Ашық сабақ 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
П әні: Жаратылыстану Мектебі № 12 сыныбы 1
Бастауыш сынып мұғалімі :Баукенова Гүлбану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат
Жануарлардың қандай түрлері болады?
Осы сабақта
қол
жеткізілетін
оқу мақсаты 1.2.2.2. жабайы және үй жануарларын ажырату .
1 . 1 . 1 . 1 . Қоршаған әлем құбылыстары үдерістері мен нысандарын
зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.
Бағалау
критерийлері Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын
атай алады,сипаттама бере алады.
Көптеген оқушылар: Жабайы жануарлардың үй
жануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін айта
алады, сипаттама бере алады.
Кейбір оқушылар:Үй жануарларына қалай күтім
жасайтынын зерттейді,түсіндіре алады.
Үй жануарларының жабайы жануарлардан
айырмашылығын біледі .
Үй жануарларын қалай күтіп баптайтынын түсінеді.Сабақ
мақсаттары•
;
Сабақ
тақырыбы:
1 слайд
П әні: Жаратылыстану Мектебі № 12 сыныбы 1 Бастауыш сынып мұғалімі :Баукенова Гүлбану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат Жануарлардың қандай түрлері болады? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 1.2.2.2. жабайы және үй жануарларын ажырату . 1 . 1 . 1 . 1 . Қоршаған әлем құбылыстары үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын атай алады,сипаттама бере алады. Көптеген оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін айта алады, сипаттама бере алады. Кейбір оқушылар:Үй жануарларына қалай күтім жасайтынын зерттейді,түсіндіре алады. Үй жануарларының жабайы жануарлардан айырмашылығын біледі . Үй жануарларын қалай күтіп баптайтынын түсінеді.Сабақ мақсаттары• ; Сабақ тақырыбы:
2 слайд
Топтық жұмыс
1 топ. Жабайы жануарлар.Топтастыр.
Фотосуреттерге қара . Жануарларды
ата. Оларды топтарға бөл.
Қандай топтар шықты? Неліктен?
2 топ.Үй жануарлары Салыстыр.
Суреттерге қара .Жануарлар не істеп
жатыр?
Олардың қайсысы жабайы, қайсысы үй
жануары? Неліктен?
3 топ.Төлдер. Ойлан тап .
Қандай үй жануарларын білесің?
Олардың төлдерін ата.
Қалыптастырушы бағалау. Басбармақ
арқылы бағалау Белсенді оқу ортасы
Дәптермен жұмыс . Үй және
жабайы жануарлар. Бірінші
жолға үй жануарларының,
екінші жолға жабайы
жануарлардың суреттерінің
нөмірін жаз.Сенің өлкеңде
мекендейтін жануарлар
суретінің қасына белгісін
қойып суреттің нөмірін жаз.
Қалыптастырушы бағалау.
Көңілді күлегештер
Бой ширату.Төлдер әні.
Ұжымдық жұмыс. Ашық
зерттеу. Белсенді оқу ортасы
2 слайд
Топтық жұмыс 1 топ. Жабайы жануарлар.Топтастыр. Фотосуреттерге қара . Жануарларды ата. Оларды топтарға бөл. Қандай топтар шықты? Неліктен? 2 топ.Үй жануарлары Салыстыр. Суреттерге қара .Жануарлар не істеп жатыр? Олардың қайсысы жабайы, қайсысы үй жануары? Неліктен? 3 топ.Төлдер. Ойлан тап . Қандай үй жануарларын білесің? Олардың төлдерін ата. Қалыптастырушы бағалау. Басбармақ арқылы бағалау Белсенді оқу ортасы Дәптермен жұмыс . Үй және жабайы жануарлар. Бірінші жолға үй жануарларының, екінші жолға жабайы жануарлардың суреттерінің нөмірін жаз.Сенің өлкеңде мекендейтін жануарлар суретінің қасына белгісін қойып суреттің нөмірін жаз. Қалыптастырушы бағалау. Көңілді күлегештер Бой ширату.Төлдер әні. Ұжымдық жұмыс. Ашық зерттеу. Белсенді оқу ортасы
3 слайд
Адасқан жануарлар
1. Жануарларды өз
баспаналарымен сәйкестендір.
2.Жабайы жануарларды ата
және сипатта. (Оқушы пікірі)
3.Үй жануарларының пайдасы
туралы әңгімеле және мысал
келтір (Оқушы пікірі)
Қалыптастырушы
бағалау.Мадақтау.
Дәптермен жұмыс . Үй және
жабайы жануарлар. Бірінші
жолға үй жануарларының,
екінші жолға жабайы
жануарлардың суреттерінің
нөмірін жаз.Сенің өлкеңде
мекендейтін жануарлар
суретінің қасына белгісін
қойып суреттің нөмірін жаз.
Қалыптастырушы бағалау.
Көңілді күлегештер
Бой ширату.Төлдер әні. Сараланған тапсырма
3 слайд
Адасқан жануарлар 1. Жануарларды өз баспаналарымен сәйкестендір. 2.Жабайы жануарларды ата және сипатта. (Оқушы пікірі) 3.Үй жануарларының пайдасы туралы әңгімеле және мысал келтір (Оқушы пікірі) Қалыптастырушы бағалау.Мадақтау. Дәптермен жұмыс . Үй және жабайы жануарлар. Бірінші жолға үй жануарларының, екінші жолға жабайы жануарлардың суреттерінің нөмірін жаз.Сенің өлкеңде мекендейтін жануарлар суретінің қасына белгісін қойып суреттің нөмірін жаз. Қалыптастырушы бағалау. Көңілді күлегештер Бой ширату.Төлдер әні. Сараланған тапсырма
4 слайд
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы
1. Үй жануарларын асырау үшін
қажеттіліктерді анықта.
1.Қасқыр мен итті салыстыр.
2.Олардың бір бірінен
айырмашылығын ата.
Кері байланыс
Дескриптор
1. Үй жануарларын атайды.
2.Күту үшін қажетті
азық,жабдықтарды анықтайды.
3.Айырмашылықтарды атайды.
1.Қасқыр мен итті ажыратады.
2.Салыстырады,сипаттайды .
3.Адамға қажеттілігін
анықтайды.
Еркін микрофон әдісі
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1. Үй жануарларын асырау үшін қажеттіліктерді анықта. 1.Қасқыр мен итті салыстыр. 2.Олардың бір бірінен айырмашылығын ата. Кері байланыс Дескриптор 1. Үй жануарларын атайды. 2.Күту үшін қажетті азық,жабдықтарды анықтайды. 3.Айырмашылықтарды атайды. 1.Қасқыр мен итті ажыратады. 2.Салыстырады,сипаттайды . 3.Адамға қажеттілігін анықтайды. Еркін микрофон әдісі
5 слайд
Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің
түйгенім
Болашақтағы жоспарым
- Сапалы оқытуға қол жеткізу үшін бағалауды түрлендіремін.
- Оқытудың белсенді формалары: диологтік оқыту, топпен жұмыс, рөлдік
ойын, тренингтерді қолданамын.
-Оқушыға қажетті құндылықтар бойынша шыққан нәтижені сараптай
отырып, мәліметтер жинаймын, өйткені бұл зерттеу жұмысында өз
пікірлерін,дәлелді келтіру дағдысының шынайы шығуына көмектеседі.
-Кері байланысты жүйелі жүргізіп отырамын.
-Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлануына бағытталған тапсырмалар беру
арқылы қабілетті, дарынды оқушыларды дайындаймын.
Ойлау қабілеті жоғары, сапалы, саналы,
құзырлы тұлғаны қалыптастыру
Білім – өшпес жүрекке жанған шырақ,
Ол – көк сауыт, құрыштай қару-жарақ.
АбдоллахРудаки
5 слайд
Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің түйгенім Болашақтағы жоспарым - Сапалы оқытуға қол жеткізу үшін бағалауды түрлендіремін. - Оқытудың белсенді формалары: диологтік оқыту, топпен жұмыс, рөлдік ойын, тренингтерді қолданамын. -Оқушыға қажетті құндылықтар бойынша шыққан нәтижені сараптай отырып, мәліметтер жинаймын, өйткені бұл зерттеу жұмысында өз пікірлерін,дәлелді келтіру дағдысының шынайы шығуына көмектеседі. -Кері байланысты жүйелі жүргізіп отырамын. -Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлануына бағытталған тапсырмалар беру арқылы қабілетті, дарынды оқушыларды дайындаймын. Ойлау қабілеті жоғары, сапалы, саналы, құзырлы тұлғаны қалыптастыру Білім – өшпес жүрекке жанған шырақ, Ол – көк сауыт, құрыштай қару-жарақ. АбдоллахРудаки
6 слайд
6 слайд