Ашық сабақ , Түркі тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Талдықорған қаласы білім бөлімі
«№25 орта мектебі МДШО» КММ
Тарих пәнінің мұғалімі
Касымбайулы Далелхан Сабақтың
тақырыбы
Түркі тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына
қаншалықты әсерін тигізді?
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары(оқу
бағдарламасына
сілтеме ) 6.3.2.1-тарихи оқиғалардың өзара байланысын
табу арқылы түркі тілдес тайпалардың
миграция үрдерістеріне ықпалын түсіндіру:
6.1.1.1. Түркі тілдес халықтарды атап, олардың
картада территориялық орналасуын көрсету
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар: Тарихи оқиғалардың өзара
байланысын табу арқылы түркі тілдес халықтардың
миграциясын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Түркі тілдес
халықтардың бірігуін мемлекет құруын түсіндіре алады.
Кейбір оқушылар: Түркі тілдес халықтарды атап,
олардың картада территориялық орналасуын көрсете
алады .
1 слайд
Талдықорған қаласы білім бөлімі «№25 орта мектебі МДШО» КММ Тарих пәнінің мұғалімі Касымбайулы Далелхан Сабақтың тақырыбы Түркі тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме ) 6.3.2.1-тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграция үрдерістеріне ықпалын түсіндіру: 6.1.1.1. Түркі тілдес халықтарды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес халықтардың миграциясын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Түркі тілдес халықтардың бірігуін мемлекет құруын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Түркі тілдес халықтарды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсете алады .
2 слайд
Оқу дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау.
Бағалау критерийі
1. Саяси картада түркі тілдес халықтардың түркі тілдес халықтардың миграция бағыттарын көрсете алады:
2. Түркі тілдес халықтардың миграциясы Еуразия кеңістігіндегі тарихи оқиғаларға әсерін талдайды.
Тілдік мақсат
Жазылым-Термин сөздер миграция, ассимиляция.
Ұғымдар: саяси өзгерістер, экономика, мәдениет
Айтылым – постер қорғайды.
Көрсетілім- АКТ арқылы суреттер көрсетіледі.
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының 2-ші құндылығы Қоғамдық ұлттық бірлік, бейбітшілікпен келісім,
Түркі қоғамының әлемдік аренада алатын орнына мақтаныш.
Тарихи концепт: Дәлел, Түркі қоғамы тайпаларының орналасу территориясын картадан анықтап көрсетеді.
Түркі тілдес халықтардың миграциясы саяси, экономикалық, мәдениетке тигізген әсерін дәріптеу.
Пәнаралық байланыс
Қазақ әдебиет, география
Алдыңғы білім
6.2.1.1.1 – Түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін сипаттау.
2 слайд
Оқу дағдылары Білу, түсіну, қолдану, талдау. Бағалау критерийі 1. Саяси картада түркі тілдес халықтардың түркі тілдес халықтардың миграция бағыттарын көрсете алады: 2. Түркі тілдес халықтардың миграциясы Еуразия кеңістігіндегі тарихи оқиғаларға әсерін талдайды. Тілдік мақсат Жазылым-Термин сөздер миграция, ассимиляция. Ұғымдар: саяси өзгерістер, экономика, мәдениет Айтылым – постер қорғайды. Көрсетілім- АКТ арқылы суреттер көрсетіледі. Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының 2-ші құндылығы Қоғамдық ұлттық бірлік, бейбітшілікпен келісім, Түркі қоғамының әлемдік аренада алатын орнына мақтаныш. Тарихи концепт: Дәлел, Түркі қоғамы тайпаларының орналасу территориясын картадан анықтап көрсетеді. Түркі тілдес халықтардың миграциясы саяси, экономикалық, мәдениетке тигізген әсерін дәріптеу. Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиет, география Алдыңғы білім 6.2.1.1.1 – Түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін сипаттау.
3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
1.Салемдесу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
2.Психологиялық ахуал: Оқушылар шеңбер құрып
бір біріне тілек айту
3.Топқа бөлу: түстер арқылы 3 топқа бөлу
4.Үй тапсырмасын тексеру Дескриптор
1.Қытай және араб
деректері түркілер
туралы қандай
ақпарат береді?
2.Түркі халықтары
туралы тарихи
деректерді айтады
Бағалау критерийі
Түркі
халықтарының
тарихи деректері
жайында біледіЖЖ. «Ыстық орындық» әдісі
1. Қытай және араб деректері түркілер туралы
қандай ақпарат береді?
2.Түркі тайпалар туралы тарихи деректерді
айтып бер?
ҚБ смайлик арқылы бағалау
3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі 1.Салемдесу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару 2.Психологиялық ахуал: Оқушылар шеңбер құрып бір біріне тілек айту 3.Топқа бөлу: түстер арқылы 3 топқа бөлу 4.Үй тапсырмасын тексеру Дескриптор 1.Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді? 2.Түркі халықтары туралы тарихи деректерді айтады Бағалау критерийі Түркі халықтарының тарихи деректері жайында біледіЖЖ. «Ыстық орындық» әдісі 1. Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді? 2.Түркі тайпалар туралы тарихи деректерді айтып бер? ҚБ смайлик арқылы бағалау
4 слайд
«Ой қозғау» Жаңа
сабақтың тақырыбын ашу
үшін интербелсенді
тақтадан суреттер
беріледі. Сурет арқылы
жаңа сабақтың тақырыбын
ашады, мақсатымен
танысады. Жаңа
сабақ ТЖ
«Джигсо»
әдісі
1-топ. Түрік тілдес
халықтардың
миграциясының саяси
жағдайға тигізген
әсерін түсіндіреді.
2-топ. Түркі тілдес
халықтардың
миграциясы тигізген
экономикадағы
өзгерістер туралы
айта алады. .
3- топ. Түркі тілдес
халықтардың
миграциясы
мәдениеттегі
өзгерістерді талдайды. Дескриптор
1. Түркі тілдес
халықтардың
миграциясының саяси
жағдайға тигізген әсерін
аша алады.
2. Түркі тілдес
халықтардың миграциясы
тигізген экономикадағы
өзгерістерді түсіндіреді. .
3 Түркі тілдес
халықтарының миграциясы
нәтижесіндегі мәдениеттегі
өзгерістерді талдайды.
ҚБ Бір- бірінің постерің бағалайды Жеке жұмыс «Мозаика» әдісі.
Тапсырма-
Түркі тілдес тайпалардың
территориясың кескін картаға
орналастырыңыз және тұп нұсқа
қартамен салыстырады.
Бағалау
критерийі Дескриптор
Түркі тілдес
халықтардың
орналасуы
территориясын
картадан
анықтай алады. Кескін картаны
түп нұсқамен
салыстырады.Бағалау
критерийі
Түркі тілдес
халықтардың
саяси,
экономикалық
және
мәдениетіндегі
өзгерістерді
талқылай
алады
«Бас-бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
4 слайд
«Ой қозғау» Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін интербелсенді тақтадан суреттер беріледі. Сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады, мақсатымен танысады. Жаңа сабақ ТЖ «Джигсо» әдісі 1-топ. Түрік тілдес халықтардың миграциясының саяси жағдайға тигізген әсерін түсіндіреді. 2-топ. Түркі тілдес халықтардың миграциясы тигізген экономикадағы өзгерістер туралы айта алады. . 3- топ. Түркі тілдес халықтардың миграциясы мәдениеттегі өзгерістерді талдайды. Дескриптор 1. Түркі тілдес халықтардың миграциясының саяси жағдайға тигізген әсерін аша алады. 2. Түркі тілдес халықтардың миграциясы тигізген экономикадағы өзгерістерді түсіндіреді. . 3 Түркі тілдес халықтарының миграциясы нәтижесіндегі мәдениеттегі өзгерістерді талдайды. ҚБ Бір- бірінің постерің бағалайды Жеке жұмыс «Мозаика» әдісі. Тапсырма- Түркі тілдес тайпалардың территориясың кескін картаға орналастырыңыз және тұп нұсқа қартамен салыстырады. Бағалау критерийі Дескриптор Түркі тілдес халықтардың орналасуы территориясын картадан анықтай алады. Кескін картаны түп нұсқамен салыстырады.Бағалау критерийі Түркі тілдес халықтардың саяси, экономикалық және мәдениетіндегі өзгерістерді талқылай алады «Бас-бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
5 слайд
«Келісемін, келіспеймін» әдісі
Тапсырма-
1. Түркі тілдес халықтарының миграциясы
нәтижесінде Қазақстан жерінде орта ғасырлық
қалалар дамыды.
2. Византия империясымен тікелей жібек
саудасын жүргізбеді. Бағалау
критерийі Дескриптор
Түркі тілдес
халықтарын
ың
миграциясы
мен көрші
елдермен
қатынасын
біледі. 1. Түркі
тілдес
халықтарыны
ң миграциясы
нәтижесінде
Қазақстан
жерінде орта
ғасырлық
қалалар
дамығандығы
н біледі.
2. Византия
империясыме
н тікелей
жібек
саудасын
жүргізбеді
деген
тапсырмадағ
ы қателігін
анықтайды.
ҚБ смайлик арқылы
Кері байланыс.
Бүгінгі күн керемет, өйткені -----------
Сіз үшін сабақта ең негізгі болған сәт ------------------------------------------
Сіз үшін не қиын және түсініксіз болды? -------------------------------------
Үй тапсырмасы: Ребустар құрастырып келу.
5 слайд
«Келісемін, келіспеймін» әдісі Тапсырма- 1. Түркі тілдес халықтарының миграциясы нәтижесінде Қазақстан жерінде орта ғасырлық қалалар дамыды. 2. Византия империясымен тікелей жібек саудасын жүргізбеді. Бағалау критерийі Дескриптор Түркі тілдес халықтарын ың миграциясы мен көрші елдермен қатынасын біледі. 1. Түркі тілдес халықтарыны ң миграциясы нәтижесінде Қазақстан жерінде орта ғасырлық қалалар дамығандығы н біледі. 2. Византия империясыме н тікелей жібек саудасын жүргізбеді деген тапсырмадағ ы қателігін анықтайды. ҚБ смайлик арқылы Кері байланыс. Бүгінгі күн керемет, өйткені ----------- Сіз үшін сабақта ең негізгі болған сәт ------------------------------------------ Сіз үшін не қиын және түсініксіз болды? ------------------------------------- Үй тапсырмасы: Ребустар құрастырып келу.
6 слайд
Сабағымда төмендегі әдістер мен
стратегияларды қолдана отырып
оқушыларды қолдау көрсету
мақсатында сабақтың басында «Ыстық
орындық» әдісін қолдандым. Бұл әдісті
қолдану арқылы оқушылардың үй
тапсырмасын қалай меңгергендігін
біліп және жаңа тақырыппен
байланыстырамын. Жаңа тақырыпты
ашу мақсатында интербелсенді тақтаға
тақырыпқа сай суреттер көрсету
арқылы «Ой қозғау» стратегиясын
пайдаланып жаңа тақырыпты ашып
аламын. Сабақ ортасында «Джигсо»
әдісін қолданып,3 топта тақырыпқа
сипаттама беріп, постерін қорғайды.
Қабілетті оқушыларға жеке жұмыс
ретінде «Мозаика» әдісі бойынша түркі
тілдес халықтардың териториясын
кескін картаға орналастылады,
салыстырады. Сабақ бекітуге
«Келіспеймін, келісемін» әдісін қолдана
отырып тапсырмадағы дұрыс және
қате жауаптарды табады. Бұл әдіс
бойынша оқушылардың жаңа
тақырыпты қаншалықты меңгергендігін
білуге болады. Саралау Бағалау
Сабақтың басында ЖЖ «Ыстық орындық»
әдісі бойынша үй тапсырмасы тексеріліп,
ҚБ смайлик арқылы бағаланады. ТЖ
«Джигсо» әдісі бойынша берілген
тапсырманы үш топ ҚБ бір-бірінің постерін
түрлі-түсті қағаздар арқылы бағалап
шығады. Қабілетті оқушымен жеке жұмыс
барысында «Мозаика» әдісімен берілген
тапсырмаға «Бас-бармақ» әдісі арқылы
бағалайды. Сабақ соныңда «Келіспеймін,
келісемін» әдісі бойынша берілген
тапсырмаға ҚБ смайликтер арқылы
бағаланады. Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
Сынып бөлмесінде техника қауіпсіздік
ережелері таныстырылады. Сабақтың
ортасында «Сергіту сәті» жүргізіледі
6 слайд
Сабағымда төмендегі әдістер мен стратегияларды қолдана отырып оқушыларды қолдау көрсету мақсатында сабақтың басында «Ыстық орындық» әдісін қолдандым. Бұл әдісті қолдану арқылы оқушылардың үй тапсырмасын қалай меңгергендігін біліп және жаңа тақырыппен байланыстырамын. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында интербелсенді тақтаға тақырыпқа сай суреттер көрсету арқылы «Ой қозғау» стратегиясын пайдаланып жаңа тақырыпты ашып аламын. Сабақ ортасында «Джигсо» әдісін қолданып,3 топта тақырыпқа сипаттама беріп, постерін қорғайды. Қабілетті оқушыларға жеке жұмыс ретінде «Мозаика» әдісі бойынша түркі тілдес халықтардың териториясын кескін картаға орналастылады, салыстырады. Сабақ бекітуге «Келіспеймін, келісемін» әдісін қолдана отырып тапсырмадағы дұрыс және қате жауаптарды табады. Бұл әдіс бойынша оқушылардың жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендігін білуге болады. Саралау Бағалау Сабақтың басында ЖЖ «Ыстық орындық» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексеріліп, ҚБ смайлик арқылы бағаланады. ТЖ «Джигсо» әдісі бойынша берілген тапсырманы үш топ ҚБ бір-бірінің постерін түрлі-түсті қағаздар арқылы бағалап шығады. Қабілетті оқушымен жеке жұмыс барысында «Мозаика» әдісімен берілген тапсырмаға «Бас-бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Сабақ соныңда «Келіспеймін, келісемін» әдісі бойынша берілген тапсырмаға ҚБ смайликтер арқылы бағаланады. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сынып бөлмесінде техника қауіпсіздік ережелері таныстырылады. Сабақтың ортасында «Сергіту сәті» жүргізіледі