Материалдар / Ашық сабақ 9-сынып Арифметикалық прогрессия

Ашық сабақ 9-сынып Арифметикалық прогрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: 9-Сынып арифметикалық прогрессия және геометриялық прогрессия . Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысына берілген есептер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2021
1071
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
* Саба қтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы Пән мұғалім:Айтуғанова Ж.Ж. 9 “А” сынып

1 слайд
* Саба қтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы Пән мұғалім:Айтуғанова Ж.Ж. 9 “А” сынып.

1 слайд

* Саба қтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы Пән мұғалім:Айтуғанова Ж.Ж. 9 “А” сынып.

* Сабақтың мақсаттары : * Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау, формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессиян

2 слайд
* Сабақтың мақсаттары : * Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау, формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту. * Логи калық ойлау қабілетін дамыту , топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, ой-өрісін дамыту ; математикалық сауаттылығын , математик аға қызығушылығын арттыру. * Жауапкершілікке, белсенділікке, өзара көмектесе білуге, өзгемен дұрыс қарым-қатынас жасай білуге, өзгенің еңбегін бағалай білуге , тез ойлап ойын жеткізуге және ізденуге тәрбиелеу.

2 слайд

* Сабақтың мақсаттары : * Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау, формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту. * Логи калық ойлау қабілетін дамыту , топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, ой-өрісін дамыту ; математикалық сауаттылығын , математик аға қызығушылығын арттыру. * Жауапкершілікке, белсенділікке, өзара көмектесе білуге, өзгемен дұрыс қарым-қатынас жасай білуге, өзгенің еңбегін бағалай білуге , тез ойлап ойын жеткізуге және ізденуге тәрбиелеу.

* Оқушылардың білім-білік дағдылары : Формулаларды пайдалануды білу; * Сауатты сөйлей білу; * Қорытындылау және сараптай білу; *

3 слайд
* Оқушылардың білім-білік дағдылары : Формулаларды пайдалануды білу; * Сауатты сөйлей білу; * Қорытындылау және сараптай білу; * Логикалық пайымдауды білу; * Мазмұндай білу . Сабақтың ұраны: “Прогрессия-ілгері қозғалыс,алға ұмтылыс!”

3 слайд

* Оқушылардың білім-білік дағдылары : Формулаларды пайдалануды білу; * Сауатты сөйлей білу; * Қорытындылау және сараптай білу; * Логикалық пайымдауды білу; * Мазмұндай білу . Сабақтың ұраны: “Прогрессия-ілгері қозғалыс,алға ұмтылыс!”

Сабақтың кезеңдері: 1.Ұйымдастыру кезеңі; 2 . “Серпілген сауал” қайталауға сұрақ жауап 3.Үй тапсырмасын тексеру ( ауызша); 4

4 слайд
Сабақтың кезеңдері: 1.Ұйымдастыру кезеңі; 2 . “Серпілген сауал” қайталауға сұрақ жауап 3.Үй тапсырмасын тексеру ( ауызша); 4 . «Ой қозғау» кезеңі : Өткен материалды бекіту; ( 10 мин ) 5.«Миға шабуыл»кезеңі, жаңа тақырып 6. “Конверттік тапсырмалар” топпен жұмыс 7. “Бірге ойлаймыз” әдісі жұппен жұмыс (оқулықпен) 8 .Рефлексия; 9.Үйге тапсырма.    

4 слайд

Сабақтың кезеңдері: 1.Ұйымдастыру кезеңі; 2 . “Серпілген сауал” қайталауға сұрақ жауап 3.Үй тапсырмасын тексеру ( ауызша); 4 . «Ой қозғау» кезеңі : Өткен материалды бекіту; ( 10 мин ) 5.«Миға шабуыл»кезеңі, жаңа тақырып 6. “Конверттік тапсырмалар” топпен жұмыс 7. “Бірге ойлаймыз” әдісі жұппен жұмыс (оқулықпен) 8 .Рефлексия; 9.Үйге тапсырма.    

* “ Шаттық шеңбері” “ Тізбектелген тілек” ойыны. Әр оқушы тізбектелген тілекті оң жағындағы көршісіне а

5 слайд
* “ Шаттық шеңбері” “ Тізбектелген тілек” ойыны. Әр оқушы тізбектелген тілекті оң жағындағы көршісіне айтады, ол әрі қарай тілекті оң жағындағы көршісіне айтып жалғастырады.

5 слайд

* “ Шаттық шеңбері” “ Тізбектелген тілек” ойыны. Әр оқушы тізбектелген тілекті оң жағындағы көршісіне айтады, ол әрі қарай тілекті оң жағындағы көршісіне айтып жалғастырады.

* “ Серпілген сауал” әдісі * Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымда. * Қандай санды арифметикалық прогрессияның

6 слайд
* “ Серпілген сауал” әдісі * Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымда. * Қандай санды арифметикалық прогрессияның прогрессияның айырмасы деп атайды? * Арифметикалық прогрессияның п -ші мүшесінің формуласын жазыңдар * Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымда. * Қандай санды геометриялық прогрессияның еселігі деп атайды? * Геометриялық прогрессияның п – ші мүшесінің формуласын жазыңдар.

6 слайд

* “ Серпілген сауал” әдісі * Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымда. * Қандай санды арифметикалық прогрессияның прогрессияның айырмасы деп атайды? * Арифметикалық прогрессияның п -ші мүшесінің формуласын жазыңдар * Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымда. * Қандай санды геометриялық прогрессияның еселігі деп атайды? * Геометриялық прогрессияның п – ші мүшесінің формуласын жазыңдар.

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның

7 слайд
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның айырмасының формуласы Геометриялық прогрессияның n мүшесінің формуласы Геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 d a a n n    1 n n b b q 1   1 1    n n q b b

7 слайд

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның айырмасының формуласы Геометриялық прогрессияның n мүшесінің формуласы Геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 d a a n n    1 n n b b q 1   1 1    n n q b b

* «Ой қозғау» кезеңі : р/с Тапсырмалар А В С 1 3;7;11;.... арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін тап 20 23 30 2 Берілге

8 слайд
* «Ой қозғау» кезеңі : р/с Тапсырмалар А В С 1 3;7;11;.... арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін тап 20 23 30 2 Берілген тізбектің қайсысы арифметикалық прогрессия болады? 1;4;9;16;. ... -3;-6;-9;- 12;... 1;3;9;27;... . 3 а 1 =9 және d =5 . Табу керек: а 18 -? а 18 =90 а 18 =92 а 18 =94 4 2; 6; 18; ....геометриялық прогрессияның бесінші мүшесін тап. 162 160 172 5 Берілген тізбектің қайсысы геометриялық прогрессия болады? 1;4;9;16;. ... -3;-6;-9;- 12;... 1;3;9;27;... .

8 слайд

* «Ой қозғау» кезеңі : р/с Тапсырмалар А В С 1 3;7;11;.... арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін тап 20 23 30 2 Берілген тізбектің қайсысы арифметикалық прогрессия болады? 1;4;9;16;. ... -3;-6;-9;- 12;... 1;3;9;27;... . 3 а 1 =9 және d =5 . Табу керек: а 18 -? а 18 =90 а 18 =92 а 18 =94 4 2; 6; 18; ....геометриялық прогрессияның бесінші мүшесін тап. 162 160 172 5 Берілген тізбектің қайсысы геометриялық прогрессия болады? 1;4;9;16;. ... -3;-6;-9;- 12;... 1;3;9;27;... .

«Миға шабуыл»кезеңі Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол

9 слайд
«Миға шабуыл»кезеңі Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата- анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? …

9 слайд

«Миға шабуыл»кезеңі Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата- анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? …

650+700+750+800+850+900+ +950+1000+1050+1100=

10 слайд
650+700+750+800+850+900+ +950+1000+1050+1100=

10 слайд

650+700+750+800+850+900+ +950+1000+1050+1100=

Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы n a a S n d n a S n n n       

11 слайд
Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы n a a S n d n a S n n n        2 ) ( ) 2 2 ) 1 ( 2 ) 1 1 1

11 слайд

Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы n a a S n d n a S n n n        2 ) ( ) 2 2 ) 1 ( 2 ) 1 1 1

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10 

12 слайд
Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

12 слайд

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750

3 2 60    n a S n n n 10 S прогрессия арифм . ... 19 ; 22 ; 25     2 5 1   d a 6 SБ/і:“ Конверттік есептер”

13 слайд
3 2 60    n a S n n n 10 S прогрессия арифм . ... 19 ; 22 ; 25     2 5 1   d a 6 SБ/і:“ Конверттік есептер” әдісі

13 слайд

3 2 60    n a S n n n 10 S прогрессия арифм . ... 19 ; 22 ; 25     2 5 1   d a 6 SБ/і:“ Конверттік есептер” әдісі

; 2 3 2 5 ; 3 2 ; 5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n               .

14 слайд
; 2 3 2 5 ; 3 2 ; 5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n               . 115 10 2 3 ) 1 10( ) 25 ( 2 2 ) 1 ( 2 ; 3 ) 25 ( 22 22 ; 25 10 10 1 10 2 1                       S S n d n a S d a a . 60 3 ) 10 10( 6 2 2 ) 1 6 ( 5 2 ; 2 , 5 6 6 6 1             a S S d a 10 ; 6 ; 0 60 4 ; ) 4 ( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

14 слайд

; 2 3 2 5 ; 3 2 ; 5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n               . 115 10 2 3 ) 1 10( ) 25 ( 2 2 ) 1 ( 2 ; 3 ) 25 ( 22 22 ; 25 10 10 1 10 2 1                       S S n d n a S d a a . 60 3 ) 10 10( 6 2 2 ) 1 6 ( 5 2 ; 2 , 5 6 6 6 1             a S S d a 10 ; 6 ; 0 60 4 ; ) 4 ( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс

15 слайд
Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп…Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі?Мәтін есеп.

15 слайд

Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп…Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 60 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі?Мәтін есеп.

“ Бірге ойлаймыз” әдісі жұппен жұмыс. 2 топқа оқулықпен жұмыс тапсырмалары беріледі. № 3.79 Үйге тапсырма: №278,№279 5

16 слайд
“ Бірге ойлаймыз” әдісі жұппен жұмыс. 2 топқа оқулықпен жұмыс тапсырмалары беріледі. № 3.79 Үйге тапсырма: №278,№279 57-бет беріледі

16 слайд

“ Бірге ойлаймыз” әдісі жұппен жұмыс. 2 топқа оқулықпен жұмыс тапсырмалары беріледі. № 3.79 Үйге тапсырма: №278,№279 57-бет беріледі

Рефлексия

17 слайд
Рефлексия

17 слайд

Рефлексия

Үйге тапсырма № 3.77 , №3.79

18 слайд
Үйге тапсырма № 3.77 , №3.79

18 слайд

Үйге тапсырма № 3.77 , №3.79

Назарларыңызға рахмет !

19 слайд
Назарларыңызға рахмет !

19 слайд

Назарларыңызға рахмет !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ