Ашық сабақ 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы қаласы,Әуезов ауданы «№123
Бастауыш сынып мұғалімі: Медешова Нагашкул Алматаевна
Дүниетану 1-сынып Тақырыбы: Жақсылықпен жаным дос
Оқу мақсаты:
1.1.1.3. Отбасы
мүшелерінің арасындағы
өзара қамқорлықтың
маңызын түсіндіріп, мысал
келтіру. Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерін және
олардың арасындағы қарым –қатынастың
маңызын түсінеді,мысал келтіреді.
Көптеген оқушылар: Қамқорлықтың
маңыздылығын айта алады,өмірмен
байланыстыра алады.
Кейбір оқушылар: Оқушылар қайырымды іс-
шаралардың жасаудың маңыздылығын
дәлелдейді. Бағалау критерийлері:
-Отбасы мүшелерін және
олардың арасындағы қарым –
қатынасты сипаттайды.
-Қамқорлықтың
маңыздылығын түсіндіретін
мысалдар келтіреді.
-Оқушылар қайырымды іс
жасай алады.
Тілдік мақсаттар: Жақсылық,сыйластық,игі істер,мейірімділік
1.Жақсылық дегенді қалай түсінесің
2.Қандай қайырымды іс жасайсың
3.Сыйластық пен мейрімділік қалай түсінесің
Құндылықтарды дарыту: Жұптық және топтық жұмыста ынтымақтастық қалыптастыру
Пәнаралық байланыстар : Жаратылыстану ,көркем еңбек жұмыс дәптері (2-3 тапсырма) музыка
оқулық (сергіту жаттығуы )
АКТ ны қолдану: Интербелсенді тақта. Электронды оқулық,интерактивті тақтадан суреттер, әр
түрлі қима үлестірмелі қағаздар .
Бастапқы білім: Күн тәртібі, мектеп ережесі,жеке бас гигиенасы.
1 слайд
Алматы қаласы,Әуезов ауданы «№123 Бастауыш сынып мұғалімі: Медешова Нагашкул Алматаевна Дүниетану 1-сынып Тақырыбы: Жақсылықпен жаным дос Оқу мақсаты: 1.1.1.3. Отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру. Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерін және олардың арасындағы қарым –қатынастың маңызын түсінеді,мысал келтіреді. Көптеген оқушылар: Қамқорлықтың маңыздылығын айта алады,өмірмен байланыстыра алады. Кейбір оқушылар: Оқушылар қайырымды іс- шаралардың жасаудың маңыздылығын дәлелдейді. Бағалау критерийлері: -Отбасы мүшелерін және олардың арасындағы қарым – қатынасты сипаттайды. -Қамқорлықтың маңыздылығын түсіндіретін мысалдар келтіреді. -Оқушылар қайырымды іс жасай алады. Тілдік мақсаттар: Жақсылық,сыйластық,игі істер,мейірімділік 1.Жақсылық дегенді қалай түсінесің 2.Қандай қайырымды іс жасайсың 3.Сыйластық пен мейрімділік қалай түсінесің Құндылықтарды дарыту: Жұптық және топтық жұмыста ынтымақтастық қалыптастыру Пәнаралық байланыстар : Жаратылыстану ,көркем еңбек жұмыс дәптері (2-3 тапсырма) музыка оқулық (сергіту жаттығуы ) АКТ ны қолдану: Интербелсенді тақта. Электронды оқулық,интерактивті тақтадан суреттер, әр түрлі қима үлестірмелі қағаздар . Бастапқы білім: Күн тәртібі, мектеп ережесі,жеке бас гигиенасы.
2 слайд
Сабақтың басы:
Кластер:
«Қамқорлық»
Оқушылар қамқорлық туралы қалай
түсінетінін және бастарынан өткен
іс-әрекетті қағазға түсіріп
«Қамқорлық» түсінігін шығарады. Қамқорлық
2 слайд
Сабақтың басы: Кластер: «Қамқорлық» Оқушылар қамқорлық туралы қалай түсінетінін және бастарынан өткен іс-әрекетті қағазға түсіріп «Қамқорлық» түсінігін шығарады. Қамқорлық
3 слайд
1-тапсырма. Оқулық 14 бет,сурет арқылы
әңгімелеу.
Саралау тәсілі:
«Дереккөздер», «Қарқын»
Белсенді оқу тәсіл:
«Ойлан,бөліс» әдісі
1.Критерий: Қамқорлықтың маңыздылығын
сипаттайды
Дескриптор:
-Оқушылар қайырымды іс-шараларды
атайды
-Адамға тән сезімдерді ажырата алады
-Оқушылар қамқорлықтың маңыздылығын
түсіндіреді
2.Критерий: Адамға тән сезімдерді атайды
Дескриптор:
-Адамға тән сезімдерді атады
-Сезімдерді сипаттайды
-Қимыл іс-әрекетімен көрсетеді
3.Критерий: Жақсылық жасау үшін не істеу
керектігін біледі.
Дескриптор:
-Жақсылық ұғымына түсініктеме береді
-Жақсылық жасаудың түрлерін ажырата
алады
-Жақсылықты неге жасау керектігін біледі
Мақсатқа оралу:
-Балаларға жақсылық жасау, игі істер туралы
деректер толығымен түсіндірілді.Жауап алынды
ҚБ.Мұғалімнің бағалауы:Жұлдызшылар арқылы 2-тапсырма Оқулық 15 -бет.Суреттердегі
қайырымды істерді сипаттау,
қайырымдылыққа іске жататынын дәлелдеу .
Саралау тәсілі:
«Диалог және қолдау тәсілдері»
Белсенді оқу тәсілі:
«Суреттер сөйлейді» әдісі 3-тапсырма. Дәптермен жұмыс 9-бет,7-
жұмыс парағы (Жеке жұмыс)
Саралау тәсілі: Қорытынды (Зерттеу арқылы
дұрыс суретті таңдап,тек сол суретті бояйды)
Белсенді әдіс-тәсіл:
«Шағын зерттеу»
1.Критерий: Қамқорлықтың маңыздылығына
сүйене мысал келтіреді.
Дескриптор:
-Оқушылар игі істерге мысалдар келтіре
алады
-Берілген сурет бойынша игі істерді ажырата
алады
-Қамқорлықтың маңыздылығын түсіндіреді
2.Критерий: Жасаған игі істер туралы өз
ойларымен бөліседі.
Дескриптор:
-Игі істерді атайды
-Игі істерді сипаттай алады
-Жасаған істердің маңыздылығын дәлелдейді
3.Критерий: Қамқорлық туралы өз ойын
айтады
Дескриптор:
-Қамқорлық түрлерін атайды
-Қамқорлыққа сипаттама береді
-Қамқорлық жайлы әңгімелейді
Мақсатқа оралу:
-Қамқорлық жасау мен игі істерді жасау туралы
білімдерін шыңдайды
ҚБ.Мұғалімнің бағалауы:от шашу арқылы 1.Критерий: Суреттегі іс –әрекетті
зерттейді
Дескриптор:
-Суреттің дұрыс нұсқасын дәлелдейді
-Іс-әрекеттерді атайды
-Салыстыру арқылы игі іс әрекетін
көрсетеді
2.Критерий: Суреттерге қарап,игі істер
көрсетілген суреттерді бояйды.
Дескриптор:
- Берілген суреттегі игі істерді бояйды
-Берілген сурет бойынша игі істерді
ажырата алады
-Суреттегі игі істердің мағынасын түсінеді
3.Критерий: Сурет бойынша жұмыс
Дескриптор:
-Іс-әрекеттерді атайды
-Суреттерге байланысты сөйлем құрайды
-Шағын мәтін құрайды
Мақсатқа оралу:
-Қамқорлық,жақсылық,игі іс сөздердің
мағынасын сипаттау
-Қоғамдағы маңыздылығын сипаттау
ҚБ.Мұғалімнің бағалауы:смайликтер арқылы
3 слайд
1-тапсырма. Оқулық 14 бет,сурет арқылы әңгімелеу. Саралау тәсілі: «Дереккөздер», «Қарқын» Белсенді оқу тәсіл: «Ойлан,бөліс» әдісі 1.Критерий: Қамқорлықтың маңыздылығын сипаттайды Дескриптор: -Оқушылар қайырымды іс-шараларды атайды -Адамға тән сезімдерді ажырата алады -Оқушылар қамқорлықтың маңыздылығын түсіндіреді 2.Критерий: Адамға тән сезімдерді атайды Дескриптор: -Адамға тән сезімдерді атады -Сезімдерді сипаттайды -Қимыл іс-әрекетімен көрсетеді 3.Критерий: Жақсылық жасау үшін не істеу керектігін біледі. Дескриптор: -Жақсылық ұғымына түсініктеме береді -Жақсылық жасаудың түрлерін ажырата алады -Жақсылықты неге жасау керектігін біледі Мақсатқа оралу: -Балаларға жақсылық жасау, игі істер туралы деректер толығымен түсіндірілді.Жауап алынды ҚБ.Мұғалімнің бағалауы:Жұлдызшылар арқылы 2-тапсырма Оқулық 15 -бет.Суреттердегі қайырымды істерді сипаттау, қайырымдылыққа іске жататынын дәлелдеу . Саралау тәсілі: «Диалог және қолдау тәсілдері» Белсенді оқу тәсілі: «Суреттер сөйлейді» әдісі 3-тапсырма. Дәптермен жұмыс 9-бет,7- жұмыс парағы (Жеке жұмыс) Саралау тәсілі: Қорытынды (Зерттеу арқылы дұрыс суретті таңдап,тек сол суретті бояйды) Белсенді әдіс-тәсіл: «Шағын зерттеу» 1.Критерий: Қамқорлықтың маңыздылығына сүйене мысал келтіреді. Дескриптор: -Оқушылар игі істерге мысалдар келтіре алады -Берілген сурет бойынша игі істерді ажырата алады -Қамқорлықтың маңыздылығын түсіндіреді 2.Критерий: Жасаған игі істер туралы өз ойларымен бөліседі. Дескриптор: -Игі істерді атайды -Игі істерді сипаттай алады -Жасаған істердің маңыздылығын дәлелдейді 3.Критерий: Қамқорлық туралы өз ойын айтады Дескриптор: -Қамқорлық түрлерін атайды -Қамқорлыққа сипаттама береді -Қамқорлық жайлы әңгімелейді Мақсатқа оралу: -Қамқорлық жасау мен игі істерді жасау туралы білімдерін шыңдайды ҚБ.Мұғалімнің бағалауы:от шашу арқылы 1.Критерий: Суреттегі іс –әрекетті зерттейді Дескриптор: -Суреттің дұрыс нұсқасын дәлелдейді -Іс-әрекеттерді атайды -Салыстыру арқылы игі іс әрекетін көрсетеді 2.Критерий: Суреттерге қарап,игі істер көрсетілген суреттерді бояйды. Дескриптор: - Берілген суреттегі игі істерді бояйды -Берілген сурет бойынша игі істерді ажырата алады -Суреттегі игі істердің мағынасын түсінеді 3.Критерий: Сурет бойынша жұмыс Дескриптор: -Іс-әрекеттерді атайды -Суреттерге байланысты сөйлем құрайды -Шағын мәтін құрайды Мақсатқа оралу: -Қамқорлық,жақсылық,игі іс сөздердің мағынасын сипаттау -Қоғамдағы маңыздылығын сипаттау ҚБ.Мұғалімнің бағалауы:смайликтер арқылы
4 слайд
Сабақты қорытындылау мақсатында «Ойымды жалғастыр» әдісін
пайдаланамын.Оқушыларға аяқталмаған сөйлемдер беріледі,
оқушылар сол сөйлемдерді өз ойларымен жалғастырып қорытады.
Кері байланыс:
«Ойымды жалғастыр»
1.Бүгінгі сабақта мен............сөздердің мағынасын анықтадым...........
2.Жақсы көру,ренжу,қуану бұлар.......................
3.Игі іс дегеніміз....................................................
4.Басыңнан өткен жақсылық жасау оқиғасын айтып бер................
5.Қайырымдылық жасау......................................
4 слайд
Сабақты қорытындылау мақсатында «Ойымды жалғастыр» әдісін пайдаланамын.Оқушыларға аяқталмаған сөйлемдер беріледі, оқушылар сол сөйлемдерді өз ойларымен жалғастырып қорытады. Кері байланыс: «Ойымды жалғастыр» 1.Бүгінгі сабақта мен............сөздердің мағынасын анықтадым........... 2.Жақсы көру,ренжу,қуану бұлар....................... 3.Игі іс дегеніміз.................................................... 4.Басыңнан өткен жақсылық жасау оқиғасын айтып бер................ 5.Қайырымдылық жасау......................................
5 слайд
C абақ барысында мен сынып және жекелеген оқушылардың
белсенділігін арттыру керек екендігін түсіндім. Оқушылардың топта
жұмыс істеп бірін-бірі оқытуы және көшбасшылық қабілеттері
артатынын түсіндім және де топта,жұпта берілген тапсырмаларды
қызығушылықпен орындайтынын білдім . Жаңа бағдарлама бойынша
қысқа мерзімді жоспарлау ,белсенді оқу және бірлесе оқу әдістерін
қолданып сабақ жүргізу өте тиімді екенін білдім.
Бастауыш сынып бойынша әр пәннің оқу бағдарламасына «Алты
қалпақ»әдісі,оның қолданылуына,саралаудың 7 тәсіліне,белсенді
оқытудің 8 тәсіліне,сабақ жоспарының құрылымына жеке-жеке талдау
жүргізілді.
Пән мазмұнының жеңілден күрделіге берілетіндігін,оқу
мақсатынан сабақ мақсатының шығатынын,одан бағалау криетийлері
құрылатынын,оқу жоспарының функционалдық сауаттылыққа бағыттау
керектігін түсіндім.
Жаңартылған білім мазмұнының мазмұндық ерекшеліктерін, пән
бойынша білім мазмұнын, бағалау стандартын,оқу үдерсін
жоспарлаудың жаңа үлгілерін ,белсенді оқу әдістерінің түрлерін білдім. Пікір
5 слайд
C абақ барысында мен сынып және жекелеген оқушылардың белсенділігін арттыру керек екендігін түсіндім. Оқушылардың топта жұмыс істеп бірін-бірі оқытуы және көшбасшылық қабілеттері артатынын түсіндім және де топта,жұпта берілген тапсырмаларды қызығушылықпен орындайтынын білдім . Жаңа бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспарлау ,белсенді оқу және бірлесе оқу әдістерін қолданып сабақ жүргізу өте тиімді екенін білдім. Бастауыш сынып бойынша әр пәннің оқу бағдарламасына «Алты қалпақ»әдісі,оның қолданылуына,саралаудың 7 тәсіліне,белсенді оқытудің 8 тәсіліне,сабақ жоспарының құрылымына жеке-жеке талдау жүргізілді. Пән мазмұнының жеңілден күрделіге берілетіндігін,оқу мақсатынан сабақ мақсатының шығатынын,одан бағалау криетийлері құрылатынын,оқу жоспарының функционалдық сауаттылыққа бағыттау керектігін түсіндім. Жаңартылған білім мазмұнының мазмұндық ерекшеліктерін, пән бойынша білім мазмұнын, бағалау стандартын,оқу үдерсін жоспарлаудың жаңа үлгілерін ,белсенді оқу әдістерінің түрлерін білдім. Пікір