1 слайд
№ 91 ЖББМ
Сагымбекова Н.Ж.
Бастауыш сынып
мұғалімі Пәні: математика
Оқу мақсаты:
1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі
ондықты құрастыру. Сабақтың тақырыбы:10 санын қалай алуға
болады?
1 сынып.
Бөлімі: Сандар мен цифрлар
2 слайд
Мақсаты: Жақсы сөз
айтудың маңызын
түсінеді. Адамдармен
қарым-қатынаста
жақсы сөздерді
қолдануды үйренеді.
Әдіс-тәсілдер:
“ Таза тақта“
“ Постер”әдісі
“ Блум” таксономиясы
1 минутты қ эссе.
Сиқырлы қобдиша.
Ойын: Тақия тастамақ Модульдер: Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер. АКТ, СТО
Оқу үшін бағалау мен оқуды
бағалау.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту. Табыс критерииі:
Қарым-қатынаста
қолданатын жақсы
сөздерді атайды.Дұрыс
әрекет құндылығының
мәнін түсіндіре алады. Қысқа мерзімді сабақ туралы рефлексия
Сабақтың тақырыбы: Жақсы сөз- жанға қуат
Күтілетін нәтиже: Ойлау, талқылаудың нәтижесінде
алынған ақпаратты ойлауға үйренді. Қарсы пікір айта
алады.Баламалы шешімдер қабылдайды.Сыни тұрғыда
ойлауға дағдыланды.Ресурстар:
Оқулық,суреттер,топқа
бөлуге арналған кеспе,
кері байланыс,стикер. Қалыптастырушы
бағалау:
Бас бармақ, смайлик,
қошемет көрсету, от
шашу.
3 слайд
Ширату кез інде.Топта пікір
кезінде .Мұғаліммен
кеңес Табысты оқытудағы жетістіктер.
Адами қасиеттері ашыла түсті. Өздері н
зерттеп,терең түсінуге
талпынды.Ізденді, терең ойланды,
дәлелді ұсыныс жасады . Ортада өзіндерін ұстай білуді,
мейірімділікті үйренді.Белсенді
бірлесіп әрекет жасады . Өздеріне жауапкершілікпен
қарап, сенімді көзқарас
қалыптасты.Танымдық фактор Әлеуметтик фактор Эмоциялық
4 слайд
Оқыту мен оқудағы
өзгерістер
С әтті тұстары: 1 . Тыныштық сәті сезімін тудырды.
Тыңдалым дағдысы қалыптасты. 2.Ширату жаттығуы
келесі сабақты бастауға дайындық берді. 3. Сұрақтар
құрастырды топта жақсы құрастырды. 4 . Оқушылардың
ынтасы мен белсенділігі басым болды .
Кедергілер: Сұрақтарға кейбір балалар жауап бере алмай
кібіртіктеп қалды.. Рөлге еніп кете алмай қалды. Бағдарламаның
идеясын білу арқылы,
сабаққа деген көзқарасы,
шешім қабылауы, іс-
әрекеті өзгерді.Өз істеген
ісіме талдау жасауға
үйрендім.Орта және қысқа
мерзімді жоспарды жаңа
түрде құрастыруды
үйрендім. Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы,
пәнге деген қызығушылығы
артты. Жаңа әдіс-тәсілер
арқылы өзіне-өзі сенімділік
пайда болды. Білімді
өздігінен іздеуін үйренді.
(шығармашылығы, еркін
ойлауы) дам ыды. Өзгерістер
Сабақтағы өзеріс. Топтық жұмыс
арқылы ынтымақтастық
атмосферасы қалыптасты.Бір-біріне
көмек, қолдау көрсетуді үйренді.Мұғалім Оқушы
Топтық талқылау кезі. Қалыптастырушы
бағалауда .Сұрақ
құрастырғанда .
5 слайд
Тиімді оқыту.
Мұғалім жұмысының
тиімділігі:Мұғалімнің
жетістігі,біліктілігі,оқыту үдерісі,
оқыту әдістері т.б ( нұсқаулық 6 бет )Оқыту мен оқудағы
өзгерістерді басқарудағы
дәлелдемелер
Мұғалім: тиімді сабақ беру -
әртүрлі сабақ беру тәсілдерін
пайдаланып, эксперимент
жасайды.
Сұрақтар құрастырды. .
1 минутты қ эссе .Орындаған
жұмыстары .Нені өзгерте алдым? Оқушылардың сыни тұрғыда ойлауына,
өзіндік шешім қабылдауына ықпал еттім.
Өз ойын еркін жеткізіп, сапалы білім
алуына түрткі болдым. Өзін де,өзгені де
бағалауын ұйымдастырдым.
6 слайд
Іс-әрекеттеріме талдау жасап отыру. Педагогикалық шеберлігімді
көтеру. Сын тұрғысыүйрету модульін нан
кеңірек қарастыру.Тиімді жолдарды үйрету.Әріптестермен жиі қауымдастықта
пікір алмасу.Жоғары дәрежелі сұрақтар қою.Ба ғдарламаның модульдерін сабаққа
кіріктіру .
ЖоспарымБолаша қ тәжірибеге
арналған
қорытындылар Жас
ерекшеліктеріне
байланысты оқыту
мен оқу.
Саралауға мүмкіндік
береді.
Талантты және
дарынды
балаларды оқыт у.
Жеке қажеттіліктерін
ескере отырып оқыту.Инклюзивті тәсіл..
Өз тәжірибемді
жетілдіру .
Диалогтық
оқыту. Ұжымдық
Қолдаушы болып
табылады.
Өзара білім алуға жағда й
туғызады.Денгейлік курстан өткен
мұғалімдермен кеңесе отырып,
тәжірибе алмасу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз