Ашық сабақ Ахмет Байтұрсынов "Балаларды оқуға шақыру" өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ахмет Байтұрсынов "Балаларды оқуға шақыру" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Байтұрсынұлының "Балаларды оқуға шақыру" өлеңі бойынша өткен ашық сабағымда Интер. тақтада осы өлеңнің мазмұнынында кездесетін кейіпкерлерді АКТИВ СТИДИО програмасы бойынша топтастырып, өленің тақырыптық идеясын тауып, оқушыларды Ахметтің шығармашылығы туралы алғашқы түсінік қалыптасты.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақ IV. Сабақты бекіту. V. Үйге тапс

#1 слайд
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақ IV. Сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру. VI.Бағалау.

1 слайд

Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақ IV. Сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру. VI.Бағалау.

І. Үй тапсырмасын сұрау Абай Құнанбаев «Қыс», «Жаз» жатқа айту Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы топтар бір-бі

#2 слайд
І. Үй тапсырмасын сұрау Абай Құнанбаев «Қыс», «Жаз» жатқа айту Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы топтар бір-біріне сұрақтар жазады  

2 слайд

І. Үй тапсырмасын сұрау Абай Құнанбаев «Қыс», «Жаз» жатқа айту Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы топтар бір-біріне сұрақтар жазады  

Абай Құнанбаев 1845-1904

#3 слайд
Абай Құнанбаев 1845-1904

3 слайд

Абай Құнанбаев 1845-1904

АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ (1873-1938) Ақын, аудармашы ғалым

#4 слайд
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ (1873-1938) Ақын, аудармашы ғалым

4 слайд

АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ (1873-1938) Ақын, аудармашы ғалым

Ахмет Байтұрсынұлы 1873 жылы 18 қаңтарда қазіргі Қостанай облысының Торғай өңіріндегі Сартүбек деген жерде дүние

#5 слайд
Ахмет Байтұрсынұлы 1873 жылы 18 қаңтарда қазіргі Қостанай облысының Торғай өңіріндегі Сартүбек деген жерде дүниеге келеді. Табиғатынан зерек әрі талапты бала Ахмет 1882-1884 жылдары көзі ашық ауыл адамдарынан сауатын ашып, хат таниды да, кейін жақын маңдағы ауыл мектебінде оқиды. 1886- 1891 жылдары Торғай қаласындағы екі сыныпты орысша-қазақша училищеде, 1891-1895 жылдары Орынбордағы мұғалімдер даярлайтын мектепте білім алады.

5 слайд

Ахмет Байтұрсынұлы 1873 жылы 18 қаңтарда қазіргі Қостанай облысының Торғай өңіріндегі Сартүбек деген жерде дүниеге келеді. Табиғатынан зерек әрі талапты бала Ахмет 1882-1884 жылдары көзі ашық ауыл адамдарынан сауатын ашып, хат таниды да, кейін жақын маңдағы ауыл мектебінде оқиды. 1886- 1891 жылдары Торғай қаласындағы екі сыныпты орысша-қазақша училищеде, 1891-1895 жылдары Орынбордағы мұғалімдер даярлайтын мектепте білім алады.

Ірі қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсын ұлының артында аса мол әдеби, ғылыми еңбектер қалды. Ол өз заманында әрі ақын,

#6 слайд
Ірі қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсын ұлының артында аса мол әдеби, ғылыми еңбектер қалды. Ол өз заманында әрі ақын, әрі аудармашы, әрі ғалым ретінде танылды. Ахметтің 1909 жылы Петербур г қаласында "Қырық мысал" деген атпен жарық көрге н алғашқы кітабына негізінен орыс мысалшысы И.Крыловтан аударған аударма мысалдар жинақталды. Бұрын мысал арқылы тұспалдап айтылған ойларын Ахмет 1911 жылы Орынбор қаласында шыққан "Маса" атты өлеңдер жинағында өз сөзімен ашықтан-ашы қ жария етті.

6 слайд

Ірі қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсын ұлының артында аса мол әдеби, ғылыми еңбектер қалды. Ол өз заманында әрі ақын, әрі аудармашы, әрі ғалым ретінде танылды. Ахметтің 1909 жылы Петербур г қаласында "Қырық мысал" деген атпен жарық көрге н алғашқы кітабына негізінен орыс мысалшысы И.Крыловтан аударған аударма мысалдар жинақталды. Бұрын мысал арқылы тұспалдап айтылған ойларын Ахмет 1911 жылы Орынбор қаласында шыққан "Маса" атты өлеңдер жинағында өз сөзімен ашықтан-ашы қ жария етті.

Кеңес өкіметі тұсындағы коммунистік идеология аласапыранының салдарынан 1929 жылы жазықсыз ұсталып, ұзақ уақыт түрм

#7 слайд
Кеңес өкіметі тұсындағы коммунистік идеология аласапыранының салдарынан 1929 жылы жазықсыз ұсталып, ұзақ уақыт түрме мен лагерь азабын тартқан Ахмет, 1936 жылы елге қайтып оралғанымен, 1937 жылы қайта тұтқындалып, 1938 жылы атылады. Алаш қозғалысының көсемі ретінде "халық жауы" деп атылған А.Байтұрсыновтың есімі де, шығармалары да көпке дейін жұртшылық үшін жабық болды. Тек тәуелсіз Қазақстан жағдайында ғана ақынның шығармалары жарық көрді, мұралары зерттеле бастады. 1988 жылы ақталғаннан кейін А.Байтұрсынұлы шығармаларының жина ғы (1989), "Ақ жол" кітабы (1991) жарық көрді.

7 слайд

Кеңес өкіметі тұсындағы коммунистік идеология аласапыранының салдарынан 1929 жылы жазықсыз ұсталып, ұзақ уақыт түрме мен лагерь азабын тартқан Ахмет, 1936 жылы елге қайтып оралғанымен, 1937 жылы қайта тұтқындалып, 1938 жылы атылады. Алаш қозғалысының көсемі ретінде "халық жауы" деп атылған А.Байтұрсыновтың есімі де, шығармалары да көпке дейін жұртшылық үшін жабық болды. Тек тәуелсіз Қазақстан жағдайында ғана ақынның шығармалары жарық көрді, мұралары зерттеле бастады. 1988 жылы ақталғаннан кейін А.Байтұрсынұлы шығармаларының жина ғы (1989), "Ақ жол" кітабы (1991) жарық көрді.

Оқуға шақыру  Балалар! Оқүға бар! Жатпа қарап! Жуынып, киініңдер шапшаңырақ! Шақырды тауық мана әлдеқашан, Қарап тұр

#8 слайд
Оқуға шақыру  Балалар! Оқүға бар! Жатпа қарап! Жуынып, киініңдер шапшаңырақ! Шақырды тауық мана әлдеқашан, Қарап тұр терезеден күн жылтырап. Адам да, үшқан құс та, жүрген аң да, Жұмыссыз тек тұрған жоқ ешбір жан да. Кішкене қоңыз да жүр жүгін сүйреп, Барады аралар да ұшып балға. Күн ашық, тоғайлар шат, ың-жың орман, Оянып жан-мақүлық түнде қонған, Шығады тоқылдақтың тоқ-тоқ даусы; Сайрағы сарғалдақтың сыңғырлаған. Өзенде балықшылар ау қарап жүр, Тоғайда орақ даусы шаң-шұң орған. «Аллалап», ал кітапты қолдарыңа! Кұлдарын Құдай сүймес жалқау болған. 

8 слайд

Оқуға шақыру  Балалар! Оқүға бар! Жатпа қарап! Жуынып, киініңдер шапшаңырақ! Шақырды тауық мана әлдеқашан, Қарап тұр терезеден күн жылтырап. Адам да, үшқан құс та, жүрген аң да, Жұмыссыз тек тұрған жоқ ешбір жан да. Кішкене қоңыз да жүр жүгін сүйреп, Барады аралар да ұшып балға. Күн ашық, тоғайлар шат, ың-жың орман, Оянып жан-мақүлық түнде қонған, Шығады тоқылдақтың тоқ-тоқ даусы; Сайрағы сарғалдақтың сыңғырлаған. Өзенде балықшылар ау қарап жүр, Тоғайда орақ даусы шаң-шұң орған. «Аллалап», ал кітапты қолдарыңа! Кұлдарын Құдай сүймес жалқау болған. 

Сұрақ-жауап Ақын өлеңі кімдерге арналған? Ахмет аталарын балаларды қандай болуға шақырады? «Жұмыссыз тек тұрған ж

#9 слайд
Сұрақ-жауап Ақын өлеңі кімдерге арналған? Ахмет аталарын балаларды қандай болуға шақырады? «Жұмыссыз тек тұрған жоқ, ешбір жан да» деген жолын қалай түсінесіңдер?

9 слайд

Сұрақ-жауап Ақын өлеңі кімдерге арналған? Ахмет аталарын балаларды қандай болуға шақырады? «Жұмыссыз тек тұрған жоқ, ешбір жан да» деген жолын қалай түсінесіңдер?

Топтарға постер жасату 1 – топ «Балаларды оқуға шақыру» өлеңі бойынша 2 – топ Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығ

#10 слайд
Топтарға постер жасату 1 – топ «Балаларды оқуға шақыру» өлеңі бойынша 2 – топ Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы

10 слайд

Топтарға постер жасату 1 – топ «Балаларды оқуға шақыру» өлеңі бойынша 2 – топ Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы

IV. Сабақты бекіту. Өлеңге сатылай кешенді талдау жүргізу

#11 слайд
IV. Сабақты бекіту. Өлеңге сатылай кешенді талдау жүргізу

11 слайд

IV. Сабақты бекіту. Өлеңге сатылай кешенді талдау жүргізу

«Балаларды оқуға шақыру» өлеңі

#12 слайд
«Балаларды оқуға шақыру» өлеңі

12 слайд

«Балаларды оқуға шақыру» өлеңі

1. Авторы-

#13 слайд
1. Авторы-

13 слайд

1. Авторы-

А.Байтұрсынов. Қазақтың тұңғыш тіл білімі негізін қалаушы ғалым, публицист,аудармашы, мысалшы,саясаткер.

#14 слайд
А.Байтұрсынов. Қазақтың тұңғыш тіл білімі негізін қалаушы ғалым, публицист,аудармашы, мысалшы,саясаткер.

14 слайд

А.Байтұрсынов. Қазақтың тұңғыш тіл білімі негізін қалаушы ғалым, публицист,аудармашы, мысалшы,саясаткер.

2.Тақырыбы-

#15 слайд
2.Тақырыбы-

15 слайд

2.Тақырыбы-

Тақырып –бұл өнер туындысының іргетасы. Бұл өлеңнің тақырыбы- балаларды оқуға, білімге шақыру.

#16 слайд
Тақырып –бұл өнер туындысының іргетасы. Бұл өлеңнің тақырыбы- балаларды оқуға, білімге шақыру.

16 слайд

Тақырып –бұл өнер туындысының іргетасы. Бұл өлеңнің тақырыбы- балаларды оқуға, білімге шақыру.

3.Жанр түрі-

#17 слайд
3.Жанр түрі-

17 слайд

3.Жанр түрі-

поэзия (өлең) Өлең дегеніміз- белгілі бір өлшеммен қиыннан қиыстырылып,үйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнект

#18 слайд
поэзия (өлең) Өлең дегеніміз- белгілі бір өлшеммен қиыннан қиыстырылып,үйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз жүйесі.

18 слайд

поэзия (өлең) Өлең дегеніміз- белгілі бір өлшеммен қиыннан қиыстырылып,үйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз жүйесі.

4.Идеясы-

#19 слайд
4.Идеясы-

19 слайд

4.Идеясы-

Балаларды оқу-білімге шақырып, халқына пайдасы тиетін, адал қызмет ететін адам болып қалыптасуға үндейді. Идея деге

#20 слайд
Балаларды оқу-білімге шақырып, халқына пайдасы тиетін, адал қызмет ететін адам болып қалыптасуға үндейді. Идея дегеніміз- автор тақырып арқылы өмір шындығын суреттегенде оны өз көзқарасы, өз дүниетанымы тұрғысынан бейнелейді. Сол арқылы өзінің арман-мақсатын,қиялын білдіреді.

20 слайд

Балаларды оқу-білімге шақырып, халқына пайдасы тиетін, адал қызмет ететін адам болып қалыптасуға үндейді. Идея дегеніміз- автор тақырып арқылы өмір шындығын суреттегенде оны өз көзқарасы, өз дүниетанымы тұрғысынан бейнелейді. Сол арқылы өзінің арман-мақсатын,қиялын білдіреді.

5.Шумақ-

#21 слайд
5.Шумақ-

21 слайд

5.Шумақ-

аяқталған синтаксистік біртұтас ой. 4 шумақты

#22 слайд
аяқталған синтаксистік біртұтас ой. 4 шумақты

22 слайд

аяқталған синтаксистік біртұтас ой. 4 шумақты

6.Тармақ-

#23 слайд
6.Тармақ-

23 слайд

6.Тармақ-

өлеңнің әр жолы. 16 тармақты

#24 слайд
өлеңнің әр жолы. 16 тармақты

24 слайд

өлеңнің әр жолы. 16 тармақты

7.Бунақ-

#25 слайд
7.Бунақ-

25 слайд

7.Бунақ-

белгілі дауыс ырғағымен бөлінуі. 3 бунақты

#26 слайд
белгілі дауыс ырғағымен бөлінуі. 3 бунақты

26 слайд

белгілі дауыс ырғағымен бөлінуі. 3 бунақты

8.Буын саны-

#27 слайд
8.Буын саны-

27 слайд

8.Буын саны-

дауысты дыбысқа байланысты. 11 буынды.

#28 слайд
дауысты дыбысқа байланысты. 11 буынды.

28 слайд

дауысты дыбысқа байланысты. 11 буынды.

9.Ұйқас түрі-

#29 слайд
9.Ұйқас түрі-

29 слайд

9.Ұйқас түрі-

қара өлең ұйқасы (а-а-б-а) Ұйқас-өлең мазмұнымен тамырлас келіп, оған ерекше саз, әуен беретін өлең тармақтарында

#30 слайд
қара өлең ұйқасы (а-а-б-а) Ұйқас-өлең мазмұнымен тамырлас келіп, оған ерекше саз, әуен беретін өлең тармақтарындағы сөздер үндестігі.

30 слайд

қара өлең ұйқасы (а-а-б-а) Ұйқас-өлең мазмұнымен тамырлас келіп, оған ерекше саз, әуен беретін өлең тармақтарындағы сөздер үндестігі.

 Өлең адамгершілікке үндеп, адал еңбек, қызмет етуге, шақырады. Жаман әдеттерден, жамандардан бойды аулақ ұстау

#31 слайд
 Өлең адамгершілікке үндеп, адал еңбек, қызмет етуге, шақырады. Жаман әдеттерден, жамандардан бойды аулақ ұстауға шақырады.

31 слайд

 Өлең адамгершілікке үндеп, адал еңбек, қызмет етуге, шақырады. Жаман әдеттерден, жамандардан бойды аулақ ұстауға шақырады.

VI.Бағалау. Көшбасшылар тобындағы оқушыларды бағалайды ЖҚКҚ – әдісі бойынша кері байланыс орнату  Ж – жаңалық Қ –

#32 слайд
VI.Бағалау. Көшбасшылар тобындағы оқушыларды бағалайды ЖҚКҚ – әдісі бойынша кері байланыс орнату  Ж – жаңалық Қ – қызықты К – кедергі Қ - қорытынды

32 слайд

VI.Бағалау. Көшбасшылар тобындағы оқушыларды бағалайды ЖҚКҚ – әдісі бойынша кері байланыс орнату  Ж – жаңалық Қ – қызықты К – кедергі Қ - қорытынды

V. Үйге тапсырма беру. Өлеңді жаттау. Ақынның ақыл-кеңесін қарасөзбен жазып келу.

#33 слайд
V. Үйге тапсырма беру. Өлеңді жаттау. Ақынның ақыл-кеңесін қарасөзбен жазып келу.

33 слайд

V. Үйге тапсырма беру. Өлеңді жаттау. Ақынның ақыл-кеңесін қарасөзбен жазып келу.

Файл форматы:
ppt
18.12.2017
1234
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі