Ашық сабақ "Алгаритм ұғымы" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Алгаритм ұғымы" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритм анықтамасын тұжырымдайды, алгоритм ұғымын тізбектей жазуды біледі және мағынасын түсіндіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алгаритм ұғымыАлгаритм ұғымы 5 -сынып5 -сынып Информатика пәнінің мұғалімі: Құрманова Жанар

#1 слайд
Алгаритм ұғымыАлгаритм ұғымы 5 -сынып5 -сынып Информатика пәнінің мұғалімі: Құрманова Жанар

1 слайд

Алгаритм ұғымыАлгаритм ұғымы 5 -сынып5 -сынып Информатика пәнінің мұғалімі: Құрманова Жанар

Сабақтың мақсаты: Барлығы : Алгоритм анықтамасын тұжырымдай біледі. Көпшілігі : Алгоритм анықтамасын тұжырымдайды, тізбек

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлығы : Алгоритм анықтамасын тұжырымдай біледі. Көпшілігі : Алгоритм анықтамасын тұжырымдайды, тізбектей жазады. Кейбірі: Алгоритм анықтамасын тұжырымдайды, алгоритм ұғымын тізбектей жазуды біледі және мағынасын түсіндіреді. Сабақтың түрі; аралас сабақ Әдіс-тәсілдері; сұрақ-жауап, түсіндіру, топтық жұмысы Сабақтың көрнектілігі; суреттер, кесте, интербелсендітақта.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлығы : Алгоритм анықтамасын тұжырымдай біледі. Көпшілігі : Алгоритм анықтамасын тұжырымдайды, тізбектей жазады. Кейбірі: Алгоритм анықтамасын тұжырымдайды, алгоритм ұғымын тізбектей жазуды біледі және мағынасын түсіндіреді. Сабақтың түрі; аралас сабақ Әдіс-тәсілдері; сұрақ-жауап, түсіндіру, топтық жұмысы Сабақтың көрнектілігі; суреттер, кесте, интербелсендітақта.

Пән мұғалімі : Құрманова Жанар

#3 слайд
Пән мұғалімі : Құрманова Жанар

3 слайд

Пән мұғалімі : Құрманова Жанар

Сабабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңберін құрамыз «Тілек айту» Оқушы атына сын есімді тіркестенді

#4 слайд
Сабабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңберін құрамыз «Тілек айту» Оқушы атына сын есімді тіркестендіріп айту Сынып оқушыларын қоржындағы екі түсті асық арқылы топқа бөлу Оқушыларды қоржындағы асықтар арқылы топқа бөлу 2.Үй тапсырмасын тексеру . “Бинго ” әдісі

4 слайд

Сабабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңберін құрамыз «Тілек айту» Оқушы атына сын есімді тіркестендіріп айту Сынып оқушыларын қоржындағы екі түсті асық арқылы топқа бөлу Оқушыларды қоржындағы асықтар арқылы топқа бөлу 2.Үй тапсырмасын тексеру . “Бинго ” әдісі

#5 слайд

5 слайд

1155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1515 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

#6 слайд
1155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1515 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

6 слайд

1155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1515 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

11 55 .. Компьютер дегеніміз дегеніміз не?

#7 слайд
11 55 .. Компьютер дегеніміз дегеніміз не?

7 слайд

11 55 .. Компьютер дегеніміз дегеніміз не?

#8 слайд

8 слайд

1155 33 22 88 44 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

#9 слайд
1155 33 22 88 44 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

9 слайд

1155 33 22 88 44 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

4.4. Ақпарат дегеніміз не?

#10 слайд
4.4. Ақпарат дегеніміз не?

10 слайд

4.4. Ақпарат дегеніміз не?

#11 слайд

11 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 1616 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

#12 слайд
1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 1616 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

12 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 1616 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

16.16. Мәтіндік ақпарат.

#13 слайд
16.16. Мәтіндік ақпарат.

13 слайд

16.16. Мәтіндік ақпарат.

#14 слайд

14 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 2020 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

#15 слайд
1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 2020 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

15 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 2020 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

20.20. Операциялық жүйе дегеніміз не? .

#16 слайд
20.20. Операциялық жүйе дегеніміз не? .

16 слайд

20.20. Операциялық жүйе дегеніміз не? .

#17 слайд

17 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 77 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

#18 слайд
1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 77 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

18 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 77 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

7.7. Драйвер дегеніміз не?

#19 слайд
7.7. Драйвер дегеніміз не?

19 слайд

7.7. Драйвер дегеніміз не?

#20 слайд

20 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 77 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

#21 слайд
1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 77 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

21 слайд

1155 33 22 8844 66 77 1010 99 1212 1111 1313 1414 1 5 1 5 77 1717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

6.6. Интерфейс дегеніміз не?

#22 слайд
6.6. Интерфейс дегеніміз не?

22 слайд

6.6. Интерфейс дегеніміз не?

Алгаритм дегеніміз не? « Алгоритм» - алға қойған мақсатқа жету үшін орындалатын іс- әрекеттердің тізбектеліп орындалуы.

#23 слайд
Алгаритм дегеніміз не? « Алгоритм» - алға қойған мақсатқа жету үшін орындалатын іс- әрекеттердің тізбектеліп орындалуы.

23 слайд

Алгаритм дегеніміз не? « Алгоритм» - алға қойған мақсатқа жету үшін орындалатын іс- әрекеттердің тізбектеліп орындалуы.

Мектепке жиналу алгаритмі

#24 слайд
Мектепке жиналу алгаритмі

24 слайд

Мектепке жиналу алгаритмі

1 Ояну 2 Төсектен тұру 3 Киіну 4 Жуыну 5 Таңғы ас ішу 6 Портфельді жинау 7 Мектепке бару

#25 слайд
1 Ояну 2 Төсектен тұру 3 Киіну 4 Жуыну 5 Таңғы ас ішу 6 Портфельді жинау 7 Мектепке бару

25 слайд

1 Ояну 2 Төсектен тұру 3 Киіну 4 Жуыну 5 Таңғы ас ішу 6 Портфельді жинау 7 Мектепке бару

«Ойлан, жұптас, талқыла» Берілген мәтін және сурет бойынша: топтар тапсырманы орындап, топта талқылау арқылы постер құрады

#26 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла» Берілген мәтін және сурет бойынша: топтар тапсырманы орындап, топта талқылау арқылы постер құрады және қорғайды. 1-топ. «Көшет отырғызу» алгоритмі «Аққала құру» алгоритмі 2-топ. «Кніну» алгоритмі «Бутерброт жасау» алгаритмі « Бутерброд » алгоритмі

26 слайд

«Ойлан, жұптас, талқыла» Берілген мәтін және сурет бойынша: топтар тапсырманы орындап, топта талқылау арқылы постер құрады және қорғайды. 1-топ. «Көшет отырғызу» алгоритмі «Аққала құру» алгоритмі 2-топ. «Кніну» алгоритмі «Бутерброт жасау» алгаритмі « Бутерброд » алгоритмі

Сергіту сәті «Кім жылдам» Логикалық сұрақтар қойылу арқылы оқушылардың тез әрі жылдам ойлау қабілеттерін тексеру 1.Құрғақ т

#27 слайд
Сергіту сәті «Кім жылдам» Логикалық сұрақтар қойылу арқылы оқушылардың тез әрі жылдам ойлау қабілеттерін тексеру 1.Құрғақ тас қайда табылмайды 2. Айдың қай атауы түрмыстық заттың атауы 3. Жердің ортасын не бар? 4.Анаңның анасы кім болады саған? 5.Екі дыбыстан тұратын әріпті ата 6.Қанша жыл мезгілі бар? 7.Төрт түліктің атасы? 8. 9. 10.

27 слайд

Сергіту сәті «Кім жылдам» Логикалық сұрақтар қойылу арқылы оқушылардың тез әрі жылдам ойлау қабілеттерін тексеру 1.Құрғақ тас қайда табылмайды 2. Айдың қай атауы түрмыстық заттың атауы 3. Жердің ортасын не бар? 4.Анаңның анасы кім болады саған? 5.Екі дыбыстан тұратын әріпті ата 6.Қанша жыл мезгілі бар? 7.Төрт түліктің атасы? 8. 9. 10.

Менде бәрі тамаша мен бәрін де Менде бәрі тамаша мен бәрін де түсіндімтүсіндім . Мен кейбір нәрселердіМен кейбір нәрселерді түс

#28 слайд
Менде бәрі тамаша мен бәрін де Менде бәрі тамаша мен бәрін де түсіндімтүсіндім . Мен кейбір нәрселердіМен кейбір нәрселерді түсінбей қалдым.түсінбей қалдым. Көмектесіңдер, мен ештеңе Көмектесіңдер, мен ештеңе түсінбедім.түсінбедім.

28 слайд

Менде бәрі тамаша мен бәрін де Менде бәрі тамаша мен бәрін де түсіндімтүсіндім . Мен кейбір нәрселердіМен кейбір нәрселерді түсінбей қалдым.түсінбей қалдым. Көмектесіңдер, мен ештеңе Көмектесіңдер, мен ештеңе түсінбедім.түсінбедім.

Файл форматы:
ppt
25.02.2020
375
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі