Ашық сабақ: "Адам ұжымда"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Армысың асыл күн,
Армысың асыл жыр.
Армысыздар ұстаздар,
Армысыңдар достарым,
Жылуыңа жылу қос,
Міне менің қосқаным.
1 слайд
Армысың асыл күн, Армысың асыл жыр. Армысыздар ұстаздар, Армысыңдар достарым, Жылуыңа жылу қос, Міне менің қосқаным.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Тыныштық сәті
“ Нұрға бөлену”
3 слайд
Тыныштық сәті “ Нұрға бөлену”
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Сұрақтар:
1. Суретте қандай көрініс көріп тұрсыңдар?
2. Оладың әрекеттерінен не түсінуге болады?
3.Сыйластық,сабырлық қандай іс – әрекеттер
арқылы көрініс табады?
5 слайд
Сұрақтар: 1. Суретте қандай көрініс көріп тұрсыңдар? 2. Оладың әрекеттерінен не түсінуге болады? 3.Сыйластық,сабырлық қандай іс – әрекеттер арқылы көрініс табады?
6 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ
“ Адам ұжымда”
6 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ “ Адам ұжымда”
7 слайд
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың
маңызын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет
құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың
мәнін түсіндіре отырып,сыйластық қасиетіне түсінік беру;
Дамытушылық: Оқушыларға ұжымдағы ізгі қарым-
қатынас жасау мәдениетін түсіністік қасиеттері арқылы
арттыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды айнала қоршаған ортамен
үндестікте,үйлесімде өмір сүруге татулық қасиеті арқылы
арттыру
7 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың маңызын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың мәнін түсіндіре отырып,сыйластық қасиетіне түсінік беру; Дамытушылық: Оқушыларға ұжымдағы ізгі қарым- қатынас жасау мәдениетін түсіністік қасиеттері арқылы арттыру; Тәрбиелік: Оқушыларды айнала қоршаған ортамен үндестікте,үйлесімде өмір сүруге татулық қасиеті арқылы арттыру
8 слайд
Сыпайылық, сабырлылық –
асыл адам белгісі.
Мәлік Ғабдуллин Дәйексөз
Сұрақ:
- Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?
- Сыйластық пен сабырлық айырмашылығы неде?
8 слайд
Сыпайылық, сабырлылық – асыл адам белгісі. Мәлік Ғабдуллин Дәйексөз Сұрақ: - Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? - Сыйластық пен сабырлық айырмашылығы неде?
9 слайд
“ ӘКЕ МЕН БАЛА”
Сұрақтар:
Осы бейне материалдан қандай ой түйдіңдер?
Әкенің іс-әрекеті дұрыспа?
Баланың орнында болсаң не істер едің?
Баланың әкеге деген сыйластығын көре алдық па?
Түйін:
Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете білу – асқан
адамгершіліктің белгісі. Өзіңді сыйлай білсең, өзгені де сыйлай
аласың. Өзін-өзі сыйлаған адамның ойы, сөзі, ісі бірлікте болады.
Ө зара түсіністік, сыйластық татулыққа жеткізеді. Мұғалім сыйы
9 слайд
“ ӘКЕ МЕН БАЛА” Сұрақтар: Осы бейне материалдан қандай ой түйдіңдер? Әкенің іс-әрекеті дұрыспа? Баланың орнында болсаң не істер едің? Баланың әкеге деген сыйластығын көре алдық па? Түйін: Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете білу – асқан адамгершіліктің белгісі. Өзіңді сыйлай білсең, өзгені де сыйлай аласың. Өзін-өзі сыйлаған адамның ойы, сөзі, ісі бірлікте болады. Ө зара түсіністік, сыйластық татулыққа жеткізеді. Мұғалім сыйы
10 слайд
Шығармашылық жұмыс:
1-тапсырма :
Мәтінді оқып, жағдаятты шешіңдер.
Мектепте қабырға газеттерінен жарыс өтіп жатты. Талқылау түстен кейін қызып, газет
шығарушылардың пікірлері тыңдалды. Барлық газет шығарушылар әдептілік сақтап, өз
ойларын айтып бөлісті. Тек Ерлан ғана өзінің сыныбы шығарған қабырға газетін мақтап,
басқа сыныптар-дың газеттерінен қате іздеп, сынап-мінеді. Қазылар алқасы өзінің әділ
бағасын шығарып, нәтижені жариялай бастады. Ерлан өз газетінің аты
аталғанша дегбірі қашып, тағаттана күтті, бірақ өкінішке орай, ол ешқандай орынға ие
болмады...
Мұның себебі неде?
2-тапсырма :
Сөйлемдерді аяқтаңдар.
Үлкен кісіні…………………........
Үлкеннің тілін……………......….
Үлкендерге…………………..…..
Кішілерді…………………………
Оқу құралдарын………………...
Автобусқа мінгенде...................
10 слайд
Шығармашылық жұмыс: 1-тапсырма : Мәтінді оқып, жағдаятты шешіңдер. Мектепте қабырға газеттерінен жарыс өтіп жатты. Талқылау түстен кейін қызып, газет шығарушылардың пікірлері тыңдалды. Барлық газет шығарушылар әдептілік сақтап, өз ойларын айтып бөлісті. Тек Ерлан ғана өзінің сыныбы шығарған қабырға газетін мақтап, басқа сыныптар-дың газеттерінен қате іздеп, сынап-мінеді. Қазылар алқасы өзінің әділ бағасын шығарып, нәтижені жариялай бастады. Ерлан өз газетінің аты аталғанша дегбірі қашып, тағаттана күтті, бірақ өкінішке орай, ол ешқандай орынға ие болмады... Мұның себебі неде? 2-тапсырма : Сөйлемдерді аяқтаңдар. Үлкен кісіні…………………........ Үлкеннің тілін……………......…. Үлкендерге…………………..….. Кішілерді………………………… Оқу құралдарын………………... Автобусқа мінгенде...................
11 слайд
Топпен ән айту. Бала т i лег i
Әнін жазған: Фарида Жолдасова
Өлеңін жазған: Сержан Молдасанұлы
Бал-балалық, балдырған шақ сан арман,
Барлық бала армандауға жаралған.
Кел, достарым, әндет i ңдер, билеңдер,
Гүлденс i н деп атамекен қара орман.
Болашақтың иес i м i з бәр i м i з,
Туған жерд i ң түрленд i рер нәр i м i з.
Алтын бес i к – ұлан-байтақ ел i мде,
Жарқын болсын шырқап айтар ән i м i з.
Қалықтаған көгерш i н i көг i нде,
Мұңаймасын ешб i р бала ел i мде.
Ата берген батаменен көркейс i н,
Ұлы Отаным, т i лег i м сол мен i ң де.
11 слайд
Топпен ән айту. Бала т i лег i Әнін жазған: Фарида Жолдасова Өлеңін жазған: Сержан Молдасанұлы Бал-балалық, балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жаралған. Кел, достарым, әндет i ңдер, билеңдер, Гүлденс i н деп атамекен қара орман. Болашақтың иес i м i з бәр i м i з, Туған жерд i ң түрленд i рер нәр i м i з. Алтын бес i к – ұлан-байтақ ел i мде, Жарқын болсын шырқап айтар ән i м i з. Қалықтаған көгерш i н i көг i нде, Мұңаймасын ешб i р бала ел i мде. Ата берген батаменен көркейс i н, Ұлы Отаным, т i лег i м сол мен i ң де.
12 слайд
Үй тапсырмасы .
«Кластың тоқтамы» мәтінін
оқисыздар
12 слайд
Үй тапсырмасы . «Кластың тоқтамы» мәтінін оқисыздар
13 слайд
Тыныштық сәті
“ Нұрға бөлену”
13 слайд
Тыныштық сәті “ Нұрға бөлену”