Материалдар / Ашық сабақ : "Музыка және поэзия" 3ә сынып

Ашық сабақ : "Музыка және поэзия" 3ә сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қашықтықтан өтілген сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2020
379
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Ақсу ауданы, Ақсу ауылы, “ Мамания орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекетт

1 слайд
Алматы облысы Ақсу ауданы, Ақсу ауылы, “ Мамания орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекеттік мекемесінің музыка пәнінің мұғалімі Абугалиева Жанар Сериковна

1 слайд

Алматы облысы Ақсу ауданы, Ақсу ауылы, “ Мамания орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекеттік мекемесінің музыка пәнінің мұғалімі Абугалиева Жанар Сериковна

Сабақ тақырыбы: Музыка және поэзия

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Музыка және поэзия

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Музыка және поэзия

Оқу мақсаттары: 3.1.1.1-тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру 3.1.2.1 – кө

3 слайд
Оқу мақсаттары: 3.1.1.1-тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру 3.1.2.1 – көркем бейнені аша отырып, түрлі сипатты əндерді орындау; 3.1.3.3 -музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату 3.2.1.2 -қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану

3 слайд

Оқу мақсаттары: 3.1.1.1-тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру 3.1.2.1 – көркем бейнені аша отырып, түрлі сипатты əндерді орындау; 3.1.3.3 -музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату 3.2.1.2 -қарапайым музыкалық- шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: • Музыка және поэзияның байланысы туралы жалпы біле алады; • С.Сейфулиннің «Көкшетау» әнін т

4 слайд
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: • Музыка және поэзияның байланысы туралы жалпы біле алады; • С.Сейфулиннің «Көкшетау» әнін тыңдай алады; • А. Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық -ай» әнін орындай алады; • Тақырыпқа байланысты түсініктерді жалпылама біледі; Оқушылардың көпшілігі: • Музыка және поэзияның байланысы туралы жалпы біле алады; • С.Сейфулиннің «Көкшетау» әнін тыңдай және талдай алады; • А. Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық -ай» әнін орындай алады; • Тақырыпқа байланысты түсініктерді жалпылама біледі; Кейбір оқушылар: • С.Сейфулиннің «Көкшетау» әнін тыңдай және талдайды және түсінік бере алады; • А. Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық -ай» әнін көркем орындай алады; Тақырыпқа байланысты түсініктерді біледі;

4 слайд

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: • Музыка және поэзияның байланысы туралы жалпы біле алады; • С.Сейфулиннің «Көкшетау» әнін тыңдай алады; • А. Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық -ай» әнін орындай алады; • Тақырыпқа байланысты түсініктерді жалпылама біледі; Оқушылардың көпшілігі: • Музыка және поэзияның байланысы туралы жалпы біле алады; • С.Сейфулиннің «Көкшетау» әнін тыңдай және талдай алады; • А. Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық -ай» әнін орындай алады; • Тақырыпқа байланысты түсініктерді жалпылама біледі; Кейбір оқушылар: • С.Сейфулиннің «Көкшетау» әнін тыңдай және талдайды және түсінік бере алады; • А. Құнанбаевтың «Желсіз түнде жарық -ай» әнін көркем орындай алады; Тақырыпқа байланысты түсініктерді біледі;

Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту.«Сәлемдесу» ойыны Қазір бі

5 слайд
Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту.«Сәлемдесу» ойыны Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. "Бастаймыз" деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі дене мүшесімен амандасасыңдар. Сонымен, көзбен... қолмен... өкшемен... иықпен... құлақпен.. .тіземен.... иекпен.... арқамен Дауыс жаттықтыру

5 слайд

Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту.«Сәлемдесу» ойыны Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. "Бастаймыз" деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі дене мүшесімен амандасасыңдар. Сонымен, көзбен... қолмен... өкшемен... иықпен... құлақпен.. .тіземен.... иекпен.... арқамен Дауыс жаттықтыру

“ Миға шабуыл” әдісі

6 слайд
“ Миға шабуыл” әдісі

6 слайд

“ Миға шабуыл” әдісі

Музыка – белгілі биіктіктегі дыбыстардан тұратын, адамға сазды əуенімен əсер ететін өнер түрі. Поэзия – өлең түріндегі ауызш

7 слайд
Музыка – белгілі биіктіктегі дыбыстардан тұратын, адамға сазды əуенімен əсер ететін өнер түрі. Поэзия – өлең түріндегі ауызша немесе жазбаша жазылған əдеби көркем шығарма. Романс – аспап сүйемелінде орындалатын жеке дауысқа арналған поэтикалық мазмұндағы шағын музыкалық шығарма Балалар поэзия сөзін үш тілде айтады поэзия поэзия рoetry

7 слайд

Музыка – белгілі биіктіктегі дыбыстардан тұратын, адамға сазды əуенімен əсер ететін өнер түрі. Поэзия – өлең түріндегі ауызша немесе жазбаша жазылған əдеби көркем шығарма. Романс – аспап сүйемелінде орындалатын жеке дауысқа арналған поэтикалық мазмұндағы шағын музыкалық шығарма Балалар поэзия сөзін үш тілде айтады поэзия поэзия рoetry

1 – тапсырма Тыңдау 2-тапсырма. «Кубизм» әдісі – Музыка дегеніміз не? – Поэзия дегеніміз не? «Əдебиеттік оқу» сабағы

8 слайд
1 – тапсырма Тыңдау 2-тапсырма. «Кубизм» әдісі – Музыка дегеніміз не? – Поэзия дегеніміз не? «Əдебиеттік оқу» сабағында өткенді есіне түсіреді. – Музыка мен поэзияның айырмашылығы мен байланысы неде? – Қазақ халық музыкасы мен поэзиясының байланысын не арқылы көруге болады? ҚБ: бірін-бірі басбармақ әдісімен бағалау

8 слайд

1 – тапсырма Тыңдау 2-тапсырма. «Кубизм» әдісі – Музыка дегеніміз не? – Поэзия дегеніміз не? «Əдебиеттік оқу» сабағында өткенді есіне түсіреді. – Музыка мен поэзияның айырмашылығы мен байланысы неде? – Қазақ халық музыкасы мен поэзиясының байланысын не арқылы көруге болады? ҚБ: бірін-бірі басбармақ әдісімен бағалау

Әнді үйретпес бұрын әнді бейнетаспадан көріп тыңдау

9 слайд
Әнді үйретпес бұрын әнді бейнетаспадан көріп тыңдау

9 слайд

Әнді үйретпес бұрын әнді бейнетаспадан көріп тыңдау

Әнді үйрету және орындау Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» əнін оқушыларға үйретемін. Дескриптор: Ән айту кезіндегі ережені

10 слайд
Әнді үйрету және орындау Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» əнін оқушыларға үйретемін. Дескриптор: Ән айту кезіндегі ережені сақтайды. Әнді бірге орындай алады. ҚБ: От шашу әдісімен бағалау

10 слайд

Әнді үйрету және орындау Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» əнін оқушыларға үйретемін. Дескриптор: Ән айту кезіндегі ережені сақтайды. Әнді бірге орындай алады. ҚБ: От шашу әдісімен бағалау

(Т.Т) 3-тапсырма. «Ассоциация» әдісі 1 топ А.Құнанбайұлының әндерін жазу 2 топ А.Құнанбайұлының өлеңдерін жазу ҚБ: От шашу

11 слайд
(Т.Т) 3-тапсырма. «Ассоциация» әдісі 1 топ А.Құнанбайұлының әндерін жазу 2 топ А.Құнанбайұлының өлеңдерін жазу ҚБ: От шашу әдісімен бағалау

11 слайд

(Т.Т) 3-тапсырма. «Ассоциация» әдісі 1 топ А.Құнанбайұлының әндерін жазу 2 топ А.Құнанбайұлының өлеңдерін жазу ҚБ: От шашу әдісімен бағалау

Сергіту сәті: Мына өлең жолдарының әуенін ырғақтық суретпен көрсет. Жел- сіз түн –де жа- рық ай,

12 слайд
Сергіту сәті: Мына өлең жолдарының әуенін ырғақтық суретпен көрсет. Жел- сіз түн –де жа- рық ай, Сәу-ле-сі су-да ді-ріл- деп. А-уыл – дың жа-ны те- рең сай, Та-сы-ған ө-зен кү- ріл-деп.

12 слайд

Сергіту сәті: Мына өлең жолдарының әуенін ырғақтық суретпен көрсет. Жел- сіз түн –де жа- рық ай, Сәу-ле-сі су-да ді-ріл- деп. А-уыл – дың жа-ны те- рең сай, Та-сы-ған ө-зен кү- ріл-деп.

4 тапсырма. Тыңдау жəне талдау.

13 слайд
4 тапсырма. Тыңдау жəне талдау.

13 слайд

4 тапсырма. Тыңдау жəне талдау.

Дескриптор: Музыка тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді ҚБ: Өзін –өзі бағалау әдісімен бағалау Егер оқушы барлық сұраққа жау

14 слайд
Дескриптор: Музыка тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді ҚБ: Өзін –өзі бағалау әдісімен бағалау Егер оқушы барлық сұраққа жауап берсе Бір немесе екі сұраққа жауап берсе Егер мүлде дұрыс жасауап бермесе

14 слайд

Дескриптор: Музыка тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді ҚБ: Өзін –өзі бағалау әдісімен бағалау Егер оқушы барлық сұраққа жауап берсе Бір немесе екі сұраққа жауап берсе Егер мүлде дұрыс жасауап бермесе

Сабақты қорытындылау. «Сөздер банкісі» әдісі Берілген аралас сөздердің ішінен керекті сөздерді теріп алу Рефлексия:

15 слайд
Сабақты қорытындылау. «Сөздер банкісі» әдісі Берілген аралас сөздердің ішінен керекті сөздерді теріп алу Рефлексия:

15 слайд

Сабақты қорытындылау. «Сөздер банкісі» әдісі Берілген аралас сөздердің ішінен керекті сөздерді теріп алу Рефлексия:

Үй тапсырмасы “ Желсіз түнде жарық - ай” әнін жаттап келу

16 слайд
Үй тапсырмасы “ Желсіз түнде жарық - ай” әнін жаттап келу

16 слайд

Үй тапсырмасы “ Желсіз түнде жарық - ай” әнін жаттап келу

17 слайд

17 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ