Материалдар / Ашық сабақ " Рационал сандарға арифметикалық амаладар қолдану"

Ашық сабақ " Рационал сандарға арифметикалық амаладар қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептер слайд
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
РАЦИОНАЛ САНДАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ.

1 слайд
РАЦИОНАЛ САНДАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ.

1 слайд

РАЦИОНАЛ САНДАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау 6.5.1.4 Рационал сандарды қолданып мәтінді есепт

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау 6.5.1.4 Рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді шығару

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау 6.5.1.4 Рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді шығару

3 ТОПҚА БӨЛІНУ

3 слайд
3 ТОПҚА БӨЛІНУ

3 слайд

3 ТОПҚА БӨЛІНУ

«Ақиқат, жалған» әдісі Мұғалім ережелерді оқиды, оқушылар жалған не ақиқат екенін анықтауы тиіс 1. Таңбалары әр түрлі екі

4 слайд
«Ақиқат, жалған» әдісі Мұғалім ережелерді оқиды, оқушылар жалған не ақиқат екенін анықтауы тиіс 1. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейткенде оң сан шығады? 2. Екі теріс санды көбейткенде он сан шығады? 3. Таңбалары әртүрлі санды қосқанда үлкен саннан кіші санды азайтып, үлкен санның таңбасын қоямыз 4. Теріс сандарды қосқанда жауабына теріс танбаны қойып екі санды азайтамыз 5. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама қарсы санды қосу керек 6. Қарама қарсы сандардың қосынды 0ге тең

4 слайд

«Ақиқат, жалған» әдісі Мұғалім ережелерді оқиды, оқушылар жалған не ақиқат екенін анықтауы тиіс 1. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейткенде оң сан шығады? 2. Екі теріс санды көбейткенде он сан шығады? 3. Таңбалары әртүрлі санды қосқанда үлкен саннан кіші санды азайтып, үлкен санның таңбасын қоямыз 4. Теріс сандарды қосқанда жауабына теріс танбаны қойып екі санды азайтамыз 5. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама қарсы санды қосу керек 6. Қарама қарсы сандардың қосынды 0ге тең

Т.Ж «СӘЙКЕСТЕНДІРУ» Қажетті амалдарды орындай отырып, дұрыс жауабы бөшкедегімен сәйкес келсе сонда орналастыру қажет.

5 слайд
Т.Ж «СӘЙКЕСТЕНДІРУ» Қажетті амалдарды орындай отырып, дұрыс жауабы бөшкедегімен сәйкес келсе сонда орналастыру қажет.

5 слайд

Т.Ж «СӘЙКЕСТЕНДІРУ» Қажетті амалдарды орындай отырып, дұрыс жауабы бөшкедегімен сәйкес келсе сонда орналастыру қажет.

ОЙЛАН БІРІК БӨЛІС ӘДІСІ ТАПСЫРМА: НАУРЫЗ МЕРЕКЕСІНЕ ОРАЙ ЖАРЫСҚА ҚАТЫСУШЫЛАРҒА ҚЫМЫЗ ӘЗІРЛЕНДІ, ЖАРЫСТЫҢ БІР АЙНАЛЫМЫНА ОРТА Е

6 слайд
ОЙЛАН БІРІК БӨЛІС ӘДІСІ ТАПСЫРМА: НАУРЫЗ МЕРЕКЕСІНЕ ОРАЙ ЖАРЫСҚА ҚАТЫСУШЫЛАРҒА ҚЫМЫЗ ӘЗІРЛЕНДІ, ЖАРЫСТЫҢ БІР АЙНАЛЫМЫНА ОРТА ЕСЕППЕН ЖҰМСАЛАТЫН ҚЫМЫЗ КӨЛЕМІН ТАБЫҢЫЗ. • 1-топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: жарыстың үш бөлігін 6,4 литрден екі бөлігін 7,2 литрден бес бөлігін 5,6 литрден • 2-топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: жарыстың 3 бөлігін 5,6 литрден, 4 бөлігін 6,3 литрден. • 3-топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: Жарыстың екі бөлігін 6,1 литрден, Үш бөлігін 5,1 литрден. • 4- топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: Жарыстың екі бөлігін 6,1 литрден, Үш бөлігін 5,1 литрден.

6 слайд

ОЙЛАН БІРІК БӨЛІС ӘДІСІ ТАПСЫРМА: НАУРЫЗ МЕРЕКЕСІНЕ ОРАЙ ЖАРЫСҚА ҚАТЫСУШЫЛАРҒА ҚЫМЫЗ ӘЗІРЛЕНДІ, ЖАРЫСТЫҢ БІР АЙНАЛЫМЫНА ОРТА ЕСЕППЕН ЖҰМСАЛАТЫН ҚЫМЫЗ КӨЛЕМІН ТАБЫҢЫЗ. • 1-топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: жарыстың үш бөлігін 6,4 литрден екі бөлігін 7,2 литрден бес бөлігін 5,6 литрден • 2-топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: жарыстың 3 бөлігін 5,6 литрден, 4 бөлігін 6,3 литрден. • 3-топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: Жарыстың екі бөлігін 6,1 литрден, Үш бөлігін 5,1 литрден. • 4- топ. Қатысушыларға қымыз келесідей таратылады: Жарыстың екі бөлігін 6,1 литрден, Үш бөлігін 5,1 литрден.

7 РЕФЛЕКСИЯ Оқушылар сабақтан алған әсерін көңіл күйін өздері салып тақтайшасына кері байланыс жазады.

7 слайд
7 РЕФЛЕКСИЯ Оқушылар сабақтан алған әсерін көңіл күйін өздері салып тақтайшасына кері байланыс жазады.

7 слайд

7 РЕФЛЕКСИЯ Оқушылар сабақтан алған әсерін көңіл күйін өздері салып тақтайшасына кері байланыс жазады.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Mirjam Nilsson mirjam@contoso.com www.contoso.com

8 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Mirjam Nilsson mirjam@contoso.com www.contoso.com

8 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Mirjam Nilsson mirjam@contoso.com www.contoso.com

29 Қараша 2023
419
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі