Материалдар / Ашық сабақ: Абылай хан

Ашық сабақ: Абылай хан

Материал туралы қысқаша түсінік
Абылай хан тұсындағы қазақ хандығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
279
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Абылай хан билігі тұсындағы қазақ хандығы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Абылай хан билігі тұсындағы қазақ хандығы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Абылай хан билігі тұсындағы қазақ хандығы

Абылай ханның қазақ қоғамындағы рөлін білу Сабақтың мақсаты:

2 слайд
Абылай ханның қазақ қоғамындағы рөлін білу Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Абылай ханның қазақ қоғамындағы рөлін білу Сабақтың мақсаты:

Интерактивный тақта, карта,слайд ,АКТ Сабақтың көрнекілігі:

3 слайд
Интерактивный тақта, карта,слайд ,АКТ Сабақтың көрнекілігі:

3 слайд

Интерактивный тақта, карта,слайд ,АКТ Сабақтың көрнекілігі:

Ізденіс сабақ Сабақтың түрі:

4 слайд
Ізденіс сабақ Сабақтың түрі:

4 слайд

Ізденіс сабақ Сабақтың түрі:

Баяндау, диалогтік, сыни тұрғыдан ойлау, кубик стратегиясы, топтық, өзара бағалау Сабақтың әдіс-тәсілі

5 слайд
Баяндау, диалогтік, сыни тұрғыдан ойлау, кубик стратегиясы, топтық, өзара бағалау Сабақтың әдіс-тәсілі

5 слайд

Баяндау, диалогтік, сыни тұрғыдан ойлау, кубик стратегиясы, топтық, өзара бағалау Сабақтың әдіс-тәсілі

І. Ұйымдастыру кезеңі: сергіту сәті: «Танысу» топқа бөлу: Конфеттер арқылы Кубикті лақтырыңыз. Бір бе

6 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: сергіту сәті: «Танысу» топқа бөлу: Конфеттер арқылы Кубикті лақтырыңыз. Бір белгіленген сұрағы бар қырын таңдаңыз. ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ терминге сұрақтар құрастырыңыз. Кубик әдісі бұл оқыту стратегиясы. Ол бір тақырыпқа әртүрлі көзқарастың болуына әсер етеді. Сабақтың барысы:

6 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі: сергіту сәті: «Танысу» топқа бөлу: Конфеттер арқылы Кубикті лақтырыңыз. Бір белгіленген сұрағы бар қырын таңдаңыз. ӨЗІН-ӨЗІ РЕТТЕУ терминге сұрақтар құрастырыңыз. Кубик әдісі бұл оқыту стратегиясы. Ол бір тақырыпқа әртүрлі көзқарастың болуына әсер етеді. Сабақтың барысы:

1-топ: Намыс 2-топ: Қыран 3-топ: Бәйтерек 4-топ: Жалын 5-топ: Тұлпар 6-топ: Жігер

7 слайд
1-топ: Намыс 2-топ: Қыран 3-топ: Бәйтерек 4-топ: Жалын 5-топ: Тұлпар 6-топ: Жігер

7 слайд

1-топ: Намыс 2-топ: Қыран 3-топ: Бәйтерек 4-топ: Жалын 5-топ: Тұлпар 6-топ: Жігер

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Р/с Мазмұны Иә Жоқ 1Қалмақтар Жоңғариядан қоңыс аударған 2Қалмақтардың күш қуатын арттырған Аюке х

8 слайд
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Р/с Мазмұны Иә Жоқ 1Қалмақтар Жоңғариядан қоңыс аударған 2Қалмақтардың күш қуатын арттырған Аюке хан еді 31723ж.Әбілхайыр хан 10 мың әскері мен Еділ қалмақтарына жорық жасады 4Қалмақтармен болған шайқасты хан, сұлтандардан Абылай, Нұралы,Сұлтанбек, Ералы т.б қатысты 5«Шаңды жорық» шайқасы 1770ж болды 6Далай лама-лама дінінің басшщысы 7Ноғайлар түркі тілдес топқа жататын ұлыс 8Қалмақтар атамекеніне қайтадан қоныс аударуы туралы Қытай үкіметімен келісті 9Торғауыттар қазақ даласы арқылы Шығысқа көшті 10Әбілхайыр 20 мың әскерімен Еділ қалмақтарына жорық жасады

8 слайд

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Р/с Мазмұны Иә Жоқ 1Қалмақтар Жоңғариядан қоңыс аударған 2Қалмақтардың күш қуатын арттырған Аюке хан еді 31723ж.Әбілхайыр хан 10 мың әскері мен Еділ қалмақтарына жорық жасады 4Қалмақтармен болған шайқасты хан, сұлтандардан Абылай, Нұралы,Сұлтанбек, Ералы т.б қатысты 5«Шаңды жорық» шайқасы 1770ж болды 6Далай лама-лама дінінің басшщысы 7Ноғайлар түркі тілдес топқа жататын ұлыс 8Қалмақтар атамекеніне қайтадан қоныс аударуы туралы Қытай үкіметімен келісті 9Торғауыттар қазақ даласы арқылы Шығысқа көшті 10Әбілхайыр 20 мың әскерімен Еділ қалмақтарына жорық жасады

1-топ: Намыс. Сипаттаңыз: Объектке қараңыз, мүмкін ойланыңыз және не көргендеріңді сипаттаңыз: түсі, формасы, размері. О

9 слайд
1-топ: Намыс. Сипаттаңыз: Объектке қараңыз, мүмкін ойланыңыз және не көргендеріңді сипаттаңыз: түсі, формасы, размері. Ол қандай екен? 2-топ: Қыран. Салыстырыңыз: Кімге ұқсайды және несімен ерекшеленеді? (Абылай хан, Н.Ә.Назарбаев) 3-топ: Бәйтерек. Ассоциация жасаңыз: Осы есімді естігенде, естеріңізге не келді? Ойланып айтыңыздар: қандай ассоциация туындайды? 4-топ: Жалын.Талдаңыз: Абылай қазақ елінің тәуелсіздіген сақтап қалуда қандай маңызды шешім қабылдады? Оны қалай дәлелдеуге болады? Оны білу міндетті ме және оны ұсынуға болама? ІІІ.Жаңа сабақ:

9 слайд

1-топ: Намыс. Сипаттаңыз: Объектке қараңыз, мүмкін ойланыңыз және не көргендеріңді сипаттаңыз: түсі, формасы, размері. Ол қандай екен? 2-топ: Қыран. Салыстырыңыз: Кімге ұқсайды және несімен ерекшеленеді? (Абылай хан, Н.Ә.Назарбаев) 3-топ: Бәйтерек. Ассоциация жасаңыз: Осы есімді естігенде, естеріңізге не келді? Ойланып айтыңыздар: қандай ассоциация туындайды? 4-топ: Жалын.Талдаңыз: Абылай қазақ елінің тәуелсіздіген сақтап қалуда қандай маңызды шешім қабылдады? Оны қалай дәлелдеуге болады? Оны білу міндетті ме және оны ұсынуға болама? ІІІ.Жаңа сабақ:

5-топ: Тұлпар. Ұсыныңыз: Осы тақырыпты ары қарай ашу үшін не ұсынар едіңіз? Айтыңыз: бұл ақпарат сіздерге қаншалықты маңыз

10 слайд
5-топ: Тұлпар. Ұсыныңыз: Осы тақырыпты ары қарай ашу үшін не ұсынар едіңіз? Айтыңыз: бұл ақпарат сіздерге қаншалықты маңызды? Ұсыныс беріңіздер. 6-топ: Жігер. «Иә келісемін», «жоқ келіспеймін» дегенді дәлелдеңіз: Абылайдың жағымды немесе жағымсыз жақтары бар ма? Неліктен? Түрлі дәлелдемелерді келтіріңіз: мейлі логикалық немесе ортақ.

10 слайд

5-топ: Тұлпар. Ұсыныңыз: Осы тақырыпты ары қарай ашу үшін не ұсынар едіңіз? Айтыңыз: бұл ақпарат сіздерге қаншалықты маңызды? Ұсыныс беріңіздер. 6-топ: Жігер. «Иә келісемін», «жоқ келіспеймін» дегенді дәлелдеңіз: Абылайдың жағымды немесе жағымсыз жақтары бар ма? Неліктен? Түрлі дәлелдемелерді келтіріңіз: мейлі логикалық немесе ортақ.

Деңгейлік тапсырмалар: «Оқиғаны анықта» А-деңгейі: 1.1171жылы-------------------------------- 2.1756жылы---------------------

11 слайд
Деңгейлік тапсырмалар: «Оқиғаны анықта» А-деңгейі: 1.1171жылы-------------------------------- 2.1756жылы------------------------------- 3.1781жылы-------------------------------- ІҮ. Бекіту сұрақтары:

11 слайд

Деңгейлік тапсырмалар: «Оқиғаны анықта» А-деңгейі: 1.1171жылы-------------------------------- 2.1756жылы------------------------------- 3.1781жылы-------------------------------- ІҮ. Бекіту сұрақтары:

тапсырмалар: «Сұрақ-жауап» В-деңгейі: 1. Абылай ханның кеңесшісі кім? 2. Абылай ханның ұстанған саясаты 3. Абылай ханмен

12 слайд
тапсырмалар: «Сұрақ-жауап» В-деңгейі: 1. Абылай ханның кеңесшісі кім? 2. Абылай ханның ұстанған саясаты 3. Абылай ханмен жекпе-жекке шықан қалмақ батыры?

12 слайд

тапсырмалар: «Сұрақ-жауап» В-деңгейі: 1. Абылай ханның кеңесшісі кім? 2. Абылай ханның ұстанған саясаты 3. Абылай ханмен жекпе-жекке шықан қалмақ батыры?

Топтық, өзара Ү. Бағалау:

13 слайд
Топтық, өзара Ү. Бағалау:

13 слайд

Топтық, өзара Ү. Бағалау:

Абылай хан туралы деректер жинау ҮІ. Үйге тапсырма:

14 слайд
Абылай хан туралы деректер жинау ҮІ. Үйге тапсырма:

14 слайд

Абылай хан туралы деректер жинау ҮІ. Үйге тапсырма:

1.Не аса маңызды болды? 2.Мен үшін жаңалық неде болды? Мен не сезінемін? ҮІІ. Кері байланыс:

15 слайд
1.Не аса маңызды болды? 2.Мен үшін жаңалық неде болды? Мен не сезінемін? ҮІІ. Кері байланыс:

15 слайд

1.Не аса маңызды болды? 2.Мен үшін жаңалық неде болды? Мен не сезінемін? ҮІІ. Кері байланыс:

тапсырмалар: «Түртіп ал» С-деңгейі: 1. Орыс ғалымы И.Крафтың Абылайға берілген мінездемесін анықтап дәлелде.

16 слайд
тапсырмалар: «Түртіп ал» С-деңгейі: 1. Орыс ғалымы И.Крафтың Абылайға берілген мінездемесін анықтап дәлелде.

16 слайд

тапсырмалар: «Түртіп ал» С-деңгейі: 1. Орыс ғалымы И.Крафтың Абылайға берілген мінездемесін анықтап дәлелде.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ