 28- тапсырма Мәтінді оқып , сұрақтарға жауап беру. «Су-ли-фа» әдісі әдісі арқылы тапсырмаларды алу 1 топ Мәтін

#8 слайд
Топтық жұмыс 28- тапсырма Мәтінді оқып , сұрақтарға жауап беру. «Су-ли-фа» әдісі әдісі арқылы тапсырмаларды алу 1 топ Мәтін не туралы айтылған? 2 топ Мәтінді өз ойымен ары қарай жалғастырады. 3 топ Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болады деп ойлайсың? Барлық топқа тапсырма: Қарамен жазылған сөздердегі түбір мен қосымшаны ажыратып,көшіріп жаз. Дескриптор: тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын бол жайды; 1 балл мәтінді QR-код арқылы тыңдайды; мәтінде не туралы айтылғанын әңгімелейді;1 балл

8 слайд

Топтық жұмыс 28- тапсырма Мәтінді оқып , сұрақтарға жауап беру. «Су-ли-фа» әдісі әдісі арқылы тапсырмаларды алу 1 топ Мәтін не туралы айтылған? 2 топ Мәтінді өз ойымен ары қарай жалғастырады. 3 топ Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болады деп ойлайсың? Барлық топқа тапсырма: Қарамен жазылған сөздердегі түбір мен қосымшаны ажыратып,көшіріп жаз. Дескриптор: тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын бол жайды; 1 балл мәтінді QR-код арқылы тыңдайды; мәтінде не туралы айтылғанын әңгімелейді;1 балл

Сергіту сәті Көзге арналған жаттығулар жасайды. Алысқа 2–3 секунд тесіліп

#9 слайд
Сергіту сәті Көзге арналған жаттығулар жасайды. Алысқа 2–3 секунд тесіліп қараймыз, мұрынның ұшына 2–3 секунд қараймыз және бұны 6–8 рет қайталаймыз. Басты қимылдатпай көзді сағат тілімен, сағат тіліне қарама-қарсы 3–5 рет айналдырамыз.

9 слайд

Сергіту сәті Көзге арналған жаттығулар жасайды. Алысқа 2–3 секунд тесіліп қараймыз, мұрынның ұшына 2–3 секунд қараймыз және бұны 6–8 рет қайталаймыз. Басты қимылдатпай көзді сағат тілімен, сағат тіліне қарама-қарсы 3–5 рет айналдырамыз.

Өзіндік жұмыс 30- тапсырма Зерттеу жұмысы. Тәжірибе жаса.Орманшы сөзінің негізгі бөлігін қағазбен жап.Жабылмай қалған бөлігін

#10 слайд
Өзіндік жұмыс 30- тапсырма Зерттеу жұмысы. Тәжірибе жаса.Орманшы сөзінің негізгі бөлігін қағазбен жап.Жабылмай қалған бөлігін оқып көр.Қалай ойлайсың, бұл бөліктің жеке тұрғанда мағынасы болама?

10 слайд

Өзіндік жұмыс 30- тапсырма Зерттеу жұмысы. Тәжірибе жаса.Орманшы сөзінің негізгі бөлігін қағазбен жап.Жабылмай қалған бөлігін оқып көр.Қалай ойлайсың, бұл бөліктің жеке тұрғанда мағынасы болама?

Жұптық жұмыс 31- тапсырма Шығармашылық жұмыс 1-деңгей. Хабарландыруды оқы, сұрақтарға жауап бер. Бір сөйлемді сөз құрамына та

#11 слайд
Жұптық жұмыс 31- тапсырма Шығармашылық жұмыс 1-деңгей. Хабарландыруды оқы, сұрақтарға жауап бер. Бір сөйлемді сөз құрамына талда. 2-деңгей. Сахналық қойылым қоятындай ертегі сценарийін әзірле. 3-деңгей. Дәптеріңе хабарлама жаз.

11 слайд

Жұптық жұмыс 31- тапсырма Шығармашылық жұмыс 1-деңгей. Хабарландыруды оқы, сұрақтарға жауап бер. Бір сөйлемді сөз құрамына талда. 2-деңгей. Сахналық қойылым қоятындай ертегі сценарийін әзірле. 3-деңгей. Дәптеріңе хабарлама жаз.

Сабақты бекіту -Бүгінгі сабақта не ұнады? -Сабақтан қандай ой түйдің? -Бүгінгі сабақтан алған білімің үшін өзіңе қандай баға бе

#12 слайд
Сабақты бекіту -Бүгінгі сабақта не ұнады? -Сабақтан қандай ой түйдің? -Бүгінгі сабақтан алған білімің үшін өзіңе қандай баға бересің?

12 слайд

Сабақты бекіту -Бүгінгі сабақта не ұнады? -Сабақтан қандай ой түйдің? -Бүгінгі сабақтан алған білімің үшін өзіңе қандай баға бересің?

Рефлексия Үй жұмысы: 29-жаттығу «Медаль»

#13 слайд
Рефлексия Үй жұмысы: 29-жаттығу «Медаль»

13 слайд

Рефлексия Үй жұмысы: 29-жаттығу «Медаль»

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
31.03.2025
111
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі