Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып Қысқаша көбейту формуларына есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 7 сынып Қысқаша көбейту формуларына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
көрнекілік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2020
412
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Темиргалиева Жанагул Сейлгазимовна 7 сынып алгебра

1 слайд
Темиргалиева Жанагул Сейлгазимовна 7 сынып алгебра

Ортаға қол созып топқа бір тілек айтыңдар!

2 слайд
Ортаға қол созып топқа бір тілек айтыңдар!

Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару.

3 слайд
Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару.

Оқу мақсаттары: • 7.2.1.16 қысқаша көбейту формулалары көмегімен көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей алады; • 7.2.1.20 көпмүшел

4 слайд
Оқу мақсаттары: • 7.2.1.16 қысқаша көбейту формулалары көмегімен көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей алады; • 7.2.1.20 көпмүшелерге амалдар қолдану арқылы және қысқаша көбейту формулалары көмегімен алгебралық өрнектерді түрлендіреді; • 7.2.1.21 тиімді және ауызша есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданады 4

Сабақ мақсаттары: • Қысқаша көбейту формулаларын тиімді есептеу үшін қолдана алады; • Қысқаша көбейту формулаларын алгебралық

5 слайд
Сабақ мақсаттары: • Қысқаша көбейту формулаларын тиімді есептеу үшін қолдана алады; • Қысқаша көбейту формулаларын алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қолданады; • Қысқаша көбейту формулалары көмегімен алгебралық өрнектерді түрлендіре алады 5

САҒАТ ДОСТАР

6 слайд
САҒАТ ДОСТАР

Өрнектерді толықтырыңдар: 1. (5x – m)(5x+m) = 2. x 2 – 9y 2 = 3. (2x – 3) 2 = 4. (3n + 2p) 2 = 5. (5a + 2b) 3 = 6. (2

7 слайд
Өрнектерді толықтырыңдар: 1. (5x – m)(5x+m) = 2. x 2 – 9y 2 = 3. (2x – 3) 2 = 4. (3n + 2p) 2 = 5. (5a + 2b) 3 = 6. (2m – 3n) 3 = 7. ( 2 y + 7) 2 = 8. 64 – a 2 = 9. (x + 4) 3 = 25x 2 – m 2 (x + 3y) (x – 3y) 4x 2 – 12x + 9 9n 2 + 12np + 4p 2 125a 3 + 150a 2 b + 60ab 2 + 8b 3 8m 3 – 36m 2 n + 54mn 2 – 27n 3 ( 8 – a) x + 644y 2 + 28 y + 4 9 ( 8 + a ) x 3 + 12 x 2 + 48

        ). 2 )( 2 ( 09 , 0 ); )( 7 ( 49 ; 9 1 5 2 5 2 3 1 ; 16 4 3 , 0 3 , 0 ; 4 3 3 2 2 2 2       

8 слайд
        ). 2 )( 2 ( 09 , 0 ); )( 7 ( 49 ; 9 1 5 2 5 2 3 1 ; 16 4 3 , 0 3 , 0 ; 4 3 3 2 2 2 2                                            x x y y x x a b b a y y x xОйлы болсаң, озып көр

а) 199*201 А) «Бірлік болмай, тірлік болмас» (топтық тапсырма) а) 101*99 а) 27*33 ә) 54a 2 -24b 2 ә) 4

9 слайд
а) 199*201 А) «Бірлік болмай, тірлік болмас» (топтық тапсырма) а) 101*99 а) 27*33 ә) 54a 2 -24b 2 ә) 49х 2 -121у 2 Ә) 4 a 2 -25b 2

Тест жұмысы Жікте: 1) 25 а 2 -16в 2 а) (5а-4в) (5а+4в) б)(25а-16в) (25а+16в) в)(5а

10 слайд
Тест жұмысы Жікте: 1) 25 а 2 -16в 2 а) (5а-4в) (5а+4в) б)(25а-16в) (25а+16в) в)(5а-4в) (5а-4в) 2) (2х-4) (2х+4у) а) 2х 2 -4у 2 б) 4х 2 -16у 2 в) 4х 2 +16у 2 3 )               ab ab 36 1 9 1 36 1 9 1        2 2 36 1 9 1 b a               ab ab 6 1 9 1 6 1 9 1 а) б)               ab ab 6 1 3 1 6 1 3 1 в) 2 2 2 2 79 83 27 63   4) Өрнекті ықшамда: а)5 б) 7 1 1 в) 289 35 1 5) Теңдеуді шеш: Х2-225 =0 а)Х1 =25 Х2 =-25 б)Х1 = 1 5 Х2 =- 1 5 в)Х1 = 2 25 Х2 =- 2 25

Жеке оқушыларды бағалау: “ 5” дұрыс болса – 5; “ 4” дұрыс болса – 4; “ 3” дұрыс болса – 3; “ 5” – 29-35 балл; “ 4” – 24-28 балл;

11 слайд
Жеке оқушыларды бағалау: “ 5” дұрыс болса – 5; “ 4” дұрыс болса – 4; “ 3” дұрыс болса – 3; “ 5” – 29-35 балл; “ 4” – 24-28 балл; “ 3” – 18-23 балл;

Деңгейлік тапсырмалар І деңгей:  ). 1 50 )( 1 50 )( ; 43 57 ) ; 81 16 ) ; 01, 0 ) ; 49 36 ) ); 5 2 )( 5 2 )( ) 3 1 )(

12 слайд
Деңгейлік тапсырмалар І деңгей:  ). 1 50 )( 1 50 )( ; 43 57 ) ; 81 16 ) ; 01, 0 ) ; 49 36 ) ); 5 2 )( 5 2 )( ) 3 1 )( 1 3 )( ) 2, 0 ( 2, 0 ) 2 2 2 2 2 2             l k m f p e b a d c a c a c x x b n n a ІІ деңгей:     . 5 2 4 5 3 7 ) ; 16, 0 ) 2, 0 )( ; ) 3 1( 16) ); )( )( ); 2 4 ( 2 4 ) ); 6, 0 5, 0 )( 6, 0 5, 0 )( ) 3 1 )( 1 3 )( ) 2, 0 ( 2, 0 ) 2 2 2 2 2 2 2 2 2 3 2 3                            l x y x k m m f b a b a e n m n m d cd ab cd ab c x x b n n a m n m n ІІІ деңгей: Натурал n -нің кез келген мәнінде өрнегінің мәні 8-ге бөлінетінін табыңдар.   9 5 4 2   n

5 64 3 7 81 2 4 ? 11 есеп Белгісізді табыңыз? 2есеп. Белгісіз санды табыңыз? 1; 8; 27; 64; ? ; 216 3-есеп Белгісізді табыңыз? 2

13 слайд
5 64 3 7 81 2 4 ? 11 есеп Белгісізді табыңыз? 2есеп. Белгісіз санды табыңыз? 1; 8; 27; 64; ? ; 216 3-есеп Белгісізді табыңыз? 2 3 4 5 ?

ҮІ Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс

14 слайд
ҮІ Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс

Бүгінгі сабақ туралары оқушылардың пікірі

15 слайд
Бүгінгі сабақ туралары оқушылардың пікірі

“ Желкенді кеме”

16 слайд
“ Желкенді кеме”

17 слайд

Рефлекция “ Бағдаршам” Қызыл түсі - түсінбедім, үйренбедім. Сары түсі - қиындықтар кездеседі, бірақ жеңе білдім. Жасыл

18 слайд
Рефлекция “ Бағдаршам” Қызыл түсі - түсінбедім, үйренбедім. Сары түсі - қиындықтар кездеседі, бірақ жеңе білдім. Жасыл түсі - білдім, үйрендім.

Бағалау “Блоб ағашы” Өз деңгейіңді анықта. Ағаштың қай бұтағындасың ?... Суретті бояу арқылы өзіңе баға бер.

19 слайд
Бағалау “Блоб ағашы” Өз деңгейіңді анықта. Ағаштың қай бұтағындасың ?... Суретті бояу арқылы өзіңе баға бер.