Ашық сабақ. 10сынып
Ашық сабақ. 10сынып

#1 слайд
“Көкпекті орта мектебі”КММ
Тарих пәні мұғалімі: Калиева Гульнар Ермековна
Сабақтың тақырыбы: Қазақ
халқының материалдық мәдениеті
және қолданбалы өнері
Бағалау критерийі
Оқу мақсаты : 10.4.1.2 - қазақ
халқының материалдық мәдениетінің
негізгі жетістіктерін анықтау, -
Қазақстан территориясындағы тарихи
этнографиялық үрдістердің
сабақтастығын талдау
Басым оқушылар:
Қазақ халқының материалдық мәдениетінің
негізгі жетістіктерін сипаттайды және Қазақстан
территориясының тарихи этнографиялық
үрдістердің сабақтастығы жайлы зерттейді.
Кейбір оқушылар: Қазақ
халқының материалдық
мәдениеті жайлы тарихи
этнографиялық үрдістердің
сабақтастығын бағалайды.
Сабақтың
мақсаты:
Қазақстан тарихы. 10 - сынып
- Қазақ халқының материалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды.
- Қазақстан аумағындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын жіктейді.
Ұмж бөлімі: Қазақ халқының
дәстүрлі мәдениеті – дала
өркениетінің мұрасы
Барлық оқушылар:
Қазақ халқының
материалдық
мәдениетінің негізгі
жетістіктерін
анықтайды және
Қазақстан
территориясындағы
тарихи-
этнографиялық
үрдістердің
сабақтастығын
талдайды
1 слайд
“Көкпекті орта мектебі”КММ Тарих пәні мұғалімі: Калиева Гульнар Ермековна Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнері Бағалау критерийі Оқу мақсаты : 10.4.1.2 - қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін анықтау, - Қазақстан территориясындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын талдау Басым оқушылар: Қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін сипаттайды және Қазақстан территориясының тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығы жайлы зерттейді. Кейбір оқушылар: Қазақ халқының материалдық мәдениеті жайлы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын бағалайды. Сабақтың мақсаты: Қазақстан тарихы. 10 - сынып - Қазақ халқының материалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды. - Қазақстан аумағындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын жіктейді. Ұмж бөлімі: Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті – дала өркениетінің мұрасы Барлық оқушылар: Қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін анықтайды және Қазақстан территориясындағы тарихи- этнографиялық үрдістердің сабақтастығын талдайды
#2 слайд
Белсенді оқу
10.4.1.2 мақсатына жету үшін
3.Белсенді оқу әдісінің
дәлелі:
« Джигсо» әдісі
4.Саралап оқыту пәнді
оқытудың тиімділігін
арттыруға мүмкіндік
береді.
.
.
Тарихи концепт: маңыздылық
Тапсырма №3 (Т) Оқушыларға оқулықтан және қосымша дереккөздерден материал
беріледі. Мәтінмен жұмыс жасап, ақпаратты талдайды.
Тәсіл: «Джигсо» әдісі. Әр топтан сайланған елші келесі топтарға барып бөлінген
материалды түсіндіреді.
Саралау. Дереккөз арқылы саралау.
1топ- Киіз үй тарихынан (1ресурс)
2топ- Сәндік –қолданбалы өнері (2 ресурс)
3топ- Қазақтың ұлттық киімдері (3ресурс)
Зерттеу сұрақтары:
- Қазақ халқының материалдық мәдениетінің басты жетістіктері қандай?
- Қазақ халқының материалдық мәдениетінің туындылары әлемдік мәдениетте
қандай орын алады?
- Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын қалай жүзеге асырамыз?
Дескриптор.
-Қазақ халқының материалдық мәдениетінің жетістіктерін анықтайды
-Қазақ халқының әлемдік мәдениетте қандай орын алатынын зерттейді
-Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын бағалайды.
Тапсырма № 4. Деңгейлік тапсырма.
Қазақтың ұлттық киімдеріне анықта бер....
1-деңгей. Кем дегенде 2-4 жаңа сөздерге анықтама беру.
Күлпара –
Сәукеле –
Қамқа тон –
Саптама -
Жақы –.
Шекпен –
2-деңгей. Ер адамның және әйел адамның киімін ажырата айту.
• Ер адамның ұлттық киімдері
1.
2.
3
•Әйел адамның ұлттық киімдері ..
1
2
3
3-деңгей. Қазақ халқының тарихи этнографиялық үрдісін
сипаттау үшін киіз үйдің теңдесі жоқ қолданбалы өнер
туындысы екенін дәлелденіз.
Берілген сурет бойынша анықтаңыз
Дескриптор:
•Қазақтың ұлттық киімдеріне анықтама бере алады.
•Ер адаммен әйел адамның киімін ажыра біледі.
•Тарихи этнографиялық үрдісін сипаттау үшін қолданбалы
өнер туындысын дәлелдейді.
Белсенді оқу
әдістері: «Ашық
микрофон»,
«Джигсо»,
«Эвристикалық
әңгіме»
Саралау тәсілдері:Дереккөз арқылы саралау,диалог
және қолдау ,жіктеу арқылы саралау.
2 слайд
Белсенді оқу 10.4.1.2 мақсатына жету үшін 3.Белсенді оқу әдісінің дәлелі: « Джигсо» әдісі 4.Саралап оқыту пәнді оқытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. . . Тарихи концепт: маңыздылық Тапсырма №3 (Т) Оқушыларға оқулықтан және қосымша дереккөздерден материал беріледі. Мәтінмен жұмыс жасап, ақпаратты талдайды. Тәсіл: «Джигсо» әдісі. Әр топтан сайланған елші келесі топтарға барып бөлінген материалды түсіндіреді. Саралау. Дереккөз арқылы саралау. 1топ- Киіз үй тарихынан (1ресурс) 2топ- Сәндік –қолданбалы өнері (2 ресурс) 3топ- Қазақтың ұлттық киімдері (3ресурс) Зерттеу сұрақтары: - Қазақ халқының материалдық мәдениетінің басты жетістіктері қандай? - Қазақ халқының материалдық мәдениетінің туындылары әлемдік мәдениетте қандай орын алады? - Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын қалай жүзеге асырамыз? Дескриптор. -Қазақ халқының материалдық мәдениетінің жетістіктерін анықтайды -Қазақ халқының әлемдік мәдениетте қандай орын алатынын зерттейді -Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын бағалайды. Тапсырма № 4. Деңгейлік тапсырма. Қазақтың ұлттық киімдеріне анықта бер.... 1-деңгей. Кем дегенде 2-4 жаңа сөздерге анықтама беру. Күлпара – Сәукеле – Қамқа тон – Саптама - Жақы –. Шекпен – 2-деңгей. Ер адамның және әйел адамның киімін ажырата айту. • Ер адамның ұлттық киімдері 1. 2. 3 •Әйел адамның ұлттық киімдері .. 1 2 3 3-деңгей. Қазақ халқының тарихи этнографиялық үрдісін сипаттау үшін киіз үйдің теңдесі жоқ қолданбалы өнер туындысы екенін дәлелденіз. Берілген сурет бойынша анықтаңыз Дескриптор: •Қазақтың ұлттық киімдеріне анықтама бере алады. •Ер адаммен әйел адамның киімін ажыра біледі. •Тарихи этнографиялық үрдісін сипаттау үшін қолданбалы өнер туындысын дәлелдейді. Белсенді оқу әдістері: «Ашық микрофон», «Джигсо», «Эвристикалық әңгіме» Саралау тәсілдері:Дереккөз арқылы саралау,диалог және қолдау ,жіктеу арқылы саралау.
#3 слайд
Бағалау критерийі
– Қазақ халқының
материаалдық
мәдениеті мен
қолданбалы өнерінің
негізгі жетістіктерін
анықтайды.
- Қазақстан
аумағындағы тарихи
этнографиялық
үрдістердің
сабақтастығын жіктейді
5. Критериалды
бағалау
Тапсырма № 5 /Жұппен/
Материалдық мәдениеттегі сабақтастық шаруашылық жүргізудің көшпелі түрінен,
сондай –ақ тұрмыс, киім, ыдыс- аяқ, әшекейлер,қару-жарақ т.б ұқсастығынан көрініс
табады.
Кестені толтырыңыз
Қазақстан территориясындағы тарихи – этнографиялық үрдісіндегі тұрмыстық
материалдық мәдениеттің сабақтастығын зерттеу.
Киім-
кешек
Ыдыстар Әшекейл
ер
Қару –
жарақ
Тарихи үдерістермен
байланысы
Этнографиялық
үдерістермен
байланысы
Негізіг
жетістікт
ер
Негізіг
жетістікт
ер
Дискриптор
- Қолданбалы өнер түрлерін ажыратады.
- Материалдық мәдениет туралы түсініктерін кеңейте ді және тарихи
этнографиялық үрдістердің сабақтастығын анықтайды.
- Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнеріне сипаттама
береді.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам», «Екі
жұлдыз,бір тілек», «Мадақтау сендвичі», «Бес саусақ»
3 слайд
Бағалау критерийі – Қазақ халқының материаалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды. - Қазақстан аумағындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын жіктейді 5. Критериалды бағалау Тапсырма № 5 /Жұппен/ Материалдық мәдениеттегі сабақтастық шаруашылық жүргізудің көшпелі түрінен, сондай –ақ тұрмыс, киім, ыдыс- аяқ, әшекейлер,қару-жарақ т.б ұқсастығынан көрініс табады. Кестені толтырыңыз Қазақстан территориясындағы тарихи – этнографиялық үрдісіндегі тұрмыстық материалдық мәдениеттің сабақтастығын зерттеу. Киім- кешек Ыдыстар Әшекейл ер Қару – жарақ Тарихи үдерістермен байланысы Этнографиялық үдерістермен байланысы Негізіг жетістікт ер Негізіг жетістікт ер Дискриптор - Қолданбалы өнер түрлерін ажыратады. - Материалдық мәдениет туралы түсініктерін кеңейте ді және тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын анықтайды. - Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнеріне сипаттама береді. Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам», «Екі жұлдыз,бір тілек», «Мадақтау сендвичі», «Бес саусақ»
шағым қалдыра аласыз













