Материалдар / Ашық сабақ 11 сынып "Ғылымдағы реформалар"

Ашық сабақ 11 сынып "Ғылымдағы реформалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Исмаил Таиров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ Қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі Р.И.Садирова

1 слайд
«Исмаил Таиров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ Қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі Р.И.Садирова 11 «А»сынып Қазақ тілі

1 слайд

«Исмаил Таиров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ Қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі Р.И.Садирова 11 «А»сынып Қазақ тілі

Ғылымдағы реформалар. Өндіріспен тығыз байланыс бағытында.

2 слайд
Ғылымдағы реформалар. Өндіріспен тығыз байланыс бағытында.

2 слайд

Ғылымдағы реформалар. Өндіріспен тығыз байланыс бағытында.

МАҚСАТЫ: 1. ҚР-НІҢ ҒЫЛЫМИ- ТЕХНИКАЛЫҚ ЗАҢДАРЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРУ. 2. ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІК БАҒДАР БОЙЫНША ОС

3 слайд
МАҚСАТЫ: 1. ҚР-НІҢ ҒЫЛЫМИ- ТЕХНИКАЛЫҚ ЗАҢДАРЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРУ. 2. ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІК БАҒДАР БОЙЫНША ОСЫ ШАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ 3. МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ САУАТТЫ СӨЙЛЕУГЕ, ДҰРЫС ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ.МАҚСАТЫ: 1. ҚР-НІҢ ҒЫЛЫМИ- ТЕХНИКАЛЫҚ ЗАҢДАРЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРУ. 2. ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІК БАҒДАР БОЙЫНША ОСЫ ШАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ 3. МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ САУАТТЫ СӨЙЛЕУГЕ, ДҰРЫС ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ.

3 слайд

МАҚСАТЫ: 1. ҚР-НІҢ ҒЫЛЫМИ- ТЕХНИКАЛЫҚ ЗАҢДАРЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРУ. 2. ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІК БАҒДАР БОЙЫНША ОСЫ ШАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ 3. МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ САУАТТЫ СӨЙЛЕУГЕ, ДҰРЫС ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ.МАҚСАТЫ: 1. ҚР-НІҢ ҒЫЛЫМИ- ТЕХНИКАЛЫҚ ЗАҢДАРЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРУ. 2. ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІК БАҒДАР БОЙЫНША ОСЫ ШАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ 3. МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ САУАТТЫ СӨЙЛЕУГЕ, ДҰРЫС ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ.

Миға шабуыл әдісімен өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береміз: 1. 1992 жылы ҚР-ның ғылым туралы қандай заңы қабылданды?

4 слайд
Миға шабуыл әдісімен өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береміз: 1. 1992 жылы ҚР-ның ғылым туралы қандай заңы қабылданды? 2. «Ғылым туралы»жаңа заң қашан қабылданды? 3. 2001 жылы еліміздегі ғалымдар саны қанша болды? 4. Қандай бағдарламалар бекітілді?

4 слайд

Миға шабуыл әдісімен өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береміз: 1. 1992 жылы ҚР-ның ғылым туралы қандай заңы қабылданды? 2. «Ғылым туралы»жаңа заң қашан қабылданды? 3. 2001 жылы еліміздегі ғалымдар саны қанша болды? 4. Қандай бағдарламалар бекітілді?

Жаңа сабақ: :  Ғылымдағы реформалар. Өндіріспен тығыз байланыс бағытында.  Мәтін бойынша жаңа сөздермен танысу:  Ғылыми-

5 слайд
Жаңа сабақ: :  Ғылымдағы реформалар. Өндіріспен тығыз байланыс бағытында.  Мәтін бойынша жаңа сөздермен танысу:  Ғылыми-шығармашылық үрдіс-илмий- ижадий жәриян  Бәсекеге қабілетті болу-риқабәткә қабилийәтлик болуш  Ғылыммен тығыз байланысты өндіріс - илим билән зич бағлиништики ишләп чиқириш  Ұтымды-әң мувапиқ  Қалдықтар-қалдуқлар  Қайта өңдеу-қайта ишләп чиқиш  Нәтижелерін-нәтижилирини

5 слайд

Жаңа сабақ: :  Ғылымдағы реформалар. Өндіріспен тығыз байланыс бағытында.  Мәтін бойынша жаңа сөздермен танысу:  Ғылыми-шығармашылық үрдіс-илмий- ижадий жәриян  Бәсекеге қабілетті болу-риқабәткә қабилийәтлик болуш  Ғылыммен тығыз байланысты өндіріс - илим билән зич бағлиништики ишләп чиқириш  Ұтымды-әң мувапиқ  Қалдықтар-қалдуқлар  Қайта өңдеу-қайта ишләп чиқиш  Нәтижелерін-нәтижилирини

Ғылымдың даму бағыттары: Атом энергетикасын дамыту4 Табиғи және минералды ресустарды ұтымды пайдалану1 Жаңа материалдар мен пр

6 слайд
Ғылымдың даму бағыттары: Атом энергетикасын дамыту4 Табиғи және минералды ресустарды ұтымды пайдалану1 Жаңа материалдар мен препараттар жасау2 Телекоммуникация мен байланыстың қазіргі жүйесін құру3 Денсаулық, тамақтану, білім беру сапасын арттыру5

6 слайд

Ғылымдың даму бағыттары: Атом энергетикасын дамыту4 Табиғи және минералды ресустарды ұтымды пайдалану1 Жаңа материалдар мен препараттар жасау2 Телекоммуникация мен байланыстың қазіргі жүйесін құру3 Денсаулық, тамақтану, білім беру сапасын арттыру5

Топ бойынша бөлініп оқимыз./Мәтін 204 бет/  І топқа сұрақ: ҚР ғылым дамуының құқықтық құжаттары  ІІ топқа сұрақ: Ғылым дам

7 слайд
Топ бойынша бөлініп оқимыз./Мәтін 204 бет/  І топқа сұрақ: ҚР ғылым дамуының құқықтық құжаттары  ІІ топқа сұрақ: Ғылым дамыуның негізгі бағыттары  ІІІ топқа сұрақ: Жобалық қаржыландыру қашан басталды?

7 слайд

Топ бойынша бөлініп оқимыз./Мәтін 204 бет/  І топқа сұрақ: ҚР ғылым дамуының құқықтық құжаттары  ІІ топқа сұрақ: Ғылым дамыуның негізгі бағыттары  ІІІ топқа сұрақ: Жобалық қаржыландыру қашан басталды?

Оқулықпен жұмыс: Тест тапсырмасын орындаңдар ( 2- тапсырма) 1. Мақалды көрсетіңдер: А. Кең болсаң, кем бо

8 слайд
Оқулықпен жұмыс: Тест тапсырмасын орындаңдар ( 2- тапсырма) 1. Мақалды көрсетіңдер: А. Кең болсаң, кем болмайсың Ә. Ішіне тамақ салынған, есігі тарс жабылған Б. Тамақты асығып ішпе 2. Белгісіздік есімдікті қой: ... жамандасаң, сені де жамандар А. Оны Ә. біреуді Б. Мені 5. Сұраулы сөйлемді көрсетіңдер: А. Дауысы мұнша зор болар ма! Ә. Бізбен бірге жүрсеңші. Б. Үйде кім бар?

8 слайд

Оқулықпен жұмыс: Тест тапсырмасын орындаңдар ( 2- тапсырма) 1. Мақалды көрсетіңдер: А. Кең болсаң, кем болмайсың Ә. Ішіне тамақ салынған, есігі тарс жабылған Б. Тамақты асығып ішпе 2. Белгісіздік есімдікті қой: ... жамандасаң, сені де жамандар А. Оны Ә. біреуді Б. Мені 5. Сұраулы сөйлемді көрсетіңдер: А. Дауысы мұнша зор болар ма! Ә. Бізбен бірге жүрсеңші. Б. Үйде кім бар?

Ал, енді тілдік бағдар бойынша осы шақ туралы түсінік аламыз Осы шақ- сөйлеп тұрған сәтпен байланысты қимылдың, іс-әрекет

9 слайд
Ал, енді тілдік бағдар бойынша осы шақ туралы түсінік аламыз Осы шақ- сөйлеп тұрған сәтпен байланысты қимылдың, іс-әрекеттің болып жатқанын, не дағдылы түрде болып тұратынын білдіреді. Мысалы, “келе жатыр”, “оқып отыр”, “жел соғады”.

9 слайд

Ал, енді тілдік бағдар бойынша осы шақ туралы түсінік аламыз Осы шақ- сөйлеп тұрған сәтпен байланысты қимылдың, іс-әрекеттің болып жатқанын, не дағдылы түрде болып тұратынын білдіреді. Мысалы, “келе жатыр”, “оқып отыр”, “жел соғады”.

Осы шақтың 2 түрі бар Ауыспалы осы шақ Нақ осы шақ

10 слайд
Осы шақтың 2 түрі бар Ауыспалы осы шақ Нақ осы шақ

10 слайд

Осы шақтың 2 түрі бар Ауыспалы осы шақ Нақ осы шақ

Ауыспалы осы шақ “-а”, “-е”, “-й” көсемше тұлғалы етістіктің жіктелуі арқылы жасалады “Мен жүземін, оқимын”. “Ол жүзеді, оқ

11 слайд
Ауыспалы осы шақ “-а”, “-е”, “-й” көсемше тұлғалы етістіктің жіктелуі арқылы жасалады “Мен жүземін, оқимын”. “Ол жүзеді, оқиды” Немесе дағдылы түрде болып тұратын құбылыстарды білдіреді: “жаңбыр жауады”, “құс ұшады”, “Мен отырмын, ”, “Сен отырсың ”,“Сіз отырсыз ”, “Ол отыр, жазып отыр” Нақ осы шақтық мәнді қалып етістіктердің семантикасы береді, сондықтан өзге түбір етістіктерден өзгеше тікелей жіктеледі

11 слайд

Ауыспалы осы шақ “-а”, “-е”, “-й” көсемше тұлғалы етістіктің жіктелуі арқылы жасалады “Мен жүземін, оқимын”. “Ол жүзеді, оқиды” Немесе дағдылы түрде болып тұратын құбылыстарды білдіреді: “жаңбыр жауады”, “құс ұшады”, “Мен отырмын, ”, “Сен отырсың ”,“Сіз отырсыз ”, “Ол отыр, жазып отыр” Нақ осы шақтық мәнді қалып етістіктердің семантикасы береді, сондықтан өзге түбір етістіктерден өзгеше тікелей жіктеледі

Күрделі нақ осы шақта негізгі етістік -ып, -іп, -п жұрнақтарымен келіп, отыр, тұр, жүр, жатыр етістіктері көмекші етістік қызм

12 слайд
Күрделі нақ осы шақта негізгі етістік -ып, -іп, -п жұрнақтарымен келіп, отыр, тұр, жүр, жатыр етістіктері көмекші етістік қызметінде жіктеліп жұмсалады. жекеше көпше o Мен оқып жатырмын o Біз оқып жатырмыз o Сен оқып жатырсың o Сіз оқып жатырсыз o Сендер оқып жатырсындар o Сіздер оқып жатырсыздар o Ол оқып жатыр o Олар оқып жатыр

12 слайд

Күрделі нақ осы шақта негізгі етістік -ып, -іп, -п жұрнақтарымен келіп, отыр, тұр, жүр, жатыр етістіктері көмекші етістік қызметінде жіктеліп жұмсалады. жекеше көпше o Мен оқып жатырмын o Біз оқып жатырмыз o Сен оқып жатырсың o Сіз оқып жатырсыз o Сендер оқып жатырсындар o Сіздер оқып жатырсыздар o Ол оқып жатыр o Олар оқып жатыр

Кері байланыс : 1. Бүгін сабақта не түсінікті болды? 2. Нені білгім келеді? 3. Не түсініксіз болды?

13 слайд
Кері байланыс : 1. Бүгін сабақта не түсінікті болды? 2. Нені білгім келеді? 3. Не түсініксіз болды?

13 слайд

Кері байланыс : 1. Бүгін сабақта не түсінікті болды? 2. Нені білгім келеді? 3. Не түсініксіз болды?

Үйге тапсырма  204-бет мәтінді оқу,  206-бет 5- тапсырманы орындау.

14 слайд
Үйге тапсырма  204-бет мәтінді оқу,  206-бет 5- тапсырманы орындау.

14 слайд

Үйге тапсырма  204-бет мәтінді оқу,  206-бет 5- тапсырманы орындау.

Осымен сабағымыз аяқталды. Назарларыңызға рахмет!

15 слайд
Осымен сабағымыз аяқталды. Назарларыңызға рахмет!

15 слайд

Осымен сабағымыз аяқталды. Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ