Ашық сабақ "9 саны мен цифры" /презентация/
Ашық сабақ "9 саны мен цифры" /презентация/

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу (3 тілде)
ә) Топтың атын атау
Ұшбұрыш Төртбұрыш Шеңбер
в) Назарларын сабаққа аудару
Көніл күйлерін қалай?
2 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу (3 тілде) ә) Топтың атын атау Ұшбұрыш Төртбұрыш Шеңбер в) Назарларын сабаққа аудару Көніл күйлерін қалай?
#3 слайд
ІІ. Өткен сабақты еске түсіру
«Шеңберден шығу» ойыны
Сандар ,фигуралар < = > кем тең артық
Өткен сабақты бекіту мақсатында 3топқа тапсырма
беремін
3 слайд
ІІ. Өткен сабақты еске түсіру «Шеңберден шығу» ойыны Сандар ,фигуралар < = > кем тең артық Өткен сабақты бекіту мақсатында 3топқа тапсырма беремін
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Жарайсыңдар балалар!
Бейнероликқа назар
аударайық
7 слайд
Жарайсыңдар балалар! Бейнероликқа назар аударайық
#8 слайд
Жаңа сабақ
«Баспалдақтың сиқыры» 1+3
1+33-1 3-11+2
1+22-1 2-11+1
1+11-1 1-1
Қосу кестесі арқылы өсу ретімен баспалдақтан
жоғары көтеріледі, сол теңдіктерге кері амал
құрастырып баспалдақтан төмен түседі.
8 слайд
Жаңа сабақ «Баспалдақтың сиқыры» 1+3 1+33-1 3-11+2 1+22-1 2-11+1 1+11-1 1-1 Қосу кестесі арқылы өсу ретімен баспалдақтан жоғары көтеріледі, сол теңдіктерге кері амал құрастырып баспалдақтан төмен түседі.
#9 слайд
Топпен жұмысТоппен жұмыс
1-топ.
Суреттегі балаларды
сана. Сурет бойынша
қандай жазулар құруға
болады?
2-топ.
Суреттегі балаларды
сана. Сурет бойынша
қандай жазулар құруға
болады?
3-топ.
Суреттегі
қарандаштарды сана,
сурет бойынша теңдік
құрастыруға болама?
9 слайд
Топпен жұмысТоппен жұмыс 1-топ. Суреттегі балаларды сана. Сурет бойынша қандай жазулар құруға болады? 2-топ. Суреттегі балаларды сана. Сурет бойынша қандай жазулар құруға болады? 3-топ. Суреттегі қарандаштарды сана, сурет бойынша теңдік құрастыруға болама?
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
«Дұрысын тап» әдісі.
Текше лақтыру арқылы
1+5=
7-6=
2+2=
4-1=
10-5=
1+1=
12 слайд
«Дұрысын тап» әдісі. Текше лақтыру арқылы 1+5= 7-6= 2+2= 4-1= 10-5= 1+1=
#13 слайд
Сабақты қорыту
«Мозайка» әдісі.
Музыка ойнап тұрады.
Оқушылар музыка тоқтағанда
мозайканы құрастырады.
13 слайд
Сабақты қорыту «Мозайка» әдісі. Музыка ойнап тұрады. Оқушылар музыка тоқтағанда мозайканы құрастырады.
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
5-1
15 слайд
5-1
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
2+2
18 слайд
2+2
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
0+3
21 слайд
0+3
#22 слайд
22 слайд
#23 слайд
Рефлексия
Білемін Білгім
келеді
Білдім
23 слайд
Рефлексия Білемін Білгім келеді Білдім
#24 слайд
ЖАРАЙСЫҢДАР!
24 слайд
ЖАРАЙСЫҢДАР!
#25 слайд
1.Ағашта бар 3 алма, ал
қолымда 1 алма
барлығын қосқанда
болады екен неше алма?
(4)
2. Табақта 2 қияр бар,
оған қосамыз 2 қияр.
Барлығы неше қияр?
(4)
3. Суда жүр 3 үйрек, келді
оған 2 үйрек. Барлығы
болды неше үйрек?
(5)
25 слайд
1.Ағашта бар 3 алма, ал қолымда 1 алма барлығын қосқанда болады екен неше алма? (4) 2. Табақта 2 қияр бар, оған қосамыз 2 қияр. Барлығы неше қияр? (4) 3. Суда жүр 3 үйрек, келді оған 2 үйрек. Барлығы болды неше үйрек? (5)
#26 слайд
Зейін қойып тыңдағандарыңызға
рахмет!
26 слайд
Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













