Материалдар / Ашық сабақ " Менің отбасым"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ " Менің отбасым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзім сияқты жас мамандарға көмек ретінде керек деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
373
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Көлащы орта мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сагиева Жадыра Қуанышбаевна Пән :

1 слайд
“ Көлащы орта мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сагиева Жадыра Қуанышбаевна Пән : Дүниетану пәні Тақырыбы : Менің отбасым

1 слайд

“ Көлащы орта мектеп” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сагиева Жадыра Қуанышбаевна Пән : Дүниетану пәні Тақырыбы : Менің отбасым

Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым Бөлім : Мен және менің отбасым Осы сабақ арқылы жүзеге асатын

2 слайд
Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым Бөлім : Мен және менің отбасым Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты : 2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау Сабақ мақсаттары : Барлық окушы : Отбасы мүшелерін атай алады Оқушылардың көпшілігі : Отбасы мүшелерінің туыстық байланыстарын біледі Оқушылардың кейбірі : Ататек атауларын атай алады

2 слайд

Ортақ тақырып: Менің отбасым және достарым Бөлім : Мен және менің отбасым Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты : 2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау Сабақ мақсаттары : Барлық окушы : Отбасы мүшелерін атай алады Оқушылардың көпшілігі : Отбасы мүшелерінің туыстық байланыстарын біледі Оқушылардың кейбірі : Ататек атауларын атай алады

Бағалау критерийлері : • Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық атауларды ажыратады • Туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды

3 слайд
Бағалау критерийлері : • Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық атауларды ажыратады • Туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды Тілдік мақсат(Тілдік емес пәнде) Оқушылар:Үйіне,өз отбасына,өзінің қауымдастығына қатысы бойынша өз ойлары мен сезімдерін уақыт өте келе отбасы мен қоғамдық өмір қалай дамығанын сипаттайды және түсіндіреді Тірек сөздер : отбасы – cемья – family; отбасылық шежіре – родословная – geneology; отбасылық дәстүрлер – семейные традиции – family traditions.

3 слайд

Бағалау критерийлері : • Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық атауларды ажыратады • Туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды Тілдік мақсат(Тілдік емес пәнде) Оқушылар:Үйіне,өз отбасына,өзінің қауымдастығына қатысы бойынша өз ойлары мен сезімдерін уақыт өте келе отбасы мен қоғамдық өмір қалай дамығанын сипаттайды және түсіндіреді Тірек сөздер : отбасы – cемья – family; отбасылық шежіре – родословная – geneology; отбасылық дәстүрлер – семейные традиции – family traditions.

1-топ 2-топ 3-топ

4 слайд
1-топ 2-топ 3-топ

4 слайд

1-топ 2-топ 3-топ

Пәнаралық байланыс : математика, көркем әдебиетТалқылауға берілген сұрақтар : 1. О

5 слайд
Пәнаралық байланыс : математика, көркем әдебиетТалқылауға берілген сұрақтар : 1. Отбасы деген не? 2. Қандай туыстық атауларды білесің? 3. Қамқорлық деген не? 4. Отбасыңа қалдай қамқорлық көрсетесің ? Бұған дейінгі меңгерген білім 1 . 1 . 1 . 1 .түрлі дерексөздерді зерттей отырып отбасы ұғымын түсіну және мәнін түсіну

5 слайд

Пәнаралық байланыс : математика, көркем әдебиетТалқылауға берілген сұрақтар : 1. Отбасы деген не? 2. Қандай туыстық атауларды білесің? 3. Қамқорлық деген не? 4. Отбасыңа қалдай қамқорлық көрсетесің ? Бұған дейінгі меңгерген білім 1 . 1 . 1 . 1 .түрлі дерексөздерді зерттей отырып отбасы ұғымын түсіну және мәнін түсіну

Ұйымдастару кезеңі Психологиялық ахуал Хор мен қайталау: Атамнан басталар, Әжемнен қосталар. Отбасым мыналар: Ең жа

6 слайд
Ұйымдастару кезеңі Психологиялық ахуал Хор мен қайталау: Атамнан басталар, Әжемнен қосталар. Отбасым мыналар: Ең жақын адамдар - Әкем мен анам бар, Бір туған ағам бар, Бір туған апам бар. Бәрін жақсы көремін. Еркелеймін, еремін! Отбасы мүшелеріне кімдер жатады екен? -Ата, әже, әке, ана, аға, апа, іні, қарындас жатады. Біз қандай отбасымыз? - Біз бақытты отбасымыз Біз қай елде тұрамыз? -Тәуелсіз Қазақстан елінде. Бақыт біздің тату - тәтті отбасымыз

6 слайд

Ұйымдастару кезеңі Психологиялық ахуал Хор мен қайталау: Атамнан басталар, Әжемнен қосталар. Отбасым мыналар: Ең жақын адамдар - Әкем мен анам бар, Бір туған ағам бар, Бір туған апам бар. Бәрін жақсы көремін. Еркелеймін, еремін! Отбасы мүшелеріне кімдер жатады екен? -Ата, әже, әке, ана, аға, апа, іні, қарындас жатады. Біз қандай отбасымыз? - Біз бақытты отбасымыз Біз қай елде тұрамыз? -Тәуелсіз Қазақстан елінде. Бақыт біздің тату - тәтті отбасымыз

1- тапсырма. (Жұптық жұмыс) «Өзіңнің отбасың туралы айтып бер» Төмендегі сұрақтарды пайдалана отырып әңгімеле. - С

7 слайд
1- тапсырма. (Жұптық жұмыс) «Өзіңнің отбасың туралы айтып бер» Төмендегі сұрақтарды пайдалана отырып әңгімеле. - Сенің отбасында неше адам бар? - Отбасы мүшелерін қалай сыйлайсың? - Отбасындағы өзіңе жақын досың кім? - Сенің ағаң, әпкең бар ма? - Ағаң немесе әпкең сенен үлкен бе? - Олар қандай ойын ойнайды? Дескриптор Оқушылар өздерінің отбасы мүшелері туралы біледі. Сұрақтарды пайдалана отырып әңгіме құрастыра алады.

7 слайд

1- тапсырма. (Жұптық жұмыс) «Өзіңнің отбасың туралы айтып бер» Төмендегі сұрақтарды пайдалана отырып әңгімеле. - Сенің отбасында неше адам бар? - Отбасы мүшелерін қалай сыйлайсың? - Отбасындағы өзіңе жақын досың кім? - Сенің ағаң, әпкең бар ма? - Ағаң немесе әпкең сенен үлкен бе? - Олар қандай ойын ойнайды? Дескриптор Оқушылар өздерінің отбасы мүшелері туралы біледі. Сұрақтарды пайдалана отырып әңгіме құрастыра алады.

2-тапсырма сұрақтарға жауап жазыңыз (ауызша жұмыс,ашық сұрақ) Әкеңіздің анасы сізге кім болады? Әкеңіздің

8 слайд
2-тапсырма сұрақтарға жауап жазыңыз (ауызша жұмыс,ашық сұрақ) Әкеңіздің анасы сізге кім болады? Әкеңіздің әкесі ше? Өзіңізден үлкен бауырыңызды қалай атайсыз?   Дескриптор Сұраққа қатысты туыстық атауларды (әже) дұрыс жазады Сұраққа қатысты туыстық атауларды (ата) дұрыс жазады Сұраққа қатысты туыстық атауларды (аға әпке) дұрыс жазады  

8 слайд

2-тапсырма сұрақтарға жауап жазыңыз (ауызша жұмыс,ашық сұрақ) Әкеңіздің анасы сізге кім болады? Әкеңіздің әкесі ше? Өзіңізден үлкен бауырыңызды қалай атайсыз?   Дескриптор Сұраққа қатысты туыстық атауларды (әже) дұрыс жазады Сұраққа қатысты туыстық атауларды (ата) дұрыс жазады Сұраққа қатысты туыстық атауларды (аға әпке) дұрыс жазады  

3 -тапсырма (жеке жумыс) Сызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен толықтырып жазыңыз Дескриптор - Туыстық

9 слайд
3 -тапсырма (жеке жумыс) Сызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен толықтырып жазыңыз Дескриптор - Туыстық атауларды дұрыс жазыңыз ( ата ) - Туыстық атауларды дұрыс жазыңыз нағашы ( әже ) - Туыстық қатынастарда өз орнын анықтап жазығыз ( немере ) Мен Әк е Ан а Әж е ? Нағашы ата

9 слайд

3 -тапсырма (жеке жумыс) Сызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен толықтырып жазыңыз Дескриптор - Туыстық атауларды дұрыс жазыңыз ( ата ) - Туыстық атауларды дұрыс жазыңыз нағашы ( әже ) - Туыстық қатынастарда өз орнын анықтап жазығыз ( немере ) Мен Әк е Ан а Әж е ? Нағашы ата

4- тапсырма (топтық жұмыс) «Менің үйім» тақырыбы бойынша топ болып сурет салу. Салған сурет бойынша. - отбасы туралы әңг

10 слайд
4- тапсырма (топтық жұмыс) «Менің үйім» тақырыбы бойынша топ болып сурет салу.   Салған сурет бойынша. - отбасы туралы әңгімелеу - Отбасының үлкені кім? - отбасы мүшелерін атау?

10 слайд

4- тапсырма (топтық жұмыс) «Менің үйім» тақырыбы бойынша топ болып сурет салу.   Салған сурет бойынша. - отбасы туралы әңгімелеу - Отбасының үлкені кім? - отбасы мүшелерін атау?

Сергіту ж атты ғ улары Бас бармағым -атам, Балалы үйрек – әжем, Ортан терек — әкем, Шылдыр шүмек – анам, Кішкене бөбек – мен. М

11 слайд
Сергіту ж атты ғ улары Бас бармағым -атам, Балалы үйрек – әжем, Ортан терек —  әкем, Шылдыр шүмек – анам, Кішкене бөбек – мен. Міне, менің барлық отбасым.

11 слайд

Сергіту ж атты ғ улары Бас бармағым -атам, Балалы үйрек – әжем, Ортан терек —  әкем, Шылдыр шүмек – анам, Кішкене бөбек – мен. Міне, менің барлық отбасым.

Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да еске

12 слайд
Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?

12 слайд

Қорытынды бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?

Бағалау. Кері байланыс( 2 мин) Мұғалім оқушыларды бағалайды оқушылар бірін бірі топтасып бағалайды,осы уақытта оқушылар мұғал

13 слайд
Бағалау. Кері байланыс( 2 мин) Мұғалім оқушыларды бағалайды оқушылар бірін бірі топтасып бағалайды,осы уақытта оқушылар мұғалімге стикер арқылы кері байланыс жасайды әр түрлі көңіл күйдегі стикерлерді оқушылар сабақ деңгейінің қалай өтілгеніне байланысты жабыстырады.

13 слайд

Бағалау. Кері байланыс( 2 мин) Мұғалім оқушыларды бағалайды оқушылар бірін бірі топтасып бағалайды,осы уақытта оқушылар мұғалімге стикер арқылы кері байланыс жасайды әр түрлі көңіл күйдегі стикерлерді оқушылар сабақ деңгейінің қалай өтілгеніне байланысты жабыстырады.

Бағалау. Кері байланыс( 2 мин) Мұғалім оқушыларды бағалайды оқушылар бірін бірі топтасып бағалайды,осы уақытта оқушы

14 слайд
Бағалау. Кері байланыс( 2 мин) Мұғалім оқушыларды бағалайды оқушылар бірін бірі топтасып бағалайды,осы уақытта оқушылар мұғалімге стикер арқылы кері байланыс жасайды әр түрлі көңіл күйдегі стикерлерді оқушылар сабақ деңгейінің қалай өтілгеніне байланысты жабыстырады.

14 слайд

Бағалау. Кері байланыс( 2 мин) Мұғалім оқушыларды бағалайды оқушылар бірін бірі топтасып бағалайды,осы уақытта оқушылар мұғалімге стикер арқылы кері байланыс жасайды әр түрлі көңіл күйдегі стикерлерді оқушылар сабақ деңгейінің қалай өтілгеніне байланысты жабыстырады.