Ашық сабақ
Ашық сабақ

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Сөз құрамы. Түбір мен
қосымша.
Сабақтың мақсаты:
Түбір мен қосымшаны ажырата аламын.
Тақырыбы бойынша мәтін мазмұнын болжай
аламын.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сөз құрамы. Түбір мен қосымша. Сабақтың мақсаты: Түбір мен қосымшаны ажырата аламын. Тақырыбы бойынша мәтін мазмұнын болжай аламын.
#2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы
Қатар-қатар тізіліп,
Оқушыға лайық.
Қолымызды жіберіп,
Түп-түзу боп тұрайық.
Жақсы болып сабақта,
Әдеп сақтау сәніміз.
Отыруға нақпа-нақ,
Дайындалдық бәріміз.
I - қатар – жай отыр,
II- қатар – тез отыр,
III – қатар – сен де отыр,
Сабақ бастар кез боп тұр!
2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы Қатар-қатар тізіліп, Оқушыға лайық. Қолымызды жіберіп, Түп-түзу боп тұрайық. Жақсы болып сабақта, Әдеп сақтау сәніміз. Отыруға нақпа-нақ, Дайындалдық бәріміз. I - қатар – жай отыр, II- қатар – тез отыр, III – қатар – сен де отыр, Сабақ бастар кез боп тұр!
#3 слайд
Бағалау
«Кубок»
3 слайд
Бағалау «Кубок»
#4 слайд
Өткенді қайталау
-Біз қандай бөлімді өтіп
жатырмыз?
-Сөз дегеніміз не?
-Антоним дегеніміз не?
-Синоним дегеніміз не?
-Омоним дегеніміз не?
«Доп лақтыру» ойыны
4 слайд
Өткенді қайталау -Біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз? -Сөз дегеніміз не? -Антоним дегеніміз не? -Синоним дегеніміз не? -Омоним дегеніміз не? «Доп лақтыру» ойыны
#5 слайд
Топтық жұмыс
27- тапсырма
«Фантазёрлар» ойыны.
-Суретте кімдер
бейнеленген?
-Қандай спорт түрі?
-Түбір мен қосымшаның
өзгешелігін тауып көр.
-Түбір сөздерде мағына бар
ма?
Қосымшада ше?
Қорытынды жаса.
Дескриптор:
-пазлдар құрастырады 1балл
- сөздердің түбір мен қосымшасын табады 1
балл
5 слайд
Топтық жұмыс 27- тапсырма «Фантазёрлар» ойыны. -Суретте кімдер бейнеленген? -Қандай спорт түрі? -Түбір мен қосымшаның өзгешелігін тауып көр. -Түбір сөздерде мағына бар ма? Қосымшада ше? Қорытынды жаса. Дескриптор: -пазлдар құрастырады 1балл - сөздердің түбір мен қосымшасын табады 1 балл
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Топтық жұмыс
28- тапсырма
Дескриптор:мәтінді әрі қарай жалғастырады; 1 балл
сұрақтарға жауап береді;1 балл
қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосым- шасына ажыратып,
сөздерді көшіріп жазады 1 балл
7 слайд
Топтық жұмыс 28- тапсырма Дескриптор:мәтінді әрі қарай жалғастырады; 1 балл сұрақтарға жауап береді;1 балл қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосым- шасына ажыратып, сөздерді көшіріп жазады 1 балл
#8 слайд
Топтық жұмыс
28- тапсырма
Мәтінді оқып , сұрақтарға жауап беру.
«Су-ли-фа» әдісі әдісі арқылы тапсырмаларды алу
1 топ Мәтін не туралы айтылған?
2 топ Мәтінді өз ойымен ары қарай
жалғастырады.
3 топ Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай
болады деп ойлайсың?
Барлық топқа тапсырма:
Қарамен жазылған сөздердегі түбір мен қосымшаны
ажыратып,көшіріп жаз.
Дескриптор:
тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын бол жайды; 1 балл
мәтінді QR-код арқылы тыңдайды;
мәтінде не туралы айтылғанын әңгімелейді;1 балл
8 слайд
Топтық жұмыс 28- тапсырма Мәтінді оқып , сұрақтарға жауап беру. «Су-ли-фа» әдісі әдісі арқылы тапсырмаларды алу 1 топ Мәтін не туралы айтылған? 2 топ Мәтінді өз ойымен ары қарай жалғастырады. 3 топ Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болады деп ойлайсың? Барлық топқа тапсырма: Қарамен жазылған сөздердегі түбір мен қосымшаны ажыратып,көшіріп жаз. Дескриптор: тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын бол жайды; 1 балл мәтінді QR-код арқылы тыңдайды; мәтінде не туралы айтылғанын әңгімелейді;1 балл
#9 слайд
Сергіту сәті
Көзге арналған жаттығулар жасайды.
Алысқа 2–3 секунд тесіліп қараймыз, мұрынның
ұшына 2–3 секунд қараймыз және бұны 6–8 рет
қайталаймыз. Басты
қимылдатпай көзді сағат тілімен, сағат тіліне қарама-қарсы
3–5 рет айналдырамыз.
9 слайд
Сергіту сәті Көзге арналған жаттығулар жасайды. Алысқа 2–3 секунд тесіліп қараймыз, мұрынның ұшына 2–3 секунд қараймыз және бұны 6–8 рет қайталаймыз. Басты қимылдатпай көзді сағат тілімен, сағат тіліне қарама-қарсы 3–5 рет айналдырамыз.
#10 слайд
Өзіндік жұмыс
30- тапсырма
Зерттеу жұмысы.
Тәжірибе жаса.Орманшы сөзінің негізгі
бөлігін қағазбен жап.Жабылмай қалған
бөлігін оқып көр.Қалай ойлайсың, бұл
бөліктің жеке тұрғанда мағынасы болама?
10 слайд
Өзіндік жұмыс 30- тапсырма Зерттеу жұмысы. Тәжірибе жаса.Орманшы сөзінің негізгі бөлігін қағазбен жап.Жабылмай қалған бөлігін оқып көр.Қалай ойлайсың, бұл бөліктің жеке тұрғанда мағынасы болама?
#11 слайд
Жұптық жұмыс
31- тапсырма
Шығармашылық жұмыс
1-деңгей.
Хабарландыруды оқы,
сұрақтарға жауап бер. Бір
сөйлемді сөз құрамына
талда.
2-деңгей.
Сахналық қойылым
қоятындай ертегі
сценарийін әзірле.
3-деңгей.
Дәптеріңе хабарлама жаз.
11 слайд
Жұптық жұмыс 31- тапсырма Шығармашылық жұмыс 1-деңгей. Хабарландыруды оқы, сұрақтарға жауап бер. Бір сөйлемді сөз құрамына талда. 2-деңгей. Сахналық қойылым қоятындай ертегі сценарийін әзірле. 3-деңгей. Дәптеріңе хабарлама жаз.
#12 слайд
Сабақты бекіту
-Бүгінгі сабақта не ұнады?
-Сабақтан қандай ой түйдің?
-Бүгінгі сабақтан алған білімің үшін
өзіңе қандай баға бересің?
12 слайд
Сабақты бекіту -Бүгінгі сабақта не ұнады? -Сабақтан қандай ой түйдің? -Бүгінгі сабақтан алған білімің үшін өзіңе қандай баға бересің?
#13 слайд
Рефлексия
Үй жұмысы: 29-жаттығу
«Медаль»
13 слайд
Рефлексия Үй жұмысы: 29-жаттығу «Медаль»
#14 слайд
14 слайд
шағым қалдыра аласыз













