Ашық сабақ 4 сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі сабағы .
4 «Б» сыныбы .
. 1 –топ.
Мұғалімі: Доспанова А.Ш.
1 слайд
Қазақ тілі сабағы . 4 «Б» сыныбы . . 1 –топ. Мұғалімі: Доспанова А.Ш.
2 слайд
3-бөлім: «Мәдени мұра »
Сабақтың тақырыбы: «Сиқырлы кілем»
2 слайд
3-бөлім: «Мәдени мұра » Сабақтың тақырыбы: «Сиқырлы кілем»
3 слайд
Күтілетін нәтиже
Тақыпқа қатысты берілген шағын
хабарламаларды қолдана отырып,тарихи
мұралар жайлы түсінік алады .
3 слайд
Күтілетін нәтиже Тақыпқа қатысты берілген шағын хабарламаларды қолдана отырып,тарихи мұралар жайлы түсінік алады .
4 слайд
Мақсаты:
Оқылым
. 4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді(менің
түсінігім бойынша..., оның пікірінше.., оның айтуынша..,
кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалау.
Жазылым
. 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын
сақтау
4 слайд
Мақсаты: Оқылым . 4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді(менің түсінігім бойынша..., оның пікірінше.., оның айтуынша.., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалау. Жазылым . 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау
5 слайд
Жаңа сөздер
көне сарай– древний дворец
сиқырлы –волшебный
кірпіш –кирпич
кесене-мавзолей
ескерткіш –памятник
5 слайд
Жаңа сөздер көне сарай– древний дворец сиқырлы –волшебный кірпіш –кирпич кесене-мавзолей ескерткіш –памятник
6 слайд
Қазақстанның тарихи-мәдени мұралары .
Қазақстанда киелі орындар бар. Олар – халық арасында
ерекше құрметке ие мәдени мұра ескерткіштері. Атап
айтсақ, зайырлы және діни сәулет өнері нысандары,
табиғи ландшафт ескерткіштері, сонымен қатар,
маңызды тарихи оқиғалармен тығыз байланысқан тарихи
құндылыққа айналған нысандар бар.
«Киелі Қазақстан» ғылыми-зерттеу орталығы осындай
бірегей орындар өте көп. Орталық сарапшыларының
пайымынша, олардың барлығы ерекше қасиетті орындар.
6 слайд
Қазақстанның тарихи-мәдени мұралары . Қазақстанда киелі орындар бар. Олар – халық арасында ерекше құрметке ие мәдени мұра ескерткіштері. Атап айтсақ, зайырлы және діни сәулет өнері нысандары, табиғи ландшафт ескерткіштері, сонымен қатар, маңызды тарихи оқиғалармен тығыз байланысқан тарихи құндылыққа айналған нысандар бар. «Киелі Қазақстан» ғылыми-зерттеу орталығы осындай бірегей орындар өте көп. Орталық сарапшыларының пайымынша, олардың барлығы ерекше қасиетті орындар.
7 слайд
Жаңа тықырып : Қайда? – Где?
Кімге? – Кому?
Неге? – Чему?
-ға / -ге –
-қа / -ке –
-на / -не –
-а /-е – После:
гласных / д ауысты ж,з
/й,л,м, н, ң қатаң
дыбыстар . глухих солгасных \
-сы,-сі (притяж.формы ІІІ
л.)тәуелдік жалғау.
-ым,-ім, -м / -ың,-ің,-ң
(притяж.формы І.ІІ л.)
7 слайд
Жаңа тықырып : Қайда? – Где? Кімге? – Кому? Неге? – Чему? -ға / -ге – -қа / -ке – -на / -не – -а /-е – После: гласных / д ауысты ж,з /й,л,м, н, ң қатаң дыбыстар . глухих солгасных \ -сы,-сі (притяж.формы ІІІ л.)тәуелдік жалғау. -ым,-ім, -м / -ың,-ің,-ң (притяж.формы І.ІІ л.)
8 слайд
2 (ә) -тапсырма, 97-бет
Бүгін тау... барайық.
Атам мен әже м ... барамын.
Ол - ел... сыйлы адам.
Сарай кірмеңдер.
Көше шығу керек.
Құмыра су құйдым.
8 слайд
2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тау... барайық. Атам мен әже м ... барамын. Ол - ел... сыйлы адам. Сарай кірмеңдер. Көше шығу керек. Құмыра су құйдым.
9 слайд
2 (ә) -тапсырма, 97-бет
Бүгін тауға барайық.
Атам мен әжеме барамын
Ол елге сыйлы адам.
Сарайға кірмеңдер.
Көшеге шығу керек.
Құмыраға су құйдым.
9 слайд
2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тауға барайық. Атам мен әжеме барамын Ол елге сыйлы адам. Сарайға кірмеңдер. Көшеге шығу керек. Құмыраға су құйдым.
10 слайд
3-тапсырма, 98-бет
10 слайд
3-тапсырма, 98-бет
11 слайд
3-тапсырма, 98-бет
Сұлтан мен Әсет өте көне қалаға келді.
Балалар Сығанақ қаласына келіп тоқтады.
Балаларға қала тұрғыны саудагер кездесті.
Балаларға келген қаланың атын айтты.
Сұлтан мен Әсет қонақ үйге барады.
Ұшпаған кілемге көңілдері түсті.
Әрі қарай балалар базарға барып, ұшатын кілем
алып, үйлеріне қайтады.
11 слайд
3-тапсырма, 98-бет Сұлтан мен Әсет өте көне қалаға келді. Балалар Сығанақ қаласына келіп тоқтады. Балаларға қала тұрғыны саудагер кездесті. Балаларға келген қаланың атын айтты. Сұлтан мен Әсет қонақ үйге барады. Ұшпаған кілемге көңілдері түсті. Әрі қарай балалар базарға барып, ұшатын кілем алып, үйлеріне қайтады.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд