Ашық сабақ 3 сынып Ұлы дала сал-серілері (Ақан сері Қорамсаұлы)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Baiterek school» жеке бастауыш мектебі
Музыка пәні
3 - сынып
Пән мұғалімі: Смағұл Балауса
2020-2021 оқу жылы
1 слайд
«Baiterek school» жеке бастауыш мектебі Музыка пәні 3 - сынып Пән мұғалімі: Смағұл Балауса 2020-2021 оқу жылы
2 слайд
ҰЛЫ ДАЛА САЛ -СЕРІЛЕРІ
Ақан сері Қорамсаұлы
( 1843-1913 )
2 слайд
ҰЛЫ ДАЛА САЛ -СЕРІЛЕРІ Ақан сері Қорамсаұлы ( 1843-1913 )
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
3.1.3.3 – музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі
музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату;
3.3.1.1 – өз шығармашылық жұмысын көрсету,өзінің және
өзгелердің жұмыстарын бағалай білу;
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 3.1.3.3 – музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату; 3.3.1.1 – өз шығармашылық жұмысын көрсету,өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай білу;
4 слайд
Сәлемдесу
4 слайд
Сәлемдесу
5 слайд
5 слайд
6 слайд
: Топ қа бөлу
Ақан сері Қорамсаұлы
Біржан сал Қожағұлұлы
6 слайд
: Топ қа бөлу Ақан сері Қорамсаұлы Біржан сал Қожағұлұлы
7 слайд
К
О
М
П
О
З
И
Т
О
Р
С
У
Ы
Р
Ы
П
С
А
Л
М
АҮй тапсырмасы
7 слайд
К О М П О З И Т О Р С У Ы Р Ы П С А Л М АҮй тапсырмасы
8 слайд
Бағалау
8 слайд
Бағалау
9 слайд
Абай Құнанбаев Ақан сері Қорамсаұлы Ахмет Жұбанов
Құрманғазы Біржан сал Қожағұлұлы
Сағырбайұлы
9 слайд
Абай Құнанбаев Ақан сері Қорамсаұлы Ахмет Жұбанов Құрманғазы Біржан сал Қожағұлұлы Сағырбайұлы
10 слайд
Ақан сері Қорамсаұлы (1843-1913) –
әнші,
ақын, композитор. Көкшетау өңірінде
дүниеге
келген. Әншінің “Маңмаңгер”,
“Қараторғай”,
“Балқадиша” әндері бүкіл қазақ
халқына
танымал.
Біржанды “сал” деп атаса, Ақанды “сері”
деп
атаған.Ақан сері жүйрік ат, қыран бүркіт,
құмай
тазы баптаған.
Серілер – сырбаз, жақсы мен жаманды
саралап,
сезімін биязы жеткізетін нәзік жандар
10 слайд
Ақан сері Қорамсаұлы (1843-1913) – әнші, ақын, композитор. Көкшетау өңірінде дүниеге келген. Әншінің “Маңмаңгер”, “Қараторғай”, “Балқадиша” әндері бүкіл қазақ халқына танымал. Біржанды “сал” деп атаса, Ақанды “сері” деп атаған.Ақан сері жүйрік ат, қыран бүркіт, құмай тазы баптаған. Серілер – сырбаз, жақсы мен жаманды саралап, сезімін биязы жеткізетін нәзік жандар
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Дәптермен жұмыс:
Канон – көп дауысты музыканың түрі, грек тілінен аударғанда
ереже,үлгі
деген мағынаны береді. Мұнда бірінші дауыстағы әуенді
екінші
дауыс кезектесе қайталайды.
Партитура
– вокалды қ және аспаптық шығармадағы барлық
дауыстардың
жинақталып нотаға түсірілген түрі.
12 слайд
Дәптермен жұмыс: Канон – көп дауысты музыканың түрі, грек тілінен аударғанда ереже,үлгі деген мағынаны береді. Мұнда бірінші дауыстағы әуенді екінші дауыс кезектесе қайталайды. Партитура – вокалды қ және аспаптық шығармадағы барлық дауыстардың жинақталып нотаға түсірілген түрі.
13 слайд
Үштілділік
Лирикалық музыка - лирическая музыка – lyrical music ;
Партитура – партитура – score ;
Канон – канон- canon ;
13 слайд
Үштілділік Лирикалық музыка - лирическая музыка – lyrical music ; Партитура – партитура – score ; Канон – канон- canon ;
14 слайд
Дауыс жаттығуы
14 слайд
Дауыс жаттығуы
15 слайд
Канон ережесімен айту
15 слайд
Канон ережесімен айту
16 слайд
Топтық жұмыс
Көңіл күйі мажор
минор
Дыбыс
күші қатты
f
ақырын
p
Екпін жылдам
баяу
Өлшемі 2/4
3/4
16 слайд
Топтық жұмыс Көңіл күйі мажор минор Дыбыс күші қатты f ақырын p Екпін жылдам баяу Өлшемі 2/4 3/4
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Біржанды сал деп атаса, Ақанды кім деп атаған?
Күйші Композитор
СеріСалКері байланыс
18 слайд
Біржанды сал деп атаса, Ақанды кім деп атаған? Күйші Композитор СеріСалКері байланыс
19 слайд
Ақан сері қай өңірдің тумасы?
Алатау Көкшетау
СемейАқтөбе
19 слайд
Ақан сері қай өңірдің тумасы? Алатау Көкшетау СемейАқтөбе
20 слайд
Ақанның әндері көбіне қай жанрда жазылған?
Классикалық
Лирикалық Эпостық
Дәстүрлі
20 слайд
Ақанның әндері көбіне қай жанрда жазылған? Классикалық Лирикалық Эпостық Дәстүрлі
21 слайд
“ Маңмаңгер” әнінің кейіпкері
Құлагер Қыран бүркіт
ҚараторғайҚұмай тазы
21 слайд
“ Маңмаңгер” әнінің кейіпкері Құлагер Қыран бүркіт ҚараторғайҚұмай тазы
22 слайд
Рефлекция
-- Мен бүгінгі сабақта көзіммен
нені
көрдім?
--
Мен бүгінгі сабақта
құлағыммен
не естідім?
--
Мен б үгінгі сабақта қолыммен
не
жасадым? --
Мен бүгінгі сабақта көзіммен
нені
көрдім?
22 слайд
Рефлекция -- Мен бүгінгі сабақта көзіммен нені көрдім? -- Мен бүгінгі сабақта құлағыммен не естідім? -- Мен б үгінгі сабақта қолыммен не жасадым? -- Мен бүгінгі сабақта көзіммен нені көрдім?
23 слайд
Сау болыңдар!
23 слайд
Сау болыңдар!