Материалдар / ашық сабақ әліппе оқулығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ әліппе оқулығы

Материал туралы қысқаша түсінік
соңғы үлгіде әзірленген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
82
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Ә» әрпі мен дыбысы . Сабақ мақсаты: Оқу мақсаты: Білу, түсіну, қолдау Оқу дағдылары деңгейі .

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Ә» әрпі мен дыбысы . Сабақ мақсаты: Оқу мақсаты: Білу, түсіну, қолдау Оқу дағдылары деңгейі . дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді. Әріпті таниды,ажыратады,дыбыспен сйкестендіреді. Жазу жолына әріп элементтерін сақтап ,көркем жазады 1.1.1.1 сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну 1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.3.6.1 Жазу жолын,жоларалықты,жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап,әріп элементтерін,әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Ә» әрпі мен дыбысы . Сабақ мақсаты: Оқу мақсаты: Білу, түсіну, қолдау Оқу дағдылары деңгейі . дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді. Әріпті таниды,ажыратады,дыбыспен сйкестендіреді. Жазу жолына әріп элементтерін сақтап ,көркем жазады 1.1.1.1 сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну 1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.3.6.1 Жазу жолын,жоларалықты,жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап,әріп элементтерін,әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

С а б а қ т ы ң б а с ы С а б а қ т ы ң с о ң ы • К е р і б а й л а н ы с • Қ ы з ы ғ у ш ы л ы ғ ы н о я т у • “

2 слайд
С а б а қ т ы ң б а с ы С а б а қ т ы ң с о ң ы • К е р і б а й л а н ы с • Қ ы з ы ғ у ш ы л ы ғ ы н о я т у • “ М и ғ а ш а б у ы л ” •Топты қ жұмы с • Ж еке жұмы с •Дәптермен жұмы с • ЕБҚ, ЕҚБ тапсы рмалары • “Кім жы лдам?” ойы ны Сабақты ң ортасы

2 слайд

С а б а қ т ы ң б а с ы С а б а қ т ы ң с о ң ы • К е р і б а й л а н ы с • Қ ы з ы ғ у ш ы л ы ғ ы н о я т у • “ М и ғ а ш а б у ы л ” •Топты қ жұмы с • Ж еке жұмы с •Дәптермен жұмы с • ЕБҚ, ЕҚБ тапсы рмалары • “Кім жы лдам?” ойы ны Сабақты ң ортасы

Шаттық шеңбері Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ұйымдастыру. 1-топ 2-топ 3-топ Ашық сұрақ Белсенді оқу әдістерін пай

3 слайд
Шаттық шеңбері Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ұйымдастыру. 1-топ 2-топ 3-топ Ашық сұрақ Белсенді оқу әдістерін пайдаланып, алдыңғы тақырыппен байланыстыру мақсатында миға шабуыл әдістері бойынша сұрақтар қою. Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сөйлеу мен ойлау дағдылары жетіледі және жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

3 слайд

Шаттық шеңбері Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ұйымдастыру. 1-топ 2-топ 3-топ Ашық сұрақ Белсенді оқу әдістерін пайдаланып, алдыңғы тақырыппен байланыстыру мақсатында миға шабуыл әдістері бойынша сұрақтар қою. Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сөйлеу мен ойлау дағдылары жетіледі және жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Ж а з ы л ы м Е Б Қ т а п с ы р м а Функцияналд ық сауаттылық Ұжымдық жұмыс “Ойлан-жұптас- бөліс” Қызығушылықты

4 слайд
Ж а з ы л ы м Е Б Қ т а п с ы р м а Функцияналд ық сауаттылық Ұжымдық жұмыс “Ойлан-жұптас- бөліс” Қызығушылықты ояту. «Бір қадам алға » әдісі «Джиксо» әдісі «Ә» әрпінен сөздер жазып,дыбыстық талдау жасайды Шапалақтау арқылы берілген сөздерде неше буын бар екенін анықтайды «Кішкентай көмекшілер» ойыны Е Қ Б т а п с ы р м а с ы Әке,тәтті,әнші,дән,әдемі сөздерден «ә» әрпінің астын сызады

4 слайд

Ж а з ы л ы м Е Б Қ т а п с ы р м а Функцияналд ық сауаттылық Ұжымдық жұмыс “Ойлан-жұптас- бөліс” Қызығушылықты ояту. «Бір қадам алға » әдісі «Джиксо» әдісі «Ә» әрпінен сөздер жазып,дыбыстық талдау жасайды Шапалақтау арқылы берілген сөздерде неше буын бар екенін анықтайды «Кішкентай көмекшілер» ойыны Е Қ Б т а п с ы р м а с ы Әке,тәтті,әнші,дән,әдемі сөздерден «ә» әрпінің астын сызады

Белсенді оқу мен жекелеген оқушылардың қажеттіліктерін анықтау үшін, мұғалім «Сыныптағы ахуалды жақсы білуге тиіс» (Hattie 201

5 слайд
Белсенді оқу мен жекелеген оқушылардың қажеттіліктерін анықтау үшін, мұғалім «Сыныптағы ахуалды жақсы білуге тиіс» (Hattie 2012)

5 слайд

Белсенді оқу мен жекелеген оқушылардың қажеттіліктерін анықтау үшін, мұғалім «Сыныптағы ахуалды жақсы білуге тиіс» (Hattie 2012)