Материалдар / Ашық сабақ 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Іле ауданы №45 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жамалиева Адия Тлеугажыевна Сынып: 1 сынып Пәні: Жар

1 слайд
Алматы облысы Іле ауданы №45 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жамалиева Адия Тлеугажыевна Сынып: 1 сынып Пәні: Жаратылыстану Бөлім: Тірі табиғат Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек? Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау .  Бөлме және мәдени өсімдіктерге күтім жасау тәсілдерін біледі.  Мәдени және бөлме өсімдіктеріне қалай күтім жасау керектігін түсінеді. Өсімдіктерге күтім жасаудың әртүрлі алған әдістерін қолданадыБарлық оқушылар: Мәдени өсімдіктерге күтім жасау тәсілдерін сипаттайды. Көптеген оқушылар: Мәдени және бөлме өсімдіктеріне қалай күтім жасау керектігін біледі. Кейбір оқушылар: Өсімдіктерге күтім жасаудың әртүрлі алған әдістерін қолданады.

1 слайд

Алматы облысы Іле ауданы №45 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жамалиева Адия Тлеугажыевна Сынып: 1 сынып Пәні: Жаратылыстану Бөлім: Тірі табиғат Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек? Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау .  Бөлме және мәдени өсімдіктерге күтім жасау тәсілдерін біледі.  Мәдени және бөлме өсімдіктеріне қалай күтім жасау керектігін түсінеді. Өсімдіктерге күтім жасаудың әртүрлі алған әдістерін қолданадыБарлық оқушылар: Мәдени өсімдіктерге күтім жасау тәсілдерін сипаттайды. Көптеген оқушылар: Мәдени және бөлме өсімдіктеріне қалай күтім жасау керектігін біледі. Кейбір оқушылар: Өсімдіктерге күтім жасаудың әртүрлі алған әдістерін қолданады.

Белсенді оқыту Сұрақ қою және талқылау “ Миға шабуыл” әдісі Топта жұмыс жасай отырып,ойлау,сөйлеу дағдысын қалыптастыруКөрсету

2 слайд
Белсенді оқыту Сұрақ қою және талқылау “ Миға шабуыл” әдісі Топта жұмыс жасай отырып,ойлау,сөйлеу дағдысын қалыптастыруКөрсету және модельдеу “ Пантомимо”әдісі Ой салып, ойлануына түрткі болуСұрақ қою және талқылау “ Сұрақ-жауап әдісі” Пікірталасқа түседі,ойланып жауап беріп,сындарлы әрекет жасатам “ Мен зерттеушімін”әдісі Зерттеу бағытын жорамалдауға мүмкіндік туғызам.Проблемаға басқаша тұрғыдан қарауға үйретемЗерттеу және зерделеу

2 слайд

Белсенді оқыту Сұрақ қою және талқылау “ Миға шабуыл” әдісі Топта жұмыс жасай отырып,ойлау,сөйлеу дағдысын қалыптастыруКөрсету және модельдеу “ Пантомимо”әдісі Ой салып, ойлануына түрткі болуСұрақ қою және талқылау “ Сұрақ-жауап әдісі” Пікірталасқа түседі,ойланып жауап беріп,сындарлы әрекет жасатам “ Мен зерттеушімін”әдісі Зерттеу бағытын жорамалдауға мүмкіндік туғызам.Проблемаға басқаша тұрғыдан қарауға үйретемЗерттеу және зерделеу

Қорытынды “ Ойлаудың алты қалпағы” әдісі Ақпаратты жан-жақты талқылайды.Түсінгендеріне көз жеткізуге мүмкіндік туғызадыДиалог

3 слайд
Қорытынды “ Ойлаудың алты қалпағы” әдісі Ақпаратты жан-жақты талқылайды.Түсінгендеріне көз жеткізуге мүмкіндік туғызадыДиалог және қолдау көрсету “ Неге,неге”сұрақ қою тәсілі Диалог жүргізу арқылы оқушыларды ойлантуСаралап оқыту Дескриптор: -Өсімдікке күтім жасау керектігін үйренеді. -Топырақты құнарландыратынын біледіДескриптор: -Өсімдіктердің ерекшеліктерін біледі. -Өсімдіктерге қалай күтім жасауды түсінеді.

3 слайд

Қорытынды “ Ойлаудың алты қалпағы” әдісі Ақпаратты жан-жақты талқылайды.Түсінгендеріне көз жеткізуге мүмкіндік туғызадыДиалог және қолдау көрсету “ Неге,неге”сұрақ қою тәсілі Диалог жүргізу арқылы оқушыларды ойлантуСаралап оқыту Дескриптор: -Өсімдікке күтім жасау керектігін үйренеді. -Топырақты құнарландыратынын біледіДескриптор: -Өсімдіктердің ерекшеліктерін біледі. -Өсімдіктерге қалай күтім жасауды түсінеді.

Қалыптастырушы бағалау • Бағдаршам “ Пантомимо” әдісі • От шашу “ Неге, неге сұрақ қою” әдісі • Бірін-бірі бағалау“ Адасқан

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау • Бағдаршам “ Пантомимо” әдісі • От шашу “ Неге, неге сұрақ қою” әдісі • Бірін-бірі бағалау“ Адасқан әріптер” әдісі “ Мен зерттеушімін” әдісі “ Ойлаудың алты қалпағы” әдісі Өзін –өзі бағалау Үш шапалақ

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау • Бағдаршам “ Пантомимо” әдісі • От шашу “ Неге, неге сұрақ қою” әдісі • Бірін-бірі бағалау“ Адасқан әріптер” әдісі “ Мен зерттеушімін” әдісі “ Ойлаудың алты қалпағы” әдісі Өзін –өзі бағалау Үш шапалақ

Ықшамсабақт ың ықпалы Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым.Жеке тәжірибемде ықшамсабақты ж

5 слайд
Ықшамсабақт ың ықпалы Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым.Жеке тәжірибемде ықшамсабақты жосарлау,белсенді оқыту,тиімді оқыту негізгі мақсат болып табылады. Ықшамсабақтан алған білімімді өз тәжірибемде қолданамын.Тренер мен әріптестердің кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап нақты,өлшемді,қолже тімді шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім.

5 слайд

Ықшамсабақт ың ықпалы Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым.Жеке тәжірибемде ықшамсабақты жосарлау,белсенді оқыту,тиімді оқыту негізгі мақсат болып табылады. Ықшамсабақтан алған білімімді өз тәжірибемде қолданамын.Тренер мен әріптестердің кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап нақты,өлшемді,қолже тімді шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім.