Ашық сабақ §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып биология пәні ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция 9 сынып 30.01.2016ж. “Мен тыңдадым жән

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция 9 сынып 30.01.2016ж. “Мен тыңдадым және ұмыттым. Мен көрдім және есте сақтадым. Мен өзім істедім және түсіндім.” Конфуций

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция 9 сынып 30.01.2016ж. “Мен тыңдадым және ұмыттым. Мен көрдім және есте сақтадым. Мен өзім істедім және түсіндім.” Конфуций

ІІ.Үй тапсырмасың тексеру. 1. Білу: №1. «Кім жылдам» 1.Эволюция дегеніміз не? 2.К.Линей биология ғылымына қандай үлес қосты?

#2 слайд
ІІ.Үй тапсырмасың тексеру. 1. Білу: №1. «Кім жылдам» 1.Эволюция дегеніміз не? 2.К.Линей биология ғылымына қандай үлес қосты? 3.Эволюциялық дәлелдемелерін атандар? 4.Гомологиялық мүшелер қандай мүшелер? 5.Аналогиялық мүшелер дегеніміз не? 6. Рудименттер деген не?. 7. Атавизмдер деген не? 8.Эмбриология ғылымы нені зерттейді? 9. Палентология ғылымы нені зерттейді? 10. Түр дегеніміз не?

2 слайд

ІІ.Үй тапсырмасың тексеру. 1. Білу: №1. «Кім жылдам» 1.Эволюция дегеніміз не? 2.К.Линей биология ғылымына қандай үлес қосты? 3.Эволюциялық дәлелдемелерін атандар? 4.Гомологиялық мүшелер қандай мүшелер? 5.Аналогиялық мүшелер дегеніміз не? 6. Рудименттер деген не?. 7. Атавизмдер деген не? 8.Эмбриология ғылымы нені зерттейді? 9. Палентология ғылымы нені зерттейді? 10. Түр дегеніміз не?

№2. Топтастыру.

#3 слайд
№2. Топтастыру.

3 слайд

№2. Топтастыру.

ІІІ.Жаңа сабақ. 2. Түсіну: Мұғалім жаңа тақырыпты пайдалана отырып, оқушыларды сабақтың мазмұның меңгеруге бағытайды. 1

#4 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ. 2. Түсіну: Мұғалім жаңа тақырыпты пайдалана отырып, оқушыларды сабақтың мазмұның меңгеруге бағытайды. 1.Микроэволюция 2.Түр. 3.Популяция 4.Түр критерийлері.

4 слайд

ІІІ.Жаңа сабақ. 2. Түсіну: Мұғалім жаңа тақырыпты пайдалана отырып, оқушыларды сабақтың мазмұның меңгеруге бағытайды. 1.Микроэволюция 2.Түр. 3.Популяция 4.Түр критерийлері.

Микроэволюция

#5 слайд
Микроэволюция

5 слайд

Микроэволюция

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

3. Қолдану: Әр топ тақырыпты өз бетінше оқып топ ішінде талдайды.Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындайды және п

#8 слайд
3. Қолдану: Әр топ тақырыпты өз бетінше оқып топ ішінде талдайды.Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындайды және постер құрастырады.

8 слайд

3. Қолдану: Әр топ тақырыпты өз бетінше оқып топ ішінде талдайды.Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды орындайды және постер құрастырады.

4. Талдау: №1. І топ: Эволюциялық әрекеттің сапалы кезеңі дегеніміз не? ІІ топ: Эволюцияның қайтымсыздық ережесі дегеніміз

#9 слайд
4. Талдау: №1. І топ: Эволюциялық әрекеттің сапалы кезеңі дегеніміз не? ІІ топ: Эволюцияның қайтымсыздық ережесі дегеніміз не?

9 слайд

4. Талдау: №1. І топ: Эволюциялық әрекеттің сапалы кезеңі дегеніміз не? ІІ топ: Эволюцияның қайтымсыздық ережесі дегеніміз не?

№2 Әр топ құрастырған постерларың қорғайды. І топ 1.Морфологиялық критерий 2.Физиологиялық критерий 3. Биохимиялық критерий

#10 слайд
№2 Әр топ құрастырған постерларың қорғайды. І топ 1.Морфологиялық критерий 2.Физиологиялық критерий 3. Биохимиялық критерий ІІ топ 1.Генетикалық критерий 2.Экологиялық критерий 3.Географиялық критерий

10 слайд

№2 Әр топ құрастырған постерларың қорғайды. І топ 1.Морфологиялық критерий 2.Физиологиялық критерий 3. Биохимиялық критерий ІІ топ 1.Генетикалық критерий 2.Экологиялық критерий 3.Географиялық критерий

І топ. 1)Бір ___ популяцияларының ішінде _____және____ _____ түзілуіне алып келетін________ әрекеттер жиынтығын ______

#11 слайд
І топ. 1)Бір ___ популяцияларының ішінде _____және____ _____ түзілуіне алып келетін________ әрекеттер жиынтығын _______деп атайды. 2)Бір_____ дараларының осындай____ ______топтарын_______деп атайды. 3) Кез келген_____ _____басқа______тек өздеріне___ _____ және____ арқылы ____,бұл_____ ___деп аталады. №3. Биологиялық диктант

11 слайд

І топ. 1)Бір ___ популяцияларының ішінде _____және____ _____ түзілуіне алып келетін________ әрекеттер жиынтығын _______деп атайды. 2)Бір_____ дараларының осындай____ ______топтарын_______деп атайды. 3) Кез келген_____ _____басқа______тек өздеріне___ _____ және____ арқылы ____,бұл_____ ___деп аталады. №3. Биологиялық диктант

ІІтоп. 1) Пайда болған________табиғи_____ нәтижесінде_____байланысты нығая келе жаңа______ _____ себеп болады. 2) ____

#12 слайд
ІІтоп. 1) Пайда болған________табиғи_____ нәтижесінде_____байланысты нығая келе жаңа______ _____ себеп болады. 2) ______ деп_____ гендердің____жиынтығын _____ . 3)_______ - ________ерекшеліктері ______ , еркін____, өсімтал _______қалдыруға _______, нақты______ _____, оның жағдайларына_____популяциялардың ______.

12 слайд

ІІтоп. 1) Пайда болған________табиғи_____ нәтижесінде_____байланысты нығая келе жаңа______ _____ себеп болады. 2) ______ деп_____ гендердің____жиынтығын _____ . 3)_______ - ________ерекшеліктері ______ , еркін____, өсімтал _______қалдыруға _______, нақты______ _____, оның жағдайларына_____популяциялардың ______.

І топ. 1) Бір түр популяцияларының ішінде жүретін және жаңа түрдің түзілуіне алып келетін эволюциялық әрекеттер жиынты

#13 слайд
І топ. 1) Бір түр популяцияларының ішінде жүретін және жаңа түрдің түзілуіне алып келетін эволюциялық әрекеттер жиынтығын микроэволюция деп атайды. 2)Бір түр дараларының осындай оқшауланған шағын топтарын популяция деп атайды. 3) Кез келген түр даралары басқа түрлерден тек өздеріне тән белгілері және қасиеттері арқылы ерекшеленеді, бұл ерекшеліктер критерийлер деп аталады.

13 слайд

І топ. 1) Бір түр популяцияларының ішінде жүретін және жаңа түрдің түзілуіне алып келетін эволюциялық әрекеттер жиынтығын микроэволюция деп атайды. 2)Бір түр дараларының осындай оқшауланған шағын топтарын популяция деп атайды. 3) Кез келген түр даралары басқа түрлерден тек өздеріне тән белгілері және қасиеттері арқылы ерекшеленеді, бұл ерекшеліктер критерийлер деп аталады.

ІІтоп. 1)Пайда болған өзгерістер табиғи сұрыпталу нәтижесінде бейімделушілікке байланысты нығая келе жаңа түрлердің түз

#14 слайд
ІІтоп. 1)Пайда болған өзгерістер табиғи сұрыпталу нәтижесінде бейімделушілікке байланысты нығая келе жаңа түрлердің түзілуіне себеп болады. 2)Генефонд деп популяциядағы гендердің толық жиынтығын айтады . 3)Түр – құрылыс ерекшеліктері ұқсас , еркін шағылысып, өсімтал ұрпақ қалдыруға қабілетті, нақты аймақты мекендеп, оның жағдайларына бейімделген популяциялардың жиынтығы.

14 слайд

ІІтоп. 1)Пайда болған өзгерістер табиғи сұрыпталу нәтижесінде бейімделушілікке байланысты нығая келе жаңа түрлердің түзілуіне себеп болады. 2)Генефонд деп популяциядағы гендердің толық жиынтығын айтады . 3)Түр – құрылыс ерекшеліктері ұқсас , еркін шағылысып, өсімтал ұрпақ қалдыруға қабілетті, нақты аймақты мекендеп, оның жағдайларына бейімделген популяциялардың жиынтығы.

5. Жинақтау: 1.Ч.Дарвинге дейінгі органикалық дүниенің дамуы туралы ғылыми теорияның негізін салушы ғалым. А) К.Линней В) А.

#15 слайд
5. Жинақтау: 1.Ч.Дарвинге дейінгі органикалық дүниенің дамуы туралы ғылыми теорияның негізін салушы ғалым. А) К.Линней В) А. Ван Левенгук С) Ж.Б.Ламарк Д) Э.Геккель Е) Ч.Дарвин. 2. Бір түрдің зат алмасу,көбею,тітіркену ұқсастығын сипаттайтын критерий. А) Этологиялық В) Экологиялық С) Биохимиялық Д) Географиялық 3. Бір – бірімен еркін шағылысатын, бір түрге жататын дарақтар тобы. А) Макроэволюция В) Популяция С) Микроэволюция Д) Эволюция Е) Экология

15 слайд

5. Жинақтау: 1.Ч.Дарвинге дейінгі органикалық дүниенің дамуы туралы ғылыми теорияның негізін салушы ғалым. А) К.Линней В) А. Ван Левенгук С) Ж.Б.Ламарк Д) Э.Геккель Е) Ч.Дарвин. 2. Бір түрдің зат алмасу,көбею,тітіркену ұқсастығын сипаттайтын критерий. А) Этологиялық В) Экологиялық С) Биохимиялық Д) Географиялық 3. Бір – бірімен еркін шағылысатын, бір түрге жататын дарақтар тобы. А) Макроэволюция В) Популяция С) Микроэволюция Д) Эволюция Е) Экология

4. Жаңа түршелер қалыптасуы А) Экология В) Эволюция С) Микроэволюция Д) Популяция Е) Макроэволюция 5.Популяциядағы гендердің

#16 слайд
4. Жаңа түршелер қалыптасуы А) Экология В) Эволюция С) Микроэволюция Д) Популяция Е) Макроэволюция 5.Популяциядағы гендердің толық жиынтығы. А) Ген В) Популяция С) Генефонд Д) Түр Е) Ареал

16 слайд

4. Жаңа түршелер қалыптасуы А) Экология В) Эволюция С) Микроэволюция Д) Популяция Е) Макроэволюция 5.Популяциядағы гендердің толық жиынтығы. А) Ген В) Популяция С) Генефонд Д) Түр Е) Ареал

1.С 2.Е 3.В 4.С 5.Г

#17 слайд
1.С 2.Е 3.В 4.С 5.Г

17 слайд

1.С 2.Е 3.В 4.С 5.Г

6. Бағалау: Рефлексия V.Үйге тапсырма беру. §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция тақырыбың оқу ,мазмұндау, сұрақтарға жауап

#18 слайд
6. Бағалау: Рефлексия V.Үйге тапсырма беру. §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция тақырыбың оқу ,мазмұндау, сұрақтарға жауап беру, тақырып бойынша тест дайндау.

18 слайд

6. Бағалау: Рефлексия V.Үйге тапсырма беру. §39.Түр. Түр критерийлері.Популятция тақырыбың оқу ,мазмұндау, сұрақтарға жауап беру, тақырып бойынша тест дайндау.

Файл форматы:
ppt
22.12.2017
1169
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі