Материалдар / Ашық сабақ. Адам бақыты. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Адам бақыты. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге ашық сабақ бергенде көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2021
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазыбек би атындағы №36 жалпы орта білім беретін мектебінің 7 «Ә» сынып оқушыларымен өзін өзі тану пәні бойынша өткізілген

1 слайд
Қазыбек би атындағы №36 жалпы орта білім беретін мектебінің 7 «Ә» сынып оқушыларымен өзін өзі тану пәні бойынша өткізілген ашық сабақ Пән мұғалімі:Куандыкова Г.Р.

1 слайд

Қазыбек би атындағы №36 жалпы орта білім беретін мектебінің 7 «Ә» сынып оқушыларымен өзін өзі тану пәні бойынша өткізілген ашық сабақ Пән мұғалімі:Куандыкова Г.Р.

Тақырыбы: Адам бақыты

2 слайд
Тақырыбы: Адам бақыты

2 слайд

Тақырыбы: Адам бақыты

Құндылығы: Ішкі тыныштық. Қасиеттер: Дұрыс ырғақпен демалу, шыдамдылық, ызақорлық, сараңдық, жалқаулықты қадағалай білу.

3 слайд
Құндылығы: Ішкі тыныштық. Қасиеттер: Дұрыс ырғақпен демалу, шыдамдылық, ызақорлық, сараңдық, жалқаулықты қадағалай білу.

3 слайд

Құндылығы: Ішкі тыныштық. Қасиеттер: Дұрыс ырғақпен демалу, шыдамдылық, ызақорлық, сараңдық, жалқаулықты қадағалай білу.

Мақсаты: Оқушылардың Ішкі тыныштық құндылығы арқылы бақыт туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларғ

4 слайд
Мақсаты: Оқушылардың Ішкі тыныштық құндылығы арқылы бақыт туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға дұрыс ырғақпен демалуға үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шыдамдылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ызақорлық, сараңдық, жалқаулықты қадағалай білуге тәрбиелеу.

4 слайд

Мақсаты: Оқушылардың Ішкі тыныштық құндылығы арқылы бақыт туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға дұрыс ырғақпен демалуға үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шыдамдылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ызақорлық, сараңдық, жалқаулықты қадағалай білуге тәрбиелеу.

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №6 – сабақ. Құрбы-құдастарыңның арасында «Өмірдің мәні – адамгершілік болса?!» тақырыбында сауалнама жүргiзiң

6 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №6 – сабақ. Құрбы-құдастарыңның арасында «Өмірдің мәні – адамгершілік болса?!» тақырыбында сауалнама жүргiзiңдер. Сауалнама нәтижесi бойынша қорытынды жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №7, Джеймс Аленнің «Адам қалай ойлайды» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Адамның қол жеткізген жетістіктері – өзінің ойы мен ниеті арқылы» деген ойды қалай түсінесіңдер? 2. Автордың «Ойы мен ниетін жақсылыққа бағыттай алмаған адамдар бақытсыз болады...» деген көзқарасымен келісесіңдер ме? Неліктен? 3. Мәтінде айтылған ойлармен қаншалықты келісесіңдер? 4. Өзің «дәл бүгіннен бастап» нені мақсат етер едің? Мәтіндегі ойға тағы да қандай мәселелер қосар едің? Әңгімелеп беріңдер.

6 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №6 – сабақ. Құрбы-құдастарыңның арасында «Өмірдің мәні – адамгершілік болса?!» тақырыбында сауалнама жүргiзiңдер. Сауалнама нәтижесi бойынша қорытынды жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №7, Джеймс Аленнің «Адам қалай ойлайды» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Адамның қол жеткізген жетістіктері – өзінің ойы мен ниеті арқылы» деген ойды қалай түсінесіңдер? 2. Автордың «Ойы мен ниетін жақсылыққа бағыттай алмаған адамдар бақытсыз болады...» деген көзқарасымен келісесіңдер ме? Неліктен? 3. Мәтінде айтылған ойлармен қаншалықты келісесіңдер? 4. Өзің «дәл бүгіннен бастап» нені мақсат етер едің? Мәтіндегі ойға тағы да қандай мәселелер қосар едің? Әңгімелеп беріңдер.

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Кім көп еңбек етсе, бақыт соған қонады Леонардо да Винчи Лео

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Кім көп еңбек етсе, бақыт соған қонады Леонардо да Винчи Леонардо да Винчи - италияндық ұлы суретші әрі ғалым Сұрақтар: 1. Бақытты болу дегенімізді қалай түсінесіңдер? 2. Өмірдегі ең қуынышты сәттің мәні неде? 3. Бақытқа жетуі үшін адам не істеуі керек? 4. Дәйексөзден не ой түйдіңіз? Сонымен, бақыт дегеніміз - алға қойған мақсатың мен көксеген арманыңның орындалуы.

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Кім көп еңбек етсе, бақыт соған қонады Леонардо да Винчи Леонардо да Винчи - италияндық ұлы суретші әрі ғалым Сұрақтар: 1. Бақытты болу дегенімізді қалай түсінесіңдер? 2. Өмірдегі ең қуынышты сәттің мәні неде? 3. Бақытқа жетуі үшін адам не істеуі керек? 4. Дәйексөзден не ой түйдіңіз? Сонымен, бақыт дегеніміз - алға қойған мақсатың мен көксеген арманыңның орындалуы.

Мұғалім сыйы. «Бақыт деген не? бейнеролигін көріп тамашалайық!»

8 слайд
Мұғалім сыйы. «Бақыт деген не? бейнеролигін көріп тамашалайық!»

8 слайд

Мұғалім сыйы. «Бақыт деген не? бейнеролигін көріп тамашалайық!»

Сұрақтар: 1. Оқушылар бейнеролик ұнады ма? 2. 2. Адам қай уақытта өзін бақытты сезінеді? 3. Қандай адамды бақытты деп айтуға

9 слайд
Сұрақтар: 1. Оқушылар бейнеролик ұнады ма? 2. 2. Адам қай уақытта өзін бақытты сезінеді? 3. Қандай адамды бақытты деп айтуға болады? 4. Адам бойындағы қандай құндылықтар оны бақытқа жеткізеді? 5. Өзіңді қай кезде ерекше бақытты сезінесің? Неліктен?

9 слайд

Сұрақтар: 1. Оқушылар бейнеролик ұнады ма? 2. 2. Адам қай уақытта өзін бақытты сезінеді? 3. Қандай адамды бақытты деп айтуға болады? 4. Адам бойындағы қандай құндылықтар оны бақытқа жеткізеді? 5. Өзіңді қай кезде ерекше бақытты сезінесің? Неліктен?

Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Бақыт» 2 – топ: «Сәттілік» 3 – топ: «Ішкі тыныштық» Тапсырма: «Бақыт деген не?». Өз ой

10 слайд
Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Бақыт» 2 – топ: «Сәттілік» 3 – топ: «Ішкі тыныштық» Тапсырма: «Бақыт деген не?». Өз ойларын постерге бейнелеп көрсетуі тиіс (суретпен, өлеңмен, көрініспен т.б. бейелеуге болады).

10 слайд

Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Бақыт» 2 – топ: «Сәттілік» 3 – топ: «Ішкі тыныштық» Тапсырма: «Бақыт деген не?». Өз ойларын постерге бейнелеп көрсетуі тиіс (суретпен, өлеңмен, көрініспен т.б. бейелеуге болады).

Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. «Менің бақытты сәттерім» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №8, Бауыржан Момышұлының «Бақыт

11 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. «Менің бақытты сәттерім» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №8, Бауыржан Момышұлының «Бақыт дегеніміз...» мәтінін оқып келу.

11 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. «Менің бақытты сәттерім» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №8, Бауыржан Момышұлының «Бақыт дегеніміз...» мәтінін оқып келу.

Топпен ән айту. «Бақыт құшағында» Сөзі: Т. Молдағалиевтікі Әні: Ш. Қалдаяқов

12 слайд
Топпен ән айту. «Бақыт құшағында» Сөзі: Т. Молдағалиевтікі Әні: Ш. Қалдаяқовтікі Көзіңнен бір ұшқын, Ұшты ма білмедім. Әйтеуір нұр құштым, Әйтеуір гүлдедім. Көктемнің бұлбұлы Кеудеме қонады. Құшаққа қыр гүлі Толғандай болады. Қайырмасы: Кел, билейік, кетпе менің қасымнан, Қызғалдағым таң нұрымен ашылған. Сезім шіркін ақ жаңбырға ұқсайды, Алматыда жаңа жауып, жаңа жауып басылған. Әнбісің төгілген, Жырымсың армандай. Бір бақыт көрінген Жақындап қалғандай. Жанардың ұшқыны Жүректе жанады. Қолыңның ыстығы Қолымда қалады. Қайырмасы. Мен бүгін бұлақпын Ілгері жүгірген. Бір нәзік шуақпын Жаныңа үңілген. Сүйемін мен күнді, Көңілді, жалынды. Сен биле еркімді, Әлдиле жанымды. Қайырмасы.

12 слайд

Топпен ән айту. «Бақыт құшағында» Сөзі: Т. Молдағалиевтікі Әні: Ш. Қалдаяқовтікі Көзіңнен бір ұшқын, Ұшты ма білмедім. Әйтеуір нұр құштым, Әйтеуір гүлдедім. Көктемнің бұлбұлы Кеудеме қонады. Құшаққа қыр гүлі Толғандай болады. Қайырмасы: Кел, билейік, кетпе менің қасымнан, Қызғалдағым таң нұрымен ашылған. Сезім шіркін ақ жаңбырға ұқсайды, Алматыда жаңа жауып, жаңа жауып басылған. Әнбісің төгілген, Жырымсың армандай. Бір бақыт көрінген Жақындап қалғандай. Жанардың ұшқыны Жүректе жанады. Қолыңның ыстығы Қолымда қалады. Қайырмасы. Мен бүгін бұлақпын Ілгері жүгірген. Бір нәзік шуақпын Жаныңа үңілген. Сүйемін мен күнді, Көңілді, жалынды. Сен биле еркімді, Әлдиле жанымды. Қайырмасы.

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін рахмет!

13 слайд
Сабаққа қатысқандарыңыз үшін рахмет!

13 слайд

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін рахмет!