Ашық сабақ Алашорда үкіметінің құрылуы 11-сынып презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Алашорда үкіметінің құрылуы 11-сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту. Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыны

#1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Алаш туы астында, Күн сөнгенше сөнбейміз. Енді ешкімнің алашты, Қорлығына бермейміз! Адамдықтың жолына, Бастаған ерлер соңыңда,

#2 слайд
Алаш туы астында, Күн сөнгенше сөнбейміз. Енді ешкімнің алашты, Қорлығына бермейміз! Адамдықтың жолына, Бастаған ерлер соңыңда, Басқаға көңіл бөлмейміз, Қандай шайтан келсе де, Алдауына көнбейміз. Өлер жерден кеттік біз, Бұл заманға жеттік біз! Жасайды алаш, өлмейміз! Жасасын, алаш, жасасын! Сұлтанмахмұт Торайғыров

2 слайд

Алаш туы астында, Күн сөнгенше сөнбейміз. Енді ешкімнің алашты, Қорлығына бермейміз! Адамдықтың жолына, Бастаған ерлер соңыңда, Басқаға көңіл бөлмейміз, Қандай шайтан келсе де, Алдауына көнбейміз. Өлер жерден кеттік біз, Бұл заманға жеттік біз! Жасайды алаш, өлмейміз! Жасасын, алаш, жасасын! Сұлтанмахмұт Торайғыров

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ *Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу *Үй тапсырмасын кайталау *Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жа

#3 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ *Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу *Үй тапсырмасын кайталау *Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне сұрақ қоя отырып, өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады.

3 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ *Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу *Үй тапсырмасын кайталау *Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне сұрақ қоя отырып, өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады.

Сен білесің бе? *1. Революция (төңкеріс) – *2. Социализм – *3. Партия – *4. Алаш – *5. Автономия – *6. Зиялылар –

#4 слайд
Сен білесің бе? *1. Революция (төңкеріс) – *2. Социализм – *3. Партия – *4. Алаш – *5. Автономия – *6. Зиялылар –

4 слайд

Сен білесің бе? *1. Революция (төңкеріс) – *2. Социализм – *3. Партия – *4. Алаш – *5. Автономия – *6. Зиялылар –

*Сен білесің бе? *1. Революция (төңкеріс) – белгілі бір топ адамдардың мемлекеттік билікті басып алуы немесе ескі биліктің орн

#5 слайд
*Сен білесің бе? *1. Революция (төңкеріс) – белгілі бір топ адамдардың мемлекеттік билікті басып алуы немесе ескі биліктің орнына жаңа биліктің келуін айтамыз. *2. Социализм – латын тілінен аударғанда «ортақ, тең» деген мағынаны береді. *3. Партия – (лат.бөлік, топ) идеялары мен көздеген мақсаттарының ортақтығы негізінде біріккен адамдар тобы. *4. Алаш – қазақ деген ұғымды білдіреді. *5. Автономия – бір мемлекет ішінде өзін-өзі басқаруға құқық берілген саяси-ұлттық құрылым. *6. Зиялылар – латын тілінен түсінетін, саналы, ойлаушы, яғни ой еңбегімен мәдениетті дамыту және таратумен кәсіби түрде айналысатын адамдардың қоғамдық тобы.

5 слайд

*Сен білесің бе? *1. Революция (төңкеріс) – белгілі бір топ адамдардың мемлекеттік билікті басып алуы немесе ескі биліктің орнына жаңа биліктің келуін айтамыз. *2. Социализм – латын тілінен аударғанда «ортақ, тең» деген мағынаны береді. *3. Партия – (лат.бөлік, топ) идеялары мен көздеген мақсаттарының ортақтығы негізінде біріккен адамдар тобы. *4. Алаш – қазақ деген ұғымды білдіреді. *5. Автономия – бір мемлекет ішінде өзін-өзі басқаруға құқық берілген саяси-ұлттық құрылым. *6. Зиялылар – латын тілінен түсінетін, саналы, ойлаушы, яғни ой еңбегімен мәдениетті дамыту және таратумен кәсіби түрде айналысатын адамдардың қоғамдық тобы.

ЖАҢА САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : АЛАШОРДА ҮКІМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛУЫ

#6 слайд
ЖАҢА САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : АЛАШОРДА ҮКІМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛУЫ

6 слайд

ЖАҢА САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : АЛАШОРДА ҮКІМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛУЫ

МАҚСАТЫ : Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету, оқушының ойлау қабіл

#7 слайд
МАҚСАТЫ : Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту,  есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту. Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

7 слайд

МАҚСАТЫ : Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту,  есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту. Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

ПАЙДАЛАНАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

#8 слайд
ПАЙДАЛАНАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

8 слайд

ПАЙДАЛАНАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Тарихи өлке – Семей! Оның Алашпен байланысы мұражайлар болып табылады

#9 слайд
Тарихи өлке – Семей! Оның Алашпен байланысы мұражайлар болып табылады

9 слайд

Тарихи өлке – Семей! Оның Алашпен байланысы мұражайлар болып табылады

Алаш зиялы қауым өкілдері

#10 слайд
Алаш зиялы қауым өкілдері

10 слайд

Алаш зиялы қауым өкілдері

Топтық жұмыс Тақырып төңірегінде *1. «Алаш айнасы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құрудан басқа қан

#11 слайд
Топтық жұмыс Тақырып төңірегінде *1. «Алаш айнасы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құрудан басқа қандай мәселелер қарастырылды? *2. «Алаштанушылар» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құру мәселесін талқылау *3. «Алаш ұрпағы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш милициясы мәселесін талқылау тапсырмалары берілді.  *4. «Алашорда» тобына - Алаш партиясының бағдарламасы мен тактикасы.

11 слайд

Топтық жұмыс Тақырып төңірегінде *1. «Алаш айнасы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құрудан басқа қандай мәселелер қарастырылды? *2. «Алаштанушылар» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құру мәселесін талқылау *3. «Алаш ұрпағы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш милициясы мәселесін талқылау тапсырмалары берілді.  *4. «Алашорда» тобына - Алаш партиясының бағдарламасы мен тактикасы.

#12 слайд

12 слайд

*Сәйкестендіру Топ бойынша тақырыпты жинақтау №Партияның аты Мерзімі Партия басшысы Газеті Шыққан қаласы 1«Алаш» 1917-1918

#13 слайд
*Сәйкестендіру Топ бойынша тақырыпты жинақтау №Партияның аты Мерзімі Партия басшысы Газеті Шыққан қаласы 1«Алаш» 1917-1918К.Тоғысов «Еркін сөз» Ташкент 2«Кадет» 1917-1918М.Абдурашидха нов «Шура- ислами» Омбы 3«Үш жүз» 1917   Ә.Бөкейханов«Қазақ» Семей 4«Шура- Ислами» 1905-1917   Либерал- демократтар «Үш жүз» Орынбор

13 слайд

*Сәйкестендіру Топ бойынша тақырыпты жинақтау №Партияның аты Мерзімі Партия басшысы Газеті Шыққан қаласы 1«Алаш» 1917-1918К.Тоғысов «Еркін сөз» Ташкент 2«Кадет» 1917-1918М.Абдурашидха нов «Шура- ислами» Омбы 3«Үш жүз» 1917   Ә.Бөкейханов«Қазақ» Семей 4«Шура- Ислами» 1905-1917   Либерал- демократтар «Үш жүз» Орынбор

№ Партияның аты Мерзімі Партия басшысы Газеті Шыққан қаласы 1 «Алаш» 1905-1917Ә.Бөкейханов«Қазақ» Орынбор 2 «Кадет» 1917 Либ

#14 слайд
№ Партияның аты Мерзімі Партия басшысы Газеті Шыққан қаласы 1 «Алаш» 1905-1917Ә.Бөкейханов«Қазақ» Орынбор 2 «Кадет» 1917 Либерал- демократтар «Еркін сөз»Семей 3 «Үш жүз» 1917-1918К.Тоғысов «Үш жүз» Омбы 4 «Шура- Ислами» 1917-1918М.Абдурашид ханов «Шура- ислами» Ташкент

14 слайд

№ Партияның аты Мерзімі Партия басшысы Газеті Шыққан қаласы 1 «Алаш» 1905-1917Ә.Бөкейханов«Қазақ» Орынбор 2 «Кадет» 1917 Либерал- демократтар «Еркін сөз»Семей 3 «Үш жүз» 1917-1918К.Тоғысов «Үш жүз» Омбы 4 «Шура- Ислами» 1917-1918М.Абдурашид ханов «Шура- ислами» Ташкент

Венн диаграммасы «Алаш» партиясы мен «Үш жүз» партиясының ұқсастығы мен айырмашылықтары.

#15 слайд
Венн диаграммасы «Алаш» партиясы мен «Үш жүз» партиясының ұқсастығы мен айырмашылықтары.

15 слайд

Венн диаграммасы «Алаш» партиясы мен «Үш жүз» партиясының ұқсастығы мен айырмашылықтары.

АЛАШОРДА ҚҰЖАТТАРЫ

#16 слайд
АЛАШОРДА ҚҰЖАТТАРЫ

16 слайд

АЛАШОРДА ҚҰЖАТТАРЫ

*Қорытынды : *Алаш қозғалысының бірінші кезеңі – туған халқының бодан күндерін қайтсем жеңілдетем деген ізденіс кезеңі болды.

#17 слайд
*Қорытынды : *Алаш қозғалысының бірінші кезеңі – туған халқының бодан күндерін қайтсем жеңілдетем деген ізденіс кезеңі болды. «Қарқаралы құзырхаты», Орал съезі, «Серке» газеті, қазақ қайраткерлерінің бірінші, екінші Думаға сайлануы – қазақ зиялыларының саясат жүзінде ұлттық мүддеге тартылғандығын айғақтады. Сондықтан Алаш қозғалысының бастапқы кезеңі -ұлт зиялыларының қалыптасу кезеңі деп атаймыз. *Қозғалыстың келесі кезеңінде зиялылардың халық өмірін танып, оны жігерлендіру, ояту әрекеттері байқалады. Айталық, «Оян, қазақ!», «Қырық мысал», «Бала тұлпар», «Айқап» журналы, «Бақытсыз Жамал». Бұл кезеңге сыншылдық, ағартушылық тән, яғни сынау мен үйрету, мінеу мен бейімдеу етене болатын. Сондықтан оны сыншылдық кезеңі дейміз.

17 слайд

*Қорытынды : *Алаш қозғалысының бірінші кезеңі – туған халқының бодан күндерін қайтсем жеңілдетем деген ізденіс кезеңі болды. «Қарқаралы құзырхаты», Орал съезі, «Серке» газеті, қазақ қайраткерлерінің бірінші, екінші Думаға сайлануы – қазақ зиялыларының саясат жүзінде ұлттық мүддеге тартылғандығын айғақтады. Сондықтан Алаш қозғалысының бастапқы кезеңі -ұлт зиялыларының қалыптасу кезеңі деп атаймыз. *Қозғалыстың келесі кезеңінде зиялылардың халық өмірін танып, оны жігерлендіру, ояту әрекеттері байқалады. Айталық, «Оян, қазақ!», «Қырық мысал», «Бала тұлпар», «Айқап» журналы, «Бақытсыз Жамал». Бұл кезеңге сыншылдық, ағартушылық тән, яғни сынау мен үйрету, мінеу мен бейімдеу етене болатын. Сондықтан оны сыншылдық кезеңі дейміз.

Үйге тапсырма: Алаш үкіметінің құрылуы. Алаш зиялыларына реферат жазу

#18 слайд
Үйге тапсырма: Алаш үкіметінің құрылуы. Алаш зиялыларына реферат жазу

18 слайд

Үйге тапсырма: Алаш үкіметінің құрылуы. Алаш зиялыларына реферат жазу

Файл форматы:
pptx
19.11.2018
903
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі