Материалдар / Ашық сабақ әлемнің жаңа жеті кереметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ әлемнің жаңа жеті кереметі

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі сабағында жаңа жеті кереметтің мазмұнымен таныстыру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : “Әлемнің жаңа жеті кереметі” Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : “Әлемнің жаңа жеті кереметі” Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру 8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; Сабақ мақсаттары: -Әлемнің жаңа жеті кереметі туралы мәтінде көтерілген мәселені түсіне отырып, сұрақтар құрастырады. Мәтіндердің тақырыбын, түрлерін, құрылымын салыстыра талдайды. -Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құрады. - Перифразаның түрлі тәсілдерін пайдаланып, өз ойын шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : “Әлемнің жаңа жеті кереметі” Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру 8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; Сабақ мақсаттары: -Әлемнің жаңа жеті кереметі туралы мәтінде көтерілген мәселені түсіне отырып, сұрақтар құрастырады. Мәтіндердің тақырыбын, түрлерін, құрылымын салыстыра талдайды. -Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құрады. - Перифразаның түрлі тәсілдерін пайдаланып, өз ойын шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. «Жұмыртқа ашу» әдісі арқылы топқа бөлінеді . 1-топ : «Жет

2 слайд
Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. «Жұмыртқа ашу» әдісі арқылы топқа бөлінеді . 1-топ : «Жеті қазына» , 2-топ: «Жеті ата» Қызығушылықты ояту. Ойын . «Конверттегі сұрақтар » әдісі арқылы тақырыпты анықтау. 1 ). Аргументативті эссе дегеніміз не? 3). Ұлы Жібек жолын білесің бе? 4). Сөздер құрамы жағынан нешеге бөлінеді? 5). Күрделі сөздер жасалу жолына қарай нешеге бөлінеді? 6 ). Кереметтер қатарына ену үшін қандай талаптар қойылады ?

2 слайд

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. «Жұмыртқа ашу» әдісі арқылы топқа бөлінеді . 1-топ : «Жеті қазына» , 2-топ: «Жеті ата» Қызығушылықты ояту. Ойын . «Конверттегі сұрақтар » әдісі арқылы тақырыпты анықтау. 1 ). Аргументативті эссе дегеніміз не? 3). Ұлы Жібек жолын білесің бе? 4). Сөздер құрамы жағынан нешеге бөлінеді? 5). Күрделі сөздер жасалу жолына қарай нешеге бөлінеді? 6 ). Кереметтер қатарына ену үшін қандай талаптар қойылады ?

Әлемнің жеті кереметі туралы бейнебаян көрсетіледі .

3 слайд
Әлемнің жеті кереметі туралы бейнебаян көрсетіледі .

3 слайд

Әлемнің жеті кереметі туралы бейнебаян көрсетіледі .

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ: « Оқырман пікірі » әдісі бойынша мәтіннің стилін, түрін анықтап, мәтін бойынша сұрақтар дайындап, жауап б

4 слайд
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ: « Оқырман пікірі » әдісі бойынша мәтіннің стилін, түрін анықтап, мәтін бойынша сұрақтар дайындап, жауап беру арқылы әлемнің жеті кереметін талдаңдар?       Жұптық жұмыс 1-жұп: «Ұлы Қытай қорғаны» 2-жұп: «Тәж-Махал кесенесі» 3-жұп -«Колизей» 4- жұп:«Петра» 5-жұп: «Рио-де-Жанейро», 6-жұп: «Мачу-Пикчу» қаласы, 7-жұп : «Чичен- Ица» Мәтінін оқу, мәтін бойынша сұрақтар дайындап жауап беру арқылы талдау.

4 слайд

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ: « Оқырман пікірі » әдісі бойынша мәтіннің стилін, түрін анықтап, мәтін бойынша сұрақтар дайындап, жауап беру арқылы әлемнің жеті кереметін талдаңдар?       Жұптық жұмыс 1-жұп: «Ұлы Қытай қорғаны» 2-жұп: «Тәж-Махал кесенесі» 3-жұп -«Колизей» 4- жұп:«Петра» 5-жұп: «Рио-де-Жанейро», 6-жұп: «Мачу-Пикчу» қаласы, 7-жұп : «Чичен- Ица» Мәтінін оқу, мәтін бойынша сұрақтар дайындап жауап беру арқылы талдау.

2-тапсырма: Топтық жұмыс 1-топ. Оқылым мәтінінен бас әріппен жазылатын күрделі атауларды тауып, кідіріс белгісін қойып ,

5 слайд
2-тапсырма: Топтық жұмыс 1-топ. Оқылым мәтінінен бас әріппен жазылатын күрделі атауларды тауып, кідіріс белгісін қойып , кесрені толтырыңдар. Бас әріппен жазылатын күрделі атаулар Ережесі Мәтіннен мысал Тіркесті жалқы есімдер Қосарланған жалқы есімдер

5 слайд

2-тапсырма: Топтық жұмыс 1-топ. Оқылым мәтінінен бас әріппен жазылатын күрделі атауларды тауып, кідіріс белгісін қойып , кесрені толтырыңдар. Бас әріппен жазылатын күрделі атаулар Ережесі Мәтіннен мысал Тіркесті жалқы есімдер Қосарланған жалқы есімдер

2-топ: Мәтін мазмұнына сәйкес кестені толтырыңыз . Атауы Орналасқан жері Керемет түрі Салыну себебі

6 слайд
2-топ: Мәтін мазмұнына сәйкес кестені толтырыңыз . Атауы Орналасқан жері Керемет түрі Салыну себебі

6 слайд

2-топ: Мәтін мазмұнына сәйкес кестені толтырыңыз . Атауы Орналасқан жері Керемет түрі Салыну себебі

3-тапсырма. Жазылым. Өздеріне ұнаған әлемнің бір кереметі туралы мақаланың тезистік жоспарын құрыңдар Тезистік жоспар Мәтін б

7 слайд
3-тапсырма. Жазылым. Өздеріне ұнаған әлемнің бір кереметі туралы мақаланың тезистік жоспарын құрыңдар Тезистік жоспар Мәтін  бөлімдерінің Тақырыпшалары мен азат жолдардың негізгі мазмұнына қатысты атаулар қамтылады.

7 слайд

3-тапсырма. Жазылым. Өздеріне ұнаған әлемнің бір кереметі туралы мақаланың тезистік жоспарын құрыңдар Тезистік жоспар Мәтін  бөлімдерінің Тақырыпшалары мен азат жолдардың негізгі мазмұнына қатысты атаулар қамтылады.

Кері байланыс Үй тапсырмасы : 6-тапсырма. Грамматикалық, тілдік нормаларды сақтап, Қазақстанның жеті кереметі туралы аргумент

8 слайд
Кері байланыс Үй тапсырмасы : 6-тапсырма. Грамматикалық, тілдік нормаларды сақтап, Қазақстанның жеті кереметі туралы аргументативті эссе (120-140 сөз) жазыңдар .

8 слайд

Кері байланыс Үй тапсырмасы : 6-тапсырма. Грамматикалық, тілдік нормаларды сақтап, Қазақстанның жеті кереметі туралы аргументативті эссе (120-140 сөз) жазыңдар .