Ашық сабақ 1 сынып математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 91 ЖББМ
Сагымбекова Н.Ж.
Бастауыш сынып
мұғалімі Пәні: математика
Оқу мақсаты:
1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі
ондықты құрастыру. Сабақтың тақырыбы:10 санын қалай алуға
болады?
1 сынып.
Бөлімі: Сандар мен цифрлар
1 слайд
№ 91 ЖББМ Сагымбекова Н.Ж. Бастауыш сынып мұғалімі Пәні: математика Оқу мақсаты: 1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру. Сабақтың тақырыбы:10 санын қалай алуға болады? 1 сынып. Бөлімі: Сандар мен цифрлар
2 слайд
Мақсаты: Жақсы сөз
айтудың маңызын
түсінеді. Адамдармен
қарым-қатынаста
жақсы сөздерді
қолдануды үйренеді.
Әдіс-тәсілдер:
“ Таза тақта“
“ Постер”әдісі
“ Блум” таксономиясы
1 минутты қ эссе.
Сиқырлы қобдиша.
Ойын: Тақия тастамақ Модульдер: Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер. АКТ, СТО
Оқу үшін бағалау мен оқуды
бағалау.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту. Табыс критерииі:
Қарым-қатынаста
қолданатын жақсы
сөздерді атайды.Дұрыс
әрекет құндылығының
мәнін түсіндіре алады. Қысқа мерзімді сабақ туралы рефлексия
Сабақтың тақырыбы: Жақсы сөз- жанға қуат
Күтілетін нәтиже: Ойлау, талқылаудың нәтижесінде
алынған ақпаратты ойлауға үйренді. Қарсы пікір айта
алады.Баламалы шешімдер қабылдайды.Сыни тұрғыда
ойлауға дағдыланды.Ресурстар:
Оқулық,суреттер,топқа
бөлуге арналған кеспе,
кері байланыс,стикер. Қалыптастырушы
бағалау:
Бас бармақ, смайлик,
қошемет көрсету, от
шашу.
2 слайд
Мақсаты: Жақсы сөз айтудың маңызын түсінеді. Адамдармен қарым-қатынаста жақсы сөздерді қолдануды үйренеді. Әдіс-тәсілдер: “ Таза тақта“ “ Постер”әдісі “ Блум” таксономиясы 1 минутты қ эссе. Сиқырлы қобдиша. Ойын: Тақия тастамақ Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. АКТ, СТО Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалау. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Табыс критерииі: Қарым-қатынаста қолданатын жақсы сөздерді атайды.Дұрыс әрекет құндылығының мәнін түсіндіре алады. Қысқа мерзімді сабақ туралы рефлексия Сабақтың тақырыбы: Жақсы сөз- жанға қуат Күтілетін нәтиже: Ойлау, талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға үйренді. Қарсы пікір айта алады.Баламалы шешімдер қабылдайды.Сыни тұрғыда ойлауға дағдыланды.Ресурстар: Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе, кері байланыс,стикер. Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ, смайлик, қошемет көрсету, от шашу.
3 слайд
Ширату кез інде.Топта пікір
кезінде .Мұғаліммен
кеңес Табысты оқытудағы жетістіктер.
Адами қасиеттері ашыла түсті. Өздері н
зерттеп,терең түсінуге
талпынды.Ізденді, терең ойланды,
дәлелді ұсыныс жасады . Ортада өзіндерін ұстай білуді,
мейірімділікті үйренді.Белсенді
бірлесіп әрекет жасады . Өздеріне жауапкершілікпен
қарап, сенімді көзқарас
қалыптасты.Танымдық фактор Әлеуметтик фактор Эмоциялық
3 слайд
Ширату кез інде.Топта пікір кезінде .Мұғаліммен кеңес Табысты оқытудағы жетістіктер. Адами қасиеттері ашыла түсті. Өздері н зерттеп,терең түсінуге талпынды.Ізденді, терең ойланды, дәлелді ұсыныс жасады . Ортада өзіндерін ұстай білуді, мейірімділікті үйренді.Белсенді бірлесіп әрекет жасады . Өздеріне жауапкершілікпен қарап, сенімді көзқарас қалыптасты.Танымдық фактор Әлеуметтик фактор Эмоциялық
4 слайд
Оқыту мен оқудағы
өзгерістер
С әтті тұстары: 1 . Тыныштық сәті сезімін тудырды.
Тыңдалым дағдысы қалыптасты. 2.Ширату жаттығуы
келесі сабақты бастауға дайындық берді. 3. Сұрақтар
құрастырды топта жақсы құрастырды. 4 . Оқушылардың
ынтасы мен белсенділігі басым болды .
Кедергілер: Сұрақтарға кейбір балалар жауап бере алмай
кібіртіктеп қалды.. Рөлге еніп кете алмай қалды. Бағдарламаның
идеясын білу арқылы,
сабаққа деген көзқарасы,
шешім қабылауы, іс-
әрекеті өзгерді.Өз істеген
ісіме талдау жасауға
үйрендім.Орта және қысқа
мерзімді жоспарды жаңа
түрде құрастыруды
үйрендім. Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы,
пәнге деген қызығушылығы
артты. Жаңа әдіс-тәсілер
арқылы өзіне-өзі сенімділік
пайда болды. Білімді
өздігінен іздеуін үйренді.
(шығармашылығы, еркін
ойлауы) дам ыды. Өзгерістер
Сабақтағы өзеріс. Топтық жұмыс
арқылы ынтымақтастық
атмосферасы қалыптасты.Бір-біріне
көмек, қолдау көрсетуді үйренді.Мұғалім Оқушы
Топтық талқылау кезі. Қалыптастырушы
бағалауда .Сұрақ
құрастырғанда .
4 слайд
Оқыту мен оқудағы өзгерістер С әтті тұстары: 1 . Тыныштық сәті сезімін тудырды. Тыңдалым дағдысы қалыптасты. 2.Ширату жаттығуы келесі сабақты бастауға дайындық берді. 3. Сұрақтар құрастырды топта жақсы құрастырды. 4 . Оқушылардың ынтасы мен белсенділігі басым болды . Кедергілер: Сұрақтарға кейбір балалар жауап бере алмай кібіртіктеп қалды.. Рөлге еніп кете алмай қалды. Бағдарламаның идеясын білу арқылы, сабаққа деген көзқарасы, шешім қабылауы, іс- әрекеті өзгерді.Өз істеген ісіме талдау жасауға үйрендім.Орта және қысқа мерзімді жоспарды жаңа түрде құрастыруды үйрендім. Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, пәнге деген қызығушылығы артты. Жаңа әдіс-тәсілер арқылы өзіне-өзі сенімділік пайда болды. Білімді өздігінен іздеуін үйренді. (шығармашылығы, еркін ойлауы) дам ыды. Өзгерістер Сабақтағы өзеріс. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты.Бір-біріне көмек, қолдау көрсетуді үйренді.Мұғалім Оқушы Топтық талқылау кезі. Қалыптастырушы бағалауда .Сұрақ құрастырғанда .
5 слайд
Тиімді оқыту.
Мұғалім жұмысының
тиімділігі:Мұғалімнің
жетістігі,біліктілігі,оқыту үдерісі,
оқыту әдістері т.б ( нұсқаулық 6 бет )Оқыту мен оқудағы
өзгерістерді басқарудағы
дәлелдемелер
Мұғалім: тиімді сабақ беру -
әртүрлі сабақ беру тәсілдерін
пайдаланып, эксперимент
жасайды.
Сұрақтар құрастырды. .
1 минутты қ эссе .Орындаған
жұмыстары .Нені өзгерте алдым? Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауына,
өзіндік шешім қабылдауына ықпал еттім.
Өз ойын еркін жеткізіп, сапалы білім
алуына түрткі болдым. Өзін де,өзгені де
бағалауын ұйымдастырдым.
5 слайд
Тиімді оқыту. Мұғалім жұмысының тиімділігі:Мұғалімнің жетістігі,біліктілігі,оқыту үдерісі, оқыту әдістері т.б ( нұсқаулық 6 бет )Оқыту мен оқудағы өзгерістерді басқарудағы дәлелдемелер Мұғалім: тиімді сабақ беру - әртүрлі сабақ беру тәсілдерін пайдаланып, эксперимент жасайды. Сұрақтар құрастырды. . 1 минутты қ эссе .Орындаған жұмыстары .Нені өзгерте алдым? Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауына, өзіндік шешім қабылдауына ықпал еттім. Өз ойын еркін жеткізіп, сапалы білім алуына түрткі болдым. Өзін де,өзгені де бағалауын ұйымдастырдым.
6 слайд
Іс-әрекеттеріме талдау жасап отыру. Педагогикалық шеберлігімді
көтеру. Сын тұрғысыүйрету модульін нан
кеңірек қарастыру.Тиімді жолдарды үйрету.Әріптестермен жиі қауымдастықта
пікір алмасу.Жоғары дәрежелі сұрақтар қою.Ба ғдарламаның модульдерін сабаққа
кіріктіру .
ЖоспарымБолаша қ тәжірибеге
арналған
қорытындылар Жас
ерекшеліктеріне
байланысты оқыту
мен оқу.
Саралауға мүмкіндік
береді.
Талантты және
дарынды
балаларды оқыт у.
Жеке қажеттіліктерін
ескере отырып оқыту.Инклюзивті тәсіл..
Өз тәжірибемді
жетілдіру .
Диалогтық
оқыту. Ұжымдық
Қолдаушы болып
табылады.
Өзара білім алуға жағда й
туғызады.Денгейлік курстан өткен
мұғалімдермен кеңесе отырып,
тәжірибе алмасу.
6 слайд
Іс-әрекеттеріме талдау жасап отыру. Педагогикалық шеберлігімді көтеру. Сын тұрғысыүйрету модульін нан кеңірек қарастыру.Тиімді жолдарды үйрету.Әріптестермен жиі қауымдастықта пікір алмасу.Жоғары дәрежелі сұрақтар қою.Ба ғдарламаның модульдерін сабаққа кіріктіру . ЖоспарымБолаша қ тәжірибеге арналған қорытындылар Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту мен оқу. Саралауға мүмкіндік береді. Талантты және дарынды балаларды оқыт у. Жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқыту.Инклюзивті тәсіл.. Өз тәжірибемді жетілдіру . Диалогтық оқыту. Ұжымдық Қолдаушы болып табылады. Өзара білім алуға жағда й туғызады.Денгейлік курстан өткен мұғалімдермен кеңесе отырып, тәжірибе алмасу.