Материалдар / Ашық сабақ 1 сынып математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 1 сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2020
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 91 ЖББМ Сагымбекова Н.Ж. Бастауыш сынып мұғалімі Пәні: математика Оқу мақсаты: 1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі ондықты құраст

1 слайд
№ 91 ЖББМ Сагымбекова Н.Ж. Бастауыш сынып мұғалімі Пәні: математика Оқу мақсаты: 1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру. Сабақтың тақырыбы:10 санын қалай алуға болады? 1 сынып. Бөлімі: Сандар мен цифрлар

1 слайд

№ 91 ЖББМ Сагымбекова Н.Ж. Бастауыш сынып мұғалімі Пәні: математика Оқу мақсаты: 1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру. Сабақтың тақырыбы:10 санын қалай алуға болады? 1 сынып. Бөлімі: Сандар мен цифрлар

Мақсаты: Жақсы сөз айтудың маңызын түсінеді. Адамдармен қарым-қатынаста жақсы сөздерді қолдануды үйренеді.

2 слайд
Мақсаты: Жақсы сөз айтудың маңызын түсінеді. Адамдармен қарым-қатынаста жақсы сөздерді қолдануды үйренеді. Әдіс-тәсілдер: “ Таза тақта“ “ Постер”әдісі “ Блум” таксономиясы 1 минутты қ эссе. Сиқырлы қобдиша. Ойын: Тақия тастамақ Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. АКТ, СТО Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалау. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Табыс критерииі: Қарым-қатынаста қолданатын жақсы сөздерді атайды.Дұрыс әрекет құндылығының мәнін түсіндіре алады. Қысқа мерзімді сабақ туралы рефлексия Сабақтың тақырыбы: Жақсы сөз- жанға қуат Күтілетін нәтиже: Ойлау, талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға үйренді. Қарсы пікір айта алады.Баламалы шешімдер қабылдайды.Сыни тұрғыда ойлауға дағдыланды.Ресурстар: Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе, кері байланыс,стикер. Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ, смайлик, қошемет көрсету, от шашу.

2 слайд

Мақсаты: Жақсы сөз айтудың маңызын түсінеді. Адамдармен қарым-қатынаста жақсы сөздерді қолдануды үйренеді. Әдіс-тәсілдер: “ Таза тақта“ “ Постер”әдісі “ Блум” таксономиясы 1 минутты қ эссе. Сиқырлы қобдиша. Ойын: Тақия тастамақ Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. АКТ, СТО Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалау. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Табыс критерииі: Қарым-қатынаста қолданатын жақсы сөздерді атайды.Дұрыс әрекет құндылығының мәнін түсіндіре алады. Қысқа мерзімді сабақ туралы рефлексия Сабақтың тақырыбы: Жақсы сөз- жанға қуат Күтілетін нәтиже: Ойлау, талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға үйренді. Қарсы пікір айта алады.Баламалы шешімдер қабылдайды.Сыни тұрғыда ойлауға дағдыланды.Ресурстар: Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе, кері байланыс,стикер. Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ, смайлик, қошемет көрсету, от шашу.

Ширату кез інде.Топта пікір кезінде .Мұғаліммен кеңес Табысты оқытудағы жетістіктер. Адами қасиеттері ашыла түсті. Өздері н з

3 слайд
Ширату кез інде.Топта пікір кезінде .Мұғаліммен кеңес Табысты оқытудағы жетістіктер. Адами қасиеттері ашыла түсті. Өздері н зерттеп,терең түсінуге талпынды.Ізденді, терең ойланды, дәлелді ұсыныс жасады . Ортада өзіндерін ұстай білуді, мейірімділікті үйренді.Белсенді бірлесіп әрекет жасады . Өздеріне жауапкершілікпен қарап, сенімді көзқарас қалыптасты.Танымдық фактор Әлеуметтик фактор Эмоциялық

3 слайд

Ширату кез інде.Топта пікір кезінде .Мұғаліммен кеңес Табысты оқытудағы жетістіктер. Адами қасиеттері ашыла түсті. Өздері н зерттеп,терең түсінуге талпынды.Ізденді, терең ойланды, дәлелді ұсыныс жасады . Ортада өзіндерін ұстай білуді, мейірімділікті үйренді.Белсенді бірлесіп әрекет жасады . Өздеріне жауапкершілікпен қарап, сенімді көзқарас қалыптасты.Танымдық фактор Әлеуметтик фактор Эмоциялық

Оқыту мен оқудағы өзгерістер С әтті тұстары: 1 . Тыныштық сәті сезімін тудырды. Тыңдалым дағдысы қалыптасты. 2.Ширату жаттығ

4 слайд
Оқыту мен оқудағы өзгерістер С әтті тұстары: 1 . Тыныштық сәті сезімін тудырды. Тыңдалым дағдысы қалыптасты. 2.Ширату жаттығуы келесі сабақты бастауға дайындық берді. 3. Сұрақтар құрастырды топта жақсы құрастырды. 4 . Оқушылардың ынтасы мен белсенділігі басым болды . Кедергілер: Сұрақтарға кейбір балалар жауап бере алмай кібіртіктеп қалды.. Рөлге еніп кете алмай қалды. Бағдарламаның идеясын білу арқылы, сабаққа деген көзқарасы, шешім қабылауы, іс- әрекеті өзгерді.Өз істеген ісіме талдау жасауға үйрендім.Орта және қысқа мерзімді жоспарды жаңа түрде құрастыруды үйрендім. Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, пәнге деген қызығушылығы артты. Жаңа әдіс-тәсілер арқылы өзіне-өзі сенімділік пайда болды. Білімді өздігінен іздеуін үйренді. (шығармашылығы, еркін ойлауы) дам ыды. Өзгерістер Сабақтағы өзеріс. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты.Бір-біріне көмек, қолдау көрсетуді үйренді.Мұғалім Оқушы Топтық талқылау кезі. Қалыптастырушы бағалауда .Сұрақ құрастырғанда .

4 слайд

Оқыту мен оқудағы өзгерістер С әтті тұстары: 1 . Тыныштық сәті сезімін тудырды. Тыңдалым дағдысы қалыптасты. 2.Ширату жаттығуы келесі сабақты бастауға дайындық берді. 3. Сұрақтар құрастырды топта жақсы құрастырды. 4 . Оқушылардың ынтасы мен белсенділігі басым болды . Кедергілер: Сұрақтарға кейбір балалар жауап бере алмай кібіртіктеп қалды.. Рөлге еніп кете алмай қалды. Бағдарламаның идеясын білу арқылы, сабаққа деген көзқарасы, шешім қабылауы, іс- әрекеті өзгерді.Өз істеген ісіме талдау жасауға үйрендім.Орта және қысқа мерзімді жоспарды жаңа түрде құрастыруды үйрендім. Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, пәнге деген қызығушылығы артты. Жаңа әдіс-тәсілер арқылы өзіне-өзі сенімділік пайда болды. Білімді өздігінен іздеуін үйренді. (шығармашылығы, еркін ойлауы) дам ыды. Өзгерістер Сабақтағы өзеріс. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты.Бір-біріне көмек, қолдау көрсетуді үйренді.Мұғалім Оқушы Топтық талқылау кезі. Қалыптастырушы бағалауда .Сұрақ құрастырғанда .

Тиімді оқыту. Мұғалім жұмысының тиімділігі:Мұғалімнің жетістігі,біліктілігі,оқыту үдерісі, оқыту әдістері т.б ( нұсқаулық 6 б

5 слайд
Тиімді оқыту. Мұғалім жұмысының тиімділігі:Мұғалімнің жетістігі,біліктілігі,оқыту үдерісі, оқыту әдістері т.б ( нұсқаулық 6 бет )Оқыту мен оқудағы өзгерістерді басқарудағы дәлелдемелер Мұғалім: тиімді сабақ беру - әртүрлі сабақ беру тәсілдерін пайдаланып, эксперимент жасайды. Сұрақтар құрастырды. . 1 минутты қ эссе .Орындаған жұмыстары .Нені өзгерте алдым? Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауына, өзіндік шешім қабылдауына ықпал еттім. Өз ойын еркін жеткізіп, сапалы білім алуына түрткі болдым. Өзін де,өзгені де бағалауын ұйымдастырдым.

5 слайд

Тиімді оқыту. Мұғалім жұмысының тиімділігі:Мұғалімнің жетістігі,біліктілігі,оқыту үдерісі, оқыту әдістері т.б ( нұсқаулық 6 бет )Оқыту мен оқудағы өзгерістерді басқарудағы дәлелдемелер Мұғалім: тиімді сабақ беру - әртүрлі сабақ беру тәсілдерін пайдаланып, эксперимент жасайды. Сұрақтар құрастырды. . 1 минутты қ эссе .Орындаған жұмыстары .Нені өзгерте алдым? Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауына, өзіндік шешім қабылдауына ықпал еттім. Өз ойын еркін жеткізіп, сапалы білім алуына түрткі болдым. Өзін де,өзгені де бағалауын ұйымдастырдым.

Іс-әрекеттеріме талдау жасап отыру. Педагогикалық шеберлігімді көтеру. Сын тұрғысыүйрету модульін нан кеңірек қарастыру.Тиімді

6 слайд
Іс-әрекеттеріме талдау жасап отыру. Педагогикалық шеберлігімді көтеру. Сын тұрғысыүйрету модульін нан кеңірек қарастыру.Тиімді жолдарды үйрету.Әріптестермен жиі қауымдастықта пікір алмасу.Жоғары дәрежелі сұрақтар қою.Ба ғдарламаның модульдерін сабаққа кіріктіру . ЖоспарымБолаша қ тәжірибеге арналған қорытындылар Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту мен оқу. Саралауға мүмкіндік береді. Талантты және дарынды балаларды оқыт у. Жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқыту.Инклюзивті тәсіл.. Өз тәжірибемді жетілдіру . Диалогтық оқыту. Ұжымдық Қолдаушы болып табылады. Өзара білім алуға жағда й туғызады.Денгейлік курстан өткен мұғалімдермен кеңесе отырып, тәжірибе алмасу.

6 слайд

Іс-әрекеттеріме талдау жасап отыру. Педагогикалық шеберлігімді көтеру. Сын тұрғысыүйрету модульін нан кеңірек қарастыру.Тиімді жолдарды үйрету.Әріптестермен жиі қауымдастықта пікір алмасу.Жоғары дәрежелі сұрақтар қою.Ба ғдарламаның модульдерін сабаққа кіріктіру . ЖоспарымБолаша қ тәжірибеге арналған қорытындылар Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту мен оқу. Саралауға мүмкіндік береді. Талантты және дарынды балаларды оқыт у. Жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқыту.Инклюзивті тәсіл.. Өз тәжірибемді жетілдіру . Диалогтық оқыту. Ұжымдық Қолдаушы болып табылады. Өзара білім алуға жағда й туғызады.Денгейлік курстан өткен мұғалімдермен кеңесе отырып, тәжірибе алмасу.