Ашық сабақ. 10сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. 10сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ презентациясымен
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Көкпекті орта мектебі”КММ Тарих пәні мұғалімі: Калиева Гульнар Ермековна Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының материалдық м

#1 слайд
“Көкпекті орта мектебі”КММ Тарих пәні мұғалімі: Калиева Гульнар Ермековна Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнері Бағалау критерийі Оқу мақсаты : 10.4.1.2 - қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін анықтау, - Қазақстан территориясындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын талдау Басым оқушылар: Қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін сипаттайды және Қазақстан территориясының тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығы жайлы зерттейді. Кейбір оқушылар:  Қазақ халқының материалдық мәдениеті жайлы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын бағалайды. Сабақтың мақсаты: Қазақстан тарихы. 10 - сынып - Қазақ халқының материалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды. - Қазақстан аумағындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын жіктейді. Ұмж бөлімі: Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті – дала өркениетінің мұрасы Барлық оқушылар: Қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін анықтайды және Қазақстан территориясындағы тарихи- этнографиялық үрдістердің сабақтастығын талдайды

1 слайд

“Көкпекті орта мектебі”КММ Тарих пәні мұғалімі: Калиева Гульнар Ермековна Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнері Бағалау критерийі Оқу мақсаты : 10.4.1.2 - қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін анықтау, - Қазақстан территориясындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын талдау Басым оқушылар: Қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін сипаттайды және Қазақстан территориясының тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығы жайлы зерттейді. Кейбір оқушылар:  Қазақ халқының материалдық мәдениеті жайлы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын бағалайды. Сабақтың мақсаты: Қазақстан тарихы. 10 - сынып - Қазақ халқының материалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды. - Қазақстан аумағындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын жіктейді. Ұмж бөлімі: Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті – дала өркениетінің мұрасы Барлық оқушылар: Қазақ халқының материалдық мәдениетінің негізгі жетістіктерін анықтайды және Қазақстан территориясындағы тарихи- этнографиялық үрдістердің сабақтастығын талдайды

Белсенді оқу 10.4.1.2 мақсатына жету үшін 3.Белсенді оқу әдісінің дәлелі: « Джигсо» әдісі 4.Саралап оқыт

#2 слайд
Белсенді оқу 10.4.1.2 мақсатына жету үшін 3.Белсенді оқу әдісінің дәлелі: « Джигсо» әдісі 4.Саралап оқыту пәнді оқытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. . . Тарихи концепт: маңыздылық Тапсырма №3 (Т) Оқушыларға оқулықтан және қосымша дереккөздерден материал беріледі. Мәтінмен жұмыс жасап, ақпаратты талдайды. Тәсіл: «Джигсо» әдісі. Әр топтан сайланған елші келесі топтарға барып бөлінген материалды түсіндіреді. Саралау. Дереккөз арқылы саралау. 1топ- Киіз үй тарихынан (1ресурс) 2топ- Сәндік –қолданбалы өнері (2 ресурс) 3топ- Қазақтың ұлттық киімдері (3ресурс) Зерттеу сұрақтары: - Қазақ халқының материалдық мәдениетінің басты жетістіктері қандай? - Қазақ халқының материалдық мәдениетінің туындылары әлемдік мәдениетте қандай орын алады? - Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын қалай жүзеге асырамыз? Дескриптор. -Қазақ халқының материалдық мәдениетінің жетістіктерін анықтайды -Қазақ халқының әлемдік мәдениетте қандай орын алатынын зерттейді -Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын бағалайды. Тапсырма № 4. Деңгейлік тапсырма. Қазақтың ұлттық киімдеріне анықта бер.... 1-деңгей. Кем дегенде 2-4 жаңа сөздерге анықтама беру. Күлпара – Сәукеле – Қамқа тон – Саптама - Жақы –. Шекпен – 2-деңгей. Ер адамның және әйел адамның киімін ажырата айту. • Ер адамның ұлттық киімдері 1. 2. 3 •Әйел адамның ұлттық киімдері .. 1 2 3 3-деңгей. Қазақ халқының тарихи этнографиялық үрдісін сипаттау үшін киіз үйдің теңдесі жоқ қолданбалы өнер туындысы екенін дәлелденіз. Берілген сурет бойынша анықтаңыз Дескриптор: •Қазақтың ұлттық киімдеріне анықтама бере алады. •Ер адаммен әйел адамның киімін ажыра біледі. •Тарихи этнографиялық үрдісін сипаттау үшін қолданбалы өнер туындысын дәлелдейді. Белсенді оқу әдістері: «Ашық микрофон», «Джигсо», «Эвристикалық әңгіме» Саралау тәсілдері:Дереккөз арқылы саралау,диалог және қолдау ,жіктеу арқылы саралау.

2 слайд

Белсенді оқу 10.4.1.2 мақсатына жету үшін 3.Белсенді оқу әдісінің дәлелі: « Джигсо» әдісі 4.Саралап оқыту пәнді оқытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. . . Тарихи концепт: маңыздылық Тапсырма №3 (Т) Оқушыларға оқулықтан және қосымша дереккөздерден материал беріледі. Мәтінмен жұмыс жасап, ақпаратты талдайды. Тәсіл: «Джигсо» әдісі. Әр топтан сайланған елші келесі топтарға барып бөлінген материалды түсіндіреді. Саралау. Дереккөз арқылы саралау. 1топ- Киіз үй тарихынан (1ресурс) 2топ- Сәндік –қолданбалы өнері (2 ресурс) 3топ- Қазақтың ұлттық киімдері (3ресурс) Зерттеу сұрақтары: - Қазақ халқының материалдық мәдениетінің басты жетістіктері қандай? - Қазақ халқының материалдық мәдениетінің туындылары әлемдік мәдениетте қандай орын алады? - Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын қалай жүзеге асырамыз? Дескриптор. -Қазақ халқының материалдық мәдениетінің жетістіктерін анықтайды -Қазақ халқының әлемдік мәдениетте қандай орын алатынын зерттейді -Қолданбалы өнердің бүгінгі күнмен сабақтастығын бағалайды. Тапсырма № 4. Деңгейлік тапсырма. Қазақтың ұлттық киімдеріне анықта бер.... 1-деңгей. Кем дегенде 2-4 жаңа сөздерге анықтама беру. Күлпара – Сәукеле – Қамқа тон – Саптама - Жақы –. Шекпен – 2-деңгей. Ер адамның және әйел адамның киімін ажырата айту. • Ер адамның ұлттық киімдері 1. 2. 3 •Әйел адамның ұлттық киімдері .. 1 2 3 3-деңгей. Қазақ халқының тарихи этнографиялық үрдісін сипаттау үшін киіз үйдің теңдесі жоқ қолданбалы өнер туындысы екенін дәлелденіз. Берілген сурет бойынша анықтаңыз Дескриптор: •Қазақтың ұлттық киімдеріне анықтама бере алады. •Ер адаммен әйел адамның киімін ажыра біледі. •Тарихи этнографиялық үрдісін сипаттау үшін қолданбалы өнер туындысын дәлелдейді. Белсенді оқу әдістері: «Ашық микрофон», «Джигсо», «Эвристикалық әңгіме» Саралау тәсілдері:Дереккөз арқылы саралау,диалог және қолдау ,жіктеу арқылы саралау.

Бағалау критерийі – Қазақ халқының материаалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды. -

#3 слайд
Бағалау критерийі – Қазақ халқының материаалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды. - Қазақстан аумағындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын жіктейді 5. Критериалды бағалау Тапсырма № 5 /Жұппен/ Материалдық мәдениеттегі сабақтастық шаруашылық жүргізудің көшпелі түрінен, сондай –ақ тұрмыс, киім, ыдыс- аяқ, әшекейлер,қару-жарақ т.б ұқсастығынан көрініс табады. Кестені толтырыңыз Қазақстан территориясындағы тарихи – этнографиялық үрдісіндегі тұрмыстық материалдық мәдениеттің сабақтастығын зерттеу. Киім- кешек Ыдыстар Әшекейл ер Қару – жарақ Тарихи үдерістермен байланысы Этнографиялық үдерістермен байланысы Негізіг жетістікт ер Негізіг жетістікт ер Дискриптор - Қолданбалы өнер түрлерін ажыратады. - Материалдық мәдениет туралы түсініктерін кеңейте ді және тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын анықтайды. - Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнеріне сипаттама береді. Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам», «Екі жұлдыз,бір тілек», «Мадақтау сендвичі», «Бес саусақ»

3 слайд

Бағалау критерийі – Қазақ халқының материаалдық мәдениеті мен қолданбалы өнерінің негізгі жетістіктерін анықтайды. - Қазақстан аумағындағы тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын жіктейді 5. Критериалды бағалау Тапсырма № 5 /Жұппен/ Материалдық мәдениеттегі сабақтастық шаруашылық жүргізудің көшпелі түрінен, сондай –ақ тұрмыс, киім, ыдыс- аяқ, әшекейлер,қару-жарақ т.б ұқсастығынан көрініс табады. Кестені толтырыңыз Қазақстан территориясындағы тарихи – этнографиялық үрдісіндегі тұрмыстық материалдық мәдениеттің сабақтастығын зерттеу. Киім- кешек Ыдыстар Әшекейл ер Қару – жарақ Тарихи үдерістермен байланысы Этнографиялық үдерістермен байланысы Негізіг жетістікт ер Негізіг жетістікт ер Дискриптор - Қолданбалы өнер түрлерін ажыратады. - Материалдық мәдениет туралы түсініктерін кеңейте ді және тарихи этнографиялық үрдістердің сабақтастығын анықтайды. - Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнеріне сипаттама береді. Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам», «Екі жұлдыз,бір тілек», «Мадақтау сендвичі», «Бес саусақ»

Файл форматы:
pptx
25.11.2025
25
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі