Материалдар / Ашық сабақ 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қосымша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2019
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
П әні: Жаратылыстану Мектебі № 12 сыныбы 1 Бастауыш сынып мұғалімі :Баукенова Гүлбану Ұзақ мерзімді жос

1 слайд
П әні: Жаратылыстану Мектебі № 12 сыныбы 1 Бастауыш сынып мұғалімі :Баукенова Гүлбану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат Жануарлардың қандай түрлері болады? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 1.2.2.2. жабайы және үй жануарларын ажырату . 1 . 1 . 1 . 1 . Қоршаған әлем құбылыстары үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын атай алады,сипаттама бере алады. Көптеген оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін айта алады, сипаттама бере алады. Кейбір оқушылар:Үй жануарларына қалай күтім жасайтынын зерттейді,түсіндіре алады. Үй жануарларының жабайы жануарлардан айырмашылығын біледі . Үй жануарларын қалай күтіп баптайтынын түсінеді.Сабақ мақсаттары• ; Сабақ тақырыбы:

1 слайд

П әні: Жаратылыстану Мектебі № 12 сыныбы 1 Бастауыш сынып мұғалімі :Баукенова Гүлбану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат Жануарлардың қандай түрлері болады? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 1.2.2.2. жабайы және үй жануарларын ажырату . 1 . 1 . 1 . 1 . Қоршаған әлем құбылыстары үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын атай алады,сипаттама бере алады. Көптеген оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін айта алады, сипаттама бере алады. Кейбір оқушылар:Үй жануарларына қалай күтім жасайтынын зерттейді,түсіндіре алады. Үй жануарларының жабайы жануарлардан айырмашылығын біледі . Үй жануарларын қалай күтіп баптайтынын түсінеді.Сабақ мақсаттары• ; Сабақ тақырыбы:

Топтық жұмыс 1 топ. Жабайы жануарлар.Топтастыр. Фотосуреттерге қара . Жануарларды ата. Оларды топтарға бөл. Қандай топта

2 слайд
Топтық жұмыс 1 топ. Жабайы жануарлар.Топтастыр. Фотосуреттерге қара . Жануарларды ата. Оларды топтарға бөл. Қандай топтар шықты? Неліктен? 2 топ.Үй жануарлары Салыстыр. Суреттерге қара .Жануарлар не істеп жатыр? Олардың қайсысы жабайы, қайсысы үй жануары? Неліктен? 3 топ.Төлдер. Ойлан тап . Қандай үй жануарларын білесің? Олардың төлдерін ата. Қалыптастырушы бағалау. Басбармақ арқылы бағалау Белсенді оқу ортасы Дәптермен жұмыс . Үй және жабайы жануарлар. Бірінші жолға үй жануарларының, екінші жолға жабайы жануарлардың суреттерінің нөмірін жаз.Сенің өлкеңде мекендейтін жануарлар суретінің қасына белгісін қойып суреттің нөмірін жаз. Қалыптастырушы бағалау. Көңілді күлегештер Бой ширату.Төлдер әні. Ұжымдық жұмыс. Ашық зерттеу. Белсенді оқу ортасы

2 слайд

Топтық жұмыс 1 топ. Жабайы жануарлар.Топтастыр. Фотосуреттерге қара . Жануарларды ата. Оларды топтарға бөл. Қандай топтар шықты? Неліктен? 2 топ.Үй жануарлары Салыстыр. Суреттерге қара .Жануарлар не істеп жатыр? Олардың қайсысы жабайы, қайсысы үй жануары? Неліктен? 3 топ.Төлдер. Ойлан тап . Қандай үй жануарларын білесің? Олардың төлдерін ата. Қалыптастырушы бағалау. Басбармақ арқылы бағалау Белсенді оқу ортасы Дәптермен жұмыс . Үй және жабайы жануарлар. Бірінші жолға үй жануарларының, екінші жолға жабайы жануарлардың суреттерінің нөмірін жаз.Сенің өлкеңде мекендейтін жануарлар суретінің қасына белгісін қойып суреттің нөмірін жаз. Қалыптастырушы бағалау. Көңілді күлегештер Бой ширату.Төлдер әні. Ұжымдық жұмыс. Ашық зерттеу. Белсенді оқу ортасы

Адасқан жануарлар 1. Жануарларды өз баспаналарымен сәйкестендір. 2.Жабайы жануарларды ата және сипатта. (Оқушы пікірі) 3.

3 слайд
Адасқан жануарлар 1. Жануарларды өз баспаналарымен сәйкестендір. 2.Жабайы жануарларды ата және сипатта. (Оқушы пікірі) 3.Үй жануарларының пайдасы туралы әңгімеле және мысал келтір (Оқушы пікірі) Қалыптастырушы бағалау.Мадақтау. Дәптермен жұмыс . Үй және жабайы жануарлар. Бірінші жолға үй жануарларының, екінші жолға жабайы жануарлардың суреттерінің нөмірін жаз.Сенің өлкеңде мекендейтін жануарлар суретінің қасына белгісін қойып суреттің нөмірін жаз. Қалыптастырушы бағалау. Көңілді күлегештер Бой ширату.Төлдер әні. Сараланған тапсырма

3 слайд

Адасқан жануарлар 1. Жануарларды өз баспаналарымен сәйкестендір. 2.Жабайы жануарларды ата және сипатта. (Оқушы пікірі) 3.Үй жануарларының пайдасы туралы әңгімеле және мысал келтір (Оқушы пікірі) Қалыптастырушы бағалау.Мадақтау. Дәптермен жұмыс . Үй және жабайы жануарлар. Бірінші жолға үй жануарларының, екінші жолға жабайы жануарлардың суреттерінің нөмірін жаз.Сенің өлкеңде мекендейтін жануарлар суретінің қасына белгісін қойып суреттің нөмірін жаз. Қалыптастырушы бағалау. Көңілді күлегештер Бой ширату.Төлдер әні. Сараланған тапсырма

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1. Үй жануарларын асырау үшін қажеттіліктерді анықта. 1.Қасқыр мен итті салыстыр. 2.Оларды

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1. Үй жануарларын асырау үшін қажеттіліктерді анықта. 1.Қасқыр мен итті салыстыр. 2.Олардың бір бірінен айырмашылығын ата. Кері байланыс Дескриптор 1. Үй жануарларын атайды. 2.Күту үшін қажетті азық,жабдықтарды анықтайды. 3.Айырмашылықтарды атайды. 1.Қасқыр мен итті ажыратады. 2.Салыстырады,сипаттайды . 3.Адамға қажеттілігін анықтайды. Еркін микрофон әдісі

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1. Үй жануарларын асырау үшін қажеттіліктерді анықта. 1.Қасқыр мен итті салыстыр. 2.Олардың бір бірінен айырмашылығын ата. Кері байланыс Дескриптор 1. Үй жануарларын атайды. 2.Күту үшін қажетті азық,жабдықтарды анықтайды. 3.Айырмашылықтарды атайды. 1.Қасқыр мен итті ажыратады. 2.Салыстырады,сипаттайды . 3.Адамға қажеттілігін анықтайды. Еркін микрофон әдісі

Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің түйгенім Болашақтағы жоспарым - Сапалы оқытуға қол жеткі

5 слайд
Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің түйгенім Болашақтағы жоспарым - Сапалы оқытуға қол жеткізу үшін бағалауды түрлендіремін. - Оқытудың белсенді формалары: диологтік оқыту, топпен жұмыс, рөлдік ойын, тренингтерді қолданамын. -Оқушыға қажетті құндылықтар бойынша шыққан нәтижені сараптай отырып, мәліметтер жинаймын, өйткені бұл зерттеу жұмысында өз пікірлерін,дәлелді келтіру дағдысының шынайы шығуына көмектеседі. -Кері байланысты жүйелі жүргізіп отырамын. -Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлануына бағытталған тапсырмалар беру арқылы қабілетті, дарынды оқушыларды дайындаймын. Ойлау қабілеті жоғары, сапалы, саналы, құзырлы тұлғаны қалыптастыру Білім – өшпес жүрекке жанған шырақ, Ол – көк сауыт, құрыштай қару-жарақ. АбдоллахРудаки

5 слайд

Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің түйгенім Болашақтағы жоспарым - Сапалы оқытуға қол жеткізу үшін бағалауды түрлендіремін. - Оқытудың белсенді формалары: диологтік оқыту, топпен жұмыс, рөлдік ойын, тренингтерді қолданамын. -Оқушыға қажетті құндылықтар бойынша шыққан нәтижені сараптай отырып, мәліметтер жинаймын, өйткені бұл зерттеу жұмысында өз пікірлерін,дәлелді келтіру дағдысының шынайы шығуына көмектеседі. -Кері байланысты жүйелі жүргізіп отырамын. -Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлануына бағытталған тапсырмалар беру арқылы қабілетті, дарынды оқушыларды дайындаймын. Ойлау қабілеті жоғары, сапалы, саналы, құзырлы тұлғаны қалыптастыру Білім – өшпес жүрекке жанған шырақ, Ол – көк сауыт, құрыштай қару-жарақ. АбдоллахРудаки

6 слайд

6 слайд