Материалдар / Ашық сабақ 4 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 4 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2021
500
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі сабағы . 4 «Б» сыныбы . . 1 –топ. Мұғалімі: Доспанова А.Ш.

1 слайд
Қазақ тілі сабағы . 4 «Б» сыныбы . . 1 –топ. Мұғалімі: Доспанова А.Ш.

1 слайд

Қазақ тілі сабағы . 4 «Б» сыныбы . . 1 –топ. Мұғалімі: Доспанова А.Ш.

3-бөлім: «Мәдени мұра » Сабақтың тақырыбы: «Сиқырлы кілем»

2 слайд
3-бөлім: «Мәдени мұра » Сабақтың тақырыбы: «Сиқырлы кілем»

2 слайд

3-бөлім: «Мәдени мұра » Сабақтың тақырыбы: «Сиқырлы кілем»

Күтілетін нәтиже Тақыпқа қатысты берілген шағын хабарламаларды қолдана отырып,тарихи мұралар жайлы түсінік алады .

3 слайд
Күтілетін нәтиже Тақыпқа қатысты берілген шағын хабарламаларды қолдана отырып,тарихи мұралар жайлы түсінік алады .

3 слайд

Күтілетін нәтиже Тақыпқа қатысты берілген шағын хабарламаларды қолдана отырып,тарихи мұралар жайлы түсінік алады .

Мақсаты: Оқылым . 4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді(менің түсінігім бойынша..., оның пікірінше.., оның а

4 слайд
Мақсаты: Оқылым . 4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді(менің түсінігім бойынша..., оның пікірінше.., оның айтуынша.., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалау. Жазылым . 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

4 слайд

Мақсаты: Оқылым . 4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді(менің түсінігім бойынша..., оның пікірінше.., оның айтуынша.., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалау. Жазылым . 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

Жаңа сөздер көне сарай– древний дворец сиқырлы –волшебный кірпіш –кирпич кесене-мавзолей ескерткіш –памятник

5 слайд
Жаңа сөздер көне сарай– древний дворец сиқырлы –волшебный кірпіш –кирпич кесене-мавзолей ескерткіш –памятник

5 слайд

Жаңа сөздер көне сарай– древний дворец сиқырлы –волшебный кірпіш –кирпич кесене-мавзолей ескерткіш –памятник

Қазақстанның тарихи-мәдени мұралары . Қазақстанда киелі орындар бар. Олар – халық арасында ерекше құрметке ие мәдени мұра

6 слайд
Қазақстанның тарихи-мәдени мұралары . Қазақстанда киелі орындар бар. Олар – халық арасында ерекше құрметке ие мәдени мұра ескерткіштері. Атап айтсақ, зайырлы және діни сәулет өнері нысандары, табиғи ландшафт ескерткіштері, сонымен қатар, маңызды тарихи оқиғалармен тығыз байланысқан тарихи құндылыққа айналған нысандар бар. «Киелі Қазақстан» ғылыми-зерттеу орталығы осындай бірегей орындар өте көп. Орталық сарапшыларының пайымынша, олардың барлығы ерекше қасиетті орындар.

6 слайд

Қазақстанның тарихи-мәдени мұралары . Қазақстанда киелі орындар бар. Олар – халық арасында ерекше құрметке ие мәдени мұра ескерткіштері. Атап айтсақ, зайырлы және діни сәулет өнері нысандары, табиғи ландшафт ескерткіштері, сонымен қатар, маңызды тарихи оқиғалармен тығыз байланысқан тарихи құндылыққа айналған нысандар бар. «Киелі Қазақстан» ғылыми-зерттеу орталығы осындай бірегей орындар өте көп. Орталық сарапшыларының пайымынша, олардың барлығы ерекше қасиетті орындар.

Жаңа тықырып : Қайда? – Где? Кімге? – Кому? Неге? – Чему? -ға / -ге – -қа

7 слайд
Жаңа тықырып : Қайда? – Где? Кімге? – Кому? Неге? – Чему? -ға / -ге – -қа / -ке – -на / -не – -а /-е – После: гласных / д ауысты ж,з /й,л,м, н, ң қатаң дыбыстар . глухих солгасных \ -сы,-сі (притяж.формы ІІІ л.)тәуелдік жалғау. -ым,-ім, -м / -ың,-ің,-ң (притяж.формы І.ІІ л.)

7 слайд

Жаңа тықырып : Қайда? – Где? Кімге? – Кому? Неге? – Чему? -ға / -ге – -қа / -ке – -на / -не – -а /-е – После: гласных / д ауысты ж,з /й,л,м, н, ң қатаң дыбыстар . глухих солгасных \ -сы,-сі (притяж.формы ІІІ л.)тәуелдік жалғау. -ым,-ім, -м / -ың,-ің,-ң (притяж.формы І.ІІ л.)

2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тау... барайық. Атам мен әже м ... барамын. Ол - ел... сыйлы адам. Сарай кі

8 слайд
2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тау... барайық. Атам мен әже м ... барамын. Ол - ел... сыйлы адам. Сарай кірмеңдер. Көше шығу керек. Құмыра су құйдым.

8 слайд

2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тау... барайық. Атам мен әже м ... барамын. Ол - ел... сыйлы адам. Сарай кірмеңдер. Көше шығу керек. Құмыра су құйдым.

2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тауға барайық. Атам мен әжеме барамын Ол елге сыйлы адам. Сарайға кірмеңдер. Көшеге шы

9 слайд
2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тауға барайық. Атам мен әжеме барамын Ол елге сыйлы адам. Сарайға кірмеңдер. Көшеге шығу керек. Құмыраға су құйдым.

9 слайд

2 (ә) -тапсырма, 97-бет Бүгін тауға барайық. Атам мен әжеме барамын Ол елге сыйлы адам. Сарайға кірмеңдер. Көшеге шығу керек. Құмыраға су құйдым.

3-тапсырма, 98-бет

10 слайд
3-тапсырма, 98-бет

10 слайд

3-тапсырма, 98-бет

3-тапсырма, 98-бет Сұлтан мен Әсет өте көне қалаға келді. Балалар Сығанақ қаласына келіп тоқтады. Балаларға қала тұрғыны саудаг

11 слайд
3-тапсырма, 98-бет Сұлтан мен Әсет өте көне қалаға келді. Балалар Сығанақ қаласына келіп тоқтады. Балаларға қала тұрғыны саудагер кездесті. Балаларға келген қаланың атын айтты. Сұлтан мен Әсет қонақ үйге барады. Ұшпаған кілемге көңілдері түсті. Әрі қарай балалар базарға барып, ұшатын кілем алып, үйлеріне қайтады.

11 слайд

3-тапсырма, 98-бет Сұлтан мен Әсет өте көне қалаға келді. Балалар Сығанақ қаласына келіп тоқтады. Балаларға қала тұрғыны саудагер кездесті. Балаларға келген қаланың атын айтты. Сұлтан мен Әсет қонақ үйге барады. Ұшпаған кілемге көңілдері түсті. Әрі қарай балалар базарға барып, ұшатын кілем алып, үйлеріне қайтады.

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд