Материалдар / Ашық сабақ 5 сынып Қиял мен шындық бірлігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 5 сынып Қиял мен шындық бірлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ беруде көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2020
1125
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Қиял мен шындықтың бірлігі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қиял мен шындықтың бірлігі

Сабақтың мақсаты: 5.О 5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. 5.ӘТН4.2. Зат е

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.О 5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. 5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

« Мен сізді жақсы көремін, себебі...”тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Оқушылар бір-біріне мәтінді жалғастыру арқ

3 слайд
« Мен сізді жақсы көремін, себебі...”тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Оқушылар бір-біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.

Топ қа бөлу «Суреттер» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа сәйкес Бен Хейнннің суреттерін суырып алу арқылы оқушыларды топқа бірікті

4 слайд
Топ қа бөлу «Суреттер» әдісі  бойынша жаңа тақырыпқа сәйкес Бен Хейнннің суреттерін суырып алу арқылы оқушыларды топқа біріктіру.

Топтық жұмыс «Пирамида» әдісі: 3 қадамын сұрақтарға жауап беру арқылы мәтінмен танысады.

5 слайд
Топтық жұмыс «Пирамида» әдісі: 3 қадамын сұрақтарға жауап беру арқылы мәтінмен танысады.

ҚБ: « Басбармақ» әдісі

6 слайд
ҚБ: « Басбармақ» әдісі

«Кері байланыс» Топтық жұмыс жасауда не қиындық тудырды?

7 слайд
«Кері байланыс» Топтық жұмыс жасауда не қиындық тудырды?

Жұптық жұмыс. « Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі 1-тапсырма: Мәтін мазмұнына сүйеніп, Бен Хейнмен сұхбат құрап жаз. Әңгімені 10-

8 слайд
Жұптық жұмыс. « Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі 1-тапсырма: Мәтін мазмұнына сүйеніп, Бен Хейнмен сұхбат құрап жаз. Әңгімені 10-12 сөйлеммен жаз. Сұхбатта қарамен берілген зат есім сөздерді міндетті түрде қолдан. Олардың қайсысы деректі, қайсысы дерексіз екенін дәлелдеп айт.

2-тапсырма: Бен Хейн салған төмендегі суретке, сипаттамалық мәтін құрап жаз. Мәтінде зат есімнің мағыналық түрлерін қолдан.

9 слайд
2-тапсырма: Бен Хейн салған төмендегі суретке, сипаттамалық мәтін құрап жаз. Мәтінде зат есімнің мағыналық түрлерін қолдан.

Жеке жұмыс: 3-тапсырма: Өнер және табиғат тақырыбында Бен Хейн негізін салған жаңа өнер түрі туралы мәнмәтін жазыңдар. Мәнмә

10 слайд
Жеке жұмыс: 3-тапсырма: Өнер және табиғат тақырыбында Бен Хейн негізін салған жаңа өнер түрі туралы мәнмәтін жазыңдар. Мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданыңдар.

Сергіту сәті:

11 слайд
Сергіту сәті:

4-тапсырма: Мына сөздер мен сөз тіркестерін кірістіріп, шағын әңгіме жаз: теңіз жағасы, балық аулау, терең ой, ғажайып көріні

12 слайд
4-тапсырма: Мына сөздер мен сөз тіркестерін кірістіріп, шағын әңгіме жаз: теңіз жағасы, балық аулау, терең ой, ғажайып көрініс, үлкен олжа. Жазған мәтін бойынша Бен Хейн үлгісімен сурет сал.

Карточкадағы терминдер әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы сұрақтарға жауап беріп, өзге топтардағы оқушыларға түсіндір

13 слайд
Карточкадағы терминдер әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы сұрақтарға жауап беріп, өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.

Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді. Алдымен біз былай деп ойл

14 слайд
Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді. Алдымен біз былай деп ойладық... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық... Проблеманы шешу үшін...жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді. Сонымен біз............ Деген шешімге келдік.

Р а х м е т ! ! !

15 слайд
Р а х м е т ! ! !