Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
14 Мамыр 2025
133
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қыркүйектің жиырма бесі «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен

1 слайд
Қыркүйектің жиырма бесі «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен

1 слайд

Қыркүйектің жиырма бесі «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен

Жаңа сөздер •Дүние – мир •Толғандырды – волновало •Әсершіл – впечатляющий •Ержеткен – выросший мальчик •Әнмен әлдилеген – петь

2 слайд
Жаңа сөздер •Дүние – мир •Толғандырды – волновало •Әсершіл – впечатляющий •Ержеткен – выросший мальчик •Әнмен әлдилеген – петь песню •Кеш сермеу – позднее колебание •Күресу – бороться https://www.youtube.com/watch?v=HMLRHT4jRO4 Өмір, дүние дегенің, Ағып жатқан су екен. Жақсы, жаман көргенің, Ойлай берсен У екен... © Абай

2 слайд

Жаңа сөздер •Дүние – мир •Толғандырды – волновало •Әсершіл – впечатляющий •Ержеткен – выросший мальчик •Әнмен әлдилеген – петь песню •Кеш сермеу – позднее колебание •Күресу – бороться https://www.youtube.com/watch?v=HMLRHT4jRO4 Өмір, дүние дегенің, Ағып жатқан су екен. Жақсы, жаман көргенің, Ойлай берсен У екен... © Абай

1-тапсырма, 44-бет. Сұрақтарға жауап бер 1.«Өмір» деген не? 2.Сен өзіңнің болашақ өміріңді елестете аласың ба? 3.Абайдың «Өмір»

3 слайд
1-тапсырма, 44-бет. Сұрақтарға жауап бер 1.«Өмір» деген не? 2.Сен өзіңнің болашақ өміріңді елестете аласың ба? 3.Абайдың «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен» деген сөзін қалай түсінесің?

3 слайд

1-тапсырма, 44-бет. Сұрақтарға жауап бер 1.«Өмір» деген не? 2.Сен өзіңнің болашақ өміріңді елестете аласың ба? 3.Абайдың «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен» деген сөзін қалай түсінесің?

2-тапсырма, 44-бет. Суреттерді пайдаланып, адамдардың түрлі өмірі жайлы әңгімеле 1. Суреттегі адамдардың өмірі жайлы әңгімеле.

4 слайд
2-тапсырма, 44-бет. Суреттерді пайдаланып, адамдардың түрлі өмірі жайлы әңгімеле 1. Суреттегі адамдардың өмірі жайлы әңгімеле. 2. Олардың өмірін қазіргі өз өміріңмен салыстыр

4 слайд

2-тапсырма, 44-бет. Суреттерді пайдаланып, адамдардың түрлі өмірі жайлы әңгімеле 1. Суреттегі адамдардың өмірі жайлы әңгімеле. 2. Олардың өмірін қазіргі өз өміріңмен салыстыр

3- тапсырма, 45-бет. Мәтінді тыңда. Оқы. Түсінгеніңді айт. Мәтін бойынша жоспар құра Абай өмірі - ғажап өмір. Бесікте әнмен әлди

5 слайд
3- тапсырма, 45-бет. Мәтінді тыңда. Оқы. Түсінгеніңді айт. Мәтін бойынша жоспар құра Абай өмірі - ғажап өмір. Бесікте әнмен әлдиленген ол көшпелі елде, әртүрлі рулардың салтында әсершіл болып өседі. Абай өн төрт жасынан бастап өлең шығарған. Семей қаласындағы Ахмет Риза медресінде оқыған. Медреседе ол араб, парсы тілдерін үйренеді. Шығыс ақындарының өлеңдерін оқиды. Медреседе оқып жүрген жылдарының соңында Семейдегі орыс мектебіне түсіп оқиды. Кейін балалық шағында дұрыс оқи алмаған орыс тілін қайтадан оқи бастайды. Семейдегі Гоголь атындағы кітапханадан орыс тілінде шыққан кітаптарды көп оқиды. Осы кітапханада Е. П. Михаэлиспен танысады. Абай ақындықты халықтың даналығынан, тапқырлығынан, шеберлігінен үйренді. Абай орыс мәдениеті арқылы Еуропа мәдениетімен танысты. Абайды қарапайым халықтың өмірі қатты толғандырды. Олардың өмірі үшін күресті. Абай жас ұрпаққа көп көңіл бөлді. Жағымсыз қылықтан аулақ болуға шақырды. Жасы үлкенді құрметтеуге, достыққа адал болуға, білім-ғылымды үйренуге шақырды. Жастарға уақытты тиімді пайдалану керектігін айтты. «Өмір-дүние дегенің - ағып жатқан су екен. Жақсы- жаман көргенің - ойлай берсең, у екен», деп, өзінің ішкі уайымын жазды. «Әсемпаз болма әрнеге, өнерпаз болсаң, арқалан. Сен де бір кірпіш дүниеге кетігін тап та, бар қалан!» деп, өмірден өз орнын табуды өсиет етіп қалдырды. Ол «Жасымда ғылым бар деп ескермедім, пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма, қолымды мезгілінен кеш сермедім!» - деп, «ғылым-білімді толық игере алмадым» деп өкінді (Тәкен Әлімқұловтан) https://www.youtube.com/watch?v=WuH0YJguPiw

5 слайд

3- тапсырма, 45-бет. Мәтінді тыңда. Оқы. Түсінгеніңді айт. Мәтін бойынша жоспар құра Абай өмірі - ғажап өмір. Бесікте әнмен әлдиленген ол көшпелі елде, әртүрлі рулардың салтында әсершіл болып өседі. Абай өн төрт жасынан бастап өлең шығарған. Семей қаласындағы Ахмет Риза медресінде оқыған. Медреседе ол араб, парсы тілдерін үйренеді. Шығыс ақындарының өлеңдерін оқиды. Медреседе оқып жүрген жылдарының соңында Семейдегі орыс мектебіне түсіп оқиды. Кейін балалық шағында дұрыс оқи алмаған орыс тілін қайтадан оқи бастайды. Семейдегі Гоголь атындағы кітапханадан орыс тілінде шыққан кітаптарды көп оқиды. Осы кітапханада Е. П. Михаэлиспен танысады. Абай ақындықты халықтың даналығынан, тапқырлығынан, шеберлігінен үйренді. Абай орыс мәдениеті арқылы Еуропа мәдениетімен танысты. Абайды қарапайым халықтың өмірі қатты толғандырды. Олардың өмірі үшін күресті. Абай жас ұрпаққа көп көңіл бөлді. Жағымсыз қылықтан аулақ болуға шақырды. Жасы үлкенді құрметтеуге, достыққа адал болуға, білім-ғылымды үйренуге шақырды. Жастарға уақытты тиімді пайдалану керектігін айтты. «Өмір-дүние дегенің - ағып жатқан су екен. Жақсы- жаман көргенің - ойлай берсең, у екен», деп, өзінің ішкі уайымын жазды. «Әсемпаз болма әрнеге, өнерпаз болсаң, арқалан. Сен де бір кірпіш дүниеге кетігін тап та, бар қалан!» деп, өмірден өз орнын табуды өсиет етіп қалдырды. Ол «Жасымда ғылым бар деп ескермедім, пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма, қолымды мезгілінен кеш сермедім!» - деп, «ғылым-білімді толық игере алмадым» деп өкінді (Тәкен Әлімқұловтан) https://www.youtube.com/watch?v=WuH0YJguPiw

4-тапсырма, 45-бет. Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт •Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйл

6 слайд
4-тапсырма, 45-бет. Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт •Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз. •Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. •Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір. •Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.

6 слайд

4-тапсырма, 45-бет. Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт •Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз. •Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. •Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір. •Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.

5-тапсырма, 46-бет Мәтіндегі сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құра •ғажап •көшпелі •әсершіл •қарапайым •жас •жағымсыз •адал •іш

7 слайд
5-тапсырма, 46-бет Мәтіндегі сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құра •ғажап •көшпелі •әсершіл •қарапайым •жас •жағымсыз •адал •ішкі •жақсы-жаман

7 слайд

5-тапсырма, 46-бет Мәтіндегі сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құра •ғажап •көшпелі •әсершіл •қарапайым •жас •жағымсыз •адал •ішкі •жақсы-жаман

6-тапсырма, 46-бет. Диалогті толықтырыңдар. сұрақтар жауаптар Автор не себепті "Абайдың өмірі-ғажап өмір" деп есептейді? Абай

8 слайд
6-тапсырма, 46-бет. Диалогті толықтырыңдар. сұрақтар жауаптар Автор не себепті "Абайдың өмірі-ғажап өмір" деп есептейді? Абай медреседе өз уақытын қалай пайдаланған? Сен мектептегі уақытыңды тиімді пайдаланып жүрсің бе? Қандай тілдерді білесің? Абай Е.П.Михаэлиспен қай жерде танысқан? Сен кітапханаға жиі барасың ба? Ақынды кімнің өмірі қатты толғандырды? Сен айналаңдағы адамдардың өмірі туралы ойлайсың ба? Не себепті?

8 слайд

6-тапсырма, 46-бет. Диалогті толықтырыңдар. сұрақтар жауаптар Автор не себепті "Абайдың өмірі-ғажап өмір" деп есептейді? Абай медреседе өз уақытын қалай пайдаланған? Сен мектептегі уақытыңды тиімді пайдаланып жүрсің бе? Қандай тілдерді білесің? Абай Е.П.Михаэлиспен қай жерде танысқан? Сен кітапханаға жиі барасың ба? Ақынды кімнің өмірі қатты толғандырды? Сен айналаңдағы адамдардың өмірі туралы ойлайсың ба? Не себепті?

6-тапсырма, 46-бет. Диалогті толықтырыңдар. сұрақтар жауаптар Автор не себепті "Абайдың өмірі-ғажап өмір" деп есептейді? Абай

9 слайд
6-тапсырма, 46-бет. Диалогті толықтырыңдар. сұрақтар жауаптар Автор не себепті "Абайдың өмірі-ғажап өмір" деп есептейді? Абай Е.П. Михаэлиспен Семейдегі Гоголь кітапханасында танысқан. Абай медреседе өз уақытын қалай пайдаланған? Автор «Абайдың өмірі – ғажап өмір» деп есептейді, өйткені  бесікте әнмен әлдиленген, ол көшпелі елде, әртүрлі рулардың салтында әсершіл болып өскен. Абай он төрт жасынан бастап өлең шығарған. Сен мектептегі уақытыңды тиімді пайдаланып жүрсің бе? Қандай тілдерді білесің? Абай медреседе оқып жүргенде араб, парсы, орыс тілдерін үйренді. Ол көп уақыт кітапханада өткізді. Ақындардың өлеңдерін көп оқыды. Абай Е.П.Михаэлиспен қай жерде танысқан? Мен кітапханаға жиі барамын. Сен кітапханаға жиі барасың ба? Мен мектептегі уақытымды тиімді пайдаланып жүрмін.Мен ағылшын, қазақ, орыс тілдерін білемін. Ақынды кімнің өмірі қатты толғандырды? Ақынды қарапайым халықтың өмірі толғандырды.Абай олардың өмірі үшін күресті. Сен айналаңдағы адамдардың өмірі туралы ойлайсың ба? Не себепті? Мен айналамдағы адамдардың өмірі туралы ойлаймын, жасы үлкендерді құрметтеймін , білімді болуға шақырамын, себебі біздің бір Отанымыз бар. Біз білімді, тату болуымыз керек.

9 слайд

6-тапсырма, 46-бет. Диалогті толықтырыңдар. сұрақтар жауаптар Автор не себепті "Абайдың өмірі-ғажап өмір" деп есептейді? Абай Е.П. Михаэлиспен Семейдегі Гоголь кітапханасында танысқан. Абай медреседе өз уақытын қалай пайдаланған? Автор «Абайдың өмірі – ғажап өмір» деп есептейді, өйткені  бесікте әнмен әлдиленген, ол көшпелі елде, әртүрлі рулардың салтында әсершіл болып өскен. Абай он төрт жасынан бастап өлең шығарған. Сен мектептегі уақытыңды тиімді пайдаланып жүрсің бе? Қандай тілдерді білесің? Абай медреседе оқып жүргенде араб, парсы, орыс тілдерін үйренді. Ол көп уақыт кітапханада өткізді. Ақындардың өлеңдерін көп оқыды. Абай Е.П.Михаэлиспен қай жерде танысқан? Мен кітапханаға жиі барамын. Сен кітапханаға жиі барасың ба? Мен мектептегі уақытымды тиімді пайдаланып жүрмін.Мен ағылшын, қазақ, орыс тілдерін білемін. Ақынды кімнің өмірі қатты толғандырды? Ақынды қарапайым халықтың өмірі толғандырды.Абай олардың өмірі үшін күресті. Сен айналаңдағы адамдардың өмірі туралы ойлайсың ба? Не себепті? Мен айналамдағы адамдардың өмірі туралы ойлаймын, жасы үлкендерді құрметтеймін , білімді болуға шақырамын, себебі біздің бір Отанымыз бар. Біз білімді, тату болуымыз керек.

8-тапсырма, 46-бет. «Өмір-дүние дегенің – ағып жатқан су екен» деген тақырыпта эссе жаз ТАЛАПТАР: нақты айқындалған кіріспе, н

10 слайд
8-тапсырма, 46-бет. «Өмір-дүние дегенің – ағып жатқан су екен» деген тақырыпта эссе жаз ТАЛАПТАР: нақты айқындалған кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды бөлімнен құралуы шарт; тақырыптан ауытқымаған дұрыс; тезистерді ұтымды дәлелдермен растау қажет; өмірмен байланысты болуы тиіс; өзіндік тың пікірлер келтіру керек; баяндау стилі нақты болуы шарт; көріктеуіш тілдік құралдарды ұтымды қолдану қажет; көлемі – 100-150 сөз.

10 слайд

8-тапсырма, 46-бет. «Өмір-дүние дегенің – ағып жатқан су екен» деген тақырыпта эссе жаз ТАЛАПТАР: нақты айқындалған кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды бөлімнен құралуы шарт; тақырыптан ауытқымаған дұрыс; тезистерді ұтымды дәлелдермен растау қажет; өмірмен байланысты болуы тиіс; өзіндік тың пікірлер келтіру керек; баяндау стилі нақты болуы шарт; көріктеуіш тілдік құралдарды ұтымды қолдану қажет; көлемі – 100-150 сөз.

Үйге тапсырма. 9-тапсырма, 47-бет. Абай туралы қосымша мәлімет жина. «Ол – кім? Ол – қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап бер

11 слайд
Үйге тапсырма. 9-тапсырма, 47-бет. Абай туралы қосымша мәлімет жина. «Ол – кім? Ол – қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтыр ТАЛАПТАР: көлемі – 4-6 сөйлем; сын есім сөздерді жиі пайдалан; міндетті түрде жаңа сөздерді қолдан. Абай Құнанбайұлы ақын - - -

11 слайд

Үйге тапсырма. 9-тапсырма, 47-бет. Абай туралы қосымша мәлімет жина. «Ол – кім? Ол – қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтыр ТАЛАПТАР: көлемі – 4-6 сөйлем; сын есім сөздерді жиі пайдалан; міндетті түрде жаңа сөздерді қолдан. Абай Құнанбайұлы ақын - - -

Министірлікпен келісілген курстар тізімі