Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүректе қайрат болмаса, Ұйықтаған ойды кім түртпек? Сен кіп-кішкене қуыршақтай едің-ау? Атым-Қайырғали, өзіңнің атың ше? Тегін аудармағансыңдар ғой, сірә? Борашты көріп жүретін шығарсың? Богданов. Тоқтаңыз. Сіздер ертеңнен бастап жұмысқа кірісесіздер. Мәжен. Ертеңнен бастап?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
339
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Мақсатым- тіл ұстартып, өнер шашпақ” А.Құнанбайұлы

1 слайд
“Мақсатым- тіл ұстартып, өнер шашпақ” А.Құнанбайұлы

1 слайд

“Мақсатым- тіл ұстартып, өнер шашпақ” А.Құнанбайұлы

Кіру парағы - сабақта мен қандай білім аламын? - ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқаруым керек? - бұл

2 слайд
Кіру парағы - сабақта мен қандай білім аламын? - ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқаруым керек? - бұл білім маған қандай пайда бермек?

2 слайд

Кіру парағы - сабақта мен қандай білім аламын? - ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқаруым керек? - бұл білім маған қандай пайда бермек?

“Миға шабуыл” Жүректе қайрат болмаса, Ұйықтаған ойды кім түртпек? Сен кіп-кішкене қуыршақтай едің-ау? Атым-Қайырғали, өзіңнің ат

3 слайд
“Миға шабуыл” Жүректе қайрат болмаса, Ұйықтаған ойды кім түртпек? Сен кіп-кішкене қуыршақтай едің-ау? Атым-Қайырғали, өзіңнің атың ше? Тегін аудармағансыңдар ғой, сірә? Борашты көріп жүретін шығарсың? Богданов. Тоқтаңыз. Сіздер ертеңнен бастап жұмысқа кірісесіздер. Мәжен. Ертеңнен бастап?

3 слайд

“Миға шабуыл” Жүректе қайрат болмаса, Ұйықтаған ойды кім түртпек? Сен кіп-кішкене қуыршақтай едің-ау? Атым-Қайырғали, өзіңнің атың ше? Тегін аудармағансыңдар ғой, сірә? Борашты көріп жүретін шығарсың? Богданов. Тоқтаңыз. Сіздер ертеңнен бастап жұмысқа кірісесіздер. Мәжен. Ертеңнен бастап?

Композциялық талдау “Сұрақ-бізден, жауап-сізден”

4 слайд
Композциялық талдау “Сұрақ-бізден, жауап-сізден”

4 слайд

Композциялық талдау “Сұрақ-бізден, жауап-сізден”

Сызбасы:

5 слайд
Сызбасы: ?

5 слайд

Сызбасы: ?

Суреттер сөйлейді 1 топ 2 топ

6 слайд
Суреттер сөйлейді 1 топ 2 топ

6 слайд

Суреттер сөйлейді 1 топ 2 топ

1-топқа. Хабарлы мен сұраулы сөйлемді салыстыру. (Венн диаграмасы) 2-топқа. “Сұраулы сөйлем” “Постер”

7 слайд
1-топқа. Хабарлы мен сұраулы сөйлемді салыстыру. (Венн диаграмасы) 2-топқа. “Сұраулы сөйлем” “Постер”

7 слайд

1-топқа. Хабарлы мен сұраулы сөйлемді салыстыру. (Венн диаграмасы) 2-топқа. “Сұраулы сөйлем” “Постер”

ІІІ.Ой толғаныс Топпен жұмыс Венн диаграммасы І топ Хабарлы Сұраул ы

8 слайд
ІІІ.Ой толғаныс Топпен жұмыс Венн диаграммасы І топ Хабарлы Сұраул ы

8 слайд

ІІІ.Ой толғаныс Топпен жұмыс Венн диаграммасы І топ Хабарлы Сұраул ы

“Сенде бар 40 секунд” Сергіп демалып алайық .

9 слайд
“Сенде бар 40 секунд” Сергіп демалып алайық .

9 слайд

“Сенде бар 40 секунд” Сергіп демалып алайық .

“Бес жолды өлең” Хабарлы Сұраулы

10 слайд
“Бес жолды өлең” Хабарлы Сұраулы

10 слайд

“Бес жолды өлең” Хабарлы Сұраулы

Ойлан тап Кітаппен жұмыс 21-жаттығу. Топқа болініп жұмыс істеңдер. Мәтін бойынша бірнеше сұрақ дайындаңдар. Ішінде негіз

11 слайд
Ойлан тап Кітаппен жұмыс 21-жаттығу. Топқа болініп жұмыс істеңдер. Мәтін бойынша бірнеше сұрақ дайындаңдар. Ішінде негізгі сұрақ, жетекші сұрақ, анықтауыш сұрақтар болсын. Сұрақтарыңа келесі топтың оқушылары жауап берсін.

11 слайд

Ойлан тап Кітаппен жұмыс 21-жаттығу. Топқа болініп жұмыс істеңдер. Мәтін бойынша бірнеше сұрақ дайындаңдар. Ішінде негізгі сұрақ, жетекші сұрақ, анықтауыш сұрақтар болсын. Сұрақтарыңа келесі топтың оқушылары жауап берсін.

Шығу парағы - Сабақта мен қандай білім алдым? - ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқардым? - бұл білім маған қандай п

12 слайд
Шығу парағы - Сабақта мен қандай білім алдым? - ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқардым? - бұл білім маған қандай пайда береді?

12 слайд

Шығу парағы - Сабақта мен қандай білім алдым? - ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқардым? - бұл білім маған қандай пайда береді?

Балаларды бағалау

13 слайд
Балаларды бағалау

13 слайд

Балаларды бағалау

Үйге тапсырма - Ережені жаттау - сұраулы сөйлемнен ғана құрылған өлең-жырларды жинастыру

14 слайд
Үйге тапсырма - Ережені жаттау - сұраулы сөйлемнен ғана құрылған өлең-жырларды жинастыру

14 слайд

Үйге тапсырма - Ережені жаттау - сұраулы сөйлемнен ғана құрылған өлең-жырларды жинастыру

“Фишбоун” Сұраул ы сөйлем Сұраулы сөйлемні ң жасалуы Сұрақты ң түрлері Сұраулы сөйлемні ң өзіндік белгілері

15 слайд
“Фишбоун” Сұраул ы сөйлем Сұраулы сөйлемні ң жасалуы Сұрақты ң түрлері Сұраулы сөйлемні ң өзіндік белгілері

15 слайд

“Фишбоун” Сұраул ы сөйлем Сұраулы сөйлемні ң жасалуы Сұрақты ң түрлері Сұраулы сөйлемні ң өзіндік белгілері

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ