Материалдар / Ашық сабақ Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал көмегімен 5 сынып оқушылары арасында мезолит пен неолит кезеңдерінде адамдар өміріндегі шаруашылықтағы өзгеріс пен еңбек құралдарының жетілдірілуі туралы жақсы түсінік қалыптастыруға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1276
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақстан тарихы пән мұғалімі:Н.Еспанов сынып:5 №59 жалпы орта білім беретін мектебі

1 слайд
Қазақстан тарихы пән мұғалімі:Н.Еспанов сынып:5 №59 жалпы орта білім беретін мектебі

1 слайд

Қазақстан тарихы пән мұғалімі:Н.Еспанов сынып:5 №59 жалпы орта білім беретін мектебі

Сабақ тақырыбы •Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі •Зерттеу сұрағы: Мезолит пен

2 слайд
Сабақ тақырыбы •Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі •Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

2 слайд

Сабақ тақырыбы •Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі •Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

Оқу мақсаттары •5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау •5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

3 слайд
Оқу мақсаттары •5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау •5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

3 слайд

Оқу мақсаттары •5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау •5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

Сабақ мақсаттары •Барлығы:Адамдардың шаруашылық өмірінде мезолит пен неолитте өзгерістер туралы біледі •Көпшілігі: Адамдардың

4 слайд
Сабақ мақсаттары •Барлығы:Адамдардың шаруашылық өмірінде мезолит пен неолитте өзгерістер туралы біледі •Көпшілігі: Адамдардың шаруашылық өмірінде мезолит пен неолитте өзгерістерді сипаттайды •Кейбірі: Адамдардың шаруашылық өмірінде мезолит пен неолитте өзгерістерді сипаттап,талдайды

4 слайд

Сабақ мақсаттары •Барлығы:Адамдардың шаруашылық өмірінде мезолит пен неолитте өзгерістер туралы біледі •Көпшілігі: Адамдардың шаруашылық өмірінде мезолит пен неолитте өзгерістерді сипаттайды •Кейбірі: Адамдардың шаруашылық өмірінде мезолит пен неолитте өзгерістерді сипаттап,талдайды

Тілдік мақсат •Пәндік лексика және терминология: Ру, алғашқы қауым, тобыр, аналық және аталық ру, абыздар, терімшілік, аңшылы

5 слайд
Тілдік мақсат •Пәндік лексика және терминология: Ру, алғашқы қауым, тобыр, аналық және аталық ру, абыздар, терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, теселі егіншілік, еңбек бөлінісі, өнімді еңбек, жеке меншік, өндіруші шаруашылық, қолөнер, кен өндірісі, тоқымашылық, керамика, көзе т.б. сөздерді еске түсіреді. Оқытудың тілдік мақсаты: Алғашқы адамдардың өмірі туралы әңгімелейді (айтылым дағдысы)- «Сипатта», әдістерінде қолдану. Алғашқы адамдардың өмірі, қола дәуірінің ерекшеліктері туралы интерактивті түсіндірмені тыңдайды (тыңдалым дағдысы). Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы) – Мәтінді талдау жұмысы кезеңінде. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Адамның жануарлар әлемінен басты ерекшеліктері... •Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігінде келесі өзгерістер орын алды... Біздің анықтағанымыз... Қорытындысында... Біздің тобымыздың ойынша... Келесі себептер/факторлар.... Ең басты жетістіктер ...

5 слайд

Тілдік мақсат •Пәндік лексика және терминология: Ру, алғашқы қауым, тобыр, аналық және аталық ру, абыздар, терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, теселі егіншілік, еңбек бөлінісі, өнімді еңбек, жеке меншік, өндіруші шаруашылық, қолөнер, кен өндірісі, тоқымашылық, керамика, көзе т.б. сөздерді еске түсіреді. Оқытудың тілдік мақсаты: Алғашқы адамдардың өмірі туралы әңгімелейді (айтылым дағдысы)- «Сипатта», әдістерінде қолдану. Алғашқы адамдардың өмірі, қола дәуірінің ерекшеліктері туралы интерактивті түсіндірмені тыңдайды (тыңдалым дағдысы). Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы) – Мәтінді талдау жұмысы кезеңінде. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Адамның жануарлар әлемінен басты ерекшеліктері... •Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігінде келесі өзгерістер орын алды... Біздің анықтағанымыз... Қорытындысында... Біздің тобымыздың ойынша... Келесі себептер/факторлар.... Ең басты жетістіктер ...

Бағалау критерийлері •Мезолит пен неолит кезіндегі шаруашылықтағы өзгерістерді ажыратады,сипаттайды •Мезолит пен неолит кезі

6 слайд
Бағалау критерийлері •Мезолит пен неолит кезіндегі шаруашылықтағы өзгерістерді ажыратады,сипаттайды •Мезолит пен неолит кезіндегі шаруашылықтағы өзгерістерді салыстыра отырып талдайды.

6 слайд

Бағалау критерийлері •Мезолит пен неолит кезіндегі шаруашылықтағы өзгерістерді ажыратады,сипаттайды •Мезолит пен неолит кезіндегі шаруашылықтағы өзгерістерді салыстыра отырып талдайды.

Құндылықтарды дарыту:«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақ

7 слайд
Құндылықтарды дарыту:«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақстандықтардың бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана-сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет- сапаларды жетілдіру Пәнаралық байланыстар •География- оқушылар картадан археологиялық ескерткіштер мен отанымыз Қазақстанның әлемде орналасқан орнын көрсетеді •Биология-оқушылар адамзаттың даму тарихын,биологиялық дамуын түсіндіреді

7 слайд

Құндылықтарды дарыту:«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақстандықтардың бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана-сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет- сапаларды жетілдіру Пәнаралық байланыстар •География- оқушылар картадан археологиялық ескерткіштер мен отанымыз Қазақстанның әлемде орналасқан орнын көрсетеді •Биология-оқушылар адамзаттың даму тарихын,биологиялық дамуын түсіндіреді

Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды 4 топқа қағаз қиындылары арқылы бөлу. Яғн

8 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды 4 топқа қағаз қиындылары арқылы бөлу. Яғни 1 – ші топ:Археологтар. 2-ші топ:Зерттеушілер. 3-ші топ:Тарихшылар. 4-ші топ:Ғалымдар

8 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды 4 топқа қағаз қиындылары арқылы бөлу. Яғни 1 – ші топ:Археологтар. 2-ші топ:Зерттеушілер. 3-ші топ:Тарихшылар. 4-ші топ:Ғалымдар

Топтық жұмыс: •Суреттердегі ежелгі адамдардың кәсіптерін анықтап, суретке тақырып қойып, сипаттама беріңіз. Дескриптор: •ежелгі

9 слайд
Топтық жұмыс: •Суреттердегі ежелгі адамдардың кәсіптерін анықтап, суретке тақырып қойып, сипаттама беріңіз. Дескриптор: •ежелгі адамдардың алғашқы кәсіп түрлерін атайды; •берілген суреттерге тақырып қояды; •суреттер бойынша ежелгі адамдардың айналысқан кәсіп түрлерін сипаттайды.

9 слайд

Топтық жұмыс: •Суреттердегі ежелгі адамдардың кәсіптерін анықтап, суретке тақырып қойып, сипаттама беріңіз. Дескриптор: •ежелгі адамдардың алғашқы кәсіп түрлерін атайды; •берілген суреттерге тақырып қояды; •суреттер бойынша ежелгі адамдардың айналысқан кәсіп түрлерін сипаттайды.

Топтық жұмыс: •Топтар сол кезеңдегі аңшылар мен терімшілер рөліне еніп, кәсіптеріне сипаттама береді. • Әр топ өз кәсіптеріні

10 слайд
Топтық жұмыс: •Топтар сол кезеңдегі аңшылар мен терімшілер рөліне еніп, кәсіптеріне сипаттама береді. • Әр топ өз кәсіптерінің тиімді және тиімсіз тұстарына екі мысал келтіреді; • Табиғаттағы орын алған өзгерістердің өз кәсібіне әсерін анықтайды. •  Топтар мезолит және неолит кезеңіндегі адам өміріндегі кем дегенде 3 ұқсастықпен 3 айырмашылықты жазады: •1.Кәсібі мен шаруашылығы •2.Еңбек құралдары мен қару-жарақтары •3. Қоғамдық құрылысы •Дескриптор: •Ежелгі адамдар кәсібін суреттейді •Кәсіптерін салыстырады,бағалайды

10 слайд

Топтық жұмыс: •Топтар сол кезеңдегі аңшылар мен терімшілер рөліне еніп, кәсіптеріне сипаттама береді. • Әр топ өз кәсіптерінің тиімді және тиімсіз тұстарына екі мысал келтіреді; • Табиғаттағы орын алған өзгерістердің өз кәсібіне әсерін анықтайды. •  Топтар мезолит және неолит кезеңіндегі адам өміріндегі кем дегенде 3 ұқсастықпен 3 айырмашылықты жазады: •1.Кәсібі мен шаруашылығы •2.Еңбек құралдары мен қару-жарақтары •3. Қоғамдық құрылысы •Дескриптор: •Ежелгі адамдар кәсібін суреттейді •Кәсіптерін салыстырады,бағалайды

Интерпретация Топтарға «Қазақстандағы тас дәуірі» тақырыбында көрме ұйымдастыруды ұсынамын. •Көрмеде келесідей заттар қойылу

11 слайд
Интерпретация Топтарға «Қазақстандағы тас дәуірі» тақырыбында көрме ұйымдастыруды ұсынамын. •Көрмеде келесідей заттар қойылуы тиіс: • Еңбек құралдар; • Қару-жарақтар; • Ыдыс-аяқтар; • «Тас дәуіріндегі табиғат» суреттер топтамасы. Топтар бір-біріне көрмелерін таныстырады. Дескриптор: •Еңбек құралдарын суреттеп,сипаттайды •Ыдыс аяқтар мен қару жарақтарды сипаттайды •Өзгерген шаруашылық туралы баяндайды

11 слайд

Интерпретация Топтарға «Қазақстандағы тас дәуірі» тақырыбында көрме ұйымдастыруды ұсынамын. •Көрмеде келесідей заттар қойылуы тиіс: • Еңбек құралдар; • Қару-жарақтар; • Ыдыс-аяқтар; • «Тас дәуіріндегі табиғат» суреттер топтамасы. Топтар бір-біріне көрмелерін таныстырады. Дескриптор: •Еңбек құралдарын суреттеп,сипаттайды •Ыдыс аяқтар мен қару жарақтарды сипаттайды •Өзгерген шаруашылық туралы баяндайды

Рефлексия •Менің бүгін білгенім... •Менің бүгін үйренгенім... •Менің байқағаным... •Мен келесі мәселелер бойынша көбірек бі

12 слайд
Рефлексия •Менің бүгін білгенім... •Менің бүгін үйренгенім... •Менің байқағаным... •Мен келесі мәселелер бойынша көбірек білгім келеді... деген сұрақтар негізінде оқушылар рефлексия жазады

12 слайд

Рефлексия •Менің бүгін білгенім... •Менің бүгін үйренгенім... •Менің байқағаным... •Мен келесі мәселелер бойынша көбірек білгім келеді... деген сұрақтар негізінде оқушылар рефлексия жазады

Бағалау •Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: •·Оқушыларда қыз

13 слайд
Бағалау •Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: •·Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). •·Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. •·Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

13 слайд

Бағалау •Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: •·Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). •·Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. •·Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

Үйге тапсырма §-7-8-9-10 -11 сурет желісімен әңгіме құрастыру

14 слайд
Үйге тапсырма §-7-8-9-10 -11 сурет желісімен әңгіме құрастыру

14 слайд

Үйге тапсырма §-7-8-9-10 -11 сурет желісімен әңгіме құрастыру