Материалдар / Ашық сабақ Абдраш Назарбеков атындағы №87 жалпы орта білім беретін мектеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Абдраш Назарбеков атындағы №87 жалпы орта білім беретін мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныптар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2019
692
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ Биология пәні мұғалімі: Хайдарова К. 7 «К» сыныбы

1 слайд
Ашық сабақ Биология пәні мұғалімі: Хайдарова К. 7 «К» сыныбы

1 слайд

Ашық сабақ Биология пәні мұғалімі: Хайдарова К. 7 «К» сыныбы

Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1-топ: Жас биологтар 2-топ: Жас химиктер 3-топ: Жас ғалымдар 4-топ: Жас дәрігерлер

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1-топ: Жас биологтар 2-топ: Жас химиктер 3-топ: Жас ғалымдар 4-топ: Жас дәрігерлер

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1-топ: Жас биологтар 2-топ: Жас химиктер 3-топ: Жас ғалымдар 4-топ: Жас дәрігерлер

Сабақтың мақсаты:  Азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу

3 слайд
Сабақтың мақсаты:  Азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу

3 слайд

Сабақтың мақсаты:  Азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу

Сабақ нәтижесі:  Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.  Оқушылардың көбісі

4 слайд
Сабақ нәтижесі:  Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.  Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.  Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :  Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.

4 слайд

Сабақ нәтижесі:  Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.  Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.  Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :  Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.

Үй тапсырмасын сұрау Сөзжұмбақ сұрақтары 1.Орташа алғанда ағзада 70%,сүйек пен құрғақ тұқымда 50%, жасушада 92% болады. Ол- ?

5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау Сөзжұмбақ сұрақтары 1.Орташа алғанда ағзада 70%,сүйек пен құрғақ тұқымда 50%, жасушада 92% болады. Ол- ? 2.Судың ең маңызды айырықша қасиеттерінің бірі? 3. Өсімдікке хлорофилл түзуі үшін қажет, нуклеин қышқылы құрамына кіретін элемент? 4. Барлық жануар қанының құрамында болатын элемент? 5. Өсімдікке тамыр түзуі және жеміс пісіп жетілуі үшін қажет элементтің бірі? 6. Кейбір сұйықтықтыр суда еритін барлық заттарды еріте алмайды. Ал су дерлік барлығын ерітетіндіктен ............ деп аталады. 7. Судың ұсақ бөлшектерінің бір-біріне тартылу қабілеті беттік ........ деп аталады. 8. Фосформен бірге сүйекке,тіске, теңіз бақалшағына қаттылық қасиет береді? 9. Лай судың бірнеше күннен кейін өздігінен тұнба түзуі .............. тазарту деп аталады? 10.Өсімдікке сабағы мен жасушасының қызмет атқаруы үшін қажет?

5 слайд

Үй тапсырмасын сұрау Сөзжұмбақ сұрақтары 1.Орташа алғанда ағзада 70%,сүйек пен құрғақ тұқымда 50%, жасушада 92% болады. Ол- ? 2.Судың ең маңызды айырықша қасиеттерінің бірі? 3. Өсімдікке хлорофилл түзуі үшін қажет, нуклеин қышқылы құрамына кіретін элемент? 4. Барлық жануар қанының құрамында болатын элемент? 5. Өсімдікке тамыр түзуі және жеміс пісіп жетілуі үшін қажет элементтің бірі? 6. Кейбір сұйықтықтыр суда еритін барлық заттарды еріте алмайды. Ал су дерлік барлығын ерітетіндіктен ............ деп аталады. 7. Судың ұсақ бөлшектерінің бір-біріне тартылу қабілеті беттік ........ деп аталады. 8. Фосформен бірге сүйекке,тіске, теңіз бақалшағына қаттылық қасиет береді? 9. Лай судың бірнеше күннен кейін өздігінен тұнба түзуі .............. тазарту деп аталады? 10.Өсімдікке сабағы мен жасушасының қызмет атқаруы үшін қажет?

Сөзжұмбақ С У Е Р І Т У А З О Т Т Е М І Р Ф О С Ф О Р Е Р І Т К І Ш Б Е Т Т І К К А Л Ь Ц И Й Ө

6 слайд
Сөзжұмбақ   С У     Е Р І Т У     А З О Т     Т Е М І Р     Ф О С Ф О Р   Е Р І Т К І Ш     Б Е Т Т І К     К А Л Ь Ц И Й     Ө З І Н - Ө З І   К А Л И Й  

6 слайд

Сөзжұмбақ   С У     Е Р І Т У     А З О Т     Т Е М І Р     Ф О С Ф О Р   Е Р І Т К І Ш     Б Е Т Т І К     К А Л Ь Ц И Й     Ө З І Н - Ө З І   К А Л И Й  

7 слайд

7 слайд

Сабақ тақырыбы :  Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар.

8 слайд
Сабақ тақырыбы :  Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар.

8 слайд

Сабақ тақырыбы :  Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар.

КІРІСПЕ Тағамның маңызы Қоректену - барлық тірі ағзаларға тән қасиеттердің бірі. Қоректену арқылы тірі ағзалар өседі дамиды жә

9 слайд
КІРІСПЕ Тағамның маңызы Қоректену - барлық тірі ағзаларға тән қасиеттердің бірі. Қоректену арқылы тірі ағзалар өседі дамиды және қалыпты тіршілік әрекетін жалғастырады. «Ас адамның арқауы», «асты көрсең қадір тұт» деген сөздер тағамның қасиетін айқындап тұр. Ағзаға қажетті тағамдық заттар күнделікті пайдаланатын тағамнан алынады .   Ағза қабылдаған тағам алдымен түрлі өзгірістерге ұшырап, денеге сіңіріледі. Онда тағамдық заттар қан және лимфа арқылы жасушаларға, ұлпаларға таралып, қалдық заттар сыртқа шығарылады. Тағамның құрамындағы ағзалық заттар ыдыраған кезде энергия бөлінеді.

9 слайд

КІРІСПЕ Тағамның маңызы Қоректену - барлық тірі ағзаларға тән қасиеттердің бірі. Қоректену арқылы тірі ағзалар өседі дамиды және қалыпты тіршілік әрекетін жалғастырады. «Ас адамның арқауы», «асты көрсең қадір тұт» деген сөздер тағамның қасиетін айқындап тұр. Ағзаға қажетті тағамдық заттар күнделікті пайдаланатын тағамнан алынады .   Ағза қабылдаған тағам алдымен түрлі өзгірістерге ұшырап, денеге сіңіріледі. Онда тағамдық заттар қан және лимфа арқылы жасушаларға, ұлпаларға таралып, қалдық заттар сыртқа шығарылады. Тағамның құрамындағы ағзалық заттар ыдыраған кезде энергия бөлінеді.

Бейне ролик

10 слайд
Бейне ролик

10 слайд

Бейне ролик

«Микс» әдісі Топтарға тапсырма: 1- Жас биологтар тобы: Органикалық заттарға сипаттама 2-Жас химиктер тобы:

11 слайд
«Микс» әдісі Топтарға тапсырма: 1- Жас биологтар тобы: Органикалық заттарға сипаттама 2-Жас химиктер тобы: Бейорганикалық заттарға сипаттама 3- Жас ғалымдар тобы: № 3 зертханалық жұмыс 4-Жас дәрігерлер тобы: Органикалық және бейорганикалық заттардың пайдасы мен зияны .

11 слайд

«Микс» әдісі Топтарға тапсырма: 1- Жас биологтар тобы: Органикалық заттарға сипаттама 2-Жас химиктер тобы: Бейорганикалық заттарға сипаттама 3- Жас ғалымдар тобы: № 3 зертханалық жұмыс 4-Жас дәрігерлер тобы: Органикалық және бейорганикалық заттардың пайдасы мен зияны .

Сергіту

12 слайд
Сергіту

12 слайд

Сергіту

Сабақты қорытындылау  « Карточкадағы терминдер» әдісі

13 слайд
Сабақты қорытындылау  « Карточкадағы терминдер» әдісі

13 слайд

Сабақты қорытындылау  « Карточкадағы терминдер» әдісі

 Рефлексия  «Кезбе тілші» әдісі

14 слайд
 Рефлексия  «Кезбе тілші» әдісі

14 слайд

 Рефлексия  «Кезбе тілші» әдісі

Үйге тапсырма  Оқу: Тағам құрамындағы заттар: майлар нәруыздар, көмірсулар

15 слайд
Үйге тапсырма  Оқу: Тағам құрамындағы заттар: майлар нәруыздар, көмірсулар

15 слайд

Үйге тапсырма  Оқу: Тағам құрамындағы заттар: майлар нәруыздар, көмірсулар

Назарларыңызға рахмет!

16 слайд
Назарларыңызға рахмет!

16 слайд

Назарларыңызға рахмет!