Ашық сабақ "Анықтауыш" 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазанның жиырма
екісі
Сынып жұмысы.
1 слайд
Қазанның жиырма екісі Сынып жұмысы.
2 слайд
Білімділік: оқушыларға тұрлаусыз мүшелредің бірң
анықтауыш туралы мағлұмат беру,алған білімдерін
пысықтау.
Дамытушылық : өз бетінше ізденуге, ойлау
қабілетін арттыруға ықпал ету, жылдам жауап
беруге жаттықтыру.
Тәрбиелік: оқушылардың рухани байлығын
қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу.
2 слайд
Білімділік: оқушыларға тұрлаусыз мүшелредің бірң анықтауыш туралы мағлұмат беру,алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық : өз бетінше ізденуге, ойлау қабілетін арттыруға ықпал ету, жылдам жауап беруге жаттықтыру. Тәрбиелік: оқушылардың рухани байлығын қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу.
3 слайд
Сұрақ-жауап, талдау, ізденушілік
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі:
Тірек сызбалар, интерактивті тақта,
тапсырмалар
Сабақтың әдісі:
3 слайд
Сұрақ-жауап, талдау, ізденушілік Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызбалар, интерактивті тақта, тапсырмалар Сабақтың әдісі:
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
Карточкамен жұмыс
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Карточкамен жұмыс
5 слайд
Анықтауыш - зат есімнен немесе
заттық ұғымда жұмсалған басқа да сөз
таптарынан болған мүшелерді
сындық,сапалық,сандық,иелік жағынан
сипаттап,анықтап тұратын тұрлаусыз
мүше.
5 слайд
Анықтауыш - зат есімнен немесе заттық ұғымда жұмсалған басқа да сөз таптарынан болған мүшелерді сындық,сапалық,сандық,иелік жағынан сипаттап,анықтап тұратын тұрлаусыз мүше.
6 слайд
қандай? қай? кімнің?
Ненің?
Неше?
Нешінші?
Қанша?
Қайдағы?
Қашанғы?
6 слайд
қандай? қай? кімнің? Ненің? Неше? Нешінші? Қанша? Қайдағы? Қашанғы?
7 слайд
СӨЗ ТАБЫ МЫСАЛЫ
СЫН ЕСІМ Шоқпардай кекілі бар қамыс
құлақ.
ЕСІМДІК Қасқырдың бұл қылығын
мазақтап,күле-күле екі ешкі
қайтып келді.
ЕСІМШЕ Атар таңмен араласып,ән
шырқаған қандай ерке?
ЗАТ ЕСІМ Алмасы Алатаудың көпке мәлім,
Әркім де татқан шығар тәтті
дәмін.
САН ЕСІМ 25 қарашада он үшінші ұтыс
тиражы өткізілді.
ІЛІС СЕПТІКТЕ ТҰРҒАН ЕСІМ
СӨЗДЕР
Сенің баяндамаң бәрімізге
ұнады.
7 слайд
СӨЗ ТАБЫ МЫСАЛЫ СЫН ЕСІМ Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ. ЕСІМДІК Қасқырдың бұл қылығын мазақтап,күле-күле екі ешкі қайтып келді. ЕСІМШЕ Атар таңмен араласып,ән шырқаған қандай ерке? ЗАТ ЕСІМ Алмасы Алатаудың көпке мәлім, Әркім де татқан шығар тәтті дәмін. САН ЕСІМ 25 қарашада он үшінші ұтыс тиражы өткізілді. ІЛІС СЕПТІКТЕ ТҰРҒАН ЕСІМ СӨЗДЕР Сенің баяндамаң бәрімізге ұнады.
8 слайд
Анықтауыш құрылысына қарай мынадай түрлерге бөлінеді:
ТҮРІ ЕРЕЖЕСІ МЫСАЛЫ
Дара Бір сөзден тұратын
анықтауыш
Құстыр шыршалы
орманды жақсы
көреді.
Күрделі Кемінде екі сөзден
тұратын анықтауыш
Қылқан жапырақты
ағаштың ең үлкені-
алып қарағай.
Үйірлі Үйірлі сөздерден
тұратын анықтауыш
Ыстық шаңға
құмыққан Байжан
купенің терезесін
қайта түсіріп жіберді.
8 слайд
Анықтауыш құрылысына қарай мынадай түрлерге бөлінеді: ТҮРІ ЕРЕЖЕСІ МЫСАЛЫ Дара Бір сөзден тұратын анықтауыш Құстыр шыршалы орманды жақсы көреді. Күрделі Кемінде екі сөзден тұратын анықтауыш Қылқан жапырақты ағаштың ең үлкені- алып қарағай. Үйірлі Үйірлі сөздерден тұратын анықтауыш Ыстық шаңға құмыққан Байжан купенің терезесін қайта түсіріп жіберді.
9 слайд
Талдау – табыс кілті
Мақалды толықтыр және сөйлем мүшесіне
талда
а) Досы көпті жау ...
... көпті дау алмайды.
ә) Жылы киім ... жылытар,
Жылы сөз ... жылытар.
б) Жақсының сөзі ... шақырады,
Жаманның сөзі ... шақырады.
в) Тау мен тасты ... бұзар,
Адамзатты ... бұзар.
9 слайд
Талдау – табыс кілті Мақалды толықтыр және сөйлем мүшесіне талда а) Досы көпті жау ... ... көпті дау алмайды. ә) Жылы киім ... жылытар, Жылы сөз ... жылытар. б) Жақсының сөзі ... шақырады, Жаманның сөзі ... шақырады. в) Тау мен тасты ... бұзар, Адамзатты ... бұзар.
10 слайд
Талдау – табыс кілті
Сөйлемдердегі тұрлаулы мүшелерді
тауып, қай сөз табынан жасалғанын
анықтаңдар
1. Құрмаш бұл сөзге көнбеді.
2. Көмір қазушылар ауылда бір
жұмадай жатты.
3. Бүгін бұлар Қарашоқыдағы Күнкенің
ауылына да жетпек.
4. Ол – күзетші жас жігіт Кәрібжан
айтқан ән.
5. Бес жердегі бес – жиырма бес.
10 слайд
Талдау – табыс кілті Сөйлемдердегі тұрлаулы мүшелерді тауып, қай сөз табынан жасалғанын анықтаңдар 1. Құрмаш бұл сөзге көнбеді. 2. Көмір қазушылар ауылда бір жұмадай жатты. 3. Бүгін бұлар Қарашоқыдағы Күнкенің ауылына да жетпек. 4. Ол – күзетші жас жігіт Кәрібжан айтқан ән. 5. Бес жердегі бес – жиырма бес.
11 слайд
71-жаттығу.
Мәтінді түсініп
оқып,анықтауышты
табыңдар.
11 слайд
71-жаттығу. Мәтінді түсініп оқып,анықтауышты табыңдар.
12 слайд
Сұрақ-жауап
1.Шылау сөйлем мүшесі бола ала ма?
2.Бастауыш кім? не? деген сұраққа жауап
береді.
3.Анықтауыш - сөйлемнің тұрлаулы мүшесі.
4.Баяндауыш – сөйлемнің тұрлаулы мүшесі.
5.-ның, -нің ілік септігінің жалғауы.
6.Мен,сен,ол,біздер – жіктеу есімдігі.
7.Толықтауыш деген не?
8.Лепті сөйлем қызметіне қарай негізгі,
жетек, анықтауыш болып бөлінеді.
9.Анықтауыш құрылысына қарай нешеге
бөлінеді?
10.Толықтауыш байланысу түріне қарай
нешег бөлінеді?
12 слайд
Сұрақ-жауап 1.Шылау сөйлем мүшесі бола ала ма? 2.Бастауыш кім? не? деген сұраққа жауап береді. 3.Анықтауыш - сөйлемнің тұрлаулы мүшесі. 4.Баяндауыш – сөйлемнің тұрлаулы мүшесі. 5.-ның, -нің ілік септігінің жалғауы. 6.Мен,сен,ол,біздер – жіктеу есімдігі. 7.Толықтауыш деген не? 8.Лепті сөйлем қызметіне қарай негізгі, жетек, анықтауыш болып бөлінеді. 9.Анықтауыш құрылысына қарай нешеге бөлінеді? 10.Толықтауыш байланысу түріне қарай нешег бөлінеді?
13 слайд
Үй тапсырмасы
«Адамның жақсы,жаман
болмағы-өзінен» деген
тақырыпта ойтолғау
жазып келу.
13 слайд
Үй тапсырмасы «Адамның жақсы,жаман болмағы-өзінен» деген тақырыпта ойтолғау жазып келу.
14 слайд
Біле бер қанша білсең, тағы тіле,
Жетерсің мақсатыңа біле-біле.
Ж.Баласағұн
14 слайд
Біле бер қанша білсең, тағы тіле, Жетерсің мақсатыңа біле-біле. Ж.Баласағұн